Paras/parhaat tuotantokaudet?
+13
Wioly
Aiko-chan
.:TMNTGIRL:.
Ninjatar
TMNT 4 ever!
Venus_
Sydän Kilppari
Salmiak
Admin
Kharon
lovexxxleonardo
Zant
Griffe
17 posters
TMNTFoorumi :: Sarjat :: TMNT (2K3-2K9)
Sivu 2 / 2
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Paras tuotantokausi
Vs: Paras/parhaat tuotantokaudet?
.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Voi lukisitpa näitä aikasempii keskusteluja. Tosi monet meist haluu turtleseihin vertaWioly kirjoitti:.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Ei mikään ihme ettet tiiä siit mitään ku sitä ei suomes tvs näytetty "väkivaltaisuuden" takia. Ainaki näin olen kuullut.ForeverTurtle kirjoitti:Lohdutuspalkintopallilla seisoskelee Ninjatuomioistuin, arvatkaa miksi? Koska se koko tuottis on tainnu jäädä multa jotenkin mystisesti välistä. Kun mä yritän musitella, mitä jaksoja siinä oli, mulla lyö tyhjää. Ei mitään muistikuvaa. Eli tämä joutuu pahnanpohjimmaiseksi tiedon puutteeni vuoksi :O
On tosi väkivaltainen kun se on näytetty Amerikoissa =___=' *facepalm* Miksi siitä ylipäätään piti tehdä ''väkivaltainen"? Haloo,sarja on lapsille.
no ette ole yksin sen asian suhteen :p
Wioly- Viestien lukumäärä : 91
Registration date : 23.03.2012
Ykkössijalla ehdottomasti kaudet 1-4. Ne turtlet mä opin tuntemaan. Niistä mä pidin.
Kausien juoni oli loogista, se oli hyvin yhteen nidottu ja välillä se kaikkein tärkein asia olikin se kaikkein pienin yksityiskohta. Ja juoni jakautui moneen osaan: oli se "Suuri juoni" eli vaikka
Silppurin/Karain voittaminen, sitten oli "Teemajuoni" eli vaikka neloskaudella Leon mielialanmuutokset tai kolmoskaudella Karain sisäinen kamppailu kilpparien ja Jalan välillä, ja viimeisenä "Jaksojuoni" eli yhden jakson tapahtumat. Lopussa kaikki nämä juonikaaret punoutuivat yhteen ja syntyi eeppinen loppu. Hahmoja oli tarpeeksi, vaan ei liikaa, eivätkä yhdetkään hahmot olleet liikaa toistensa kaltaisia. Ja musiikki - MUSIIKKI! Se oli ihan täydellistä!
Toiseksi sijoittuu Ninjatuomioistuin. Mulle se on samaa sarjaa kuin kaudet 1-4, eli mulle Ninjatuomioistuimen viimeinen jakso oli myös koko sarjan lopetus - mihin sarjan olis mun mielestä pitänyt jäädäkin! Ninjatuomioistuin noudatti yhä samaa animaatio- ja piirtokaavaa, ja se oli vielä kytköksissä alkuperäisen sarjan kanssa.
Mun mielestä se kaikki magiajuttu oli tervetullutta lisää. Ja se Leon avataran ensiesiintyminen on yksi mun suosikkikohtauksistani! Hyvä asia oli myös, että sarja ei jäänyt pyörimään pelkästään Japanin ympärille, vaan tarinan loppu sijoitettiin takaisin New Yorkiin. Vanhat tutut, kuten Karai, Chaplin, April ja Casey olivat myös hyvä lisä.
Kolmanneksi valitsen Tulevaisuuteen-kauden. Uusi piirto- ja animaatiotyyli tekivät aluksi hallaa sarjalle, mutta hiljalleen siihenkin tottui... Sen sijaan siihen en tottunut, että suuri osa sarjan vakavuudesta ja perinteistä vietiin pois. Kilpikonnat laukoivat kesken taisteluiden typeriä lausahduksia ja ninjaperinteet ja myytit jätettiin taka-alalle. Muutenkin sarja oli liian iloinen ja värikäs. Se olisi varmaan ollut vielä huonompi, mutta vanhat kunnon musiikit ja suomenkielisen tunnarin hieno toteutui pelasti sarjan - ainakin mun mielestäni.
Viimeiseksi jää Takaisin Viemäriin. Näkyvät silmät olivat hieno lisä, mutta siihen se sitten jäikin. Juoni oli typerä ja se keskittyi liikaa Donatelloon ja Tikun palasten keräilyyn. Mua häiritsi myös se, että Donatello koki samanlaisen mielialanmuutoksen kuin Leo aikoinaan - se oli tehty jo ennenkin, joten oli tyhmää tehdä se uudestaan. Uudet hahmomallit olivat myös minusta vähän huonoja. April oli vielä ihan hyvä, mutta Casey näytti aivan liian vanhalta ja lihavalta, ja Karai näytti... oudolta. Ainoa hahmo, jolle hahmomuutos teki Eetua, oli Angel. Hän näytti paljon kauniimmalta ja aikuisemmalta kuin ennen. Tunnari oli mielestäni hirveä. Sarjan pelasti kuitenkin jotenkuten "Kovaa Peliä" -jakso, jolle en vieläkään voi olla nauramatta.
Kausien juoni oli loogista, se oli hyvin yhteen nidottu ja välillä se kaikkein tärkein asia olikin se kaikkein pienin yksityiskohta. Ja juoni jakautui moneen osaan: oli se "Suuri juoni" eli vaikka
Silppurin/Karain voittaminen, sitten oli "Teemajuoni" eli vaikka neloskaudella Leon mielialanmuutokset tai kolmoskaudella Karain sisäinen kamppailu kilpparien ja Jalan välillä, ja viimeisenä "Jaksojuoni" eli yhden jakson tapahtumat. Lopussa kaikki nämä juonikaaret punoutuivat yhteen ja syntyi eeppinen loppu. Hahmoja oli tarpeeksi, vaan ei liikaa, eivätkä yhdetkään hahmot olleet liikaa toistensa kaltaisia. Ja musiikki - MUSIIKKI! Se oli ihan täydellistä!
Toiseksi sijoittuu Ninjatuomioistuin. Mulle se on samaa sarjaa kuin kaudet 1-4, eli mulle Ninjatuomioistuimen viimeinen jakso oli myös koko sarjan lopetus - mihin sarjan olis mun mielestä pitänyt jäädäkin! Ninjatuomioistuin noudatti yhä samaa animaatio- ja piirtokaavaa, ja se oli vielä kytköksissä alkuperäisen sarjan kanssa.
Mun mielestä se kaikki magiajuttu oli tervetullutta lisää. Ja se Leon avataran ensiesiintyminen on yksi mun suosikkikohtauksistani! Hyvä asia oli myös, että sarja ei jäänyt pyörimään pelkästään Japanin ympärille, vaan tarinan loppu sijoitettiin takaisin New Yorkiin. Vanhat tutut, kuten Karai, Chaplin, April ja Casey olivat myös hyvä lisä.
Kolmanneksi valitsen Tulevaisuuteen-kauden. Uusi piirto- ja animaatiotyyli tekivät aluksi hallaa sarjalle, mutta hiljalleen siihenkin tottui... Sen sijaan siihen en tottunut, että suuri osa sarjan vakavuudesta ja perinteistä vietiin pois. Kilpikonnat laukoivat kesken taisteluiden typeriä lausahduksia ja ninjaperinteet ja myytit jätettiin taka-alalle. Muutenkin sarja oli liian iloinen ja värikäs. Se olisi varmaan ollut vielä huonompi, mutta vanhat kunnon musiikit ja suomenkielisen tunnarin hieno toteutui pelasti sarjan - ainakin mun mielestäni.
Viimeiseksi jää Takaisin Viemäriin. Näkyvät silmät olivat hieno lisä, mutta siihen se sitten jäikin. Juoni oli typerä ja se keskittyi liikaa Donatelloon ja Tikun palasten keräilyyn. Mua häiritsi myös se, että Donatello koki samanlaisen mielialanmuutoksen kuin Leo aikoinaan - se oli tehty jo ennenkin, joten oli tyhmää tehdä se uudestaan. Uudet hahmomallit olivat myös minusta vähän huonoja. April oli vielä ihan hyvä, mutta Casey näytti aivan liian vanhalta ja lihavalta, ja Karai näytti... oudolta. Ainoa hahmo, jolle hahmomuutos teki Eetua, oli Angel. Hän näytti paljon kauniimmalta ja aikuisemmalta kuin ennen. Tunnari oli mielestäni hirveä. Sarjan pelasti kuitenkin jotenkuten "Kovaa Peliä" -jakso, jolle en vieläkään voi olla nauramatta.
SAINW- Viestien lukumäärä : 161
Ikä : 28
Registration date : 09.04.2012
No entäs se raphin leuka siin supersankari-jaksos? xDSAINW kirjoitti:Sarjan pelasti kuitenkin jotenkuten "Kovaa Peliä" -jakso, jolle en vieläkään voi olla nauramatta.
.:TMNTGIRL:.- Viestien lukumäärä : 262
Ikä : 27
Registration date : 10.12.2010
Aijoo :DD Unohdin sen! Mut paras oli kyl kun Leo yrittää muuttua niil vaihdokaskyvyillään:.:TMNTGIRL:. kirjoitti:No entäs se raphin leuka siin supersankari-jaksos? xDSAINW kirjoitti:Sarjan pelasti kuitenkin jotenkuten "Kovaa Peliä" -jakso, jolle en vieläkään voi olla nauramatta.
*pingviini*
L: Ei!
*kala*
L: Nöyryyttävää!
R (rupikonnana): Tervetuloa joukkoon...
Ja sit ku Leo oli rapu lolSAINW kirjoitti:Aijoo :DD Unohdin sen! Mut paras oli kyl kun Leo yrittää muuttua niil vaihdokaskyvyillään:.:TMNTGIRL:. kirjoitti:No entäs se raphin leuka siin supersankari-jaksos? xDSAINW kirjoitti:Sarjan pelasti kuitenkin jotenkuten "Kovaa Peliä" -jakso, jolle en vieläkään voi olla nauramatta.
*pingviini*
*kala*
.:TMNTGIRL:.- Viestien lukumäärä : 262
Ikä : 27
Registration date : 10.12.2010
Kissana se oli kaikkein paras. Se näytti ihan ruskeelta versiolta Klunkista (tollaihan se kirjotetaan?).:TMNTGIRL:. kirjoitti:Ja sit ku Leo oli rapu lolSAINW kirjoitti:Aijoo :DD Unohdin sen! Mut paras oli kyl kun Leo yrittää muuttua niil vaihdokaskyvyillään:.:TMNTGIRL:. kirjoitti:No entäs se raphin leuka siin supersankari-jaksos? xDSAINW kirjoitti:Sarjan pelasti kuitenkin jotenkuten "Kovaa Peliä" -jakso, jolle en vieläkään voi olla nauramatta.
*pingviini*
*kala*
Selkeesti 1-4 niissä on vaan nii parhaita jaksoja
TurtlesPili- Viestien lukumäärä : 210
Ikä : 25
Registration date : 03.07.2012
häh!? Miten ninja tuomio istuin voi olla kolmantena. Sehän oli ihan huippu tuottis xD
Vähän kun olisivat lisänneet verta ja suolenpätkii, niin olis ollu niin kovaa toimintaa xD
Vähän kun olisivat lisänneet verta ja suolenpätkii, niin olis ollu niin kovaa toimintaa xD
lovexxxleonardo kirjoitti:häh!? Miten ninja tuomio istuin voi olla kolmantena. Sehän oli ihan huippu tuottis xD
Kyllä! Asiaa! Vähän niin kuin Amnesiassa... kuolleita ruumiita ja... leo hirtettynä 8DD nah, liikaa mielikuvitusta.. xD
Ninjaboy94- Viestien lukumäärä : 20
Registration date : 06.05.2012
Mikä paras tuottis 1-4 ???
TurtlesPili- Viestien lukumäärä : 210
Ikä : 25
Registration date : 03.07.2012
Oma suosikki on ehdottomasti neljä ensimmäistä ja sitten kuudes tuotantokausi. Kuudennessa se tulevaisuudessa seikkaileminen oli hyvin toteutettu, vaikka pahikset ei ollu aivan niin hyviä mitä aikaisempina kausina. Ja olihan Turtlesien asut aika hienot.
Griffe- Viestien lukumäärä : 248
Registration date : 24.08.2008
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Similar topics
» Paras turtles tuotantokausi 1-7 ja syy siihen ???
» Donin hauskimmat repliikit
» VS: Mikeyn paras iskulause/repla
» Paras pahis?
» Donin hauskimmat repliikit
» VS: Mikeyn paras iskulause/repla
» Paras pahis?
TMNTFoorumi :: Sarjat :: TMNT (2K3-2K9)
Sivu 2 / 2
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa