Jos olisi käynyt toisin.
+19
Donatello
TyynePred
TurtlesPili
ForeverTurtle
Wioly
SAINW
Cecilia
.:TMNTGIRL:.
Natu-san
Ninjatar
turtles fani
turtlestypy
katjuska xD
Sydän Kilppari
Kharon
lovexxxleonardo
Admin
Venus_
sankonleo
23 posters
TMNTFoorumi :: Kilpikonnat :: Donatello
Sivu 1 / 2
Sivu 1 / 2 • 1, 2
Jos olisi käynyt toisin.
tiedättehän että meidän donimme saattoi hieman olla rakastunut apriliin, elikkä kysymykseni on...
mitä jos april olisi mennyt yhteen donin eikä casyn kanssa, mitä olisi käynyt?
mitä jos april olisi mennyt yhteen donin eikä casyn kanssa, mitä olisi käynyt?
sankonleo- Viestien lukumäärä : 185
Ikä : 28
Registration date : 06.03.2009
Vs: Jos olisi käynyt toisin.
sankonleo kirjoitti:mitä jos april olisi mennyt yhteen donin eikä casyn kanssa, mitä olisi käynyt?
Hmm.. Ehkä Leo, Mikey ja Raph voi vähän kattoo et mitä ihmettä. :d Kaikkien elämä ehkä pysyis ennallaan, mutta Don ollut entistäkin iloisempi ja kiltimpi. Tai sitten Don olis mennyt täysin omiin maailmoihinsa tanssimaan Aprilin kanssa kukkaniitylle. 8D Hyvin mahdollista myös, et Don olis muuttanut Aprilin luo..
Mä olen aina ajatellut että Tikku ois jotenkin seurustelua vastaan ja se sais tyyliin jonku kohtauksen jos kuulis että näin on tapahtunut sen pojalle. XD Toisaalta, kun April ja Casey meni yhteen Tikku oli ihan normaali..
Venus_- Viestien lukumäärä : 129
Ikä : 30
Registration date : 13.06.2008
tanssimaan kukkaniitylle XD
mä jotenkin pidän enemmän donixapril kuin aprilxcasey parituksesta.
ja mulla on semmonen kirja missä leo kertoo ittestään ja veljistään, ja se sanoo et don saattaa olla pikkasen ihastunu apriliin.
Mäkin uskon että don olis iloisempi ja pirteämpi, ja sit se jäis aina omiin maailmoihinsa kun sen veljet kysyy siltä jotain niin se olis varmaan mietteissään ja kysyis sitten
'' anteeks mitä? ''
mä jotenkin pidän enemmän donixapril kuin aprilxcasey parituksesta.
ja mulla on semmonen kirja missä leo kertoo ittestään ja veljistään, ja se sanoo et don saattaa olla pikkasen ihastunu apriliin.
Mäkin uskon että don olis iloisempi ja pirteämpi, ja sit se jäis aina omiin maailmoihinsa kun sen veljet kysyy siltä jotain niin se olis varmaan mietteissään ja kysyis sitten
'' anteeks mitä? ''
Ahahhaha!! Venus, luvallasi teen pienen piiroksen tuosta kukkaniitty hommasta 8D
Admin- Admin
- Viestien lukumäärä : 451
Ikä : 29
Registration date : 10.06.2008
mua jäi aikoinaan jotenkin hämään se, että april oli ainakin mun silmissä pihkassa doniin, mut meni sit kumminkin naimisiin caesyn kaa. ne käsi kirjottajat teki sen varmaan vaan sen takkii, et olis niiten mielestä luonnotonta, et doni ja april olis yhessä.
Voi ollakkin...
Joku vanhempi vois kattoa leffaa vähän "Hyi seetana"- ilmeellä...
Joku vanhempi vois kattoa leffaa vähän "Hyi seetana"- ilmeellä...
Admin- Admin
MINÄ!! MINÄ!!!
Don olis kuulunu aprilin kanssa yhteen!
Huom.
kuka pelasti aprilin niiltä triceratroneilta?
Keneltä april pyysi apua kun sen setä lähetti sen viestin?
kun ne veljekset lähti, Don oli ainut joka vilkutti Aprilille.
April on pussannut myös Donia! tavallaan, kun se pussas sitä poskelle.
ja don punastu kun april sano että se vois jopa suudella sitä.
don vastas silloin että ' todellako? ' ja jotakin mitä en muista
Don olis kuulunu aprilin kanssa yhteen!
Huom.
kuka pelasti aprilin niiltä triceratroneilta?
Keneltä april pyysi apua kun sen setä lähetti sen viestin?
kun ne veljekset lähti, Don oli ainut joka vilkutti Aprilille.
April on pussannut myös Donia! tavallaan, kun se pussas sitä poskelle.
ja don punastu kun april sano että se vois jopa suudella sitä.
don vastas silloin että ' todellako? ' ja jotakin mitä en muista
Don on niin ihana että hänen olisi pitänyt saada olla Aprilin kanssa, eikä Caseyn.
Voisi olla mahdollista että jos ne kaksi olisivat olleet yhdessä, niin monta hienoa keksintöä olisi tullut, ovathan kumpikin kiinnostuneet tieteistä sun muista asioista. Olisivat saattaneet ratkasta jopa tämän ilmaston lämpenemisongelman. Okei, saattoi ampua vähän yli, mutta olisi niistä silti tullut loistava pari xD.
Voisi olla mahdollista että jos ne kaksi olisivat olleet yhdessä, niin monta hienoa keksintöä olisi tullut, ovathan kumpikin kiinnostuneet tieteistä sun muista asioista. Olisivat saattaneet ratkasta jopa tämän ilmaston lämpenemisongelman. Okei, saattoi ampua vähän yli, mutta olisi niistä silti tullut loistava pari xD.
Kharon- Viestien lukumäärä : 140
Registration date : 16.06.2008
Kharon kirjoitti:Don on niin ihana että hänen olisi pitänyt saada olla Aprilin kanssa, eikä Caseyn.
Olen ehdottomasti samaa mieltä!
sankonleo kirjoitti:Kharon kirjoitti:Don on niin ihana että hänen olisi pitänyt saada olla Aprilin kanssa, eikä Caseyn.
Olen ehdottomasti samaa mieltä!
Luvallanne ilmaisen oman mielipiteeni. Mielestäni oli ihan hyvä, että April meni yhteen Caseyn kanssa. Kuten sanottu, joku voisi vetää pultit toisesta parituksesta.
Don ja April kyllä tulevat kenties parhaiten toimeen keskenään, sillä kuten Hahmot-osiossa kerrotaan, April on varmaankin ainoa, joka ymmärtää Donin pitkiä puhelitanioita. XD
Voihan sen niinkin ottaa, että Don olisi ollut ihastunut Apriliin 1., 2. ja 3. kaudella, mutta neljännellä näyttää ikäänkuin "kasvaneen irti" Aprilista. ^^ Jaksossa Hiljaisen Ajan Lapset, April vihjailee Caseysta Donille, mutta Jones menee tietenkin "pilaamaan" antamansa vaikutelman... >D
Sydän Kilppari- Viestien lukumäärä : 169
Registration date : 15.06.2008
musta tuntuu, että doni yritti 1, 2 ja 3 tuottiksella selvitellä, voisko hänellä ja aprillilla olla jotain, mutta ilmeisesti april ei huomannut donin epätoivoisia yrityksiä tai sit huomas ne, mutta ei halunnu sihteesta vakavaa. sääli
voi parkaaa sitä donia ;( mut devianartiista löytyy kuvia donista ja toisesta sen tyttö ystävistään
katjuska xD- Viestien lukumäärä : 118
Ikä : 34
Registration date : 07.06.2009
Minusta Donin OLISI pitänyt mennä yhteen Aprilin kanssa!
turtlestypy- Viestien lukumäärä : 105
Registration date : 27.10.2009
April ja Don on enemmän toistensa kaltaisia, molemmat älykkäitä ja rauhallisia.
april ja casey on kuin kaksi eri marjaa, csey on hurjapää ja april, niino aika rauhaa rakastava, kuten don.
april ja casey on kuin kaksi eri marjaa, csey on hurjapää ja april, niino aika rauhaa rakastava, kuten don.
sankonleo kirjoitti:April ja Don on enemmän toistensa kaltaisia, molemmat älykkäitä ja rauhallisia.
Ehkä mutta mun mielestä silti asiat on hyvä noin kun ne on ois se kyllä aika hassua kattoo TMNT:tä ja huomata että Don ois Aprilin kanssa ne ois kyl söpö pari mut......ei kumminkaan (SORI)
turtles fani- Viestien lukumäärä : 18
Registration date : 25.07.2009
no jaa, se on sun mielipide, mutta mua se ei vaivais, että don ja april olis yhdessä, ensinäkin....mua vaivaa se että casey ja april on yhdessä...esim. siinä leffassa mä jaksa katella kun ne tulee sieltä autosta ja casey tönäsee karain ja suutelee apriliä, mua se vain jotenkin...ällöttää, edes sen ajattelu...mua ällöttää tälläkin hetkellä kun se kohtaus tulee mieleen...RAAAH * potkaiseen caseyn jonnekkin tulivuoreen *
sankonleo kirjoitti:no jaa, se on sun mielipide, mutta mua se ei vaivais, että don ja april olis yhdessä, ensinäkin....mua vaivaa se että casey ja april on yhdessä...esim. siinä leffassa mä jaksa katella kun ne tulee sieltä autosta ja casey tönäsee karain ja suutelee apriliä, mua se vain jotenkin...ällöttää, edes sen ajattelu...mua ällöttää tälläkin hetkellä kun se kohtaus tulee mieleen...RAAAH * potkaiseen caseyn jonnekkin tulivuoreen *
No siis ei munkaan mielestä Casey oo mikään huippu tyyppi mut.....äh ehkä mun on vaan paras olla hiljaa.....
turtles fani- Viestien lukumäärä : 18
Registration date : 25.07.2009
ihme ettei doni oo sen katkeranpi, ette april ottikin caesyn eikä sitä. olihan doni ja april ylimpii ystävii alusta asti ja doni tais olla apriliin vähän ihastunukkin. Kun taas caesyä april vihasi alussa eniten maan ja taivaan välissä.
Jos olis käyny toisin
Musta se olis aika noloa jos Mike sattuis näkemään kun Don ja April suutelevat
Ninjatar- Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010
Ninjatar kirjoitti:Musta se olis aika noloa jos Mike sattuis näkemään kun Don ja April suutelevat
ai olis noloo vaan jos mike näkis X)
Jos olis käyny toisin
lovexxxleonardo kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:Musta se olis aika noloa jos Mike sattuis näkemään kun Don ja April suutelevat
ai olis noloo vaan jos mike näkis X)
No okei jos muut plus Mike
Mitäs noloa siinä on? O_o
Admin- Admin
Jos olis käyny toisin
Niin olis ehkä hiukan kiusallista
Käsikirjoittajien kapeakatseisuutta, että näinkin hyvä pari on sivuutettu. Mutta voihan Aprililla ja Donilla olla salasuhde? Tai jos Casey on ihan tietoisesti kulissi xD Sehän sano siinä 2007 elokuvassaki, ettei se oikein tienny siitä sitoutumisjutusta ja että April oli ollut outo siitä lähtien.
Natu-san- Viestien lukumäärä : 40
Registration date : 31.05.2010
Sivu 1 / 2 • 1, 2
TMNTFoorumi :: Kilpikonnat :: Donatello
Sivu 1 / 2
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa