Jos olisi käynyt toisin.
+19
Donatello
TyynePred
TurtlesPili
ForeverTurtle
Wioly
SAINW
Cecilia
.:TMNTGIRL:.
Natu-san
Ninjatar
turtles fani
turtlestypy
katjuska xD
Sydän Kilppari
Kharon
lovexxxleonardo
Admin
Venus_
sankonleo
23 posters
TMNTFoorumi :: Kilpikonnat :: Donatello
Sivu 2 / 2
Sivu 2 / 2 • 1, 2
Vs: Jos olisi käynyt toisin.
Natu-san kirjoitti:Käsikirjoittajien kapeakatseisuutta, että näinkin hyvä pari on sivuutettu. Mutta voihan Aprililla ja Donilla olla salasuhde? Tai jos Casey on ihan tietoisesti kulissi xD Sehän sano siinä 2007 elokuvassaki, ettei se oikein tienny siitä sitoutumisjutusta ja että April oli ollut outo siitä lähtien.
Tästä mulla lähti niiiin hirveät ajatukset kiertämään että nauraessa heitin lasitkin lattialle (onneks ei hajonnu :-D).
Admin- Admin
- Viestien lukumäärä : 451
Ikä : 29
Registration date : 10.06.2008
Pahoittelut laseillesi x' D
Natu-san- Viestien lukumäärä : 40
Ikä : 28
Registration date : 31.05.2010
Ne antavat anteeksi : D
Admin- Admin
sankonleo kirjoitti:mitä jos april olisi mennyt yhteen donin eikä casyn kanssa, mitä olisi käynyt?
Ois ainakin tullut mielenkiinoisia lapsia...
.:TMNTGIRL:.- Viestien lukumäärä : 262
Ikä : 27
Registration date : 10.12.2010
.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Ois ainakin tullut mielenkiinoisia lapsia...
Sori, mutta sain kyllä jostain syystä päivän naurut tästä X'D
Cecilia kirjoitti:.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Ois ainakin tullut mielenkiinoisia lapsia...
Näin aamulla anivarhaina, yhdyn tuohon sata rossasesti XD
Viimeinen muokkaaja, Admin pvm Su Joulu 12, 2010 9:38 am, muokattu 1 kertaa
Admin- Admin
Admin kirjoitti:Cecilia kirjoitti:.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Ois ainakin tullut mielenkiinoisia lapsia...
Näin aamulla naivarhaina, yhdyn tuohon sata rossasesti XD
Kiitos että viestini piristi päiväänne
.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Admin kirjoitti:Cecilia kirjoitti:.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Ois ainakin tullut mielenkiinoisia lapsia...
Näin aamulla naivarhaina, yhdyn tuohon sata rossasesti XD
Kiitos että viestini piristi päiväänne
oon kas välillä miettiny tota, mut lopettanu aika nopeesti x,D
ok. Mä vaan kirjotin mitä ekaks tuli mieleen
Muistan kyllä itsekin, että nuorempana ajattelin Donia ja Aprilia parina. Heillä olisi ainakin ollut paljon yhteistä... Mutta toisaalta, ihastuihan Doni siihen alienityttöönkin, siis siinä neljännen kauden "Kansan Päätös" -jaksossa.
Ja jos Don olisi päätynyt yhteen Aprilin kanssa, niin kuka ties muutkin kilpparit olisivat löytäneet jonkun rinnalleen. Onhan heillä kaikilla ollut vahvat siteet johonkin naiseen. Lopulta olis varmaan ollu että:
Donatello <3 April
Leonardo <3 Karai
Rafael <3 Joi (se akolyyttinainen viidenneltä kaudelta)
Michelangelo <3 hmm... Renet?!
Ja jos Don olisi päätynyt yhteen Aprilin kanssa, niin kuka ties muutkin kilpparit olisivat löytäneet jonkun rinnalleen. Onhan heillä kaikilla ollut vahvat siteet johonkin naiseen. Lopulta olis varmaan ollu että:
Donatello <3 April
Leonardo <3 Karai
Rafael <3 Joi (se akolyyttinainen viidenneltä kaudelta)
Michelangelo <3 hmm... Renet?!
SAINW- Viestien lukumäärä : 161
Registration date : 09.04.2012
Minut olisi pitänyt tunkea Donin tyttöystäväksi >: D
Mut hei,ois se aika jännä. Jos ajattelen Aprilin ja Donin lapsia,ne olisi punatukkaisia kilpikonnia,jotka puhuvat siansaksaa vanhempiensa kanssa. 8'D Sit kaikki kattois et MITÄ? ja Mikey kysyy:-Saako tähän tekstitystä?
Mut hei,ois se aika jännä. Jos ajattelen Aprilin ja Donin lapsia,ne olisi punatukkaisia kilpikonnia,jotka puhuvat siansaksaa vanhempiensa kanssa. 8'D Sit kaikki kattois et MITÄ? ja Mikey kysyy:-Saako tähän tekstitystä?
Wioly- Viestien lukumäärä : 91
Registration date : 23.03.2012
Wioly kirjoitti:Minut olisi pitänyt tunkea Donin tyttöystäväksi >: D
...Päivän naurut xD
ForeverTurtle- Viestien lukumäärä : 66
Registration date : 03.03.2012
ForeverTurtle kirjoitti:Wioly kirjoitti:Minut olisi pitänyt tunkea Donin tyttöystäväksi >: D
...Päivän naurut xD
Etpäs saanut. MINÄ SAIN !!!!!!!!!
TurtlesPili- Viestien lukumäärä : 210
Ikä : 25
Registration date : 03.07.2012
TurtlesPili kirjoitti:ForeverTurtle kirjoitti:Wioly kirjoitti:Minut olisi pitänyt tunkea Donin tyttöystäväksi >: D
...Päivän naurut xD
Sovitaan että molemmat saivat elämänsä naurut ja piste.
ForeverTurtle- Viestien lukumäärä : 66
Registration date : 03.03.2012
ForeverTurtle kirjoitti:TurtlesPili kirjoitti:ForeverTurtle kirjoitti:Wioly kirjoitti:Minut olisi pitänyt tunkea Donin tyttöystäväksi >: D
...Päivän naurut xD
Sovitaan että molemmat saivat elämänsä naurut ja piste.
Sopii mulle
TurtlesPili- Viestien lukumäärä : 210
Ikä : 25
Registration date : 03.07.2012
lovexxxleonardo kirjoitti:mua jäi aikoinaan jotenkin hämään se, että april oli ainakin mun silmissä pihkassa doniin, mut meni sit kumminkin naimisiin caesyn kaa. ne käsi kirjottajat teki sen varmaan vaan sen takkii, et olis niiten mielestä luonnotonta, et doni ja april olis yhessä.
Oon kyllä samaa mieltä itekki. Ja sehän sarja on tarkotettu enemmäkseen lapsille. Niin miettii mitä lapset olis siitä sitten tuumannu. Ja vahemmat ei varmaan ois ollu tyytyväisiä. Se ois herättäny aika paljon huomioo, valitettavasti.
Mutta jos tmnt tehtäski vähän vanhemmille ihmisille tarkotettu sarja? Sitten Don ja April ois ollu onnellisesti yhessä :3 Musta ei oo mitään pahaa, jos ne ois ollu yhessä. Nättiä ja söpöä se vaan ois ollu. :<3:
TyynePred- Viestien lukumäärä : 63
Registration date : 17.01.2013
Kharon kirjoitti:Don on niin ihana että hänen olisi pitänyt saada olla Aprilin kanssa, eikä Caseyn.
Voisi olla mahdollista että jos ne kaksi olisivat olleet yhdessä, niin monta hienoa keksintöä olisi tullut, ovathan kumpikin kiinnostuneet tieteistä sun muista asioista. Olisivat saattaneet ratkasta jopa tämän ilmaston lämpenemisongelman. Okei, saattoi ampua vähän yli, mutta olisi niistä silti tullut loistava pari xD.
Samaa mieltä. Ja Casey on sellanen samantapanen kun Raph, nii ne sitte vois, tai se menis liian pitkälle xd mutta kannatan donia ja aprilia
Mä en oo sitten varma, lähetänkö tän viestin ihan oikein, kun rekisteröidyin vasta äsken..
Donatello- Viestien lukumäärä : 4
Ikä : 24
Registration date : 16.06.2013
Donatello kirjoitti:Kharon kirjoitti:Don on niin ihana että hänen olisi pitänyt saada olla Aprilin kanssa, eikä Caseyn.
Voisi olla mahdollista että jos ne kaksi olisivat olleet yhdessä, niin monta hienoa keksintöä olisi tullut, ovathan kumpikin kiinnostuneet tieteistä sun muista asioista. Olisivat saattaneet ratkasta jopa tämän ilmaston lämpenemisongelman. Okei, saattoi ampua vähän yli, mutta olisi niistä silti tullut loistava pari xD.
Samaa mieltä. Ja Casey on sellanen samantapanen kun Raph, nii ne sitte vois, tai se menis liian pitkälle xd mutta kannatan donia ja aprilia
Mä en oo sitten varma, lähetänkö tän viestin ihan oikein, kun rekisteröidyin vasta äsken..
Hyvin sait lähettyä viestin ja oikein. Tervetuloa!
Mutta ois niin ihanaa, jos jossain uudessa sarjassa, tai jos tulisi elokuvia lisää, niin Don ja April olis yhessä. Ja muutkin turles pojat olisivat löytäneet rinnalleen jonkun. Tosin sitä ei varmaan vois näyttää lapsille, liian iso järkystys varmaan, kun noh... XD
TyynePred- Viestien lukumäärä : 63
Registration date : 17.01.2013
Mitä jos olisi käynyt toisin?
April ja Donatello ne yhteen soppii! lol Olen samalla kannalla tämän April ja Casey jutun kanssa: April sopii paremmin Donatellon kanssa yhteen kuin Caseyn. Perustelua minun ei tartte enää kirjoittaakkaan, ko kaikki muut on jo hoitanu sen puolestani..
Olenkohan mä ainoa, joka tykkää enemmän AprilxCasey parituksesta? xD Jotenkin musta tuntuu loogisemmalta, että April ja Casey olisivat yhdessä, eikä Don ja April. Okei, olisivathan nuo ihan kiva pari keskenään, mutta minusta tuntuu vähän tyhmältä, jos ihminen on rakastunut kilpikonnaan (vielä pahempaa olisi se, jos ne seukkais!) Ymmärrän kyllä käsikirjoittajia, kun laittoivat Aprilin ja Caseyn yhteen ~
Heidän ensitapaaminen (April & Casey) oli hellyyttävä! Casey oli jotenkin junttimainen.
Heidän ensitapaaminen (April & Casey) oli hellyyttävä! Casey oli jotenkin junttimainen.
Jalle- Viestien lukumäärä : 55
Registration date : 31.10.2012
Et oo ainoa :--D Mä en vaan jotenki tykkää siitä, ku kilppareille paritetaan joitaki tyyppejä. Ei ne mitään tyttöystäviä tarvi xDJalle kirjoitti:Olenkohan mä ainoa, joka tykkää enemmän AprilxCasey parituksesta? xD Jotenkin musta tuntuu loogisemmalta, että April ja Casey olisivat yhdessä, eikä Don ja April. Okei, olisivathan nuo ihan kiva pari keskenään, mutta minusta tuntuu vähän tyhmältä, jos ihminen on rakastunut kilpikonnaan (vielä pahempaa olisi se, jos ne seukkais!) Ymmärrän kyllä käsikirjoittajia, kun laittoivat Aprilin ja Caseyn yhteen ~
SitruunaNinja- Viestien lukumäärä : 18
Registration date : 31.08.2013
Jos ois käyny toisin
No joo totta . Toisaalta mulla on ollu ongelmia päättää kummasta Samurai pitää. Donista vai MikestäSitruunaNinja kirjoitti:Et oo ainoa :--D Mä en vaan jotenki tykkää siitä, ku kilppareille paritetaan joitaki tyyppejä. Ei ne mitään tyttöystäviä tarvi xDJalle kirjoitti:Olenkohan mä ainoa, joka tykkää enemmän AprilxCasey parituksesta? xD Jotenkin musta tuntuu loogisemmalta, että April ja Casey olisivat yhdessä, eikä Don ja April. Okei, olisivathan nuo ihan kiva pari keskenään, mutta minusta tuntuu vähän tyhmältä, jos ihminen on rakastunut kilpikonnaan (vielä pahempaa olisi se, jos ne seukkais!) Ymmärrän kyllä käsikirjoittajia, kun laittoivat Aprilin ja Caseyn yhteen ~
Ninjatar- Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010
Ninjatar kirjoitti:No joo totta . Toisaalta mulla on ollu ongelmia päättää kummasta Samurai pitää. Donista vai MikestäSitruunaNinja kirjoitti:Et oo ainoa :--D Mä en vaan jotenki tykkää siitä, ku kilppareille paritetaan joitaki tyyppejä. Ei ne mitään tyttöystäviä tarvi xDJalle kirjoitti:Olenkohan mä ainoa, joka tykkää enemmän AprilxCasey parituksesta? xD Jotenkin musta tuntuu loogisemmalta, että April ja Casey olisivat yhdessä, eikä Don ja April. Okei, olisivathan nuo ihan kiva pari keskenään, mutta minusta tuntuu vähän tyhmältä, jos ihminen on rakastunut kilpikonnaan (vielä pahempaa olisi se, jos ne seukkais!) Ymmärrän kyllä käsikirjoittajia, kun laittoivat Aprilin ja Caseyn yhteen ~
miten april ja casey muuten tapas??? linkkiä siihen jaksoon??
Sivu 2 / 2 • 1, 2
TMNTFoorumi :: Kilpikonnat :: Donatello
Sivu 2 / 2
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa