TMNTFoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

uusi TMNT leffa!! Mikä sen ohjaajan päässä viiraaa?????

+4
SAINW
Ninjatar
Griffe
sankonleo
8 posters

Siirry alas

uusi TMNT leffa!! Mikä sen ohjaajan päässä viiraaa????? Empty uusi TMNT leffa!! Mikä sen ohjaajan päässä viiraaa?????

Viesti  sankonleo To Loka 11, 2012 10:52 am

joo tota, nyt on 2014 tulossa uusi tmnt leffa, ja sen ohjaaja on transformensin leffojen ohjaaja...arvaatkaas mitä herra on leffastaan sanonut.

At the annual Nickelodeon upfront presentation last week, über-producer Michael Bay revealed details for Platinum Dunes' upcoming live-action "Teenage Mutant Ninja Turtles" movie, including a new origin story for the half-shell heroes that is sure to raise the ire of diehard fans.
"When you see this movie, kids are going to believe one day these turtles actually do exist when we are done with this movie," said Bay as he took the stage to discuss his new vision for the reptilian reboot. "These turtles are from an alien race, and they are going to be tough, edgy, funny and completely loveable."


toisin sanoen...Michael Bay aikoo muuttaa Kilppareiden synnyin historiaa!!
todellisuudessa rakastamamme kilpparit ovat syntyneen mutaation johdosta...nimikin on Teenage MUTANT ninja turtles...mutta eiiii!!!
Hänen leffassaan kilpparit ovat ulkoavaruudesta! Siis mä sanon, täyttä paskaa!!
Mitä se oikein yrittää???
sankonleo
sankonleo

Nainen Viestien lukumäärä : 185
Ikä : 27
Registration date : 06.03.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

uusi TMNT leffa!! Mikä sen ohjaajan päässä viiraaa????? Empty Vs: uusi TMNT leffa!! Mikä sen ohjaajan päässä viiraaa?????

Viesti  Griffe To Loka 11, 2012 12:23 pm

Michael Bay ei edelleenkään ohjaa elokuvaa, ei koskaa ollu aikomustakaan. Elokuvan ohjaa Jonathan Liebesman ja Bay tuottaa elokuvan Ja ei tossa mitää vikaa ole "turtles are from an alien race" ja se on totta, Utromit on avaruusolentoja ja niitten kautta ne konnat muuttu. Jos lause olis ollu "turtles are an alien race", niin sitte olis saanu raivota. >Sad
Griffe
Griffe

Mies Viestien lukumäärä : 248
Registration date : 24.08.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

uusi TMNT leffa!! Mikä sen ohjaajan päässä viiraaa????? Empty Vs: uusi TMNT leffa!! Mikä sen ohjaajan päässä viiraaa?????

Viesti  sankonleo To Loka 11, 2012 12:44 pm

itseasiassa, Michael Bay juuri aikoo muuttaa ne alienroduksi, toi oli vain yksi klippi mitä se oli sanonut enkä antanut koko artikkelia tohon noin...
mutta pahinta tossa on että Tmnt:n luoja on siinä mukana, sanoo että se on okei vaikka Bay muuttaakin kilppareiden alkuperän.

Transformers-elokuvista ja Armageddonista tunnettu ohjaaja Michael Bay paljasti viikonloppuna, että uuden TMNT-elokuvan kilpikonnat ovat avaruusolentoja. Pian tämän jälkeen maailmalle levisi huhu, jonka mukaan ”kilpikonnia” ovat kokonainen rotu, joka taistelee aivo-olento Krangia vastaan.

Nämä ennakkotiedot Teenage Mutant Ninja Turtlesien uudesta valkokangasseikkailusta ovat suututtaneet vanhat fanit, ja jopa Michelangelon alkuperäinen ääninäyttelijä Robbie Rist on sadatellut Bayn typeryyttä TMZ-sivustolle. Nyt Bay koettaa viheltää pelin poikki ennen kuin rapaa lentää enää enempää.
sankonleo
sankonleo

Nainen Viestien lukumäärä : 185
Ikä : 27
Registration date : 06.03.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

uusi TMNT leffa!! Mikä sen ohjaajan päässä viiraaa????? Empty Vs: uusi TMNT leffa!! Mikä sen ohjaajan päässä viiraaa?????

Viesti  Griffe To Loka 11, 2012 6:51 pm

varmaa joku vanha juttu, koska alkuperäsessä juonessa ne oli alieneita, mutta se tarina on jo 2 vuotta vanha ja peruttu. Ja kukahan luoja on muka noin sanonu? Laird ei ole sanonu mitään ja Eastman ainaki sano, että tappaa ne elokuvan tekijät, jos ne muuttaa alkuperätarinan.
Griffe
Griffe

Mies Viestien lukumäärä : 248
Registration date : 24.08.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

uusi TMNT leffa!! Mikä sen ohjaajan päässä viiraaa????? Empty Uusi TMNT leffa!!! Mikä sen ohjaajan päässä viirraa???

Viesti  Ninjatar To Loka 11, 2012 8:41 pm

MITÄ??? Jos se hyypiö luule voivansa muuttaa kilppareiden syntytarinan saa painua cybertronille decepticonien tykin ruuaks >Sad

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

uusi TMNT leffa!! Mikä sen ohjaajan päässä viiraaa????? Empty Vs: uusi TMNT leffa!! Mikä sen ohjaajan päässä viiraaa?????

Viesti  SAINW Pe Loka 12, 2012 12:15 pm

Tämä leffaprojektihan on toistaiseksi jäissä ja hyvä niin!
Versio käsikirjoituksesta vuosi nettiin ja siinä puhuttiin muun muassa seuraavaa:
"Turtlesit ovat kotoisin Ulottuvuus X:sässä sijaitsevalta planeetalta, jolla elää kilpikonnasotureita. Tikku on alieni samalta planeetalta ja Silppuri on "Eversti Schrader", valtion agentti joka on oikeasti alieni, joka pystyy kasvattamaan teriä kehostaan. Jalka-klaani on pelkkä "Jalka", Eversti Schraderin johtama salainen palvelu. Casey ja April ovat 18-vuotiaita ja seurustelevat, tosin heillä on suhdeongelmia, sillä April on muuttamassa New Yorkiin päästyään työharjoitteluun CBS-tv-kanavalle. Casey on turvamies ja amatöörijääkiekkoilija, joka löytää Turtlesit ja johon elokuva keskittyy (elokuvan päätähti on siis Casey, eivät kilpikonnat?!?) Rafael on hauska/koominen hahmo Michelangelon sijaan, ja Mikey rakastuu kilpikonnatyttöön kotiplaneetaltaan."
Kiroilu on täällä kiellettyä, mutta ANTEEKS MUT MITÄ ******?!? Tää leffa tuhoaa koko TMNT-universumin! Evil or Very Mad
Ilmeisesti leffan tuotantotiimi on yksi niistä, jotka yrittävät luoda oman tarinansa ottamalla jonkun toisen tekeleen ja vääntämällä sen sellaiseksi kuin itse haluavat sen olevan... Sama kävi Eragonille ja Percy Jackson - Salamavarkaallekin
Katsokaa nyt, hyvä ihmiset!

-Elokuvan nimi on Ninja Turtles, sillä tässä versiossa kilpparit eivät ole sen enempää teinejä kuin mutanttejakaan. He ovat aikuisia ja avaruusolentoja. TMNT muuttuu siis NT:ksi tai AANT:ksi.
-Mutaatiolla ei ole enää mitään tekemistä kilpikonnien kanssa.
-Tikkukin on alieni.
-Silppuri on "kenraali" ja - yllätys yllätys - alieni.
-Casey ja April ovat 18-vuotiaita ja tyystin erilaisia kuin nykyään. He eivät myöskään asu ainakaan alkuperäisesti New Yorkissa.
-Rafael on luonteeltaan Michelangelo, ei siis äreä, ei siis äkkipikainen ja temperamenttinen, vaan koominen, hölmö ja naurettava vitsiniekka.
-Ja kyllä: Elokuva ei edes keskity Turtleseihin vaan Casey Jonesiin.

Luojan kiitos Peter Laird luki käsikirjoituksen ja kirjoitti blogissaan näin:
"Kaikkien TMNT:n tosifanien tulisi olla kiitollisia 'uusille korkeammille voimille' siitä hyvästä, että he eivät antaneet tämän kieroutuneen asian kehittyä yhtään pidemmälle."

Olen samaa mieltä! Jos viides elokuva tulee, sen on oltava jatko-osa neljälle ensimmäiselle! Se ei saa aloittaa kokonaan uutta TMNT-universumia - varsinkaan tällaista, joka suoraan sanottua rais*** koko TMNT:n!
Haluan pyytää anteeksi hieman rajua tekstiäni, mutta olen tällä hetkellä todella vihainen tälle farssille.
SAINW
SAINW

Mies Viestien lukumäärä : 161
Ikä : 28
Registration date : 09.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

uusi TMNT leffa!! Mikä sen ohjaajan päässä viiraaa????? Empty Vs: uusi TMNT leffa!! Mikä sen ohjaajan päässä viiraaa?????

Viesti  Griffe La Loka 13, 2012 4:30 am

Eiköhän se nii ole, että Ninja Turtles tulee olemaan uus alkuperätarina, mutta Bay vakuutti että ne on samoja ninjakonnateinejä, jotka kaikki fanit tuntee. Käsikirjoituksen kanssa on vaa nyt ilmeisesti ongelmia, kun eivät keksi parempaa juonta. Mielenkiintonen juttu oli, että Jessica Biel on kiinnostunu esittämään Aprilia. Ei välttämättä mikää huono valinta.
Griffe
Griffe

Mies Viestien lukumäärä : 248
Registration date : 24.08.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

uusi TMNT leffa!! Mikä sen ohjaajan päässä viiraaa????? Empty Uusi TMNT leffa!!! Mikä sen ohjaajan päässä viiraa???

Viesti  Ninjatar La Loka 13, 2012 10:19 pm

Griffe kirjoitti:Eiköhän se nii ole, että Ninja Turtles tulee olemaan uus alkuperätarina, mutta Bay vakuutti että ne on samoja ninjakonnateinejä, jotka kaikki fanit tuntee. Käsikirjoituksen kanssa on vaa nyt ilmeisesti ongelmia, kun eivät keksi parempaa juonta. Mielenkiintonen juttu oli, että Jessica Biel on kiinnostunu esittämään Aprilia. Ei välttämättä mikää huono valinta.
No onnkes jotkut oli niin fiksuja et haukku sen käsiksen maan rakoon Smile

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

uusi TMNT leffa!! Mikä sen ohjaajan päässä viiraaa????? Empty Vs: uusi TMNT leffa!! Mikä sen ohjaajan päässä viiraaa?????

Viesti  JapanGirl1999 Su Loka 14, 2012 1:00 am

SAINW kirjoitti:Tämä leffaprojektihan on toistaiseksi jäissä ja hyvä niin!
Versio käsikirjoituksesta vuosi nettiin ja siinä puhuttiin muun muassa seuraavaa:
"Turtlesit ovat kotoisin Ulottuvuus X:sässä sijaitsevalta planeetalta, jolla elää kilpikonnasotureita. Tikku on alieni samalta planeetalta ja Silppuri on "Eversti Schrader", valtion agentti joka on oikeasti alieni, joka pystyy kasvattamaan teriä kehostaan. Jalka-klaani on pelkkä "Jalka", Eversti Schraderin johtama salainen palvelu. Casey ja April ovat 18-vuotiaita ja seurustelevat, tosin heillä on suhdeongelmia, sillä April on muuttamassa New Yorkiin päästyään työharjoitteluun CBS-tv-kanavalle. Casey on turvamies ja amatöörijääkiekkoilija, joka löytää Turtlesit ja johon elokuva keskittyy (elokuvan päätähti on siis Casey, eivät kilpikonnat?!?) Rafael on hauska/koominen hahmo Michelangelon sijaan, ja Mikey rakastuu kilpikonnatyttöön kotiplaneetaltaan."
Kiroilu on täällä kiellettyä, mutta ANTEEKS MUT MITÄ ******?!? Tää leffa tuhoaa koko TMNT-universumin! Evil or Very Mad
Ilmeisesti leffan tuotantotiimi on yksi niistä, jotka yrittävät luoda oman tarinansa ottamalla jonkun toisen tekeleen ja vääntämällä sen sellaiseksi kuin itse haluavat sen olevan... Sama kävi Eragonille ja Percy Jackson - Salamavarkaallekin
Katsokaa nyt, hyvä ihmiset!

-Elokuvan nimi on Ninja Turtles, sillä tässä versiossa kilpparit eivät ole sen enempää teinejä kuin mutanttejakaan. He ovat aikuisia ja avaruusolentoja. TMNT muuttuu siis NT:ksi tai AANT:ksi.
-Mutaatiolla ei ole enää mitään tekemistä kilpikonnien kanssa.
-Tikkukin on alieni.
-Silppuri on "kenraali" ja - yllätys yllätys - alieni.
-Casey ja April ovat 18-vuotiaita ja tyystin erilaisia kuin nykyään. He eivät myöskään asu ainakaan alkuperäisesti New Yorkissa.
-Rafael on luonteeltaan Michelangelo, ei siis äreä, ei siis äkkipikainen ja temperamenttinen, vaan koominen, hölmö ja naurettava vitsiniekka.
-Ja kyllä: Elokuva ei edes keskity Turtleseihin vaan Casey Jonesiin.

Luojan kiitos Peter Laird luki käsikirjoituksen ja kirjoitti blogissaan näin:
"Kaikkien TMNT:n tosifanien tulisi olla kiitollisia 'uusille korkeammille voimille' siitä hyvästä, että he eivät antaneet tämän kieroutuneen asian kehittyä yhtään pidemmälle."

Olen samaa mieltä! Jos viides elokuva tulee, sen on oltava jatko-osa neljälle ensimmäiselle! Se ei saa aloittaa kokonaan uutta TMNT-universumia - varsinkaan tällaista, joka suoraan sanottua rais*** koko TMNT:n!
Haluan pyytää anteeksi hieman rajua tekstiäni, mutta olen tällä hetkellä todella vihainen tälle farssille.
MITÄ ***TUA! (Anteeksi ruma kieli mutta suutuin pahemman kerran)
Turtlesit on ALIENEITÄ! Raph on Mikey! Silppuri on KENRAALI!
Ja pahinta: JUONI LIITTYYY CASEYYN!!!
Nyt mä suutuin!!! Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Ne tuhoaa koko TMNT universumin!
Oikeesti RAPH MIKEYNÄ!!! Ja MIKEY RAKASTUU!!!
Ton tekijän on täytynyt olla juovuksissa tota tehdessä.
Mä yritän rauhoittua mutta se on hankalaa. Tahtoo TCRI mutaation!!! :\'( :\'( :\'(
(Anteeksi kun puhun rumia ja käytän liikaa Capsiä)
JapanGirl1999
JapanGirl1999

Nainen Viestien lukumäärä : 74
Ikä : 24
Registration date : 13.08.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

uusi TMNT leffa!! Mikä sen ohjaajan päässä viiraaa????? Empty Vs: uusi TMNT leffa!! Mikä sen ohjaajan päässä viiraaa?????

Viesti  SAINW Su Loka 14, 2012 2:01 am

JapanGirl1999 kirjoitti:
MITÄ ***TUA! (Anteeksi ruma kieli mutta suutuin pahemman kerran)
Turtlesit on ALIENEITÄ! Raph on Mikey! Silppuri on KENRAALI!
Ja pahinta: JUONI LIITTYYY CASEYYN!!!
Nyt mä suutuin!!! Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Ne tuhoaa koko TMNT universumin!
Oikeesti RAPH MIKEYNÄ!!! Ja MIKEY RAKASTUU!!!
Ton tekijän on täytynyt olla juovuksissa tota tehdessä.
Mä yritän rauhoittua mutta se on hankalaa. Tahtoo TCRI mutaation!!! :\'( :\'( :\'(
(Anteeksi kun puhun rumia ja käytän liikaa Capsiä)
Kyllä nyt saakin olla vähän kiukkunen!
Musta kaikkein pöyristyttävintä tässä hommassa on se, että tätä... juttua... jatkettiin pitkälle eteenpäin vaikka suunnilleen koko TMNT-yhteisö nousi välittömästi sitä vastaan. Luulisi, että siinä vaiheessa kun 90 prosentilta faneista tulee protesteja ja tappouhkauksia alkaisi jossain leffan isojen kihojen aivojen takaosassa raksuttaa että: "Okay, okay, bad idea! Abort mission!"
Toinen mielestäni käsittämätön asia on, että tarvittiin tuo käsikirjoituksen irvikuva, että Peter Laird, TMNT:n isä, nousi esiin puolustamaan lastaan! Ja äiti Kevin Eastman kehotti vain tekijöitä pysymään alkuperäisessä ideassa, tai muuten tuotos murhataan yhteisön keskuudessa. Pelkään pahoin, että Eastman & Laird ovat luovuttaneet TMNT:n suhteen... No
SAINW
SAINW

Mies Viestien lukumäärä : 161
Ikä : 28
Registration date : 09.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

uusi TMNT leffa!! Mikä sen ohjaajan päässä viiraaa????? Empty Vs: uusi TMNT leffa!! Mikä sen ohjaajan päässä viiraaa?????

Viesti  JapanGirl1999 Su Loka 14, 2012 4:20 am

SAINW kirjoitti:
JapanGirl1999 kirjoitti:
MITÄ ***TUA! (Anteeksi ruma kieli mutta suutuin pahemman kerran)
Turtlesit on ALIENEITÄ! Raph on Mikey! Silppuri on KENRAALI!
Ja pahinta: JUONI LIITTYYY CASEYYN!!!
Nyt mä suutuin!!! Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Ne tuhoaa koko TMNT universumin!
Oikeesti RAPH MIKEYNÄ!!! Ja MIKEY RAKASTUU!!!
Ton tekijän on täytynyt olla juovuksissa tota tehdessä.
Mä yritän rauhoittua mutta se on hankalaa. Tahtoo TCRI mutaation!!! :\'( :\'( :\'(
(Anteeksi kun puhun rumia ja käytän liikaa Capsiä)
Kyllä nyt saakin olla vähän kiukkunen!
Musta kaikkein pöyristyttävintä tässä hommassa on se, että tätä... juttua... jatkettiin pitkälle eteenpäin vaikka suunnilleen koko TMNT-yhteisö nousi välittömästi sitä vastaan. Luulisi, että siinä vaiheessa kun 90 prosentilta faneista tulee protesteja ja tappouhkauksia alkaisi jossain leffan isojen kihojen aivojen takaosassa raksuttaa että: "Okay, okay, bad idea! Abort mission!"
Toinen mielestäni käsittämätön asia on, että tarvittiin tuo käsikirjoituksen irvikuva, että Peter Laird, TMNT:n isä, nousi esiin puolustamaan lastaan! Ja äiti Kevin Eastman kehotti vain tekijöitä pysymään alkuperäisessä ideassa, tai muuten tuotos murhataan yhteisön keskuudessa. Pelkään pahoin, että Eastman & Laird ovat luovuttaneet TMNT:n suhteen... No
Puhut asiaa!
Mun TMNT-fanitussielu ei vaan voi sulattaa tätä!
Mä en pysty kuvittelemaan Silppuria joksikin hiton kenraaliksi!
Kohta varmaan poltan Michael Bayn roviolla miljoonien fanien loukkauksesta.
JapanGirl1999
JapanGirl1999

Nainen Viestien lukumäärä : 74
Ikä : 24
Registration date : 13.08.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

uusi TMNT leffa!! Mikä sen ohjaajan päässä viiraaa????? Empty Vs: uusi TMNT leffa!! Mikä sen ohjaajan päässä viiraaa?????

Viesti  JapanGirl1999 Su Loka 14, 2012 4:20 am

SAINW kirjoitti:
JapanGirl1999 kirjoitti:
MITÄ ***TUA! (Anteeksi ruma kieli mutta suutuin pahemman kerran)
Turtlesit on ALIENEITÄ! Raph on Mikey! Silppuri on KENRAALI!
Ja pahinta: JUONI LIITTYYY CASEYYN!!!
Nyt mä suutuin!!! Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Ne tuhoaa koko TMNT universumin!
Oikeesti RAPH MIKEYNÄ!!! Ja MIKEY RAKASTUU!!!
Ton tekijän on täytynyt olla juovuksissa tota tehdessä.
Mä yritän rauhoittua mutta se on hankalaa. Tahtoo TCRI mutaation!!! :\'( :\'( :\'(
(Anteeksi kun puhun rumia ja käytän liikaa Capsiä)
Kyllä nyt saakin olla vähän kiukkunen!
Musta kaikkein pöyristyttävintä tässä hommassa on se, että tätä... juttua... jatkettiin pitkälle eteenpäin vaikka suunnilleen koko TMNT-yhteisö nousi välittömästi sitä vastaan. Luulisi, että siinä vaiheessa kun 90 prosentilta faneista tulee protesteja ja tappouhkauksia alkaisi jossain leffan isojen kihojen aivojen takaosassa raksuttaa että: "Okay, okay, bad idea! Abort mission!"
Toinen mielestäni käsittämätön asia on, että tarvittiin tuo käsikirjoituksen irvikuva, että Peter Laird, TMNT:n isä, nousi esiin puolustamaan lastaan! Ja äiti Kevin Eastman kehotti vain tekijöitä pysymään alkuperäisessä ideassa, tai muuten tuotos murhataan yhteisön keskuudessa. Pelkään pahoin, että Eastman & Laird ovat luovuttaneet TMNT:n suhteen... No
Puhut asiaa!
Mun TMNT-fanitussielu ei vaan voi sulattaa tätä!
Mä en pysty kuvittelemaan Silppuria joksikin hiton kenraaliksi!
Kohta varmaan poltan Michael Bayn roviolla miljoonien fanien loukkauksesta.
JapanGirl1999
JapanGirl1999

Nainen Viestien lukumäärä : 74
Ikä : 24
Registration date : 13.08.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

uusi TMNT leffa!! Mikä sen ohjaajan päässä viiraaa????? Empty Vs: uusi TMNT leffa!! Mikä sen ohjaajan päässä viiraaa?????

Viesti  JapanGirl1999 La Joulu 22, 2012 12:37 am

Olenko mä muuten tullut lopullisesti sekaisin vai on Don siinä leffassa tyttö? Kun olen kuullut niin.
JapanGirl1999
JapanGirl1999

Nainen Viestien lukumäärä : 74
Ikä : 24
Registration date : 13.08.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

uusi TMNT leffa!! Mikä sen ohjaajan päässä viiraaa????? Empty Uusi TMNT leffa!! Mikä sen ohjaajan päässää oikein viirraa????

Viesti  Ninjatar La Joulu 22, 2012 10:10 pm

JapanGirl1999 kirjoitti:Olenko mä muuten tullut lopullisesti sekaisin vai on Don siinä leffassa tyttö? Kun olen kuullut niin.
Että mitä?? Doni tyttönä?! Ei ikinä! Nyt menee yli mun hilseen

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

uusi TMNT leffa!! Mikä sen ohjaajan päässä viiraaa????? Empty Vs: uusi TMNT leffa!! Mikä sen ohjaajan päässä viiraaa?????

Viesti  SAINW Su Joulu 23, 2012 12:11 am

JapanGirl1999 kirjoitti:Olenko mä muuten tullut lopullisesti sekaisin vai on Don siinä leffassa tyttö? Kun olen kuullut niin.
Ekaa kertaa 17 vuoteen olen sanaton...
Sanoin pari päivää sitten Nightmare - Painajainen Merellä olevan surkein elokuva ikinä, mutta jos tämä joskus todella julkaistaan niin ei jumankauta! Kyllä jää Nightmare kakkoseksi...
SAINW
SAINW

Mies Viestien lukumäärä : 161
Ikä : 28
Registration date : 09.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

uusi TMNT leffa!! Mikä sen ohjaajan päässä viiraaa????? Empty Vs: uusi TMNT leffa!! Mikä sen ohjaajan päässä viiraaa?????

Viesti  JapanGirl1999 Su Joulu 23, 2012 6:21 am

SAINW kirjoitti:
JapanGirl1999 kirjoitti:Olenko mä muuten tullut lopullisesti sekaisin vai on Don siinä leffassa tyttö? Kun olen kuullut niin.
Ekaa kertaa 17 vuoteen olen sanaton...
Sanoin pari päivää sitten Nightmare - Painajainen Merellä olevan surkein elokuva ikinä, mutta jos tämä joskus todella julkaistaan niin ei jumankauta! Kyllä jää Nightmare kakkoseksi...
Olisitpa nähnyt mun ilmeen kun kuulin tuosta ekaa kertaa. Söin juuri samaan aikaan piparia. Oletteko koskaan meinannut tukehtua pipariin?
Näin tuon tekstin itseasiassa Deviantartissa. En ole varma onko totta vai joku levinnyt fanijuoru.
JapanGirl1999
JapanGirl1999

Nainen Viestien lukumäärä : 74
Ikä : 24
Registration date : 13.08.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

uusi TMNT leffa!! Mikä sen ohjaajan päässä viiraaa????? Empty Vs: uusi TMNT leffa!! Mikä sen ohjaajan päässä viiraaa?????

Viesti  lovexxxleonardo To Joulu 27, 2012 2:01 pm

Ei varmasti pidä paikkaansa! Ei ne voi niin radikaalilla tavalla ruveta runnomaan sitä juonta. Sehän muuttais koko hommaa kerta heitolla. Ei ne olis enää mitään neljä veljestä....
lovexxxleonardo
lovexxxleonardo

Nainen Viestien lukumäärä : 537
Ikä : 31
Registration date : 05.03.2009

http://tairreset.deviantart.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

uusi TMNT leffa!! Mikä sen ohjaajan päässä viiraaa????? Empty Vs: uusi TMNT leffa!! Mikä sen ohjaajan päässä viiraaa?????

Viesti  Kharon Pe Tammi 04, 2013 12:14 am

Mitäköhän tuostakin leffasta tulee <...< pelottaa jos menevät pilaamaan yli 25 vuotta olleet hahmot ja niiten historiat (kuten Nolan teki batmanille >8( )
Kharon
Kharon

Viestien lukumäärä : 140
Registration date : 16.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

uusi TMNT leffa!! Mikä sen ohjaajan päässä viiraaa????? Empty Uusi TMNT leffa!!! Mikä sen ohjaajan päässä viirraa???

Viesti  Ninjatar Pe Tammi 04, 2013 10:50 pm

Kharon kirjoitti:Mitäköhän tuostakin leffasta tulee <...< pelottaa jos menevät pilaamaan yli 25 vuotta olleet hahmot ja niiten historiat (kuten Nolan teki batmanille >8( )
Just samaa mieltä Sad

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

uusi TMNT leffa!! Mikä sen ohjaajan päässä viiraaa????? Empty Vs: uusi TMNT leffa!! Mikä sen ohjaajan päässä viiraaa?????

Viesti  TyynePred To Tammi 17, 2013 11:53 pm

Kharon kirjoitti:Mitäköhän tuostakin leffasta tulee <...< pelottaa jos menevät pilaamaan yli 25 vuotta olleet hahmot ja niiten historiat (kuten Nolan teki batmanille >8( )

Älä muuta sano!
Musta jos se leffa tehään, (mitä en todellakaan toivo) niin se kyllä pilaa täydellisesti TMNT sarjan, koko jutun!
Toivottavasti kaikki TMNT fanit nousis kapinaan sitä käsikirjoittajaa vastaan ,että koko leffaa.
Ja se on sitten kyllä surkein leffa, jos se tulee.
Mitä niitä käsikirjoittia vaivaa?! O___O
TyynePred
TyynePred

Nainen Viestien lukumäärä : 63
Ikä : 28
Registration date : 17.01.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

uusi TMNT leffa!! Mikä sen ohjaajan päässä viiraaa????? Empty Uusi TMNT leffa!! Mikä sen ohjaajan päässä viiraa????

Viesti  Ninjatar Pe Tammi 18, 2013 5:24 am

TyynePred kirjoitti:
Kharon kirjoitti:Mitäköhän tuostakin leffasta tulee <...< pelottaa jos menevät pilaamaan yli 25 vuotta olleet hahmot ja niiten historiat (kuten Nolan teki batmanille >8( )

Älä muuta sano!
Musta jos se leffa tehään, (mitä en todellakaan toivo) niin se kyllä pilaa täydellisesti TMNT sarjan, koko jutun!
Toivottavasti kaikki TMNT fanit nousis kapinaan sitä käsikirjoittajaa vastaan ,että koko leffaa.
Ja se on sitten kyllä surkein leffa, jos se tulee.
Mitä niitä käsikirjoittia vaivaa?! O___O
Samaa mäkin ihmettelen :O

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

uusi TMNT leffa!! Mikä sen ohjaajan päässä viiraaa????? Empty Vs: uusi TMNT leffa!! Mikä sen ohjaajan päässä viiraaa?????

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa