Leon hauskin/paras repliikki EVER!?!
+20
JapanGirl1999
Sweetdonnie
TurtlesPili
Leo-Hyeena
SAINW
Wioly
.:TMNTGIRL:.
memory-leo
Jaruto
lovetmntleoraphdonmikey
Ninjatar
turtles fani
Kharon
Sydän Kilppari
sankonleo
panchito
lovexxxleonardo
Sabé
Momo Usagi
Admin
24 posters
TMNTFoorumi :: Kilpikonnat :: Leonardo
Sivu 2 / 3
Sivu 2 / 3 • 1, 2, 3
Vs: Leon hauskin/paras repliikki EVER!?!
Silppurin isku, osa yksi, kun kilpparit siinä alussa pitävät asetreenejä ja Leo sanoo et "Pojat, lelut piiloon." ja virnistää silleen jännästi, mä en voi muuta ku ajatella sen kaksimielisesti... :''D ja muutenkin se on jotenkin hauska 8'D
Okei, taisin just hajottaa mun näppäimistön numerot koska se putosi lattialle kun ilmaisit sen tolla tavalla XDJaruto kirjoitti:Silppurin isku, osa yksi, kun kilpparit siinä alussa pitävät asetreenejä ja Leo sanoo et "Pojat, lelut piiloon." ja virnistää silleen jännästi, mä en voi muuta ku ajatella sen kaksimielisesti... :''D ja muutenkin se on jotenkin hauska 8'D
Nyt en voi enää ikinä kattoa sitä kohtaa nauramatta silmiä päästäni XD
Admin- Admin
- Viestien lukumäärä : 451
Ikä : 29
Registration date : 10.06.2008
Admin kirjoitti:Okei, taisin just hajottaa mun näppäimistön numerot koska se putosi lattialle kun ilmaisit sen tolla tavalla XDJaruto kirjoitti:Silppurin isku, osa yksi, kun kilpparit siinä alussa pitävät asetreenejä ja Leo sanoo et "Pojat, lelut piiloon." ja virnistää silleen jännästi, mä en voi muuta ku ajatella sen kaksimielisesti... :''D ja muutenkin se on jotenkin hauska 8'D
Nyt en voi enää ikinä kattoa sitä kohtaa nauramatta silmiä päästäni XD
kun ne ei saa laittaa sellasii selvii heittoi lasten ohjelmiin, ne pitää piilottaa lol lol
Minä pidin siitä kun leo sano sen ew ew ew ew, sain makeat naurut!
Sit toinen on se "mitä olet oikein tehnyt veljelemme Raphaelille?"
Sori jos on kirjoitus virheitä...
Sit toinen on se "mitä olet oikein tehnyt veljelemme Raphaelille?"
Sori jos on kirjoitus virheitä...
memory-leo- Viestien lukumäärä : 53
Ikä : 30
Registration date : 20.07.2010
Tää oli siin kolmannessa turtles-leffassa (jjota olen ettiskellyt ) ku ne muut yrittää oppia ridaamaan heposilla ja ne tippuu... eiku leohan se siellä seisten laukkaa heposella ja huutaa jotakin. Repeen jostai syystä siin aina.
.:TMNTGIRL:.- Viestien lukumäärä : 262
Ikä : 27
Registration date : 10.12.2010
Ny sain selvitettyy sen mystisen huudon Leo huutaa: "Ciao Amigos!" Tai jotenki sinneppäin.
Jaksossa Aprilin artefakti Leo sanoo Aprilille:Taidat ottaa tämän viidakkotyttö jutun hieman liian vakavissasi. Ja pläts! Mudat silmillä lol
Wioly- Viestien lukumäärä : 91
Registration date : 23.03.2012
legendaWioly kirjoitti:Jaksossa Aprilin artefakti Leo sanoo Aprilille:Taidat ottaa tämän viidakkotyttö jutun hieman liian vakavissasi. Ja pläts! Mudat silmillä lol
Vaikee valita vaan yksi...
Varmaan kaikkein paras olis 2003-sarjan jaksossa "Takaa-ajettu", kun kilpikonnat ylittävät sen hullun metsästäjän jättämän laserkentän. Ku eka Leo loikkii tyylillä sen kentän läpi ja muut turtlet taputtaa, ja sit ne muut loikkii sen kentän läpi kaikil mahdollisil liikkeil ja Leo vaan taputtaa vaimeasti ja toteaa: "Diivakonnat!"
Sille repesin kyl ihan täysin
Varmaan kaikkein paras olis 2003-sarjan jaksossa "Takaa-ajettu", kun kilpikonnat ylittävät sen hullun metsästäjän jättämän laserkentän. Ku eka Leo loikkii tyylillä sen kentän läpi ja muut turtlet taputtaa, ja sit ne muut loikkii sen kentän läpi kaikil mahdollisil liikkeil ja Leo vaan taputtaa vaimeasti ja toteaa: "Diivakonnat!"
SAINW- Viestien lukumäärä : 161
Ikä : 28
Registration date : 09.04.2012
juu, se oli iha hyvä jakso
Leo-Hyeena- Viestien lukumäärä : 81
Registration date : 11.12.2010
SAINW kirjoitti:Vaikee valita vaan yksi...
Hahahahahhaa reps kun katoin sen
TurtlesPili- Viestien lukumäärä : 210
Ikä : 25
Registration date : 03.07.2012
lueskelin äsken eka tota miken palstaa ja nyt tätä ja tajusin, et enhän mä muista enää yhtään mitää niis jaksois sanottiin!!!! Apua! Nyt on sivistyksessä aukko. Pakko vetästä joku turtles maraton ja kattoo mahollisimman moni putkeen xD
lovexxxleonardo kirjoitti:lueskelin äsken eka tota miken palstaa ja nyt tätä ja tajusin, et enhän mä muista enää yhtään mitää niis jaksois sanottiin!!!! Apua! Nyt on sivistyksessä aukko. Pakko vetästä joku turtles maraton ja kattoo mahollisimman moni putkeen xD
Se on vaan sinusta kiinni, ystäväin
Sweetdonnie- Viestien lukumäärä : 35
Registration date : 21.04.2010
Sweetdonnie kirjoitti:lovexxxleonardo kirjoitti:lueskelin äsken eka tota miken palstaa ja nyt tätä ja tajusin, et enhän mä muista enää yhtään mitää niis jaksois sanottiin!!!! Apua! Nyt on sivistyksessä aukko. Pakko vetästä joku turtles maraton ja kattoo mahollisimman moni putkeen xD
Se on vaan sinusta kiinni, ystäväin
Luin väärin ja katoin että tossa lukee "viides jalka" (oikee nimi) on sinusta kiinni
''Mikey, rauhoitu! Me selvitämme mikä tämä on... Mikä tämä on?''
JapanGirl1999- Viestien lukumäärä : 74
Registration date : 13.08.2012
Mistä toi on?JapanGirl1999 kirjoitti:''Mikey, rauhoitu! Me selvitämme mikä tämä on... Mikä tämä on?''
SAINW kirjoitti:Mistä toi on?JapanGirl1999 kirjoitti:''Mikey, rauhoitu! Me selvitämme mikä tämä on... Mikä tämä on?''
Vistejä maan alta osa 1
Aaokei ei niin vanhoi jaksoi enää muistakaanJapanGirl1999 kirjoitti:SAINW kirjoitti:Mistä toi on?JapanGirl1999 kirjoitti:''Mikey, rauhoitu! Me selvitämme mikä tämä on... Mikä tämä on?''
Vistejä maan alta osa 1
Mä taas muistan enemmän vanhoja kuin uusia. Tykkään enenmän 1 ja 2 tuotantokausista kuin esim. 7 kaudesta.SAINW kirjoitti:Aaokei ei niin vanhoi jaksoi enää muistakaanJapanGirl1999 kirjoitti:SAINW kirjoitti:Mistä toi on?JapanGirl1999 kirjoitti:''Mikey, rauhoitu! Me selvitämme mikä tämä on... Mikä tämä on?''
Vistejä maan alta osa 1
JapanGirl1999 kirjoitti:Mä taas muistan enemmän vanhoja kuin uusia. Tykkään enenmän 1 ja 2 tuotantokausista kuin esim. 7 kaudesta.SAINW kirjoitti:Aaokei ei niin vanhoi jaksoi enää muistakaanJapanGirl1999 kirjoitti:SAINW kirjoitti:Mistä toi on?JapanGirl1999 kirjoitti:''Mikey, rauhoitu! Me selvitämme mikä tämä on... Mikä tämä on?''
Vistejä maan alta osa 1
1-4 kaudet on parhaat koska niissä on vaan yksinkertasesti parhaat jaksot
Niin. Turtlesien tekijät meni pikkusen yli kun alko tehä 6-7 kautta.TurtlesPili kirjoitti:JapanGirl1999 kirjoitti:Mä taas muistan enemmän vanhoja kuin uusia. Tykkään enenmän 1 ja 2 tuotantokausista kuin esim. 7 kaudesta.SAINW kirjoitti:Aaokei ei niin vanhoi jaksoi enää muistakaanJapanGirl1999 kirjoitti:SAINW kirjoitti:Mistä toi on?JapanGirl1999 kirjoitti:''Mikey, rauhoitu! Me selvitämme mikä tämä on... Mikä tämä on?''
Vistejä maan alta osa 1
Nii-i...JapanGirl1999 kirjoitti:Niin. Turtlesien tekijät meni pikkusen yli kun alko tehä 6-7 kautta.TurtlesPili kirjoitti:JapanGirl1999 kirjoitti:Mä taas muistan enemmän vanhoja kuin uusia. Tykkään enenmän 1 ja 2 tuotantokausista kuin esim. 7 kaudesta.SAINW kirjoitti:Aaokei ei niin vanhoi jaksoi enää muistakaanJapanGirl1999 kirjoitti:SAINW kirjoitti:Mistä toi on?JapanGirl1999 kirjoitti:''Mikey, rauhoitu! Me selvitämme mikä tämä on... Mikä tämä on?''
Vistejä maan alta osa 1
Sarjan piti päättyä vitoskauteen ja se vitoskauden viimeinen jakso olisi ollut täydellinen lopetus sarjalle. Vaan sitten peliin astui, yllätys yllätys, RAHA, ja sarjaa jatkettiin uusissa ympäristöissä ja uusilla hahmoilla. Ja miksi? Jotta leluteollisuus saisi tehtyä uusia figuureja ja muuta turtles-krääsää.
Vaikka kutosessa ja seiskassa oli hetkensä, mun mielestä sarjan olisi pitänyt päättyä vitoskauteen.
SAINW kirjoitti:Nii-i...JapanGirl1999 kirjoitti:Niin. Turtlesien tekijät meni pikkusen yli kun alko tehä 6-7 kautta.TurtlesPili kirjoitti:JapanGirl1999 kirjoitti:Mä taas muistan enemmän vanhoja kuin uusia. Tykkään enenmän 1 ja 2 tuotantokausista kuin esim. 7 kaudesta.SAINW kirjoitti:Aaokei ei niin vanhoi jaksoi enää muistakaanJapanGirl1999 kirjoitti:SAINW kirjoitti:Mistä toi on?JapanGirl1999 kirjoitti:''Mikey, rauhoitu! Me selvitämme mikä tämä on... Mikä tämä on?''
Vistejä maan alta osa 1
Sarjan piti päättyä vitoskauteen ja se vitoskauden viimeinen jakso olisi ollut täydellinen lopetus sarjalle. Vaan sitten peliin astui, yllätys yllätys, RAHA, ja sarjaa jatkettiin uusissa ympäristöissä ja uusilla hahmoilla. Ja miksi? Jotta leluteollisuus saisi tehtyä uusia figuureja ja muuta turtles-krääsää.
Vaikka kutosessa ja seiskassa oli hetkensä, mun mielestä sarjan olisi pitänyt päättyä vitoskauteen.
Tulis 5 kauteen suomi dubbaus ja 6.kausi (Ei FF) joka jatkuu 5.kaudesta ja taas lisää tosi hyviää jaksoja
I AGREE!!! Viitoskausi suomena!!!TurtlesPili kirjoitti:SAINW kirjoitti:Nii-i...JapanGirl1999 kirjoitti:Niin. Turtlesien tekijät meni pikkusen yli kun alko tehä 6-7 kautta.TurtlesPili kirjoitti:JapanGirl1999 kirjoitti:Mä taas muistan enemmän vanhoja kuin uusia. Tykkään enenmän 1 ja 2 tuotantokausista kuin esim. 7 kaudesta.SAINW kirjoitti:Aaokei ei niin vanhoi jaksoi enää muistakaanJapanGirl1999 kirjoitti:SAINW kirjoitti:Mistä toi on?JapanGirl1999 kirjoitti:''Mikey, rauhoitu! Me selvitämme mikä tämä on... Mikä tämä on?''
Vistejä maan alta osa 1
Tulis 5 kauteen suomi dubbaus ja 6.kausi (Ei FF) joka jatkuu 5.kaudesta ja taas lisää tosi hyviää jaksoja
JapanGirl1999 kirjoitti:I AGREE!!! Viitoskausi suomena!!!TurtlesPili kirjoitti:SAINW kirjoitti:Nii-i...JapanGirl1999 kirjoitti:Niin. Turtlesien tekijät meni pikkusen yli kun alko tehä 6-7 kautta.TurtlesPili kirjoitti:JapanGirl1999 kirjoitti:Mä taas muistan enemmän vanhoja kuin uusia. Tykkään enenmän 1 ja 2 tuotantokausista kuin esim. 7 kaudesta.SAINW kirjoitti:Aaokei ei niin vanhoi jaksoi enää muistakaanJapanGirl1999 kirjoitti:SAINW kirjoitti:Mistä toi on?JapanGirl1999 kirjoitti:''Mikey, rauhoitu! Me selvitämme mikä tämä on... Mikä tämä on?''
Vistejä maan alta osa 1
Nii ja sais tulla myös 8.kausi
Sivu 2 / 3 • 1, 2, 3
Similar topics
» VS: Mikeyn paras iskulause/repla
» Leonardon aseet
» Paras pahis?
» Paras turtles tuotantokausi 1-7 ja syy siihen ???
» Leonardon aseet
» Paras pahis?
» Paras turtles tuotantokausi 1-7 ja syy siihen ???
TMNTFoorumi :: Kilpikonnat :: Leonardo
Sivu 2 / 3
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa