Leon hauskin/paras repliikki EVER!?!
+20
JapanGirl1999
Sweetdonnie
TurtlesPili
Leo-Hyeena
SAINW
Wioly
.:TMNTGIRL:.
memory-leo
Jaruto
lovetmntleoraphdonmikey
Ninjatar
turtles fani
Kharon
Sydän Kilppari
sankonleo
panchito
lovexxxleonardo
Sabé
Momo Usagi
Admin
24 posters
TMNTFoorumi :: Kilpikonnat :: Leonardo
Sivu 3 / 3
Sivu 3 / 3 • 1, 2, 3
Vs: Leon hauskin/paras repliikki EVER!?!
Joka pysyy 1-5 kauden tyylinä! Mä en jaksa 6-7 tyylii!TurtlesPili kirjoitti:JapanGirl1999 kirjoitti:I AGREE!!! Viitoskausi suomena!!!TurtlesPili kirjoitti:SAINW kirjoitti:Nii-i...JapanGirl1999 kirjoitti:Niin. Turtlesien tekijät meni pikkusen yli kun alko tehä 6-7 kautta.TurtlesPili kirjoitti:JapanGirl1999 kirjoitti:Mä taas muistan enemmän vanhoja kuin uusia. Tykkään enenmän 1 ja 2 tuotantokausista kuin esim. 7 kaudesta.SAINW kirjoitti:Aaokei ei niin vanhoi jaksoi enää muistakaanJapanGirl1999 kirjoitti:SAINW kirjoitti:Mistä toi on?JapanGirl1999 kirjoitti:''Mikey, rauhoitu! Me selvitämme mikä tämä on... Mikä tämä on?''
Vistejä maan alta osa 1
1-4 kaudet on parhaat koska niissä on vaan yksinkertasesti parhaat jaksot
Sarjan piti päättyä vitoskauteen ja se vitoskauden viimeinen jakso olisi ollut täydellinen lopetus sarjalle. Vaan sitten peliin astui, yllätys yllätys, RAHA, ja sarjaa jatkettiin uusissa ympäristöissä ja uusilla hahmoilla. Ja miksi? Jotta leluteollisuus saisi tehtyä uusia figuureja ja muuta turtles-krääsää.
Vaikka kutosessa ja seiskassa oli hetkensä, mun mielestä sarjan olisi pitänyt päättyä vitoskauteen.
Tulis 5 kauteen suomi dubbaus ja 6.kausi (Ei FF) joka jatkuu 5.kaudesta ja taas lisää tosi hyviää jaksoja
Nii ja sais tulla myös 8.kausi
JapanGirl1999- Viestien lukumäärä : 74
Ikä : 25
Registration date : 13.08.2012
JapanGirl1999 kirjoitti:Joka pysyy 1-5 kauden tyylinä! Mä en jaksa 6-7 tyylii!TurtlesPili kirjoitti:JapanGirl1999 kirjoitti:I AGREE!!! Viitoskausi suomena!!!TurtlesPili kirjoitti:SAINW kirjoitti:Nii-i...JapanGirl1999 kirjoitti:Niin. Turtlesien tekijät meni pikkusen yli kun alko tehä 6-7 kautta.TurtlesPili kirjoitti:JapanGirl1999 kirjoitti:Mä taas muistan enemmän vanhoja kuin uusia. Tykkään enenmän 1 ja 2 tuotantokausista kuin esim. 7 kaudesta.SAINW kirjoitti:Aaokei ei niin vanhoi jaksoi enää muistakaanJapanGirl1999 kirjoitti:SAINW kirjoitti:Mistä toi on?JapanGirl1999 kirjoitti:''Mikey, rauhoitu! Me selvitämme mikä tämä on... Mikä tämä on?''
Vistejä maan alta osa 1
1-4 kaudet on parhaat koska niissä on vaan yksinkertasesti parhaat jaksot
Sarjan piti päättyä vitoskauteen ja se vitoskauden viimeinen jakso olisi ollut täydellinen lopetus sarjalle. Vaan sitten peliin astui, yllätys yllätys, RAHA, ja sarjaa jatkettiin uusissa ympäristöissä ja uusilla hahmoilla. Ja miksi? Jotta leluteollisuus saisi tehtyä uusia figuureja ja muuta turtles-krääsää.
Vaikka kutosessa ja seiskassa oli hetkensä, mun mielestä sarjan olisi pitänyt päättyä vitoskauteen.
Tulis 5 kauteen suomi dubbaus ja 6.kausi (Ei FF) joka jatkuu 5.kaudesta ja taas lisää tosi hyviää jaksoja
Nii ja sais tulla myös 8.kausi
En mäkään se on jotenkin kuvottavan olosta. Ei kuitenkaan pahalla.
TurtlesPili- Viestien lukumäärä : 210
Registration date : 03.07.2012
enpä osaa sanoa, niin paljon
TMNTfani!- Viestien lukumäärä : 248
Ikä : 24
Registration date : 16.10.2013
sankonleo kirjoitti:mun mielest se kun leo ei hallunnu caseyta kotiinsa joten se sano 'Ei!!...siis tarkoitan, oma sänky paras sänky vai mitä?'
mää repeen tolle silleen 24/7 vaikka oon nähny sen satakertaa....
mikä sen jakson nimi on??
Leon hauskin repliikki ever!?!
Näkymättömyyden tielimuliskonen kirjoitti:mää repeen tolle silleen 24/7 vaikka oon nähny sen satakertaa....sankonleo kirjoitti:mun mielest se kun leo ei hallunnu caseyta kotiinsa joten se sano 'Ei!!...siis tarkoitan, oma sänky paras sänky vai mitä?'
Ninjatar- Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010
Ninjatar kirjoitti:Näkymättömyyden tielimuliskonen kirjoitti:mää repeen tolle silleen 24/7 vaikka oon nähny sen satakertaa....sankonleo kirjoitti:mun mielest se kun leo ei hallunnu caseyta kotiinsa joten se sano 'Ei!!...siis tarkoitan, oma sänky paras sänky vai mitä?'
kiitos rakas ninjaseni
Vaike valita XD Mutta yks hauskimmista on FF kauden jaksossa "DNA on vettä tiheämpää" jossa Leo sanoo "Mitäh? Miksi pelastaisimme sinut myrkyttääksemme sinut kinkkuleivällä?" X'D
Purplecat702- Viestien lukumäärä : 100
Registration date : 27.07.2014
Leon hauskin repliikki ever!?
Tota jaksoa mä en muistakaanPurplecat702 kirjoitti:Vaike valita XD Mutta yks hauskimmista on FF kauden jaksossa "DNA on vettä tiheämpää" jossa Leo sanoo "Mitäh? Miksi pelastaisimme sinut myrkyttääksemme sinut kinkkuleivällä?" X'D
Kilpikonnat harjoittelevat ja he väsyvät. Leo katsoo Mikeyyn ja tokaisee:"Kirjoita ostoslistaan. Mikey tarvitsee uuden deodorantin"
Kun Leo on v 87 menettänyt muistinsa ja kuvittelee olevansa muskettisoturi.
Hikari- Viestien lukumäärä : 43
Registration date : 28.07.2014
Sitä jaksoa ei kyl heti unohdaHikari kirjoitti:
Mäkin muistan sen Eiks Leo myös siin luullu et telkkari on laatikko johon vangitaan ihmisiä tai jotain..? XDNinjatar kirjoitti:Sitä jaksoa ei kyl heti unohdaHikari kirjoitti:
Ei kun se repla meni niin et "Katsokaa kuningattaren timantti. Tuo laatikossa asuva nainen on vienyt sen". Ja kyse oli Irmasta XDPurplecat702 kirjoitti:Mäkin muistan sen Eiks Leo myös siin luullu et telkkari on laatikko johon vangitaan ihmisiä tai jotain..? XDNinjatar kirjoitti:Sitä jaksoa ei kyl heti unohdaHikari kirjoitti:
Aa joo, en oo nähny sitä moneen vuoteen koska isoveli vei ne dvd:t pois D:Ninjatar kirjoitti:Ei kun se repla meni niin et "Katsokaa kuningattaren timantti. Tuo laatikossa asuva nainen on vienyt sen". Ja kyse oli Irmasta XDPurplecat702 kirjoitti:Mäkin muistan sen Eiks Leo myös siin luullu et telkkari on laatikko johon vangitaan ihmisiä tai jotain..? XDNinjatar kirjoitti:Sitä jaksoa ei kyl heti unohdaHikari kirjoitti:
Sivu 3 / 3 • 1, 2, 3
Similar topics
» VS: Mikeyn paras iskulause/repla
» Leonardon aseet
» Paras pahis?
» Paras turtles tuotantokausi 1-7 ja syy siihen ???
» Leonardon aseet
» Paras pahis?
» Paras turtles tuotantokausi 1-7 ja syy siihen ???
TMNTFoorumi :: Kilpikonnat :: Leonardo
Sivu 3 / 3
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa