TMNTFoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

TMNT-unia?

+35
Purplecat702
Hikari
SitruunaNinja
TMNTfani!
limuliskonen
Senshitora
TurtlesPili
Valkosuklaa
HetaliavsTMNT
LeoLove
Wioly
ForeverTurtle
SuperKilpikonna
Leo-Hyeena
memory-leo
Ninjaboy
Leonardo
Haru-chan
Cecilia
.:TMNTGIRL:.
SanZio
Kharon
katjuska xD
--Nuppu--
turtlestypy
TMNT 4 ever!
Salmiak
sankonleo
lovexxxleonardo
TMNT fani
Sabé
Sydän Kilppari
Venus_
Admin
Momo Usagi
39 posters

Sivu 9 / 11 Edellinen  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Seuraava

Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 9 Empty TMNT unia

Viesti  Ninjatar Pe Heinä 27, 2012 9:59 am

ForeverTurtle kirjoitti:
Wioly kirjoitti:Uusi uni teijän iloksi! Very Happy
Siinä siis olin omassa huoneessani. Pöydällä oli joku iso radio,joka näytti päältä x) Sitten se käski kertomaan noloimman mokan minkä tiedän. Eka en meinannu kertoo,mutta kerroin sen kuiteski. Mä sanoin:"Mä pienempänä luulin et Donatello on naisen nimi." ei tässä vielä kaikki...sitten mä olin lähtenyt jonnekkin huitsin nevadaan. Se radiopää olikin paha ja se manas jotaki 8D sitten seuraavana aamuna mä oli Turtlesien kämpällä(tosin se ei näyttänyt niitten kodilta) ja Don asteli sinne. Donin huulet olivat punasia ja mikä pahinta-sille oli ilmesyny tissit! x''D Don oli ihan oma itsensä,mut ulkonäkö oli vähän krhm. Toiset veljet kattoivat et mitä helvettiä niitten älypää on menny tekemään. Sitten mä sanoin:"Mä oikeesti luulin pienempänä et Donatello on naisen nimi." Sitten kaikki tölläs mua ja arvelivat mun olevan vastuussa Donin isoista rinnoista ja muutenkin naisellisesta ulkonäöstä.

Repesin kyllä nyt niin maan totaalisesti XD
Repesin niin et olin tukehtuu appelsiinin makuiseen veteen Smile

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 9 Empty TMNT- unesi

Viesti  Senshitora Ma Elo 05, 2013 2:08 am

Hoho...! Cool Näen jok.ikinen yö TMNT:hen liittyyvää unta. Yleensä uni on sellaista, että seurustelen Leonardon tai Raphaelin kanssa.. :<3: 
Nämä unet ovat jatkuneet jo 9- vuotiaasta asti. Cool 
Senshitora
Senshitora

Nainen Viestien lukumäärä : 53
Ikä : 28
Registration date : 03.08.2013

http://Senshitora.deviantART.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 9 Empty mun uni xD

Viesti  limuliskonen To Loka 10, 2013 10:31 am

kerran näin semmosta unta että menin ikuisen kans naimisiin...onneks heräsin jus ennenku pussatiin! O_O O_O 
limuliskonen
limuliskonen

Nainen Viestien lukumäärä : 84
Registration date : 09.10.2013

http://wiki.hopeanuoli.com/index.php?title=Etusivu

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 9 Empty Vs: TMNT-unia?

Viesti  limuliskonen To Loka 10, 2013 10:33 am

Wioly kirjoitti:Uusi uni teijän iloksi! Very Happy
Siinä siis olin omassa huoneessani. Pöydällä oli joku iso radio,joka näytti päältä x) Sitten se käski kertomaan noloimman mokan minkä tiedän. Eka en meinannu kertoo,mutta kerroin sen kuiteski. Mä sanoin:"Mä pienempänä luulin et Donatello on naisen nimi." ei tässä vielä kaikki...sitten mä olin lähtenyt jonnekkin huitsin nevadaan. Se radiopää olikin paha ja se manas jotaki 8D sitten seuraavana aamuna mä oli Turtlesien kämpällä(tosin se ei näyttänyt niitten kodilta) ja Don asteli sinne. Donin huulet olivat punasia ja mikä pahinta-sille oli ilmesyny tissit! x''D Don oli ihan oma itsensä,mut ulkonäkö oli vähän krhm. Toiset veljet kattoivat et mitä helvettiä niitten älypää on menny tekemään. Sitten mä sanoin:"Mä oikeesti luulin pienempänä et Donatello on naisen nimi."  Sitten kaikki tölläs mua ja arvelivat mun olevan vastuussa Donin isoista rinnoista ja muutenkin naisellisesta ulkonäöstä.


*reps* mää tipun penkiltä kohta! lol lol lol 
limuliskonen
limuliskonen

Nainen Viestien lukumäärä : 84
Registration date : 09.10.2013

http://wiki.hopeanuoli.com/index.php?title=Etusivu

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 9 Empty Vs: TMNT-unia?

Viesti  limuliskonen To Loka 10, 2013 10:36 am

TMNT 4 ever! kirjoitti:No nyt tuli taas vaiheeks nähtyä varsin jännä uni...
Se alko sillä, et mä olin saamassa hirveetä puhutteluu mestari Tikulta ja Usagilta (mitälie olinkaan tehny??) Ja sit Don vaan pölähtää sinne ja rupee selittään, et Silppis on piilottanu pommin NY:n metroon ja se pitää pysäyttää ja jne.
Siinä välissä on muistikatkos, mut seuraavassa kohassa mie oon sie metrossa ja pujottelen ihmisten välistä vaunusta toiseen. Sit päädyn yhteen vaunuun, joka on ihan täynnä jotain räjähteitä (hyvin "piilotettu" pommi oli, joo...) sit mä avasin jonku ihme kattoluukun siellä vaunussa ja Mikey hyppää sisään. "Joo, Doni ei päässy, mut mä voin koittaa purkaa tän pommin", sanoo kyseinen ninja.. Mä oon ihan, et nyt kaikki kuallaan, eihän Mikey osaa purkaa ees skeittilautaa ja koitan sniikata pois sieltä vaunusta.
En kuitenkaan onnistunu ja se metro räjähti.  :O.o: . Mulle ei kuitenkaan käyny mitään vahinkoo, vaan mä niinku lensin kovaa kyytii ilmaan ja laskeuduin tosi ninjasti yhen pilvenpiirtäjän katolle. Leo oli sie ja rupes rageen mulle, kun mä en saanu pysäytettyy sitä räjähdystä.
Raph saapuu kuitenkin paikalle "pelastaan" mut (*superman-musaa*) ja alkaa väitteleen Leon kanssa, et mä en ollu vie valmis tämmöseen tehtävään plaa plaa plaa....
Sit mä ja Raph lähettiin sen prätkällä pois ja ajettiin auringonlaskuun ja kaikki eli elämänsä onnellisina loppuun asti. Loppu.  :enkeli:

No ei oikeesti. Mun muistikuvat loppuu Leon raivoomiseen. Mut jännä uni anyways  Very Happy

 
lol lol lol lol lol lol 
limuliskonen
limuliskonen

Nainen Viestien lukumäärä : 84
Registration date : 09.10.2013

http://wiki.hopeanuoli.com/index.php?title=Etusivu

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 9 Empty TMNT unia

Viesti  Ninjatar To Loka 10, 2013 8:32 pm

limuliskonen kirjoitti:kerran näin semmosta unta että menin ikuisen kans naimisiin...onneks heräsin jus ennenku pussatiin!   O_O O_O 
Okei varmaan aika outoa O_O 

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 9 Empty Vs: TMNT-unia?

Viesti  limuliskonen Pe Loka 11, 2013 1:47 am

Ninjatar kirjoitti:
limuliskonen kirjoitti:kerran näin semmosta unta että menin ikuisen kans naimisiin...onneks heräsin jus ennenku pussatiin!   O_O O_O 
Okei varmaan aika outoa O_O 




ja arvaa mitä sanoin ku heräsin.. :hyper: :hyper: 
limuliskonen
limuliskonen

Nainen Viestien lukumäärä : 84
Registration date : 09.10.2013

http://wiki.hopeanuoli.com/index.php?title=Etusivu

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 9 Empty TMNT- unesi

Viesti  Senshitora Pe Loka 11, 2013 9:48 am

Hehe...x3 Taas ihana uni jälleen kerran. ♥ Näin unta, että suutelin Leonardon kanssa ja aw.. Seurustelin hänen kanssaan..! ♥ Se olisi todellinen unelma, jos niin kävisi.. ♥ ♥ ♥
Senshitora
Senshitora

Nainen Viestien lukumäärä : 53
Ikä : 28
Registration date : 03.08.2013

http://Senshitora.deviantART.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 9 Empty Vs: TMNT-unia?

Viesti  limuliskonen Pe Loka 11, 2013 9:51 am

Senshitora kirjoitti:Hehe...x3 Taas ihana uni jälleen kerran. ♥ Näin unta, että suutelin Leonardon kanssa ja aw.. Seurustelin hänen kanssaan..! ♥ Se olisi todellinen unelma, jos niin kävisi.. ♥ ♥ ♥


miten sää pystyisit seukkaan jättiläis kilpsun kaa....no se ois siistiä
limuliskonen
limuliskonen

Nainen Viestien lukumäärä : 84
Registration date : 09.10.2013

http://wiki.hopeanuoli.com/index.php?title=Etusivu

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 9 Empty Vs: TMNT-unia?

Viesti  TMNTfani! Ke Marras 06, 2013 12:57 pm

Viime yön tuli nähtyy jonkin kaiken sekava uni.

alusta en oikein muista mitään, mutta siitä kohtaa kun muistan, veljeksillä oli jonkinlainen riita, missä tapahtu jotain ihan outoja asioita:

Doni: kuvittelee eittei ole tarpeeksi 'kaunis' ja roikkuu Aprilin perässä ku mikäki hullu
Leo: saa kykyjä muuttua eläimiksi ja näkymättömäksi(????)
Raph: ajattelee koko ajan hakkaavansa Leo (jos multa kysytään Se on oma itsensä)
Mikey: seuraa Raphia kaikkialle, minne hän itse menee

Raph tietenkin yrittää ettiä Leon ja hakata sen, mutta Leo onkin muuttunut näkymättömäksi gekoksi tai joksikin muuksi kameleontiksi ja alkaa kiipeillä Raphia pitkin. Don seurailee yhä Aprilia, kunnes löytää jostain jonku ihme arkun, missä on kai joku lappu, jossa lukee, että on turhaa riidellä pikku asiosta. Lopulta kaikki olivat ystäviä. Loppu oli vaa niiin sekava, että en osaa selittää, mitä siinä oikein kävi lopulta.


Että sellane uni tuli nähtyä. Musta Doni on just täydellinen nytte��
PS. Jos vitsitte kommentoikaa (Eka uni siitä lähtien kun kirjauduin tänne)
TMNTfani!
TMNTfani!

Nainen Viestien lukumäärä : 248
Ikä : 23
Registration date : 16.10.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 9 Empty TMNT-unia

Viesti  Ninjatar Ke Marras 06, 2013 10:08 pm

TMNTfani! kirjoitti:Viime yön tuli nähtyy jonkin kaiken sekava uni.

alusta en oikein muista mitään, mutta siitä kohtaa kun muistan, veljeksillä oli jonkinlainen riita, missä tapahtu jotain ihan outoja asioita:

Doni: kuvittelee eittei ole tarpeeksi 'kaunis' ja roikkuu Aprilin perässä ku mikäki hullu
Leo: saa kykyjä muuttua eläimiksi ja näkymättömäksi(????)
Raph: ajattelee koko ajan hakkaavansa Leo (jos multa kysytään Se on oma itsensä)
Mikey: seuraa Raphia kaikkialle, minne hän itse menee

Raph tietenkin yrittää ettiä Leon ja hakata sen, mutta Leo onkin muuttunut näkymättömäksi gekoksi tai joksikin muuksi kameleontiksi ja alkaa kiipeillä Raphia pitkin. Don seurailee yhä Aprilia, kunnes löytää jostain jonku ihme arkun, missä on kai joku lappu, jossa lukee, että on turhaa riidellä pikku asiosta. Lopulta kaikki olivat ystäviä. Loppu oli vaa niiin sekava, että en osaa selittää, mitä siinä oikein kävi lopulta.


Että sellane uni tuli nähtyä. Musta Doni on just täydellinen nytte��
PS. Jos vitsitte kommentoikaa (Eka uni siitä lähtien kun kirjauduin tänne)
Aika mielenkiintonen toi sun unes Very Happy 

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 9 Empty Vs: TMNT-unia?

Viesti  TMNTfani! Ke Marras 06, 2013 10:53 pm

Tänä yönä ökin tais tulla uus uni (jaaha mistä Se johtuu), mutta kerron sen vähän myöhemmin, koska nyt on vähän kiire.Very Happy 
TMNTfani!
TMNTfani!

Nainen Viestien lukumäärä : 248
Ikä : 23
Registration date : 16.10.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 9 Empty Vs: TMNT-unia?

Viesti  TMNTfani! To Marras 07, 2013 5:34 am

Ninjatar kirjoitti:
TMNTfani! kirjoitti:Viime yön tuli nähtyy jonkin kaiken sekava uni.

alusta en oikein muista mitään, mutta siitä kohtaa kun muistan, veljeksillä oli jonkinlainen riita, missä tapahtu jotain ihan outoja asioita:

Doni: kuvittelee eittei ole tarpeeksi 'kaunis' ja roikkuu Aprilin perässä ku mikäki hullu
Leo: saa kykyjä muuttua eläimiksi ja näkymättömäksi(????)
Raph: ajattelee koko ajan hakkaavansa Leo (jos multa kysytään Se on oma itsensä)
Mikey: seuraa Raphia kaikkialle, minne hän itse menee

Raph tietenkin yrittää ettiä Leon ja hakata sen, mutta Leo onkin muuttunut näkymättömäksi gekoksi tai joksikin muuksi kameleontiksi ja alkaa kiipeillä Raphia pitkin. Don seurailee yhä Aprilia, kunnes löytää jostain jonku ihme arkun, missä on kai joku lappu, jossa lukee, että on turhaa riidellä pikku asiosta. Lopulta kaikki olivat ystäviä. Loppu oli vaa niiin sekava, että en osaa selittää, mitä siinä oikein kävi lopulta.


Että sellane uni tuli nähtyä. Musta Doni on just täydellinen nytte��
PS. Jos vitsitte kommentoikaa (Eka uni siitä lähtien kun kirjauduin tänne)
Aika mielenkiintonen toi sun unes Very Happy 
kiitti
TMNTfani!
TMNTfani!

Nainen Viestien lukumäärä : 248
Ikä : 23
Registration date : 16.10.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 9 Empty Vs: TMNT-unia?

Viesti  TMNTfani! To Marras 07, 2013 12:05 pm

Kerron nyt taas yhden unen, joka tuli tässä viime yönä.

muistan, että siinä oli ainakin Leo, Don ja Raph, mutta Mikeysta en ole varma.Sleep 

Kilpparit olivat Japanissa, jossa heidän piti suojella junaa. Silppuri halusi sen itselleen, ja hyökkäsi heidän kimppuunsa. Taistelusta en muista mitään, mutta lopulta Silppuri olikin jo lähtenyt junan kanssa. Oletettavasti sen junan oli rakentanut Doni, joten tämä suri sen perään. Leo lupautui lähteä ettiin sitä. Leo muuttui lentäväksi sudeksi tai koiraksi. Silppuri oli jo ehtinyt joko Australiaan, Etelä-Amerikkaan tai jonnekin kaukaiselle saarelle, mikä ei varmaankaan ole maailman kartalla. Kun Leo saavutti Silppurin, Se katosi jonnekin ja Leo laskeutui. Se heitti sen junan päälle jotaki taikahiekkaa ja Se muuttui näkymättömäksi tai Sitte Se katosi jonnekin. Leo lähti takaisin Japania kohti. Satamassa Leo näki huvipuiston, joka oli sekoitus linnanmäkeä, tykkimäkeä ja särkänniemeä. Leo yritti näyttä varjoltaan lokilta, jotta ei paljastuisi kirkkaassa auringonpaisteessa. Lopulta kun Leo pääsi perille, hän huomasi olevansa väärässä kaupungissa, joten joutui palaamaan taakse päin. Lopulta Leo löysi veljensä ja hekin olivat muuttuneet susiksi tai saksanpaimenkoiriksi. Lopusta en ole varma, koska heräsin.Sad :\'(    

(2 Turtles unta peräkkäisinä öinä. Olenko tulossa hulluksi?Question)
TMNTfani!
TMNTfani!

Nainen Viestien lukumäärä : 248
Ikä : 23
Registration date : 16.10.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 9 Empty Vs: TMNT-unia?

Viesti  TMNTfani! To Marras 07, 2013 8:26 pm

Ja TAAS uni. (no ei tiiä voiko tätä uneksi sanoa)

näin kuvi yönvalvojasta ja viidakon aaveesta. Eli Raphista ja Leosta.
TMNTfani!
TMNTfani!

Nainen Viestien lukumäärä : 248
Ikä : 23
Registration date : 16.10.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 9 Empty TMNT-unia

Viesti  Ninjatar To Marras 07, 2013 10:15 pm

TMNTfani! kirjoitti:Ja TAAS uni. (no ei tiiä voiko tätä uneksi sanoa)

näin kuvi yönvalvojasta ja viidakon aaveesta. Eli Raphista ja Leosta.
Aika makeeta Very Happy . Et sä ole tulossa hulluks

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 9 Empty Vs: TMNT-unia?

Viesti  TMNTfani! Pe Marras 08, 2013 5:04 am

Ninjatar kirjoitti:
TMNTfani! kirjoitti:Ja TAAS uni. (no ei tiiä voiko tätä uneksi sanoa)

näin kuvi yönvalvojasta ja viidakon aaveesta. Eli Raphista ja Leosta.
Aika makeeta Very Happy . Et sä ole tulossa hulluks
ok:D Smile lol 
TMNTfani!
TMNTfani!

Nainen Viestien lukumäärä : 248
Ikä : 23
Registration date : 16.10.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 9 Empty TMNT unia

Viesti  Ninjatar Pe Marras 08, 2013 11:23 pm

TMNTfani! kirjoitti:
Ninjatar kirjoitti:
TMNTfani! kirjoitti:Ja TAAS uni. (no ei tiiä voiko tätä uneksi sanoa)

näin kuvi yönvalvojasta ja viidakon aaveesta. Eli Raphista ja Leosta.
Aika makeeta Very Happy . Et sä ole tulossa hulluks
ok:D Smile lol 
Ite en o nyt vähään aikaan nähny TMNT unia

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 9 Empty Vs: TMNT-unia?

Viesti  TMNTfani! Pe Marras 08, 2013 11:57 pm

Näin taas unta, 2012 sarjasta, mutta oli siinä jotakin piirteitä myös aiemmista tuotantokausista. Koko uni oli ihan sekainen, mutta muistan, että Raph oli lähtenyt ettiin Leoo, koska hän oli lähtenyt johonkin. Raph kulki tunneliin tai jonnekin vastaavaan, mutta huomasi, että luolassa oli tapahtunut kivivyöry. Raph huomasi hauhukseen, että Leo oli jäänyt niiden alle! (eeeeeiiiiiiii!!!Sad ) Raph lähti takaisin kotiin päin murheen murtamana, mutta ei kertonut tästä kenellekään muulle (siellä oli myös joitakin muita, mutta en tunnistanut, kuin vain vanhan sarjan Donin. Raph oli 2012 sarjan näköinen), vaan lähti heidän ohitseen. Doni lähti kattoo mitä oli tapahtunut ja kaikki muutkin seuraa sitä. Hetken päästä hekin tulivat takaisin.

Uni vaihtui siihen, että oli siskon ja sen kaverin ( myös mun kaveri) kanssa jossain vuoristoradassa, josta olen ennenkin nähnyt unta. Se oli ihan hirveä! Pelotti koko unen aikana, että tipun sieltä alas, koska siinä EI ollut mitään turvasysteemejä, vaan joku tyhmä TANKO, mistä olis tullu pitää kiinni ja toivoo parasta etten tipu!paleExclamation  
TMNTfani!
TMNTfani!

Nainen Viestien lukumäärä : 248
Ikä : 23
Registration date : 16.10.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 9 Empty TMNT-unia

Viesti  Ninjatar La Marras 09, 2013 11:06 pm

TMNTfani! kirjoitti:Näin taas unta, 2012 sarjasta, mutta oli siinä jotakin piirteitä myös aiemmista tuotantokausista. Koko uni oli ihan sekainen, mutta muistan, että Raph oli lähtenyt ettiin Leoo, koska hän oli lähtenyt johonkin. Raph kulki tunneliin tai jonnekin vastaavaan, mutta huomasi, että luolassa oli tapahtunut kivivyöry. Raph huomasi hauhukseen, että Leo oli jäänyt niiden alle! (eeeeeiiiiiiii!!!Sad ) Raph lähti takaisin kotiin päin murheen murtamana, mutta ei kertonut tästä kenellekään muulle (siellä oli myös joitakin muita, mutta en tunnistanut, kuin vain vanhan sarjan Donin. Raph oli 2012 sarjan näköinen), vaan lähti heidän ohitseen. Doni lähti kattoo mitä oli tapahtunut ja kaikki muutkin seuraa sitä. Hetken päästä hekin tulivat takaisin.

Uni vaihtui siihen, että oli siskon ja sen kaverin ( myös mun kaveri) kanssa jossain vuoristoradassa, josta olen ennenkin nähnyt unta. Se oli ihan hirveä! Pelotti koko unen aikana, että tipun sieltä alas, koska siinä EI ollut mitään turvasysteemejä, vaan joku tyhmä TANKO, mistä olis tullu pitää kiinni ja toivoo parasta etten tipu!paleExclamation  
Onks tullu katottua sitä kuoleman huijaus leffaa vai? Tuli vaan tosta vuoristoradasta mieleen

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 9 Empty Vs: TMNT-unia?

Viesti  TMNTfani! Su Marras 10, 2013 2:40 am

Ninjatar kirjoitti:
TMNTfani! kirjoitti:Näin taas unta, 2012 sarjasta, mutta oli siinä jotakin piirteitä myös aiemmista tuotantokausista. Koko uni oli ihan sekainen, mutta muistan, että Raph oli lähtenyt ettiin Leoo, koska hän oli lähtenyt johonkin. Raph kulki tunneliin tai jonnekin vastaavaan, mutta huomasi, että luolassa oli tapahtunut kivivyöry. Raph huomasi hauhukseen, että Leo oli jäänyt niiden alle! (eeeeeiiiiiiii!!!Sad ) Raph lähti takaisin kotiin päin murheen murtamana, mutta ei kertonut tästä kenellekään muulle (siellä oli myös joitakin muita, mutta en tunnistanut, kuin vain vanhan sarjan Donin. Raph oli 2012 sarjan näköinen), vaan lähti heidän ohitseen. Doni lähti kattoo mitä oli tapahtunut ja kaikki muutkin seuraa sitä. Hetken päästä hekin tulivat takaisin.

Uni vaihtui siihen, että oli siskon ja sen kaverin ( myös mun kaveri) kanssa jossain vuoristoradassa, josta olen ennenkin nähnyt unta. Se oli ihan hirveä! Pelotti koko unen aikana, että tipun sieltä alas, koska siinä EI ollut mitään turvasysteemejä, vaan joku tyhmä TANKO, mistä olis tullu pitää kiinni ja toivoo parasta etten tipu!paleExclamation  
Onks tullu katottua sitä kuoleman huijaus leffaa vai? Tuli vaan tosta vuoristoradasta mieleen
ei
TMNTfani!
TMNTfani!

Nainen Viestien lukumäärä : 248
Ikä : 23
Registration date : 16.10.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 9 Empty Vs: TMNT-unia?

Viesti  Wioly Ke Toukokuu 28, 2014 10:44 pm

Oh god, nyt on niin outoa settiä että oksat pois xD

Siinä olin mie ja Juto-Shisho (Ninja Tribunaalista) ja me käveltiin jossakin, mikä muistutti meidän koulua. Juto oli pyytänyt mua avuksi, koska se halus etsiä Niisku-neitiä xDD noh, me päädyttiin sellaselle kyltille, jossa oli talon pohjapiirros (sillee sivusta katottuna, en osaa selittää) ja siinä piirroksessa oli jokaisen huoneen asukkaitten kuvia. Mä muistan todella hyvin sen et niissä kuvissa Leolle oli kasvanut tukka ja parta, Raphille taas parta. Sit yhtäkkiä Juto olikin etsimässä Aprilia ja se kysy et missä April on. Me etittiin vaiks kuinka kauan muttei me löydetty sitä. Sitte me mentiin Leon luokse, joka sanoi että Mikey ja April olivat kadoksissa.
Yhtäkkiä mä olinkin Leo ja mä ja Juto oltiin virtaavassa joessa kellumassa puunkappaleen varassa. Mä vetäsin joesta ensin Usagin, sitten Gennosuken. Juto taas veti Aprilin joesta ja sit ne halas, koska kävi ilmi, että Juto olikin Aprilin isä. Sitten mä siirryin sivusta katsojan rooliin ja näin Mikeyn, joka nauroi ilkeästi ja istui puun oksalla. Myöhemmin Leo ja Juto istuivat jossain pimeässä huoneessa täynnä palavia kynttilöitä. Mikey ilmestyi sinne hirveen isona mutanttihirviönä ja aikoi syödä veljensä. Sitten Juto käski Leota katsomaan sisimpäänsä ja kertomaan, mitä hän tuntee. Leo sitte sanoi et tuo iso hirviö on Mikey. Ja sitte Mikey palasi ennalleen ja tuupertui veljensä viereen.

The End
Wioly
Wioly

Nainen Viestien lukumäärä : 91
Registration date : 23.03.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 9 Empty Vs: TMNT-unia?

Viesti  TMNTfani! Ke Toukokuu 28, 2014 11:33 pm

Wioly kirjoitti:Oh god, nyt on niin outoa settiä että oksat pois xD

Siinä olin mie ja Juto-Shisho (Ninja Tribunaalista) ja me käveltiin jossakin, mikä muistutti meidän koulua. Juto oli pyytänyt mua avuksi, koska se halus etsiä Niisku-neitiä xDD noh, me päädyttiin sellaselle kyltille, jossa oli talon pohjapiirros (sillee sivusta katottuna, en osaa selittää) ja siinä piirroksessa oli jokaisen huoneen asukkaitten kuvia. Mä muistan todella hyvin sen et niissä kuvissa Leolle oli kasvanut tukka ja parta, Raphille taas parta. Sit yhtäkkiä Juto olikin etsimässä Aprilia ja se kysy et missä April on. Me etittiin vaiks kuinka kauan muttei me löydetty sitä. Sitte me mentiin Leon luokse, joka sanoi että Mikey ja April olivat kadoksissa.
Yhtäkkiä mä olinkin Leo ja mä ja Juto oltiin virtaavassa joessa kellumassa puunkappaleen varassa. Mä vetäsin joesta ensin Usagin, sitten Gennosuken. Juto taas veti Aprilin joesta ja sit ne halas, koska kävi ilmi, että Juto olikin Aprilin isä. Sitten mä siirryin sivusta katsojan rooliin ja näin Mikeyn, joka nauroi ilkeästi ja istui puun oksalla. Myöhemmin Leo ja Juto istuivat jossain pimeässä huoneessa täynnä palavia kynttilöitä. Mikey ilmestyi sinne hirveen isona mutanttihirviönä ja aikoi syödä veljensä. Sitten Juto käski Leota katsomaan sisimpäänsä ja kertomaan, mitä hän tuntee. Leo sitte sanoi et tuo iso hirviö on Mikey. Ja sitte Mikey palasi ennalleen ja tuupertui veljensä viereen.

The End


aika hauska. Mäkin näin outoa unta.

Siinä oli minä ( koirana) ja 2012 kauden kilpparit. Me oltiin jossain Pokemon maailmassa, jossa kaikilla oli pokemonit. Poikien pokemoneja ei muista, mutta sitten yhtäkkiä pudottiin taivaalta alas. Päädyimme kilppareiden kotiin. Se oli vähän erilaisempi, kuin nyt. Hetken päästä sinne sitten tuli punaista savua. Sen takaa käveli kukas muukaan kuin silppuri. Se kerto jostain junasta, jossa on paljon tavaraa ja kielsi kilppareita koskemasta siihen. Don ehdotti, että hän taistelis yksin. Sitten taistelu alkoi. Hetken ajan taistelu oli yks yhtä vastaan, kunnes paikalle saapui jalkaninjoja. Raph sanoi, että on hauska katsoa, kun Donia hakataan. LEMeo ei ollut samaa mieltä, mutt kumpikaan ei tehnyt mitään. Lopulta taiselu oli käyty ja Don oli saanut pahasti turpiinsa ja makasi maassa. Mä lähdin katsomaan tilannetta. Näin, että Silppuri puri Donin kättä. (pakko sanoo, et Se näytti hirveen pelottavalle) Sitten Silppuri irrotti ja sanoi taas junasta. Sit Se lähti. Don ei päässyt ylös, joten päätin kantaa hänet omaan huoneeseensa. Sitten, kun Se oli tehty pohdin, mikä mahtaisi olla minun huoneeni. (mikään niistä ei ollut mun huone) Menin sitten Leon huoneeseen. Muutuin koirasta takaisin ihmiseksi. Katsoin, mitä levyjä ja elokuvia sillä oli. Muistan levyistä vain pari levyä Katy Berryä. Sitten elokuvista kolme kattokassista. Mutta myös 2007 tmnt elokuvan. Kysyin, miks niillä oli Se. Vastauksen sain vain Raphilta ja Se sanoi sen olevan huono elokuva. Jatkoin etsimistä, ja löysin sieltä monta levyä TMNT sarjalevyä. (en tiedä, miten sen sanoisi) Muistan kahden levyn kuvan. Ensimmäisessä oli Leo, joka muistutti Spider mania, mutta siinä oli myös kilpikonnaa. Seuraavassa oli Don, joka näytti siltä Mikeyltä siinä 2003 supersankari jaksossa, mutta Se liikkui kuin zombi. (kiitos eilisen myytinmurtaja-jakson)

Seuraavana päivänä me tehtiin kokki-show. Me laitettiin elävä koira taikinaan sekaan. Siellä Se muuttui ihmeelliseksi nesteeksi. Loppua kohden sinne tuli MUN luokanvalvoja! Loppua kohden oli niin sekavaa.

the end
TMNTfani!
TMNTfani!

Nainen Viestien lukumäärä : 248
Ikä : 23
Registration date : 16.10.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 9 Empty TMNT unia

Viesti  Ninjatar To Toukokuu 29, 2014 8:40 pm

TMNTfani! kirjoitti:
Wioly kirjoitti:Oh god, nyt on niin outoa settiä että oksat pois xD

Siinä olin mie ja Juto-Shisho (Ninja Tribunaalista) ja me käveltiin jossakin, mikä muistutti meidän koulua. Juto oli pyytänyt mua avuksi, koska se halus etsiä Niisku-neitiä xDD noh, me päädyttiin sellaselle kyltille, jossa oli talon pohjapiirros (sillee sivusta katottuna, en osaa selittää) ja siinä piirroksessa oli jokaisen huoneen asukkaitten kuvia. Mä muistan todella hyvin sen et niissä kuvissa Leolle oli kasvanut tukka ja parta, Raphille taas parta. Sit yhtäkkiä Juto olikin etsimässä Aprilia ja se kysy et missä April on. Me etittiin vaiks kuinka kauan muttei me löydetty sitä. Sitte me mentiin Leon luokse, joka sanoi että Mikey ja April olivat kadoksissa.
Yhtäkkiä mä olinkin Leo ja mä ja Juto oltiin virtaavassa joessa kellumassa puunkappaleen varassa. Mä vetäsin joesta ensin Usagin, sitten Gennosuken. Juto taas veti Aprilin joesta ja sit ne halas, koska kävi ilmi, että Juto olikin Aprilin isä. Sitten mä siirryin sivusta katsojan rooliin ja näin Mikeyn, joka nauroi ilkeästi ja istui puun oksalla. Myöhemmin Leo ja Juto istuivat jossain pimeässä huoneessa täynnä palavia kynttilöitä. Mikey ilmestyi sinne hirveen isona mutanttihirviönä ja aikoi syödä veljensä. Sitten Juto käski Leota katsomaan sisimpäänsä ja kertomaan, mitä hän tuntee. Leo sitte sanoi et tuo iso hirviö on Mikey. Ja sitte Mikey palasi ennalleen ja tuupertui veljensä viereen.

The End


aika hauska. Mäkin näin outoa unta.

Siinä oli minä ( koirana) ja 2012 kauden kilpparit. Me oltiin jossain Pokemon maailmassa, jossa kaikilla oli pokemonit. Poikien pokemoneja ei muista, mutta sitten yhtäkkiä pudottiin taivaalta alas. Päädyimme kilppareiden kotiin. Se oli vähän erilaisempi, kuin nyt. Hetken päästä sinne sitten tuli punaista savua. Sen takaa käveli kukas muukaan kuin silppuri. Se kerto jostain junasta, jossa on paljon tavaraa ja kielsi kilppareita koskemasta siihen. Don ehdotti, että hän taistelis yksin. Sitten taistelu alkoi. Hetken ajan taistelu oli yks yhtä vastaan, kunnes paikalle saapui jalkaninjoja. Raph sanoi, että on hauska katsoa, kun Donia hakataan. LEMeo ei ollut samaa mieltä, mutt kumpikaan ei tehnyt mitään. Lopulta taiselu oli käyty ja Don oli saanut pahasti turpiinsa ja makasi maassa. Mä lähdin katsomaan tilannetta. Näin, että Silppuri puri Donin kättä. (pakko sanoo, et Se näytti hirveen pelottavalle) Sitten Silppuri irrotti ja sanoi taas junasta. Sit Se lähti. Don ei päässyt ylös, joten päätin kantaa hänet omaan huoneeseensa. Sitten, kun Se oli tehty pohdin, mikä mahtaisi olla minun huoneeni. (mikään niistä ei ollut mun huone) Menin sitten Leon huoneeseen. Muutuin koirasta takaisin ihmiseksi. Katsoin, mitä levyjä ja elokuvia sillä oli. Muistan levyistä vain pari levyä Katy Berryä. Sitten elokuvista kolme kattokassista. Mutta myös 2007 tmnt elokuvan. Kysyin, miks niillä oli Se. Vastauksen sain vain Raphilta ja Se sanoi sen olevan huono elokuva. Jatkoin etsimistä, ja löysin sieltä monta levyä TMNT sarjalevyä. (en tiedä, miten sen sanoisi) Muistan kahden levyn kuvan. Ensimmäisessä oli Leo, joka muistutti Spider mania, mutta siinä oli myös kilpikonnaa. Seuraavassa oli Don, joka näytti siltä Mikeyltä siinä 2003 supersankari jaksossa, mutta Se liikkui kuin zombi. (kiitos eilisen myytinmurtaja-jakson)

Seuraavana päivänä me tehtiin kokki-show. Me laitettiin elävä koira taikinaan sekaan. Siellä Se muuttui ihmeelliseksi nesteeksi. Loppua kohden sinne tuli MUN luokanvalvoja! Loppua kohden oli niin sekavaa.

the end
Aika mielenkiintosia unia  Very Happy 

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 9 Empty Vs: TMNT-unia?

Viesti  SitruunaNinja Ti Kesä 10, 2014 7:32 am

Mä näin toissayönä aika outoa unta. Olin jossain pienessä mökissä vuoden 2003 sarjan Raphaelin ja vuoden 2012 sarjan Silppurin kanssa. Me katottiin jotain outoa leffaa ja sit yhtäkkiä jalkaninjat hyökkää sinne ja Silppuri käskee mun ja Raphin paeta ja sanoo että se pidättelee ninjoja. Sit yhtäkkiä me oltiin jossain keskellä metsää ja siellä oli Salkkareiden Ulla, joka käski meidän kiivetä puuhun suojaan. Me sit kiivettiin puuhun ja siellä oli muutki kilpparit ja Leo tarjos mulle teetä, mutta ku otin sen kupin niin siinä oliki kahvia ja Raph suuttu koska siinä ei ollutkaan teetä ja se sano, että se hakkaa Ullan koska Leo anto mulle kahvia teen sijasta. Mut sit me kuitenki hypättiin alas sieltä puusta ja Silppuri tuli takas ja kerto Ullalle, että ne on menossa naimisiin. Sit mulla on vain jotain hämäriä muistikuvia lopusta, mut sen muistan, että Don oli vaihtanut bandanansa värin keltaiseen ja se suuttutti mestari Tikkua, joka oli jotenki tullu sinne metsään. Se oli aika... outo uni xD
SitruunaNinja
SitruunaNinja

Nainen Viestien lukumäärä : 18
Ikä : 27
Registration date : 31.08.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 9 Empty Vs: TMNT-unia?

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 9 / 11 Edellinen  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa