TMNTFoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

TMNT-unia?

+35
Purplecat702
Hikari
SitruunaNinja
TMNTfani!
limuliskonen
Senshitora
TurtlesPili
Valkosuklaa
HetaliavsTMNT
LeoLove
Wioly
ForeverTurtle
SuperKilpikonna
Leo-Hyeena
memory-leo
Ninjaboy
Leonardo
Haru-chan
Cecilia
.:TMNTGIRL:.
SanZio
Kharon
katjuska xD
--Nuppu--
turtlestypy
TMNT 4 ever!
Salmiak
sankonleo
lovexxxleonardo
TMNT fani
Sabé
Sydän Kilppari
Venus_
Admin
Momo Usagi
39 posters

Sivu 8 / 11 Edellinen  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Seuraava

Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 8 Empty Vs: TMNT-unia?

Viesti  .:TMNTGIRL:. Ti Maalis 06, 2012 7:40 am

ForeverTurtle kirjoitti:
Vahinko tosiaan...Missä New York muuten tarkalleen on? Mä tiedän vaan, et se on iso paikka jossain Amerikassa...mutta missä, kun Amerikka on aika iso paikka Very Happy (tässä kohtaa minua auttaa Google Maps!)
Jossai siel Atlantiksen puolella

Nainen Viestien lukumäärä : 262
Ikä : 27
Registration date : 10.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Viesti  Wioly La Maalis 24, 2012 5:37 am

Mua nolottaa tää uni,mutta ihan sama : D

Oli siis Mikeyn synttärit. Siellä oli porukkaa,jopa sen vanhemmat. Sitten siihen tuli Don ja se sano:Hei missä mun tuhat dollaria on?
Sit siinä oli Leo ja Raph,jotka sano:Otettiin 500 ja ostettiin Mikeylle skeittilauta. Don vaa tokas siinä:Mutta mun piti ostaa Ninjalle sorm...(mainittakoon,että Ninja oli joskus salanimeni) Raph ja Leo vaan tuijotti siinä Donia kuin seinähullut.

Wioly
Wioly

Nainen Viestien lukumäärä : 91
Registration date : 23.03.2012

Viesti  .:TMNTGIRL:. Ti Maalis 27, 2012 5:24 am

Mä näin jotai sellasta unta et mä kävelin kiinalaisesta ravintolasta hihaan. Sit ku menin semmoseen mun kodin lähellä olevaan kävelytunneliin junaratojen ali niin siel oli pojat ja dark turtlesit taistelemassa vastakkain. Kiitos kiltin mielikuvitukseni, he olivat alakynnes ja mun piti mennä auttamaan. Siinä sit tapeltiin ja mul oli tietty hieno taisteluun sopiva puku päällä. >Smile Sit me hakattiin dark turtlesit ja uni ois kyl, jatkunu kunnes herätyskello soi. Sad

Viesti  LeoLove Ke Toukokuu 02, 2012 7:34 am

Näin kerran sellaista unta että olin jossain oudossa viidakossa Raphin ja Leon kanssa. Sitten triceratonit hyökkäsi ja Leo haavoittui. Mä ja Raph vietiin se jonnekin sokkeloiseen taloon ja löydettiin huone jossa Tikku, Mikey ja Don oli saunomassa Very Happy
LeoLove
LeoLove

Nainen Viestien lukumäärä : 7
Registration date : 02.05.2012

Viesti  HetaliavsTMNT Ke Toukokuu 02, 2012 7:39 am

LeoLove kirjoitti:Näin kerran sellaista unta että olin jossain oudossa viidakossa Raphin ja Leon kanssa. Sitten triceratonit hyökkäsi ja Leo haavoittui. Mä ja Raph vietiin se jonnekin sokkeloiseen taloon ja löydettiin huone jossa Tikku, Mikey ja Don oli saunomassa Very Happy

Vauhdikkaat unet. O_O
HetaliavsTMNT
HetaliavsTMNT

Ikä : 28

Viesti  LeoLove Ke Toukokuu 02, 2012 7:42 am

Vauhdikkaat unet. O_O
[/quote]

Mun unet on aina ollut sekoja :DD
LeoLove
LeoLove

Viesti  LeoLove Ke Toukokuu 02, 2012 7:43 am

Mun unet on aina ollut sekoja :DD[/quote]
LeoLove
LeoLove

Viesti  Wioly Ma Kesä 18, 2012 7:43 am

Viime yönä tuli tämmöne uni:
Mä ja mun isoveli oltiin jossakin keskustassa. Se näytti olevan Kuopio,muttei se ollut. Siellä näytti olevan cosplay-tapahtuma,jonka aiheena on sarjakuvat. Siellä oli jännä kangas Spidermanin tyyliin. Mä sanoin jotain ja joku urpo vastasi mulle jotain. Yhtäkkiä mä olen jossain kadulla ja-uskokaa tai älkää-sinne rupesi virtaamaan satoja Michelangeloita XD kaikenkokoisia Mikejä kävelee siellä ympäri ämpäri.

Arvatkaa hekotinko,kun muistin tuon myöhemmin päivällä.
Wioly
Wioly

Viesti  turtlestypy Ma Kesä 18, 2012 1:06 pm

Wioly kirjoitti:Viime yönä tuli tämmöne uni:
Mä ja mun isoveli oltiin jossakin keskustassa. Se näytti olevan Kuopio,muttei se ollut. Siellä näytti olevan cosplay-tapahtuma,jonka aiheena on sarjakuvat. Siellä oli jännä kangas Spidermanin tyyliin. Mä sanoin jotain ja joku urpo vastasi mulle jotain. Yhtäkkiä mä olen jossain kadulla ja-uskokaa tai älkää-sinne rupesi virtaamaan satoja Michelangeloita XD kaikenkokoisia Mikejä kävelee siellä ympäri ämpäri.

Arvatkaa hekotinko,kun muistin tuon myöhemmin päivällä.

Jee, repesin!
turtlestypy
turtlestypy

Nainen Viestien lukumäärä : 105
Ikä : 29
Registration date : 27.10.2009

Viesti  Valkosuklaa Ma Kesä 18, 2012 1:10 pm

Minä näin kerran unta että olin jossain oudossa talossa ja siellä oli kilpparit. Meidän piti paeta jotain monsteria ja me juostiin ympäri kaupunkia O_O
Valkosuklaa
Valkosuklaa

Nainen Viestien lukumäärä : 22
Registration date : 18.06.2012

TMNT-unia? - Sivu 8 Empty TMNT-unia?

Viesti  Ninjatar Ma Kesä 18, 2012 9:29 pm

Valkosuklaa kirjoitti:Minä näin kerran unta että olin jossain oudossa talossa ja siellä oli kilpparit. Meidän piti paeta jotain monsteria ja me juostiin ympäri kaupunkia O_O
Aika coolia. Resident evil vai left 4 dead Wink

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Viesti  Wioly Su Heinä 01, 2012 12:44 am

Vuhuu,uusi TMNT-uni Very Happy
Siinä Raph oli riidellyt Leon(?) kanssa meijän kotona. xD Sitten Raph karkasi yhteen huoneeseen,jossa mie olin. Mä olin jotenki kohdannut kilpparit ennenkin,kun Raph ei pelästynyt mua. Se istui pöydän ääreen ja mökötti. Sitten mä menin sen taakse kumartuen halaamaan sitä. Raph ihmetteli et "Miks sä noin teit?" Mä vastasin sille "No ku mä pidän susta." siinä me sitten oltiin oho
Wioly
Wioly

Viesti  Ninjatar Su Heinä 01, 2012 9:14 pm

Wioly kirjoitti:Vuhuu,uusi TMNT-uni Very Happy
Siinä Raph oli riidellyt Leon(?) kanssa meijän kotona. xD Sitten Raph karkasi yhteen huoneeseen,jossa mie olin. Mä olin jotenki kohdannut kilpparit ennenkin,kun Raph ei pelästynyt mua. Se istui pöydän ääreen ja mökötti. Sitten mä menin sen taakse kumartuen halaamaan sitä. Raph ihmetteli et "Miks sä noin teit?" Mä vastasin sille "No ku mä pidän susta." siinä me sitten oltiin oho
Oi ku södeä Smile

Ninjatar

Viesti  TurtlesPili La Heinä 07, 2012 8:18 am

Mä näin kerran unta että olin kaupungilla ja näin 8 Kauden 1 jakson !!! Ostin sen ja menin kotiin kattoo sitä. Siihen oli palautettu vanha piirtäjä, JES mutta mennää asiaan.Muistan että se juttu oli ihan seko siinä kun se alko siis se mikä on ennen alkutunnarii. Siihen oli palautunu se tuttu "Täältä tulee ninja turtlet" Nii se oli Turtles/Muumi juttu niinkun siinä oli agentti Bishopin tilalla Nuuskamuikkunen Very Happy Sitten siinä puhu sitä alku juttuu Mikey.Sen juoni oli että Nuuskamuikkunen oli siepannu jonkun tyypin ja Kilpikonnat oli sidottu yhteen ja niitä lähesty joku sirkkeli jokaista kilpparia kohti ja sitten joku maantiejyrä meni sitä tyyppii kohti joka oli kiinni maassa. Mikey puhuu siinä jotain että "Yleensä aina on vaikeuksia. Esim Silppuria vastaan ja niin mutta kun asiat muuttuvat ERITTÄIN vaikeiksi,niin niistä ei pääse enää yli!" ja sitten sen tyypin naama näytettiin nii se olin MINÄ! Täältä tulee ninja turtlet. Hommat käyntiin vaan 1,2,3,4 turtlet mutanttien voimaa, turtlet ninja joukko tää! TIDIDIDI DIDIDI DIDIDIIIIII PERKELE !!!!!!!! Sitten äiti tulee jaa huutaa nyt vattu perkele älä kiroile!!! Heitin herätyskellon sitä päähän ;D
TurtlesPili
TurtlesPili

Mies Viestien lukumäärä : 210
Ikä : 25
Registration date : 03.07.2012

TMNT-unia? - Sivu 8 Empty TMNT-unia

Viesti  Ninjatar La Heinä 07, 2012 11:21 pm

TurtlesPili kirjoitti:Mä näin kerran unta että olin kaupungilla ja näin 8 Kauden 1 jakson !!! Ostin sen ja menin kotiin kattoo sitä. Siihen oli palautettu vanha piirtäjä, JES mutta mennää asiaan.Muistan että se juttu oli ihan seko siinä kun se alko siis se mikä on ennen alkutunnarii. Siihen oli palautunu se tuttu "Täältä tulee ninja turtlet" Nii se oli Turtles/Muumi juttu niinkun siinä oli agentti Bishopin tilalla Nuuskamuikkunen Very Happy Sitten siinä puhu sitä alku juttuu Mikey.Sen juoni oli että Nuuskamuikkunen oli siepannu jonkun tyypin ja Kilpikonnat oli sidottu yhteen ja niitä lähesty joku sirkkeli jokaista kilpparia kohti ja sitten joku maantiejyrä meni sitä tyyppii kohti joka oli kiinni maassa. Mikey puhuu siinä jotain että "Yleensä aina on vaikeuksia. Esim Silppuria vastaan ja niin mutta kun asiat muuttuvat ERITTÄIN vaikeiksi,niin niistä ei pääse enää yli!" ja sitten sen tyypin naama näytettiin nii se olin MINÄ! Täältä tulee ninja turtlet. Hommat käyntiin vaan 1,2,3,4 turtlet mutanttien voimaa, turtlet ninja joukko tää! TIDIDIDI DIDIDI DIDIDIIIIII PERKELE !!!!!!!! Sitten äiti tulee jaa huutaa nyt vattu perkele älä kiroile!!! Heitin herätyskellon sitä päähän ;D
Aika outo Smile

Ninjatar

Viesti  .:TMNTGIRL:. Ma Heinä 09, 2012 10:44 am

TurtlesPili kirjoitti:Mä näin kerran unta että olin kaupungilla ja näin 8 Kauden 1 jakson !!! Ostin sen ja menin kotiin kattoo sitä. Siihen oli palautettu vanha piirtäjä, JES mutta mennää asiaan.Muistan että se juttu oli ihan seko siinä kun se alko siis se mikä on ennen alkutunnarii. Siihen oli palautunu se tuttu "Täältä tulee ninja turtlet" Nii se oli Turtles/Muumi juttu niinkun siinä oli agentti Bishopin tilalla Nuuskamuikkunen Very Happy Sitten siinä puhu sitä alku juttuu Mikey.Sen juoni oli että Nuuskamuikkunen oli siepannu jonkun tyypin ja Kilpikonnat oli sidottu yhteen ja niitä lähesty joku sirkkeli jokaista kilpparia kohti ja sitten joku maantiejyrä meni sitä tyyppii kohti joka oli kiinni maassa. Mikey puhuu siinä jotain että "Yleensä aina on vaikeuksia. Esim Silppuria vastaan ja niin mutta kun asiat muuttuvat ERITTÄIN vaikeiksi,niin niistä ei pääse enää yli!" ja sitten sen tyypin naama näytettiin nii se olin MINÄ! Täältä tulee ninja turtlet. Hommat käyntiin vaan 1,2,3,4 turtlet mutanttien voimaa, turtlet ninja joukko tää! TIDIDIDI DIDIDI DIDIDIIIIII PERKELE !!!!!!!! Sitten äiti tulee jaa huutaa nyt vattu perkele älä kiroile!!! Heitin herätyskellon sitä päähän ;D
Nuuskamuikkunen on just kova. XD
Luulin eka et toi "perkele" kuulu siihe tunnariin joka soi sun unes XD

Viesti  Ninjatar Ma Heinä 09, 2012 9:06 pm

.:TMNTGIRL:. kirjoitti:
Nuuskamuikkunen on just kova. XD
Luulin eka et toi "perkele" kuulu siihe tunnariin joka soi sun unes XD
Mäkin ajattelin niin eka Very Happy

Ninjatar

Viesti  Wioly Ke Heinä 18, 2012 1:29 am

Jotain tosi karmeeta unta. Löysin jostain kaupasta ainakin tuhat Turtles-peliä,jotka on 1-4 tuottiksen tyyliin. Ne olis ollu PS2:lle (meillä on just PS2) ja mä en ottanut YHTÄÄN peliä. Ne oli vielä suomeksi ;__: nyt tuli tietysti vttumaine tunne
Wioly
Wioly

Viesti  Ninjatar To Heinä 19, 2012 9:47 pm

Wioly kirjoitti:Jotain tosi karmeeta unta. Löysin jostain kaupasta ainakin tuhat Turtles-peliä,jotka on 1-4 tuottiksen tyyliin. Ne olis ollu PS2:lle (meillä on just PS2) ja mä en ottanut YHTÄÄN peliä. Ne oli vielä suomeksi ;__: nyt tuli tietysti vttumaine tunne
Aika paha Sad

Ninjatar

Viesti  Valkosuklaa Pe Heinä 20, 2012 5:59 am

Mä näin unta että olin jossain ihme laivassa ja sitä ohjasi Mikey. Raph karjui siinä sen vieressä sille jotain mistä en saanut yhtään selvää. Leo otti aurinkoa siellä kannella ja Don söi jäätelöä sen vieressä. Mä vaan stalkkasin niitä silmät pyöreinä. Sitten mestari Tikku tuli sinne helikopterilla ja haki kilpparit pois. Mä jäin sinne yksin ja se laiva oli just törmäämässä johonkin, mutta kerkesin herätä O_O
Valkosuklaa
Valkosuklaa

Nainen Viestien lukumäärä : 22
Registration date : 18.06.2012

Viesti  Wioly Pe Heinä 20, 2012 8:04 am

Valkosuklaa kirjoitti:Mä näin unta että olin jossain ihme laivassa ja sitä ohjasi Mikey. Raph karjui siinä sen vieressä sille jotain mistä en saanut yhtään selvää. Leo otti aurinkoa siellä kannella ja Don söi jäätelöä sen vieressä. Mä vaan stalkkasin niitä silmät pyöreinä. Sitten mestari Tikku tuli sinne helikopterilla ja haki kilpparit pois. Mä jäin sinne yksin ja se laiva oli just törmäämässä johonkin, mutta kerkesin herätä O_O
Ehanaa,sain synttärinaurut. lol oli kyllä mahtava uni
Wioly
Wioly

Viesti  Ninjatar La Heinä 21, 2012 12:08 am

Wioly kirjoitti:
Valkosuklaa kirjoitti:Mä näin unta että olin jossain ihme laivassa ja sitä ohjasi Mikey. Raph karjui siinä sen vieressä sille jotain mistä en saanut yhtään selvää. Leo otti aurinkoa siellä kannella ja Don söi jäätelöä sen vieressä. Mä vaan stalkkasin niitä silmät pyöreinä. Sitten mestari Tikku tuli sinne helikopterilla ja haki kilpparit pois. Mä jäin sinne yksin ja se laiva oli just törmäämässä johonkin, mutta kerkesin herätä O_O
Ehanaa,sain synttärinaurut. lol oli kyllä mahtava uni
Voi veljet mikä uni lol

Ninjatar

Viesti  Wioly Pe Heinä 27, 2012 12:27 am

Uusi uni teijän iloksi! Very Happy
Siinä siis olin omassa huoneessani. Pöydällä oli joku iso radio,joka näytti päältä x) Sitten se käski kertomaan noloimman mokan minkä tiedän. Eka en meinannu kertoo,mutta kerroin sen kuiteski. Mä sanoin:"Mä pienempänä luulin et Donatello on naisen nimi." ei tässä vielä kaikki...sitten mä olin lähtenyt jonnekkin huitsin nevadaan. Se radiopää olikin paha ja se manas jotaki 8D sitten seuraavana aamuna mä oli Turtlesien kämpällä(tosin se ei näyttänyt niitten kodilta) ja Don asteli sinne. Donin huulet olivat punasia ja mikä pahinta-sille oli ilmesyny tissit! x''D Don oli ihan oma itsensä,mut ulkonäkö oli vähän krhm. Toiset veljet kattoivat et mitä helvettiä niitten älypää on menny tekemään. Sitten mä sanoin:"Mä oikeesti luulin pienempänä et Donatello on naisen nimi." Sitten kaikki tölläs mua ja arvelivat mun olevan vastuussa Donin isoista rinnoista ja muutenkin naisellisesta ulkonäöstä.
Wioly
Wioly

Viesti  TurtlesPili Pe Heinä 27, 2012 1:15 am

Wioly kirjoitti:Uusi uni teijän iloksi! Very Happy
Siinä siis olin omassa huoneessani. Pöydällä oli joku iso radio,joka näytti päältä x) Sitten se käski kertomaan noloimman mokan minkä tiedän. Eka en meinannu kertoo,mutta kerroin sen kuiteski. Mä sanoin:"Mä pienempänä luulin et Donatello on naisen nimi." ei tässä vielä kaikki...sitten mä olin lähtenyt jonnekkin huitsin nevadaan. Se radiopää olikin paha ja se manas jotaki 8D sitten seuraavana aamuna mä oli Turtlesien kämpällä(tosin se ei näyttänyt niitten kodilta) ja Don asteli sinne. Donin huulet olivat punasia ja mikä pahinta-sille oli ilmesyny tissit! x''D Don oli ihan oma itsensä,mut ulkonäkö oli vähän krhm. Toiset veljet kattoivat et mitä helvettiä niitten älypää on menny tekemään. Sitten mä sanoin:"Mä oikeesti luulin pienempänä et Donatello on naisen nimi." Sitten kaikki tölläs mua ja arvelivat mun olevan vastuussa Donin isoista rinnoista ja muutenkin naisellisesta ulkonäöstä.

Vähän repesin Very Happy
TurtlesPili
TurtlesPili

Mies Viestien lukumäärä : 210
Ikä : 25
Registration date : 03.07.2012

Viesti  ForeverTurtle Pe Heinä 27, 2012 2:50 am

Wioly kirjoitti:Uusi uni teijän iloksi! Very Happy

Repesin kyllä nyt niin maan totaalisesti XD
ForeverTurtle
ForeverTurtle

Nainen Viestien lukumäärä : 66
Registration date : 03.03.2012

Viesti  Sponsored content

Sponsored content

Sivu 8 / 11 Edellinen  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa