TMNTFoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

TMNT jaksot

+23
ForeverTurtle
Valkosuklaa
Wioly
SAINW
TurtlesPili
Cecilia
Error
Jaruto
Natu-san
turtles fani
Ninjatar
Salmiak
UltimateSmirre
Zant
sankonleo
TMNT fani
Kharon
lovexxxleonardo
Griffe
Momo Usagi
Admin
Venus_
Sydän Kilppari
27 posters

Sivu 9 / 15 Edellinen  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 15  Seuraava

Siirry alas

TMNT jaksot - Sivu 9 Empty Vs: TMNT jaksot

Viesti  Admin Su Syys 27, 2009 10:05 am

Meikäkin veti hirveet pultit ku Tikun ääni oli menny vaihtumaan. Kaikki heräsivät talossa kun telkkarin äärestä kuului tuskanhuuto. Arvasin että tämäkin käy vielä joskus .... >_<
Admin
Admin
Admin

Nainen Viestien lukumäärä : 451
Ikä : 29
Registration date : 10.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT jaksot - Sivu 9 Empty Vs: TMNT jaksot

Viesti  Sydän Kilppari Pe Loka 02, 2009 11:05 pm

Nonnii, sieltä e eka BTTS jakso putkahti. Hyvää kamaa oli, mutta pari miinusta on pakko antaa...

- Miksi ihmeessä alussa laitettiin pyörimään FF-avaus? o___O Mikähän idea siinäkin oli?

- Miksi IHMEESSÄ BTTS alkutunnari oli dubattu niin...niin... No enpä tiiä, mutta pakko sanoa, että jäi elinikäiset traumat...Siinä oli "yllättäen, se kaikkien pelkäämä "Takaisin viemäriin"...Tosin ymmärrettäväähän se on, kun pitää jotenkin ytimekkäästi kääntää enkkua suomeksi... Ja tämä tunnarihan pyöri jakson lopussa...

Ja minullahan on niin surkea "äänentunnistaja" pääni sisällä, mutta Tikun ääni kuullosti ihan ookoolta. Mikeykin meni ihan hyvin läpi. Muut äänet olivat pysyneet vanhoina, hyvä niin Very Happy

Odottelen ensi viiko jaksoa, ja vielä enemmän kolmosjaksoa, jossa päästään jo kyberavaruuteen... Very Happy
Sydän Kilppari
Sydän Kilppari

Nainen Viestien lukumäärä : 169
Ikä : 29
Registration date : 15.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT jaksot - Sivu 9 Empty Vs: TMNT jaksot

Viesti  Vieraili Pe Loka 02, 2009 11:07 pm

Tänään 3.10.2009 oli tmnt joku back to the server jakso : D

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT jaksot - Sivu 9 Empty Vs: TMNT jaksot

Viesti  Zant La Loka 03, 2009 1:14 am

Sydän Kilppari kirjoitti:Miksi ihmeessä alussa laitettiin pyörimään FF-avaus? o___O Mikähän idea siinäkin oli?
Enkkuversiossakin oli. Idea on kai se, että luullaan alun perusteella että Fast Forward -tuotantokausi jatkuu, mutta sitten he lähtevätkin omaan aikaansa.

Sydän Kilppari kirjoitti:Ja minullahan on niin surkea "äänentunnistaja" pääni sisällä, mutta Tikun ääni kuullosti ihan ookoolta. Mikeykin meni ihan hyvin läpi. Muut äänet olivat pysyneet vanhoina, hyvä niin Very Happy
Tikun ääni oli taas kääntynyt vanhaan. Pisteet siitä. Mikeyn ääni on sama kuin kolmoskaudella, kuten myös Silppurin ääni. Olin lähes yllättynyt ettei Codyn tai Serlingin ääni ollut muuttunut vaikka 6. kausi dubattiin jo vuosi sitten.

Sydän Kilppari kirjoitti:Miksi IHMEESSÄ BTTS alkutunnari oli dubattu niin...niin... No enpä tiiä, mutta pakko sanoa, että jäi elinikäiset traumat... Siinä oli "yllättäen, se kaikkien pelkäämä "Takaisin viemäriin"...Tosin ymmärrettäväähän se on, kun pitää jotenkin ytimekkäästi kääntää enkkua suomeksi... Ja tämä tunnarihan pyöri jakson lopussa...
Juuh. Olin oikeassa ja "Back To The Sewer" oli "Takaisin Viemäriin". Eikä se nyt niin hirveä ollut kuin olisin kuvitellut.


------------------------
Pienenä mainoksena vielä, niin täältä löytyy nyt kaikki Fast Forward -jaksot suomeksi. Katsokaa pois vaan.
Zant
Zant

Mies Viestien lukumäärä : 38
Ikä : 30
Registration date : 27.05.2009

https://www.youtube.com/user/TurtleZant

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT jaksot - Sivu 9 Empty Vs: TMNT jaksot

Viesti  Venus_ La Loka 03, 2009 3:19 am

Järkytyin, kun toi FF-tunnari tuli alussa, mutta tajusin että BTTS-tunnari tulee ehkä vasta seuraavaan jaksoon.. Oli melkonen yllätys toi BTTS-tunnari, koska mun mielestä se oli paremmin kun hyvin käännetty. XD

Oon vähän ristiriitanen itseni kanssa, koska Zantin suomennos noista sanoissa menee: "Palataan, takaisin viemäriin". Mun mielestä koko laulussa tossa kohtaa ei ole sanaa palataan. Se kuulostaa menevän: "Ta-takaisin viemäriin". Olenko väärässä?
Venus_
Venus_

Nainen Viestien lukumäärä : 129
Ikä : 29
Registration date : 13.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT jaksot - Sivu 9 Empty Vs: TMNT jaksot

Viesti  Zant La Loka 03, 2009 7:05 am

Venus_ kirjoitti:Zantin suomennos noista sanoissa menee: "Palataan, takaisin viemäriin". Mun mielestä koko laulussa tossa kohtaa ei ole sanaa palataan. Se kuulostaa menevän: "Ta-takaisin viemäriin". Olenko väärässä?
Minä en itse ollut alunperin varma omista lyriikoista, mutta halusin openingin nopeasti Youtubeen. Nyt sitä on muutenkin vähän paikkailtu. Samalla kun laitoin jakson intron Youtubeen, revin samalla ääniraidan ja olen kuunnellut sitä koko päivän selvittääkseni lyrikoita. En kuitenkaan vieläkään ole varma onko se Ta-takaisin, Taka-takaisin vai Ta-ta-takaisin? Kohdassa on aina sellainen hassu kaikuefekti joka haittaa sanojen kuulemista.
Venus_ kirjoitti:Oli melkonen yllätys toi BTTS-tunnari, koska mun mielestä se oli paremmin kun hyvin käännetty. XD
Kyllähän se oli yllättävän hyvin tai ehkä enemmänkin mielikuvituksellisemmin käännetty. Jari Salon laulu vaan oli epäselvää ja se teki introsta hassun. Nopea lausuminen, monet lauluraidat päällekäin, lauluäänen koneellinen muuntelu ja introon kuuluvat efektiäänet loivat super nopean taustamusiikin kanssa sekasotkun, jossa suomenkielinen laulu jäi alle.
Zant
Zant

Mies Viestien lukumäärä : 38
Ikä : 30
Registration date : 27.05.2009

https://www.youtube.com/user/TurtleZant

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT jaksot - Sivu 9 Empty Vs: TMNT jaksot

Viesti  Venus_ La Loka 03, 2009 7:59 am

Zant kirjoitti:Minä en itse ollut alunperin varma omista lyriikoista, mutta halusin openingin nopeasti Youtubeen. Nyt sitä on muutenkin vähän paikkailtu. Samalla kun laitoin jakson intron Youtubeen, revin samalla ääniraidan ja olen kuunnellut sitä koko päivän selvittääkseni lyrikoita. En kuitenkaan vieläkään ole varma onko se Ta-takaisin, Taka-takaisin vai Ta-ta-takaisin? Kohdassa on aina sellainen hassu kaikuefekti joka haittaa sanojen kuulemista.

Kuuntelin sitä vielä pari kertaa, ja mun mielestä siinä on Ta, (ta) takisin viemäriin. Toi on muutenkin vähän hassusti muokattu koneella ja sanat kuuluu epäselvästi ensinmäisellä kuuntelukerralla, mutta ihan kivasti siihen on jotain vaivaa nähty.

Mua on muuten aina häirinnyt, kun FF-tunnarissa Michelangelo äännetään "Micelancelo". Ja huomasin tässä BTTS-tunnarissa, että Mikey äännettiin niin kun sen aina pitäisikin. Siitä iso plussa.
Venus_
Venus_

Nainen Viestien lukumäärä : 129
Ikä : 29
Registration date : 13.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT jaksot - Sivu 9 Empty Vs: TMNT jaksot

Viesti  Admin La Loka 03, 2009 10:11 am

Ite rakastin jaksoa muttao lin jo verisesti loukkaantunut kun tuli ff tunnari xD. Mutta rakastin sitä tunnariakin. ainoastaan se "Takaisin viemäriin" ontui....
No jaa, yritä itse keksiä siitä jotain ytimekästä, mutta kiva toi on >83
Ja Tikku oli taas vanhana, JES!!!
Repeilin kyllä vähän sille Codylle kun se oli saanut jotenkin animehtavan lookin. ei sovi yhtään sille.

Tiedättekö muuten, laitoin eilen äänitykseen tuon jakson ja arvakkaapa mitä sanottiin tuossa ohjelma kuvauksessa?
"Japanilaista lakuperää..." ja japsialkuperän marjat!!
Admin
Admin
Admin

Nainen Viestien lukumäärä : 451
Ikä : 29
Registration date : 10.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT jaksot - Sivu 9 Empty Vs: TMNT jaksot

Viesti  Sydän Kilppari La Loka 10, 2009 1:00 am

No, Karate Schooled tuli ja meni...Mitä piditte?
Itselläni ei ole mitään erikoista sanottavaa. Khanin ääni pelasi melko hyvin, siitä plussaa.
Koko jakso kokonaisuudessaa hyvä, vaikka eniten odotankin ensi viikon jaksoa, kun seikkaillaan ekan kerran cyber-avaruudessa... Very Happy
Sydän Kilppari
Sydän Kilppari

Nainen Viestien lukumäärä : 169
Ikä : 29
Registration date : 15.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT jaksot - Sivu 9 Empty Vs: TMNT jaksot

Viesti  lovexxxleonardo Su Loka 11, 2009 12:17 am

yhyy, en tajuu. tuppaan nukkuu niitten kaksojen ohi nykyään joka kerta Crying or Very sad Evil or Very Mad
lovexxxleonardo
lovexxxleonardo

Nainen Viestien lukumäärä : 537
Ikä : 31
Registration date : 05.03.2009

http://tairreset.deviantart.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT jaksot - Sivu 9 Empty Vs: TMNT jaksot

Viesti  Griffe Su Loka 11, 2009 5:17 am

Eipä sen kummosempi jakso. Hieman outoa vaan kattoa kun Casey melkein pieksi kaikki Turtlesit. April vaa näyttää nyt joltain keijulta. Huono idea yrittää tehdä samannäköistä mitä siinä viime leffassa.
Griffe
Griffe

Mies Viestien lukumäärä : 248
Registration date : 24.08.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT jaksot - Sivu 9 Empty Vs: TMNT jaksot

Viesti  Admin Su Loka 11, 2009 6:47 am

No meillä ainakin huomattiin kun minä heräsin kun telkkari pauhasi taas ja haukuin sitä jaksoa vähän. En oikein ole koskaan pitänyt siitä jaksosta. Minuakin häiritsi se että Casey melkein hakkasi kaikki kilpparit. Eivät ne nyt niin voineet laiskistua tulevaisuudessa että Caseykin hakkaisi ne.. =_=.
Mutta se keksustelu
"Don ei se ole sinun syysi"
"Onpas..."
Se jotenkin iski sydämmeen Ó_Ò doni parka
Admin
Admin
Admin

Nainen Viestien lukumäärä : 451
Ikä : 29
Registration date : 10.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT jaksot - Sivu 9 Empty Vs: TMNT jaksot

Viesti  Sydän Kilppari Su Loka 11, 2009 10:40 am

Don otti sen niin itsensä niskoille.... Crying or Very sad
Jotenkin tulee Deja vu, kun puhutaan samat asiat läpi dubatuista jaksoista, kuin ollaan jo puhuttu viime vuonna.... XD
Mutta kivaa kertausta, ja uusia mielipiteitä ja näkökulmia! Very Happy
Sydän Kilppari
Sydän Kilppari

Nainen Viestien lukumäärä : 169
Ikä : 29
Registration date : 15.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT jaksot - Sivu 9 Empty Vs: TMNT jaksot

Viesti  Venus_ Ti Loka 13, 2009 1:23 am

Admin kirjoitti:No meillä ainakin huomattiin kun minä heräsin kun telkkari pauhasi taas ja haukuin sitä jaksoa vähän. En oikein ole koskaan pitänyt siitä jaksosta. Minuakin häiritsi se että Casey melkein hakkasi kaikki kilpparit. Eivät ne nyt niin voineet laiskistua tulevaisuudessa että Caseykin hakkaisi ne.. =_=.

No se on totta, että toi Casey oli vähän huonosti roolattu tähän ja olihan se ihan syvältä, kun se sillee pieksi Kilpparit. Mä en suoraansanottuna enään muista, millanen oli April ennen tätä BTTS-tuotantoa. Ja April ei enää näissä jaksoissa mun mielestä näytä Aprililtä.. Caseyn taidot oli vuodessa menny niin hyviks? Ei Kilpikonnat ihan tyhjänpäiväisesti tulevaisuudessa ollut, kun olihan siellä ne omat 'pahat' vastuksensa ja Tikku ainakin piti kuria harjoittelun suhteen. Mitä nyt välillä Mikeyllä saatto mennä videopeliensä kanssa.. XD
Venus_
Venus_

Nainen Viestien lukumäärä : 129
Ikä : 29
Registration date : 13.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT jaksot - Sivu 9 Empty Vs: TMNT jaksot

Viesti  Admin La Marras 28, 2009 9:29 am

Tän päiväsestä jaksosta; Superquest/Kovaa peliä
Mua hämäs pari juttua.
Ekana se kun ne pääs sinne pelimaailmaan (joka oli musta Wowin apinoitu versio x'D) nii Mikey äänsi Leon ja Donin nimet sillei ku ne amerikassa sanotaan.
Tokana oli se kun ne olivat siinä veneessä ja muut tuijotti sitä ankeuttajien pikkuserkkua siinä ja Mikey sanoi jotain tähän suuntaan;
"RElatkaa kamut hän on harmiton. Hän on NPC (non-player-charether), ei pelattava hahmo"
Sitten myöhemmin Hunnin tonttunaattori sanoi
"Miten voit esittää EPH:ta?"
Kirjaimet oli yht' äkkiä muuttunu englanninsanoista koostuvasta lyhenteestä suomenkieliseen lyhenteeseen.

Eipä siitä oikein muuta, jakso oli kerrassaan loistava x'DD
Rafin pikku erhe hellyydenmerkin kanssa ja Leo-kisu/rapu/kirahvi.
Plussaa vielä se hiton hämäys laulu minkä Raf laulo x'DD. Herrajumala repesin.
Admin
Admin
Admin

Nainen Viestien lukumäärä : 451
Ikä : 29
Registration date : 10.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT jaksot - Sivu 9 Empty Vs: TMNT jaksot

Viesti  lovexxxleonardo La Marras 28, 2009 11:47 am

sama täällä X'D
voi äiti miten jaksoin nauraa sille rafin biisille XDDDD
lovexxxleonardo
lovexxxleonardo

Nainen Viestien lukumäärä : 537
Ikä : 31
Registration date : 05.03.2009

http://tairreset.deviantart.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT jaksot - Sivu 9 Empty Vs: TMNT jaksot

Viesti  Sydän Kilppari Su Marras 29, 2009 3:25 am

Admin kirjoitti:Tän päiväsestä jaksosta; Superquest/Kovaa peliä
Mua hämäs pari juttua.
Ekana se kun ne pääs sinne pelimaailmaan (joka oli musta Wowin apinoitu versio x'D) nii Mikey äänsi Leon ja Donin nimet sillei ku ne amerikassa sanotaan.
Tokana oli se kun ne olivat siinä veneessä ja muut tuijotti sitä ankeuttajien pikkuserkkua siinä ja Mikey sanoi jotain tähän suuntaan;
"RElatkaa kamut hän on harmiton. Hän on NPC (non-player-charether), ei pelattava hahmo"
Sitten myöhemmin Hunnin tonttunaattori sanoi
"Miten voit esittää EPH:ta?"
Kirjaimet oli yht' äkkiä muuttunu englanninsanoista koostuvasta lyhenteestä suomenkieliseen lyhenteeseen.

Eipä siitä oikein muuta, jakso oli kerrassaan loistava x'DD
Rafin pikku erhe hellyydenmerkin kanssa ja Leo-kisu/rapu/kirahvi.
Plussaa vielä se hiton hämäys laulu minkä Raf laulo x'DD. Herrajumala repesin.

Raphin osat olivat todellakin jakson parasta antia. XD
Aivan loistava episodi, dubit olivat edellämainittuja mokia lukuunottamatta onnistuneet oikein hyvin. ^^
Leo-eläimet olivat kyllä niin suloisia. <3
Leo *muuttunut kalaksi*: "Nöyryyttävää..."
Raph: "Tervetuloa joukkoon!"
XD
Sydän Kilppari
Sydän Kilppari

Nainen Viestien lukumäärä : 169
Ikä : 29
Registration date : 15.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT jaksot - Sivu 9 Empty Vs: TMNT jaksot

Viesti  lovexxxleonardo Ma Marras 30, 2009 10:20 pm

mua harmittaa, ettei leo muuttunu eläimik vielä useammin XD
lovexxxleonardo
lovexxxleonardo

Nainen Viestien lukumäärä : 537
Ikä : 31
Registration date : 05.03.2009

http://tairreset.deviantart.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT jaksot - Sivu 9 Empty Vs: TMNT jaksot

Viesti  sankonleo Ti Joulu 01, 2009 8:53 am

sama täällä, mutta leon ääni oli niin onnistuneen kuuloinen kun se muuttu kirahviksi.
'' now this is usefull! ''( tämä on hyödyllinen )
sankonleo
sankonleo

Nainen Viestien lukumäärä : 185
Ikä : 27
Registration date : 06.03.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT jaksot - Sivu 9 Empty Vs: TMNT jaksot

Viesti  Kharon To Joulu 03, 2009 11:24 am

Superquest, siis aivan loistava jakso, repeilin aivan sekopäisenä kun katoin sen.
Mikey oli aivan mahtava kun se oli niin innokas siitä pelistä ja puhu koko ajan muille siitä ja muut näytti oikeasti siltä että ei jaksaisi kiinnostaa ollenkaan.
Leo oli hauska kun se yritti muuttua eri eläimiksi. Se siitä kunniasta x'D.
Don oli suhteellisen sivussa vaikka sillä oli mun mielestä suurin rooli kun se tiesi miten sen kolmipäisen loharin sai voitettua ja miten he sitten lopulta pääsi kotiin.
Ja Raf, ekaks se on hovinarri ja kun se meni sitten pussaamaan sitä noitanaista niin loppuajan se joutu sitten olemaan sammakkona, se oli niin hauskaa. Mutta se laulu... siitä pitäs saada seuraava euroviisuhitti xD.
Varmaan yksi parhaista jaksoista mitä oon nähnyt, nyt vaan odottelemaan että se tulee DVD:lle.
Kharon
Kharon

Viestien lukumäärä : 140
Registration date : 16.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT jaksot - Sivu 9 Empty Vs: TMNT jaksot

Viesti  Zant La Joulu 12, 2009 11:06 am

Kharon kirjoitti:Varmaan yksi parhaista jaksoista mitä oon nähnyt, nyt vaan odottelemaan että se tulee DVD:lle.
Voit tietysti odottaa DVD-julkaisua... tai katsoa jakson Youtubesta. Näin vaivaa (ja jaksamista) että nauhoitin suomenkielisen version ja uppasin sen youtubeen. Alla linkit jaksonpuolikkaisiin:

Kovaa Peliä (Superquest) 1/2
Kovaa Peliä (Superquest) 2/2
Zant
Zant

Mies Viestien lukumäärä : 38
Ikä : 30
Registration date : 27.05.2009

https://www.youtube.com/user/TurtleZant

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT jaksot - Sivu 9 Empty Vs: TMNT jaksot

Viesti  lovexxxleonardo La Joulu 12, 2009 11:33 am

mua ärsytti ihan sikana tän päivänen jakso. silppurilla oli selvä yli ote kokoajan, mut silti kilpparit pääs, ylläri pylläri niskan päälle. mua nyppi se kun silppurin vesipostit ampu kilpparien konna kärryn nurin, eikä kellekkään käyny mitään. ei tullu ees ruhdeita!
mut eniten mua kyl kyrsi, se kun ne kulki siel viemäris ja doni sano, et se rakennus on kuuden korttelin pääs ja sit seuraavas hetkes se vesi tulvi sinne viemäriin ja ylläri pylläri, ne sattuu uimaan just siitä viemärin aukosta sisään, joka vie sen hemmetin rakennutken ETEEN! MITEN NE MUKA UI KUUS KORTTELIN VÄLII NIIN NOPEESTI!
lovexxxleonardo
lovexxxleonardo

Nainen Viestien lukumäärä : 537
Ikä : 31
Registration date : 05.03.2009

http://tairreset.deviantart.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT jaksot - Sivu 9 Empty Vs: TMNT jaksot

Viesti  Admin La Joulu 12, 2009 1:47 pm

Minuaki vähän nyppi jakso, mutta eniten se Silppuri ärsytti.
Siis jätkä astelee rinta röyheenä koko ajan uudestan ja uudestaan sinne ja vanoo;
a. kostavansa
b. ottaa maan hallintaansa
ja c. kaikkille kärsimystä.
Miksei se edes HETKEN saisi joskus tapahtua!! KRAH!
Mutta sitten sen jakson loputtua tuli sellanen itti-pitti-kysmys...
Missäs se Serling luuhaa?
Admin
Admin
Admin

Nainen Viestien lukumäärä : 451
Ikä : 29
Registration date : 10.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT jaksot - Sivu 9 Empty Vs: TMNT jaksot

Viesti  lovexxxleonardo Ke Tammi 06, 2010 10:07 pm

hitsi, mua niin ärsytti, kun olin aina aamusin unohtanu herästä kattoon turtlesii ja sit kun vihdoin olin laittanu herätyksen aamulla päälle, niin turtlesii ei enää tullu xC
lovexxxleonardo
lovexxxleonardo

Nainen Viestien lukumäärä : 537
Ikä : 31
Registration date : 05.03.2009

http://tairreset.deviantart.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT jaksot - Sivu 9 Empty Vs: TMNT jaksot

Viesti  Sydän Kilppari La Tammi 09, 2010 6:36 am

lovexxxleonardo kirjoitti:hitsi, mua niin ärsytti, kun olin aina aamusin unohtanu herästä kattoon turtlesii ja sit kun vihdoin olin laittanu herätyksen aamulla päälle, niin turtlesii ei enää tullu xC

Tämä valitettavaa... T__T
Eli todellakin, TMNT ei tule nyt lähiaikoina, eikä harmainta haikua, aikovatko näyttää joskus vielä...
Sydän Kilppari
Sydän Kilppari

Nainen Viestien lukumäärä : 169
Ikä : 29
Registration date : 15.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT jaksot - Sivu 9 Empty Vs: TMNT jaksot

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 9 / 15 Edellinen  1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 15  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa