Kuka olet?
+25
TyynePred
Tmnt<3<3
TurtlesPili
Valkosuklaa
turtlestypy
Ninjaboy94
SAINW
ForeverTurtle
Wioly
SanZio
TMNT 4 ever!
.:TMNTGIRL:.
Cecilia
Error
memory-leo
Jaruto
Natu-san
katjuska xD
Sweetdonnie
sankonleo
Venus_
lovexxxleonardo
Ninjatar
Admin
Kharon
29 posters
Sivu 4 / 6
Vs: Kuka olet?
Kai määki voisin tänne jonkinmoisen esittelyn vetää 8D
Nimi: Mirene (IRL) ja sitte täällä netin ihmeellisessä maailmassa mut tunnetaan aika monellakin nimellä 8D
Ikä: Vasta 12
Sukupuoli: Nainen/tyttö
Syntymäpäivä: Toinen helmikuuta
Horoskooppi: Vesimies
Luonne: Riehakas sekopää joka saattaa suuttua aika helposti, mutta leppyykin aika nopeasti. Nauran kaikille oudoille asioille, eikä maailmassa taida olla vielä ketään, joka täysin ymmärtäisi ajatuksiani xd
Tykkään: TMNT:stä, vanhoista prätkähiiristä, muumeista, coca-colasta, suklaasta, toffeesta, kavereistani, perheestäni, koirista, eläimistä yleensäkin, nukkumisesta, pehmoleluista, uimisesta ja lukemisesta.
En tykkää: Ärsyttävistä/Ahdasmielisistä/Kovismaisista/Pissismäisistä ihmisistä, siivoamisesta, läksyistä, kiusaamisesta.
Perhe: Äiti, Iskä, kaksi isosiskoa, pikkuveli. Ja onhan mulla tietty myös isosisko-ja velipuoletkin. Niin ja eläimet, neljä koiraa, kaksi kissaa ja yksi pupu :33
Lemmikit: Mulla on lemmikkeinä coton de tulear rotuinen koira, joka tunnetaan nimellä Pulmu ja leijonanharjaskani nimeltä Bio Luvil (jota iskä kutsuu Asseriksi 8D)
Lempivärit: Tykkään aikalailla kaikista väreistä
Nimi: Mirene (IRL) ja sitte täällä netin ihmeellisessä maailmassa mut tunnetaan aika monellakin nimellä 8D
Luonne: Riehakas sekopää joka saattaa suuttua aika helposti, mutta leppyykin aika nopeasti. Nauran kaikille oudoille asioille, eikä maailmassa taida olla vielä ketään, joka täysin ymmärtäisi ajatuksiani xd
Tykkään: TMNT:stä, vanhoista prätkähiiristä, muumeista, coca-colasta, suklaasta, toffeesta, kavereistani, perheestäni, koirista, eläimistä yleensäkin, nukkumisesta, pehmoleluista, uimisesta ja lukemisesta.
En tykkää: Ärsyttävistä/Ahdasmielisistä/Kovismaisista/Pissismäisistä ihmisistä, siivoamisesta, läksyistä, kiusaamisesta.
Perhe: Äiti, Iskä, kaksi isosiskoa, pikkuveli. Ja onhan mulla tietty myös isosisko-ja velipuoletkin. Niin ja eläimet, neljä koiraa, kaksi kissaa ja yksi pupu :33
Lemmikit: Mulla on lemmikkeinä coton de tulear rotuinen koira, joka tunnetaan nimellä Pulmu ja leijonanharjaskani nimeltä Bio Luvil (jota iskä kutsuu Asseriksi 8D)
ForeverTurtle- Viestien lukumäärä : 66
Registration date : 03.03.2012
Kuka olet?
Kiva tutustuaForeverTurtle kirjoitti:Kai määki voisin tänne jonkinmoisen esittelyn vetää 8D
Ninjatar- Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010
Mä oon Pili () ()
12wee......(-_-)
En keksi muuta
12wee......(-_-)
En keksi muuta
TurtlesPili- Viestien lukumäärä : 210
Ikä : 25
Registration date : 03.07.2012
Kuka olet?
Kiva tutustuaTurtlespili kirjoitti:Mä oon Pili () ()
12wee......(-_-)
En keksi muuta
Ninjatar kirjoitti:Kiva tutustuaTurtlespili kirjoitti:Mä oon Pili () ()
12wee......(-_-)
En keksi muuta
Kuka olet?
Mieluisin kilppari hahmo: Leo
Lempikarkki: Salmiakki
Lempijuoma: Coca-cola
Paras viikonpäivä: Perjantai
Lempikarkki: Salmiakki
Lempijuoma: Coca-cola
Paras viikonpäivä: Perjantai
Pistän viel yhen. (Näit on kiva tehä >3<)
Eli oon: Mä
Suosikkihahmot(ei tmnt): Starscream, Knockout, Soundwave (TFP), Wolverine & Deadpool (X-Men), Kakashi (Naruto), Leeron (Gurren Lagann) ja kaikki -tora-koirat Hopeanuolest.
tmnt suosikkini: Raph..... Ja Leo.....
Suosikkiääninäyttelijät: STEVE BLUM (prkl!!!), Gregory Abbey/Frank Frankson, Nolan North
Eli oon: Mä
Suosikkihahmot(ei tmnt): Starscream, Knockout, Soundwave (TFP), Wolverine & Deadpool (X-Men), Kakashi (Naruto), Leeron (Gurren Lagann) ja kaikki -tora-koirat Hopeanuolest.
tmnt suosikkini: Raph..... Ja Leo.....
Suosikkiääninäyttelijät: STEVE BLUM (prkl!!!), Gregory Abbey/Frank Frankson, Nolan North
Viimeinen muokkaaja, .:TMNTGIRL:. pvm Ma Heinä 09, 2012 10:47 am, muokattu 1 kertaa
.:TMNTGIRL:.- Viestien lukumäärä : 262
Ikä : 27
Registration date : 10.12.2010
Kuka olet?
Suosikki hahmot (ei TMNT:ssä): (Street sharks) Ripster, (Extreme dinosaurs) Stegz, (Prätkähiiret) Moto, (X-men) Wolverine, Nightcrawler, Beast ja Sabretooth ja (Ihmeneloset) Möykky
Oon Pili niinkun jotkut jo tietääkin kun oon laittanu sen tohon edelliseen.
Lempihahmo Turtleseissa: Kaikki Turtlesit ja niitten kaverit
Sukupuoli: Poika
Pituus: En kerro naurasitte ittenne hengiltä.
Paino: Läski
Ikä:12
Luokka 7A -_-
Lempiruoka: Pitsaa ja hamppareita ja kaikkee roskaruokaa mmm...
Lemppari juoma: Kaikki limpparit menee
Lempikarkki: Kaikki menee myös varsinkin Angry birdsit ja ne Possukarkit
Paskan koko Vaihtelee
Luonne: Oon aika lapsellinen ja aika helposti nauran itteni kuoliaaks (Kusin housuun kun kaverin äiti pieras ruokapöydässä kun olin niillä )
Lempi elokuvat: Aika paljon lastenelokuvista tykkään
3 parasta Tv-ohjelmaa : Salkkarit Turtles ja Muumit
Paras viikonpäivä: Pe-Su
Siinä oli kaikki mitä keksin nyt
Lempihahmo Turtleseissa: Kaikki Turtlesit ja niitten kaverit
Sukupuoli: Poika
Pituus: En kerro naurasitte ittenne hengiltä.
Paino: Läski
Luokka 7A -_-
Lempiruoka: Pitsaa ja hamppareita ja kaikkee roskaruokaa mmm...
Lemppari juoma: Kaikki limpparit menee
Lempikarkki: Kaikki menee myös varsinkin Angry birdsit ja ne Possukarkit
Paskan koko Vaihtelee
Luonne: Oon aika lapsellinen ja aika helposti nauran itteni kuoliaaks (Kusin housuun kun kaverin äiti pieras ruokapöydässä kun olin niillä )
Lempi elokuvat: Aika paljon lastenelokuvista tykkään
3 parasta Tv-ohjelmaa : Salkkarit Turtles ja Muumit
Paras viikonpäivä: Pe-Su
Siinä oli kaikki mitä keksin nyt
Kuka olet?
Lemppari TMNT jakso 80-luvun sarjassa: Return the Shredder
Lemppari TMNT jakso 2003 1-kaudella: Näkymättömyyden tie
Lemppari TMNT jakso 2003 2-kaudella: Roisto on palannut osat 1 ja 2
Lemppari TMNT jakso 2003 3-kaudella: Bishopin tempaus
Lemppari TMNT jakso 2003 4-kaudella: Se kun Donista tuli hirviö O_O
Ninjatar kirjoitti:Lemppari TMNT jakso 80-luvun sarjassa: Return the Shredder
Entäs FF ja BTTS ? :O
Ja Ninjatuomioistuin? :DDTurtlesPili kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:Lemppari TMNT jakso 80-luvun sarjassa: Return the Shredder
SAINW- Viestien lukumäärä : 161
Ikä : 28
Registration date : 09.04.2012
SAINW kirjoitti:Ja Ninjatuomioistuin? :DDTurtlesPili kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:Lemppari TMNT jakso 80-luvun sarjassa: Return the Shredder
tuomio istuin >U<
itken kun ne ei ymmärrä näyttää sitä suomessa...yhyy...
Kuka olet
Lemppari TMNT jakso Fast Fovard-kaudella: Kauhuleffa maratonista tulee totta jaksolovexxxleonardo kirjoitti:SAINW kirjoitti:Ja Ninjatuomioistuin? :DDTurtlesPili kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:Lemppari TMNT jakso 80-luvun sarjassa: Return the Shredder
tuomio istuin >U<
itken kun ne ei ymmärrä näyttää sitä suomessa...yhyy...
Lemppari TMNT jakso Back To The Serwers: Kovaa peliä
Ninja tuomio istuin autta en o kattonu
Huomasin muuten että täällä on 80% tyttöjä. Ei siinä mitään oo saahan kaikki tykätä mutta miten ihmeessä täällä on näin vähän poikia ???
Huomasin ite saman liittyessäni joukkoonTurtlesPili kirjoitti:Huomasin muuten että täällä on 80% tyttöjä. Ei siinä mitään oo saahan kaikki tykätä mutta miten ihmeessä täällä on näin vähän poikia ???
Kai se vaan johtuu siitä että tytöt haluaa jatkaa sarjan fanittamista sen loppumisen jälkeenkin, koska jokanen tyttö on ihastunu yhteen veljeksistä Vai?
Mutta kyllä turtleseja katto tasapuolisesti työt ja pojat, miedänkin luokalla silloin sarjan alussa koko luokka katto niitä ja opettajalla meni hermot ku kaikki höpötti vaan jostain kilpikonnista ja sillä itellään ei ollu mitään käryä et mistä oli kyse.
SAINW- Viestien lukumäärä : 161
Ikä : 28
Registration date : 09.04.2012
SAINW kirjoitti:Huomasin ite saman liittyessäni joukkoonTurtlesPili kirjoitti:Huomasin muuten että täällä on 80% tyttöjä. Ei siinä mitään oo saahan kaikki tykätä mutta miten ihmeessä täällä on näin vähän poikia ???
Kai se vaan johtuu siitä että tytöt haluaa jatkaa sarjan fanittamista sen loppumisen jälkeenkin, koska jokanen tyttö on ihastunu yhteen veljeksistä Vai?
Mutta kyllä turtleseja katto tasapuolisesti työt ja pojat, miedänkin luokalla silloin sarjan alussa koko luokka katto niitä ja opettajalla meni hermot ku kaikki höpötti vaan jostain kilpikonnista ja sillä itellään ei ollu mitään käryä et mistä oli kyse.
Sitä mäkin että kyllä tykkää saman verran tai ei nyt voi ihan 1 ihmisen tarkalleen mutta kuitenkin
Bitch please
Viimeinen muokkaaja, TurtlesPili pvm Su Maalis 24, 2013 4:40 am, muokattu 1 kertaa
Kuka olet
Komeimmat supersankarit: Robin, Beast, Wolverine, Nightcrawler, Thing, Rogue ja Storm
Rankimmat superpahikset: Bane, Two-face, Joker, Poison ivy, Harley quinn, Sabretooth, Mystique
Rankimmat superpahikset: Bane, Two-face, Joker, Poison ivy, Harley quinn, Sabretooth, Mystique
Ninjatar kirjoitti:Komeimmat supersankarit: Robin, Beast, Wolverine, Nightcrawler, Thing, Rogue ja Storm
Batman on suosikki leffa kun siinä on pahimmat vastustajat ???
Kuka olet
No joo Batman forever mut ei se TMNT:tä voitaTurtlesPili kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:Komeimmat supersankarit: Robin, Beast, Wolverine, Nightcrawler, Thing, Rogue ja Storm
Batman on suosikki leffa kun siinä on pahimmat vastustajat ???
Kuka olet
Samaa mieltä . Ahma on ihanaNinjaboy94 kirjoitti:Wolverine on paras
Kyl niit poikafaneiki on, mut yleensä tytöt etsii tälläsen foorumin tai sit ku pojat vanhenee nii ne alkaa pitää tätä nolona sarjana (sit ne juo lanien aikana es ja ne pelaa mw:t xP) Veikkaan et pojat on ehk hiljasempiii näist fanitusjutuist ku tytöt. Kyl jokane mun luokan poika on kattonu tmnt:tä.TurtlesPili kirjoitti:Huomasin muuten että täällä on 80% tyttöjä. Ei siinä mitään oo saahan kaikki tykätä mutta miten ihmeessä täällä on näin vähän poikia ???
Mitä pahaa homois o?TurtlesPili kirjoitti:Teen vielä yhen tämmösen eli:
Nimi:Pili
Toinen nimi: Kumi
Sukunimi: ES
Kokonimi: Pilikumies se tulee "Pilikkumies" nimestä ja se taas tulee kun laskin ääneen matikan tunnilla laskua se oli joku 42,35 nii laskin: Nelkytkaks pilikku kolkytviis ääneen nii siitä tulee PILIKKU ja siitä taas Pilikkumies
Lempiruoka: Pitsa ja kaikki roskaruoka
Lempparijuoma: Limpparit
Karkki: Ihan kaikki menee paitsi toffee, mulla on nimittäin raudat :O.o:
Pituus: En sano vieläkään
Paino:TOOSI Lihava.
Ulkonäkö:
RUMA!
Hiukset: Normihiukset Joskus irokeesi
Mulla rumuuspilikku poskessa
Iso maha
Ei muuta
Harrastukset: Sähly,jalis,ja mitä nyt onkaan ? Poikien juttuja
Inhoan: Jonneja Homoja Mun ihramahaa Sitä kun TMNT ei tuu telkkarista > ja vielä jotain muutakin.
Rakastan: Nukkumista ja pelaamista ja öö.ööö.öööööööö... En keksi nyt muuta
Tällä hetkellä olen: "Innostunut" lataamaan vikat 4 Turtles 3.kauden jaksoa youtubeen -Huoh- No ei nyt Huoh
Ja meenkin nyt lataamaan ne MOIKKA
Sivu 4 / 6
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa