TMNTFoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Fanit kirjoittaan TMNT-sarjaan käsiksiä

+2
ForeverTurtle
Ninjatar
6 posters

Siirry alas

Fanit kirjoittaan TMNT-sarjaan käsiksiä Empty Fanit kirjoittaan TMNT-sarjaan käsiksiä

Viesti  Ninjatar Ma Kesä 11, 2012 10:15 pm

Ois aika siistiä jos TMNT:n tuottajat järjestäis maailman laajuisen kilpailun et fanit sais tehdä itse käsikirjoituksen TMNT-sarjaan ja et parhaat julkastais jaksoina. Homman nimi on siis kertoa et millainen ois kilpailuun lähettämänne jaksokäsiksen juoni. Mun oma jakso ois joko kertois Samurain tarinan tai sit et pojat koko jakson ajaks ihmisiks Very Happy

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Fanit kirjoittaan TMNT-sarjaan käsiksiä Empty Vs: Fanit kirjoittaan TMNT-sarjaan käsiksiä

Viesti  ForeverTurtle Ti Kesä 12, 2012 1:28 am

...sanottakoot, ettei käsikseni sopisi perheen pienimmille...eikä liioin homofobikoille xd
ForeverTurtle
ForeverTurtle

Nainen Viestien lukumäärä : 66
Registration date : 03.03.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Fanit kirjoittaan TMNT-sarjaan käsiksiä Empty Vs: Fanit kirjoittaan TMNT-sarjaan käsiksiä

Viesti  Wioly Ti Kesä 12, 2012 2:23 am

ForeverTurtle kirjoitti:...sanottakoot, ettei käsikseni sopisi perheen pienimmille...eikä liioin homofobikoille xd

Mä oon perheen pienin/kuopus : D mutten oo homofoobikko

No tää oma "jakso" vois olla semmonen,et pojat on siellä Caseyn mummon mökillä (mikä lause xD). Donatello lähtee yökävelylle ja yksi jalkaninjoista hypähtää Donin eteen,ojentaa kirjekuoren ja häippäsee. Don on silleen "WTF" ja lukee sen kirjeen. Tää jalkaninja tahtoo tutustua häneen ja niinpä seuraavina viikkoina Don häipyy ulos juttelemaan ninjan kanssa eikä kerro kenellekkään(paitsi Aprilille). Toiset veljet epäilevät Donin sanoja:"Olen Aprililla. Palaan myöhään kotiin." tai "Minulla on projekti Aprilin kanssa." Sitten Silppuri hyökkää,kilpparit + Mestari Tikku seuraa sitä jonnekkin katolle ja taistelua. Sillain jännästi Mikey lentää Silppurin luokse. Silppuri meinaa iskeä Miken kuoliaaksi,mutta sen käteen lentää tikari pysäyttäen Silppurin. Joukosta tulee yksi jalkaninja,taistelee Silppuria vastaan suojellen Michelangeloa. Sitten Silppunassu lävistää tyypin lähtien tukikohtaansa. Don tunnistaa tyypin Thomasiksi(eli se ninja). Heti alkaa kuulustelu ja Donin pitää selitellä Thomasin menneisyyttä-Hamato Yoshin entinen 14-vuotias oppilas,joka isoisän määrämänä siirrettiin Jalkaklaaniin. Kaikki muut paitsi Leo vakuuttuu Donin sanoista. Ne hautaa sen pojun jonnekkin syrjäiseen paikkaan. Leo ei siltikään pidä siitä,ettei Don kertonut heille tyypistä.

Juu mä oon surkee keksimään tarinoita ja kirjoittamaan niistä juonta. Kiitti moi
Wioly
Wioly

Nainen Viestien lukumäärä : 91
Registration date : 23.03.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Fanit kirjoittaan TMNT-sarjaan käsiksiä Empty Fanit kirjoittaan TMNT-sarjaan käsiksiä

Viesti  Ninjatar Ti Kesä 12, 2012 9:09 pm

Wioly kirjoitti:
ForeverTurtle kirjoitti:...sanottakoot, ettei käsikseni sopisi perheen pienimmille...eikä liioin homofobikoille xd

Mä oon perheen pienin/kuopus : D mutten oo homofoobikko

No tää oma "jakso" vois olla semmonen,et pojat on siellä Caseyn mummon mökillä (mikä lause xD). Donatello lähtee yökävelylle ja yksi jalkaninjoista hypähtää Donin eteen,ojentaa kirjekuoren ja häippäsee. Don on silleen "WTF" ja lukee sen kirjeen. Tää jalkaninja tahtoo tutustua häneen ja niinpä seuraavina viikkoina Don häipyy ulos juttelemaan ninjan kanssa eikä kerro kenellekkään(paitsi Aprilille). Toiset veljet epäilevät Donin sanoja:"Olen Aprililla. Palaan myöhään kotiin." tai "Minulla on projekti Aprilin kanssa." Sitten Silppuri hyökkää,kilpparit + Mestari Tikku seuraa sitä jonnekkin katolle ja taistelua. Sillain jännästi Mikey lentää Silppurin luokse. Silppuri meinaa iskeä Miken kuoliaaksi,mutta sen käteen lentää tikari pysäyttäen Silppurin. Joukosta tulee yksi jalkaninja,taistelee Silppuria vastaan suojellen Michelangeloa. Sitten Silppunassu lävistää tyypin lähtien tukikohtaansa. Don tunnistaa tyypin Thomasiksi(eli se ninja). Heti alkaa kuulustelu ja Donin pitää selitellä Thomasin menneisyyttä-Hamato Yoshin entinen 14-vuotias oppilas,joka isoisän määrämänä siirrettiin Jalkaklaaniin. Kaikki muut paitsi Leo vakuuttuu Donin sanoista. Ne hautaa sen pojun jonnekkin syrjäiseen paikkaan. Leo ei siltikään pidä siitä,ettei Don kertonut heille tyypistä.

Juu mä oon surkee keksimään tarinoita ja kirjoittamaan niistä juonta. Kiitti moi
Toi oli just huippu! Sä oot tosi hyvä Very Happy
Mun toi Samurai jakso ois sellanen et pojat on juoksentelees katoilla kun ne hoksaa lauman Purppuralohikäärmeitä jotka ahdistelee 14-vuotiasta tyttöä. Kilpparit loikkaa alas taisteleen lohiksia vastaan. Kun Hunnin pikkuapulaiset on ajettu käpälämäkeen pojat vie pelästyksestä tajuttomaksi menneen tytön luolaan. Leosta tytössä on jotain tuttua. Kun tyttö palaa tajuihinsa luolassa niin se pelästyy poikia ensin ihan kilpparisti mut kun se huomaa Splinterin niin se tajuu et ne on hyviä tyyppejä eikä veljen kätyreitä. Tyttö esittelee itsensä Samuraiksi mut ei kerro itsestään sen enempää. Parin päivän aikana Samurai asuu poikien ja Splinterin kanssa. Leo, Raph ja Mike alkaa hoksata et Samurai on varmaan ihastunu Doniin sillä se roikkuu melkeen koko ajan Donin verstaan lähellä. Sit yks ilta kun pojat on lähdös katoille ne pyytää Samurain mukaan. Ens alkuun Samurai ei oikeen tiedä mut lähtee sit jätkien mukaan. Hetken kun ne on juossu katoilla niin yhdestä katolla olevasta lätäköstä muotoutuu portaali ja sieltä astuu kukas muukaan kuin Samurain veli eli Ninja ja laumallinen salamurhaajia. Ninja katsoo Samuraita ilmeellä mikä sanoo et "Mitä? Sinunhan pitäisi olla kuollut!". Ninja vetää naamionsa pois ja paljastaa kasvonsa ja siin kohdas Leo hoksaa et miks Samurai näytti niin tutulta. Sil on samanlaiset kasvot kuin Ninjalla. Siit sit siirytään taisteluun. Osa salamurhaajista saarattaa Samurain samalla kun Ninja on aikeissa tappaa Leon. Kun Samurai hoksaa Leon vaarassa se jyrää salamurhaajien läpi, syöksyy Leon ja Ninjan väliin ja vetää miekan puolustukseen. Ninja iskee miekkansa Samurain miekkaan mistä energia peilautuu ja lennättää Ninjan taaksepäin. Pahikset päättävät ottaa jalat alleen ja Samurai kertoo pojille olevansa Daimyon tytär ja kruununperillinen
Tollanen se mun jakso ois

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Fanit kirjoittaan TMNT-sarjaan käsiksiä Empty Vs: Fanit kirjoittaan TMNT-sarjaan käsiksiä

Viesti  .:TMNTGIRL:. Ke Kesä 13, 2012 1:31 am

ForeverTurtle kirjoitti:...sanottakoot, ettei käsikseni sopisi perheen pienimmille...eikä liioin homofobikoille xd
Sama täällä 8 D
.:TMNTGIRL:.
.:TMNTGIRL:.

Nainen Viestien lukumäärä : 262
Ikä : 26
Registration date : 10.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Fanit kirjoittaan TMNT-sarjaan käsiksiä Empty Vs: Fanit kirjoittaan TMNT-sarjaan käsiksiä

Viesti  Wioly Ke Kesä 13, 2012 2:57 am

Ninjatar:kiitos ja kumarrus. Eikai se äikän numero turhaan ysi ollut Very Happy Sun tarinas kuulosti aika jänskältä. Semmonen tuntemus,että pakko-ihan pakko- nähdä tuollainen jakso.
Wioly
Wioly

Nainen Viestien lukumäärä : 91
Registration date : 23.03.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Fanit kirjoittaan TMNT-sarjaan käsiksiä Empty Fanit kirjoittaan TMNT-sarjan käsisksiä

Viesti  Ninjatar Ke Kesä 13, 2012 9:20 pm

Wioly kirjoitti:Ninjatar:kiitos ja kumarrus. Eikai se äikän numero turhaan ysi ollut Very Happy Sun tarinas kuulosti aika jänskältä. Semmonen tuntemus,että pakko-ihan pakko- nähdä tuollainen jakso.
Ai oliks se hyvä? Kiitti Smile
Se mun toinen jakso ois tällänen. Pojat, April ja Casey onnistuu löytään Baxterin uusimman tukikohdan ja se ei ole alue 51. Baxter tietty kutsuu paikalle Mouserit. Taistelu vaikuttaa ensin kääntyvän kilppareiden ja kavereiden voitoksi mut sitte jonkinlaiset kemikaalihöyryt alkaa vaikuttaa poikiin. Baxter ottaa hatkat. April ja Casey jää tuijottaan kun pojat muuttuu mutanttikilppareista ihmisiks. On siinä pojillakin hiukan ihmettelemistä. Neljän kilpparin tilalla 4 kundia. Vähän myöhemmin pojat eroo toisistaan. Don lähtee Aprilin kanssa jonnekin, Raph lähtee Caseyn kans pistään Purppuralohikäärmeitä turpaan, Mike suuntaa sarjakuvakauppaan ja Leo lähtee Keskuspuistoon. Ne aikoo ottaa kaiken irti ihmisyydestä. Leo kuitenkin palaa ensinmäisenä luolaan ja löytää sen kuin pomminjäljiltä. Splinter on kadonnut. Leo soittaa muut paikalle ja ne lähtee kohti Silppurin rakennusta. Jos veikkasitte mihin Splinter on kadonnu niin oikein arvattu. Se on Silppurin vankina. Pojat joutuu ekaa kertaa taisteleen ihmisinä Silppurin ninjoja vastaan ja alkaa vaikuttaa vahvasti siltä et TMNT:n taru alkaa olla loppussa mut sit Baxterin aineiden vaikutus alkaa loppua ja pojat muuttuu takaisin kilppareiksi. Muutos hämmentää ninjoja sen verran et matsi alkaa kääntyä kilppareiden voitoksi. Lopulta enää ainoo vastus on Silppuri. Silppuri uhkaa tappaa Splinterin mut Leo haastaa sen kaksintaisteluun. Ne syöksyy toisiaan kohti vetää parhaat iskunsa menee ohi. Ja se joka kaatuu on Silppuri. Pojat vapauttaa Splinterin ja häipyy. Sit Silppuri nousee ylös ja ottaa päänsä. Samaan tapaan kuin Paluu New Yorkiin osa 3

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Fanit kirjoittaan TMNT-sarjaan käsiksiä Empty Vs: Fanit kirjoittaan TMNT-sarjaan käsiksiä

Viesti  Wioly To Kesä 14, 2012 12:15 am

No nyt vasta kuulostikin päheeltä! Mua rupes naurattamaan kun alussa luki:"Se ei ole alue 51." En kyl tiiä miksi XD Mut toi kuulostaa kolmetuhatta kertaa päheemältä kuin se mun tarina. Mä haluun niin nähdä tommosen jakson :hyper:


Nyt kaikki muut julkasee ne omat jaksonsa. En pure C:
Wioly
Wioly

Nainen Viestien lukumäärä : 91
Registration date : 23.03.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Fanit kirjoittaan TMNT-sarjaan käsiksiä Empty Fanit kirjoittaan TMNT-sarjan käsiksiä

Viesti  Ninjatar To Kesä 14, 2012 9:15 pm

Wioly kirjoitti:No nyt vasta kuulostikin päheeltä! Mua rupes naurattamaan kun alussa luki:"Se ei ole alue 51." En kyl tiiä miksi XD Mut toi kuulostaa kolmetuhatta kertaa päheemältä kuin se mun tarina. Mä haluun niin nähdä tommosen jakson :hyper:


Nyt kaikki muut julkasee ne omat jaksonsa. En pure C:
No Baxterhän työskenteli yhdessä vaiheessa Bishopin laskuun ja silloinhan piilopaikka oli alue 51 Very Happy . Just niin antakaa palaa. Jaksoja peliin. En mä ole Silppuri

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Fanit kirjoittaan TMNT-sarjaan käsiksiä Empty Vs: Fanit kirjoittaan TMNT-sarjaan käsiksiä

Viesti  TyynePred Pe Tammi 18, 2013 6:58 am

Mie tekisin hirveen romattisen jakson! Muahaahahha (Hulluus iskee)

Elikkäs April ja Don meniski yhteen,koska Aprilin ukko (anteeks,en muista sen nimee D:)
ois pettäny pahasti. Ja April sitten kaipais seuraa, ja menis Donin luokse purkamaan sydänhuoliaan.
Don kuuntelis ja lohdustais. Ja sitten April kaipais nukkuma seuraa, ja Don antas Aprilin nukkuu sen kanssa.
ja sitten olis niillä tosi herkkä ja ihana hetki yöllä.
Ja aamulla Don sanois tikulle, ja veljilleen että on varattu mies. Ja ne hyväksyis sen. Ja kohta Donin vierelle tulis April. Ja siitä se sitten lähtis. :<3:

Joo, tälläne tosi romanttinen jakso tulis XD
TyynePred
TyynePred

Nainen Viestien lukumäärä : 63
Ikä : 28
Registration date : 17.01.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Fanit kirjoittaan TMNT-sarjaan käsiksiä Empty Vs: Fanit kirjoittaan TMNT-sarjaan käsiksiä

Viesti  Griffe Pe Tammi 18, 2013 9:27 am

Tässä uudessa sarjassa ja muutenkin jotkut tuottajista ja käsikirjottajista on turtles faneja. Ainakin yks tuottajista Ciro Nieli oli nuorena 80-luvun turtles-animaation fanittaja.
Griffe
Griffe

Mies Viestien lukumäärä : 248
Registration date : 24.08.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Fanit kirjoittaan TMNT-sarjaan käsiksiä Empty Vs: Fanit kirjoittaan TMNT-sarjaan käsiksiä

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa