TMNT-unia?
+35
Purplecat702
Hikari
SitruunaNinja
TMNTfani!
limuliskonen
Senshitora
TurtlesPili
Valkosuklaa
HetaliavsTMNT
LeoLove
Wioly
ForeverTurtle
SuperKilpikonna
Leo-Hyeena
memory-leo
Ninjaboy
Leonardo
Haru-chan
Cecilia
.:TMNTGIRL:.
SanZio
Kharon
katjuska xD
--Nuppu--
turtlestypy
TMNT 4 ever!
Salmiak
sankonleo
lovexxxleonardo
TMNT fani
Sabé
Sydän Kilppari
Venus_
Admin
Momo Usagi
39 posters
Sivu 7 / 11
Sivu 7 / 11 • 1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11
Vs: TMNT-unia?
EI! Ei sitä "Satellite"-kappaletta! D>
.:TMNTGIRL:.- Viestien lukumäärä : 262
Ikä : 27
Registration date : 10.12.2010
Kyllä, valitettavasti =P.... En itekkään tajuu miks :O.o: .
Randomei unii pukkaa joka yö.
Randomei unii pukkaa joka yö.
TMNT 4 ever!- Viestien lukumäärä : 24
Ikä : 29
Registration date : 08.10.2009
haa näimpä unta jälleen turtleseista Tällä kertaa pää osassa oli Mikey, muut kyllä myös mutta vain mikeyn näin
Alku mulla unesta on ihan hämärän peitossa, mutta turtlesit halus löytää niiden äidin O.o Mikey jollain ihme laitteela löysi eläin kaupasta kilpikonnan joka oli niitten äiti, ja sitten se sillä vihreellä mömmöllä muutti sen semmoseksi mutantikis
Tikku otti hatkat koska se ei kestäny se muijan valitusta XD
Se ei antanu mikeyn syödä pizzaa koska se on epäterveellistä, se pakoti ne pitää vaateitta koko ajan ja ne ei saanu harrastaa "Väkivalta lajeja" Mikey ei saanu lukee sarjakuvia koska ne on liian väkivaltaisia, vain nallepuh oli sallittu Mutta niille se niitten äiti oli piirtäny vaatteet.
Mieky ei saanu skeitata koska se on vaarallista, eikä ne saanu hyppiä katoilla, eli kaikki kiva oli kielletty.. Niin ja se laitto Donin kone kieltoon se sai olla vaan puoltuntia päivässä : D
Sitten niillä meni hermot niitten äitiin ja ne palautti sen takas tavalliseksi kilpikonnaksi sitten mikey palautti sen kauppaan ja sai rahat takas XD
Alku mulla unesta on ihan hämärän peitossa, mutta turtlesit halus löytää niiden äidin O.o Mikey jollain ihme laitteela löysi eläin kaupasta kilpikonnan joka oli niitten äiti, ja sitten se sillä vihreellä mömmöllä muutti sen semmoseksi mutantikis
Se ei antanu mikeyn syödä pizzaa koska se on epäterveellistä, se pakoti ne pitää vaateitta koko ajan ja ne ei saanu harrastaa "Väkivalta lajeja" Mikey ei saanu lukee sarjakuvia koska ne on liian väkivaltaisia, vain nallepuh oli sallittu Mutta niille se niitten äiti oli piirtäny vaatteet.
Mieky ei saanu skeitata koska se on vaarallista, eikä ne saanu hyppiä katoilla, eli kaikki kiva oli kielletty.. Niin ja se laitto Donin kone kieltoon se sai olla vaan puoltuntia päivässä : D
Sitten niillä meni hermot niitten äitiin ja ne palautti sen takas tavalliseksi kilpikonnaksi sitten mikey palautti sen kauppaan ja sai rahat takas XD
SanZio kirjoitti:Alku mulla unesta on ihan hämärän peitossa, mutta turtlesit halus löytää niiden äidin O.o Mikey jollain ihme laitteela löysi eläin kaupasta kilpikonnan joka oli niitten äiti, ja sitten se sillä vihreellä mömmöllä muutti sen semmoseksi mutantikis
Tuo. on selvästi Helvetti. Itse en kestäisi xD
Admin- Admin
- Viestien lukumäärä : 451
Registration date : 10.06.2008
Ahhah ja taas tmnt uni johtuukohan tämä jatkuvasta turtlejen piirtämisestä, täällä pörräämisesta ja liiasta youtuben käyttämisestä XD
Se alko siitä että minä Leo ja Don seisottiin linkku pysäkillä ja ootettiin linkkua.
sitten se hyppäs se uni sillein että minä ja Usagi seisottiin jonkin vanhan rakennuksen pihalla, siellä oli piiritys menossa kun joku terroristi aiko tappaa kaikki.
Sitten me Usagin kanssa oltiin salaisia agentteja ja menitiin sisään me hypättiin siihen huoneeseen missä Terroristi oli ja se oli Raf XD
no sitten mä taas olin Leon ja Donin kanssa linkkua oottamassa no siihen sitten tuli linkku me vaan seisottiin.
"Eikö toi oo meijän linkku?"
Mä kyin Don ja Leo vaan nyökytteli.
"Miks me ei sitten mennä siihen?"
Ei mitään vastausta seisottiin vaan siinä.
"Onko se meijän?!"
"On"
"No minä ainakin meen!"
Mä menin linkun takapenkkiin istumaan Leo ja Don tuli vasta perässä.
"Lähetään jo kaikki on."
Mä sanoin kuskille joka oli Mikey XD sillä oli semmoset linkku kuskin vaateet ja hattu niiku jossain leffoissa on : D
Sitten Usagi talutti riehuvan Rafin sinne linkun etupenkkiin ja jäi seisomaan siihen ovelle.
"Mennään"
Sitten me lähettiin Raf vaan huus siellä jotain ja riehu
"Mä tapan kaikki Tapan tapan!"
Me vaa istuttiin ihan hiljaa pelokkaina takapenkissä.
Usagi selitti jotain siihen mikkiin? O.o
No sitten me oltiinkin jo Lahen lentokentällä, jossa en kyllä ole koskaan käynyt... enkä ole varma onko siellä ees semmosta
Leo soitti jollekkin tyypille että tulee hakee ne hesaan.
Sitten uni vaihtu ja mä olin joku manaatti tietäjä XD
Siellä oli semmosia hylkeitä ja muita sen tapasia otuksia.
Sitten joku varasti jotain multa ja mä lähin jahtaa sitä...
No sitten mä olin taas ihan ihminen ja veneiltiin jossain sademetsän vaarallisessa joessa ja USagi neuvvo minne ptiää mennä että ei osu puun juuriin tai krotiili ei hyökkää, vesi oli ihan täynnä krokoja ja pirajoita silti Usagi vaa uiskenteli siellä XD
Sitten en muista enää mitään mutta näin punasen talon ja heräsin...
Että semmonen uni.
Se alko siitä että minä Leo ja Don seisottiin linkku pysäkillä ja ootettiin linkkua.
sitten se hyppäs se uni sillein että minä ja Usagi seisottiin jonkin vanhan rakennuksen pihalla, siellä oli piiritys menossa kun joku terroristi aiko tappaa kaikki.
Sitten me Usagin kanssa oltiin salaisia agentteja ja menitiin sisään me hypättiin siihen huoneeseen missä Terroristi oli ja se oli Raf XD
no sitten mä taas olin Leon ja Donin kanssa linkkua oottamassa no siihen sitten tuli linkku me vaan seisottiin.
"Eikö toi oo meijän linkku?"
Mä kyin Don ja Leo vaan nyökytteli.
"Miks me ei sitten mennä siihen?"
Ei mitään vastausta seisottiin vaan siinä.
"Onko se meijän?!"
"On"
"No minä ainakin meen!"
Mä menin linkun takapenkkiin istumaan Leo ja Don tuli vasta perässä.
"Lähetään jo kaikki on."
Mä sanoin kuskille joka oli Mikey XD sillä oli semmoset linkku kuskin vaateet ja hattu niiku jossain leffoissa on : D
Sitten Usagi talutti riehuvan Rafin sinne linkun etupenkkiin ja jäi seisomaan siihen ovelle.
"Mennään"
Sitten me lähettiin Raf vaan huus siellä jotain ja riehu
"Mä tapan kaikki Tapan tapan!"
Me vaa istuttiin ihan hiljaa pelokkaina takapenkissä.
Usagi selitti jotain siihen mikkiin? O.o
No sitten me oltiinkin jo Lahen lentokentällä, jossa en kyllä ole koskaan käynyt... enkä ole varma onko siellä ees semmosta
Leo soitti jollekkin tyypille että tulee hakee ne hesaan.
Sitten uni vaihtu ja mä olin joku manaatti tietäjä XD
Siellä oli semmosia hylkeitä ja muita sen tapasia otuksia.
Sitten joku varasti jotain multa ja mä lähin jahtaa sitä...
No sitten mä olin taas ihan ihminen ja veneiltiin jossain sademetsän vaarallisessa joessa ja USagi neuvvo minne ptiää mennä että ei osu puun juuriin tai krotiili ei hyökkää, vesi oli ihan täynnä krokoja ja pirajoita silti Usagi vaa uiskenteli siellä XD
Sitten en muista enää mitään mutta näin punasen talon ja heräsin...
Että semmonen uni.
Mun viimeisin tmnt uni oli tosi lyhyt (mikä oli harmillista) ja se meni silläviissii et me mentiin McDonaldsiin. Mike sekos ku sielt ei saanu pizzaa ja se murjotti koko ajan ku joutui syömään hampurilaisensa. Leo osti vaa salaattia. Raph söi kaikist eniten ja Donia kiinnosti vaan kassakoneet ja et saiko siel käyttää nettiä. Mie muistan myös et sen jälkee me mentiin Linnanmäelle ja mä, Don ja Raph mentiin "Ukkoon".
Leo nauro ittensä kipeeks Vekkulas ja Mike sekos toistamiseen kun lintsil ei enää saanu syyä pizzaa. Itte asias. Tää uni ei ollu lyhyt mut sitäkin sekavampi. lol
Leo nauro ittensä kipeeks Vekkulas ja Mike sekos toistamiseen kun lintsil ei enää saanu syyä pizzaa. Itte asias. Tää uni ei ollu lyhyt mut sitäkin sekavampi. lol
noh.. semmoinen uni tuli: minä ja isosisko oltiin Lady gagan keikalla. me oltiin siin ihan lavan edessä.. ja arvatkaa kun meinasin pyörtyä kun kaikki kilju onnesta kun lavalle ei astunutkaa itse lady gaga vaan Donatello ! x'D meinasin revetä kun sillä oli mitä ihmeellisempiä asuja siellä ja sit kasvot täynnä meikkiä x'D
katjuska xD- Viestien lukumäärä : 118
Ikä : 34
Registration date : 07.06.2009
Nyt.. Nyt kyllä repes ja pahasti. XDkatjuska xD kirjoitti:noh.. semmoinen uni tuli: minä ja isosisko oltiin Lady gagan keikalla. me oltiin siin ihan lavan edessä.. ja arvatkaa kun meinasin pyörtyä kun kaikki kilju onnesta kun lavalle ei astunutkaa itse lady gaga vaan Donatello ! x'D meinasin revetä kun sillä oli mitä ihmeellisempiä asuja siellä ja sit kasvot täynnä meikkiä x'D
Itte näin täs vähän aikaa sit semmosen unen mis Turtlesit tanssi discotanssia. =D
minä oon nyt nähny kaks turtles unta, mutta kummastakaan en paljoo muista.
Ekassa unessa mä olin jollain festivaaleilla ja jotain.
Sitten Leo vetää mut jonnekkin katolle, en muista enää miks.
enkä muista mitä sitten tapahtu mutta muutuin kilppariksi : D
tää toinen uni on nyt viime yöltä.
mä olin jossain talon eessä, oli talvi.
Sitte mä näin Mikeyn, sillä tietty oli takki ja huivi ja pipo että sitä ei tunnisteta mutta minäpä tunnistin
mä pyysin sitä opettaa mua skeittaamaan, mutta se alko selittää jotain Xboksin ohjaimesta....
en tiiä mutta vaikka oli talvi niin me skeitattiin...
Sitten unen lopussa mä menin majakkaan, mä olin siinä vaiheessa ite jo jotain kolmekymppinen,
mestari tikku istu seinää vasten sillä oli semmonen piitkä harmaa parta.
Sitten kaikki neljä turtlea istu siinä ikkunalaudalla..
Ekassa unessa mä olin jollain festivaaleilla ja jotain.
Sitten Leo vetää mut jonnekkin katolle, en muista enää miks.
enkä muista mitä sitten tapahtu mutta muutuin kilppariksi : D
tää toinen uni on nyt viime yöltä.
mä olin jossain talon eessä, oli talvi.
Sitte mä näin Mikeyn, sillä tietty oli takki ja huivi ja pipo että sitä ei tunnisteta mutta minäpä tunnistin
mä pyysin sitä opettaa mua skeittaamaan, mutta se alko selittää jotain Xboksin ohjaimesta....
en tiiä mutta vaikka oli talvi niin me skeitattiin...
Sitten unen lopussa mä menin majakkaan, mä olin siinä vaiheessa ite jo jotain kolmekymppinen,
mestari tikku istu seinää vasten sillä oli semmonen piitkä harmaa parta.
Sitten kaikki neljä turtlea istu siinä ikkunalaudalla..
Sain yhen mielee
Yks mun kaveri ajo mopol munkaa ja me mentii sellaselle 10 kilometrin lammelle ja Siel oli hunni Mut se hunni ei huomannu meit mut mie olin leo ja kaveri oli raph ja hunni tuli sielt lammen metsän takaa mut me jatkettiin metsää nopeammin ja Hunni kuuli meijät mut ei tuntenu ja huudahti ''mikä mato siellä myllertää'' Ja myö lyövettiin mopot ja pakomatka ja sitten hunni sai idean Ja se ottiki sen löytämän taika kirjan ja löys loitsun Ja sit me molemmat ihmeteltiin 'kutittaa' Mitäköhän oli meneille no hunni Sanoi loitsun ''Kuka siellä piileskelee tule esille mulle'' ja sitte mä ja raph tultiin sen luokse koska joku sen loitsu teleporttas meijät Ja hunni huudahti ''Nyt saa vähän mätkimistä'' ja sit se hunni anto kyytii ja Heitti pizzapalan raphia päi Mä katosin puun latvaan ja hyppäsin hunnin niskaan Ja sain osuman ja en kerenny nähä kun vaan veren tilkan ja heräsin lol lol lol
Leonardo- Viestien lukumäärä : 2
Registration date : 09.08.2011
Näin viime yönä outoo unta.
Siin oli Raph, Don, Edward (Fullmetal Alchemist), Saksa (APH) ja ne tuli mun luo kyläilee. Raph ja Edward tappeli koko ajan ja Don häpes veljeään. Saksa oli koko ajan hiljaa ja näytti vihaiselta. Mä yritin lopettaa Raphin ja Edwardin tappelun mut loppujen lopuks ne vaan tappeli lisää siitä et kumpaa fanitan enemmän... =_=?
Siin oli Raph, Don, Edward (Fullmetal Alchemist), Saksa (APH) ja ne tuli mun luo kyläilee. Raph ja Edward tappeli koko ajan ja Don häpes veljeään. Saksa oli koko ajan hiljaa ja näytti vihaiselta. Mä yritin lopettaa Raphin ja Edwardin tappelun mut loppujen lopuks ne vaan tappeli lisää siitä et kumpaa fanitan enemmän... =_=?
Kyseessä oli leirikeskus, jossa olimme turtleseiden kanssa viettämässä aikaa yhdessä. Ja sitten se oli semmosta hyvin tasapaksuu menoo, kunnes pari tyyppiä katos sielt (taisi olla raph, don ja mike) . Ja niit etittiin kauan ja ihmeteltiin ja lyötii viisait päit yhteen mut ei onnistuttu löytään heitä. Pikemminki, lisää vaa katos (tikku) ja lopulta meit oli enää kaksi jäljellä (leo ja minä). Ja silloin mä aloin aavistella syytä koko hommalle, mutten sanonu leolle viel mitään. Oikeestaan, olin hiukkasen ilkee ja varjostin sit yhtä tyyppii, kunnes näin semmosen vanhan ja harmaan ja raihnasen papan, joka katto onnetonta silmiin, ja sillo se mun varjostettava kaatu maahan ihan vihreenä, suu auki ja silmät selällään. (lue, leffasta The Ring)
Juoksin sit leon luo ja olin just varottamas sitä, ku valot sammu ja sumeesti näin sen saman ukon hahmon lähestyvän meit. Laitoin valot päälle ja se ukko alko sihistä ja sähistä ja sit kävin päälle ja tinttasin sitä minkä kerkesin samal tuntien, mite suu venähti auki ja silmät taipu koko aja kattoon päi. leo tuli kuitenki apuu ja saatii se yhes hengiltä ja jätettiin yhteen makkariin ottaan sitä, et saatas se heitettyy pois.
Sit halusin näyttää moisen raadon veikalle ja ku avasin sen makkarin oven, se ukko oli siin oven takan ja tuijotti mua murhaavasti. No mä sitten tökkäsin sormil sen silmät puhki ja hakkaisin sen uuestaan.
Mahti olo siks, että The Ring oli mulle kolme vuotta aihe, josta en voinu puhuu ja pelkäsin pimeetä ja telkkarii ja ihan kaikkee siihen liittyvää, pelkkää sanaakin. Ja sit vedin sitä turpaan ^^
Juoksin sit leon luo ja olin just varottamas sitä, ku valot sammu ja sumeesti näin sen saman ukon hahmon lähestyvän meit. Laitoin valot päälle ja se ukko alko sihistä ja sähistä ja sit kävin päälle ja tinttasin sitä minkä kerkesin samal tuntien, mite suu venähti auki ja silmät taipu koko aja kattoon päi. leo tuli kuitenki apuu ja saatii se yhes hengiltä ja jätettiin yhteen makkariin ottaan sitä, et saatas se heitettyy pois.
Sit halusin näyttää moisen raadon veikalle ja ku avasin sen makkarin oven, se ukko oli siin oven takan ja tuijotti mua murhaavasti. No mä sitten tökkäsin sormil sen silmät puhki ja hakkaisin sen uuestaan.
Mahti olo siks, että The Ring oli mulle kolme vuotta aihe, josta en voinu puhuu ja pelkäsin pimeetä ja telkkarii ja ihan kaikkee siihen liittyvää, pelkkää sanaakin. Ja sit vedin sitä turpaan ^^
Ninjaboy- Viestien lukumäärä : 26
Registration date : 18.02.2011
Aika mahtava uni. Miksen mä näe tuollasii unii?Ninjaboy kirjoitti:Kyseessä oli leirikeskus, jossa olimme turtleseiden kanssa viettämässä aikaa yhdessä. Ja sitten se oli semmosta hyvin tasapaksuu menoo, kunnes pari tyyppiä katos sielt (taisi olla raph, don ja mike) . Ja niit etittiin kauan ja ihmeteltiin ja lyötii viisait päit yhteen mut ei onnistuttu löytään heitä. Pikemminki, lisää vaa katos (tikku) ja lopulta meit oli enää kaksi jäljellä (leo ja minä). Ja silloin mä aloin aavistella syytä koko hommalle, mutten sanonu leolle viel mitään. Oikeestaan, olin hiukkasen ilkee ja varjostin sit yhtä tyyppii, kunnes näin semmosen vanhan ja harmaan ja raihnasen papan, joka katto onnetonta silmiin, ja sillo se mun varjostettava kaatu maahan ihan vihreenä, suu auki ja silmät selällään. (lue, leffasta The Ring)
memory-leo- Viestien lukumäärä : 53
Ikä : 30
Registration date : 20.07.2010
TMNT-unia?
Vau aika rajua. Yks mun kaveri kerto et kun se oli joskus kattonu The Ringin niin heti sen jälkeen se soitti yhdelle sen kaverille ja sit taustalta kuulu sen kaverin isän pelottavan mielipuolinen nauru. Arvaa saiks se sätkyn xD. Ei ihme kun leffan takakanneskin sanotaan et tämän jälkeen heität nimettömät videokasetit menemäänXDDDmemory-leo kirjoitti:Aika mahtava uni. Miksen mä näe tuollasii unii?Ninjaboy kirjoitti:Kyseessä oli leirikeskus, jossa olimme turtleseiden kanssa viettämässä aikaa yhdessä. Ja sitten se oli semmosta hyvin tasapaksuu menoo, kunnes pari tyyppiä katos sielt (taisi olla raph, don ja mike) . Ja niit etittiin kauan ja ihmeteltiin ja lyötii viisait päit yhteen mut ei onnistuttu löytään heitä. Pikemminki, lisää vaa katos (tikku) ja lopulta meit oli enää kaksi jäljellä (leo ja minä). Ja silloin mä aloin aavistella syytä koko hommalle, mutten sanonu leolle viel mitään. Oikeestaan, olin hiukkasen ilkee ja varjostin sit yhtä tyyppii, kunnes näin semmosen vanhan ja harmaan ja raihnasen papan, joka katto onnetonta silmiin, ja sillo se mun varjostettava kaatu maahan ihan vihreenä, suu auki ja silmät selällään. (lue, leffasta The Ring)
Ninjatar- Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010
Okei viimeyönä:
Muistan vaan sen ku oltiin junassa mun vanhemmat ja sisko plus yks mun hyvä kaveri sekä turtlet. Oltiin vissiin matkaamassa jonnekin toiselle puolelle maapalloa. Sitten yhtäkkiin junassa alettiin huutaa et Sin( FF X) ja Raph tulis tuhoomaan kokopaikan paikan 20 minuutin päästä. Sitten me keräännyttiin johki huoneen kokoseen paikkaan meen perhe ja se kaveri ja ne muut turtlet paitti Raph. kaikki muut matkustajat lähti jonnekki. Sit kokoajan puhuin siskolle et jos nyt saat kohtauksen se vaan pahentaa tilannetta! Sitten me ootettiin ja ootettiin. Jossain vaiheessa huudettiin muille et joko se 20 minuuttia on menny. Ja ennen ku se Sin tuli... Meen kissa alko pomppii mun jaloissa ja mää heräsin. Onneks vaan en olis halunnu tietää loppuja.
Muistan vaan sen ku oltiin junassa mun vanhemmat ja sisko plus yks mun hyvä kaveri sekä turtlet. Oltiin vissiin matkaamassa jonnekin toiselle puolelle maapalloa. Sitten yhtäkkiin junassa alettiin huutaa et Sin( FF X) ja Raph tulis tuhoomaan kokopaikan paikan 20 minuutin päästä. Sitten me keräännyttiin johki huoneen kokoseen paikkaan meen perhe ja se kaveri ja ne muut turtlet paitti Raph. kaikki muut matkustajat lähti jonnekki. Sit kokoajan puhuin siskolle et jos nyt saat kohtauksen se vaan pahentaa tilannetta! Sitten me ootettiin ja ootettiin. Jossain vaiheessa huudettiin muille et joko se 20 minuuttia on menny. Ja ennen ku se Sin tuli... Meen kissa alko pomppii mun jaloissa ja mää heräsin. Onneks vaan en olis halunnu tietää loppuja.
Leo-Hyeena- Viestien lukumäärä : 81
Registration date : 11.12.2010
Meitti näki jtn ihme unta.. siin oli kaikki turtlet + mä mun...... KAVERIN pihalla! voi mua...
SuperKilpikonna- Viestien lukumäärä : 3
Registration date : 20.10.2011
Tää ei nyt ihan oo täysin tmnt-uni
Olin jenkeis jonku mun kaverin kaa ja sit mä löysin sielt jostai tapahtumasta Michael Siterniklaasin (vaikee nimi :/ ) ja menin pyytää silt nimmarii ja videokamera oli pääl. Sit sielt löyty Wayne Grayson (taisin kirjottaa väärin :/ ) ja sain siltki nimmarin. Siin vaihees mun kaveri astuu kuvioihin. Se pyytää Waynea laulaa mulle Miken äänel ku mul oli synttärit. Laulun jälkee mä näin Frank Franksonin ja mä suorastaa raahasin mun kaverin sen luo. Sain Frankilta nimmarin ja sit se laulo mulle Raphin äänellä.
Oli inhottavaa sit herätä herätyskelloon ja tajuta et koulut alkaa
Olin jenkeis jonku mun kaverin kaa ja sit mä löysin sielt jostai tapahtumasta Michael Siterniklaasin (vaikee nimi :/ ) ja menin pyytää silt nimmarii ja videokamera oli pääl. Sit sielt löyty Wayne Grayson (taisin kirjottaa väärin :/ ) ja sain siltki nimmarin. Siin vaihees mun kaveri astuu kuvioihin. Se pyytää Waynea laulaa mulle Miken äänel ku mul oli synttärit. Laulun jälkee mä näin Frank Franksonin ja mä suorastaa raahasin mun kaverin sen luo. Sain Frankilta nimmarin ja sit se laulo mulle Raphin äänellä.
Oli inhottavaa sit herätä herätyskelloon ja tajuta et koulut alkaa
TMNT-unia?
No tää ei ehkä silleen o unta mut kerran mä heräsin yöllä hirveeseen alavatsa kipuun. Kun mä yritin meditoimalla kanavoida sen kivun pois mielestäni niin mä kuulin aivan selvästi mielessäni TMNT 2003 sarjan ekan kauden suomidupatun Splinterin äänen joka sano aivan selvästi et "Keskity ja kanavoi mielesi pois kivusta".
Veikkaan selitykseksi sitä että oli ennen nukkumaan menoa katsonut Youtubesta Tarinoita Leosta
Veikkaan selitykseksi sitä että oli ennen nukkumaan menoa katsonut Youtubesta Tarinoita Leosta
Eiku selitys on kyllä se et jossain tuolla Nykin viemäreis Splinter tunsi tuskasi ja halusi neuvoa.Ninjatar kirjoitti:No tää ei ehkä silleen o unta mut kerran mä heräsin yöllä hirveeseen alavatsa kipuun. Kun mä yritin meditoimalla kanavoida sen kivun pois mielestäni niin mä kuulin aivan selvästi mielessäni TMNT 2003 sarjan ekan kauden suomidupatun Splinterin äänen joka sano aivan selvästi et "Keskity ja kanavoi mielesi pois kivusta".
TMNT-unia?
Heh. Nyt se on todettu. Sain telepaattisen viestin Splinteriltä. KILPPARIT ON TOTTA!!!.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Eiku selitys on kyllä se et jossain tuolla Nykin viemäreis Splinter tunsi tuskasi ja halusi neuvoa.Ninjatar kirjoitti:No tää ei ehkä silleen o unta mut kerran mä heräsin yöllä hirveeseen alavatsa kipuun. Kun mä yritin meditoimalla kanavoida sen kivun pois mielestäni niin mä kuulin aivan selvästi mielessäni TMNT 2003 sarjan ekan kauden suomidupatun Splinterin äänen joka sano aivan selvästi et "Keskity ja kanavoi mielesi pois kivusta".
Halleluja!Ninjatar kirjoitti:Heh. Nyt se on todettu. Sain telepaattisen viestin Splinteriltä. KILPPARIT ON TOTTA!!!.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Eiku selitys on kyllä se et jossain tuolla Nykin viemäreis Splinter tunsi tuskasi ja halusi neuvoa.Ninjatar kirjoitti:No tää ei ehkä silleen o unta mut kerran mä heräsin yöllä hirveeseen alavatsa kipuun. Kun mä yritin meditoimalla kanavoida sen kivun pois mielestäni niin mä kuulin aivan selvästi mielessäni TMNT 2003 sarjan ekan kauden suomidupatun Splinterin äänen joka sano aivan selvästi et "Keskity ja kanavoi mielesi pois kivusta".
TMNT-unia?
Toden totta.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Halleluja!Ninjatar kirjoitti:Heh. Nyt se on todettu. Sain telepaattisen viestin Splinteriltä. KILPPARIT ON TOTTA!!!.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Eiku selitys on kyllä se et jossain tuolla Nykin viemäreis Splinter tunsi tuskasi ja halusi neuvoa.Ninjatar kirjoitti:No tää ei ehkä silleen o unta mut kerran mä heräsin yöllä hirveeseen alavatsa kipuun. Kun mä yritin meditoimalla kanavoida sen kivun pois mielestäni niin mä kuulin aivan selvästi mielessäni TMNT 2003 sarjan ekan kauden suomidupatun Splinterin äänen joka sano aivan selvästi et "Keskity ja kanavoi mielesi pois kivusta".
Ninjatar kirjoitti:Toden totta.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Halleluja!Ninjatar kirjoitti:Heh. Nyt se on todettu. Sain telepaattisen viestin Splinteriltä. KILPPARIT ON TOTTA!!!.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Eiku selitys on kyllä se et jossain tuolla Nykin viemäreis Splinter tunsi tuskasi ja halusi neuvoa.Ninjatar kirjoitti:No tää ei ehkä silleen o unta mut kerran mä heräsin yöllä hirveeseen alavatsa kipuun. Kun mä yritin meditoimalla kanavoida sen kivun pois mielestäni niin mä kuulin aivan selvästi mielessäni TMNT 2003 sarjan ekan kauden suomidupatun Splinterin äänen joka sano aivan selvästi et "Keskity ja kanavoi mielesi pois kivusta".
Nyt joka iikka ostaa meno lipun New Yorkkiin ja mennään koluu viemäreitä!
ForeverTurtle- Viestien lukumäärä : 66
Registration date : 03.03.2012
TMNT-unia?
Totta. Vahinko et mun kummitäti lähti vuorotteluvapaalle Amerikkaan ennen ku mä sain tän "telepaattisen viestin"ForeverTurtle kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:Toden totta.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Halleluja!Ninjatar kirjoitti:Heh. Nyt se on todettu. Sain telepaattisen viestin Splinteriltä. KILPPARIT ON TOTTA!!!.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Eiku selitys on kyllä se et jossain tuolla Nykin viemäreis Splinter tunsi tuskasi ja halusi neuvoa.Ninjatar kirjoitti:No tää ei ehkä silleen o unta mut kerran mä heräsin yöllä hirveeseen alavatsa kipuun. Kun mä yritin meditoimalla kanavoida sen kivun pois mielestäni niin mä kuulin aivan selvästi mielessäni TMNT 2003 sarjan ekan kauden suomidupatun Splinterin äänen joka sano aivan selvästi et "Keskity ja kanavoi mielesi pois kivusta".
Ninjatar kirjoitti:Totta. Vahinko et mun kummitäti lähti vuorotteluvapaalle Amerikkaan ennen ku mä sain tän "telepaattisen viestin"ForeverTurtle kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:Toden totta.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Halleluja!Ninjatar kirjoitti:Heh. Nyt se on todettu. Sain telepaattisen viestin Splinteriltä. KILPPARIT ON TOTTA!!!.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Eiku selitys on kyllä se et jossain tuolla Nykin viemäreis Splinter tunsi tuskasi ja halusi neuvoa.Ninjatar kirjoitti:No tää ei ehkä silleen o unta mut kerran mä heräsin yöllä hirveeseen alavatsa kipuun. Kun mä yritin meditoimalla kanavoida sen kivun pois mielestäni niin mä kuulin aivan selvästi mielessäni TMNT 2003 sarjan ekan kauden suomidupatun Splinterin äänen joka sano aivan selvästi et "Keskity ja kanavoi mielesi pois kivusta".
Vahinko tosiaan...Missä New York muuten tarkalleen on? Mä tiedän vaan, et se on iso paikka jossain Amerikassa...mutta missä, kun Amerikka on aika iso paikka (tässä kohtaa minua auttaa Google Maps!)
ForeverTurtle- Viestien lukumäärä : 66
Registration date : 03.03.2012
Sivu 7 / 11 • 1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11
Similar topics
» Kumpi:Classic Tmnt vai 2003Tmnt ja miksi?
» TMNT Rope - keskustelu
» TMNT: Smash Up
» TMNT:n Suomidubbaus
» TMNT jaksot
» TMNT Rope - keskustelu
» TMNT: Smash Up
» TMNT:n Suomidubbaus
» TMNT jaksot
Sivu 7 / 11
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa