Mitä jos leosta tulisi pahis O.O
+16
Senshitora
SAINW
Wioly
TurtlesPili
Leo-Hyeena
.:TMNTGIRL:.
hetu
Ninjatar
katjuska xD
Kharon
Sydän Kilppari
Griffe
Venus_
Admin
lovexxxleonardo
sankonleo
20 posters
TMNTFoorumi :: Kilpikonnat :: Leonardo
Sivu 1 / 5
Sivu 1 / 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Mitä jos leosta tulisi pahis O.O
no itse olisin aivan kauhuissani!!
sankonleo- Viestien lukumäärä : 185
Ikä : 28
Registration date : 06.03.2009
Vs: Mitä jos leosta tulisi pahis O.O
hei, joo tahtosin nähä sellasen jakson, sillä sillon sais tapahtuu jotain TOSI kauheeta et leo harhautui pahoille teille
Jos Leosta tulisi pahis se olisi nii hauskaa että xD
Eiku minun mielestä se olis vain nii huvitavaa että Leonardo on pahis. Miettikää jos sillä on olis se pahis naurunsa ja se pitäs naurttavaa pukua päällää.
Anteeks ny jos mollaan, mutta saan vaa sellassee oudo kuva päähäni >D
Eiku minun mielestä se olis vain nii huvitavaa että Leonardo on pahis. Miettikää jos sillä on olis se pahis naurunsa ja se pitäs naurttavaa pukua päällää.
Anteeks ny jos mollaan, mutta saan vaa sellassee oudo kuva päähäni >D
Admin- Admin
- Viestien lukumäärä : 451
Ikä : 29
Registration date : 10.06.2008
miks sillä pitäs olla puku mun mielestä leo muuttuis vaan sisältä ja olis tosi ilkee. se olis kieronpaa
Nii mutta minun kieroontuneissa aivoissani sillä näkkyy sellanen huvittava asuste
Admin- Admin
oli muuten aika lähellä ettei leosta sillon jaksossa silppurin isku tullu paha. jos leo veljet ei olis seurannu sitä, eikä leo olis kertonu oroku sakista tikulle, se saattais olla paha, vaikka mä kyllä epäilen sitä silti. ei olis leon tapaista olla kertomattta sen veljille mistään mitään tai ainakaan tikulle.
Oikeestaan mua vähän harmitti ettei Leosta tullutkaan paha siinä lovexxxleonardon mainitsemassa jaksossa, koska se olis ollut jännittävämpää..
Nyt muistiini tuli yksi jakso.. BTTS Identity Crisis, siinähän kaikista tulee vähäksi aikaa pahoja.
Nyt muistiini tuli yksi jakso.. BTTS Identity Crisis, siinähän kaikista tulee vähäksi aikaa pahoja.
Venus_- Viestien lukumäärä : 129
Ikä : 30
Registration date : 13.06.2008
niin, mutta ne ei ollu pahoja omasta tahostaan. se olis ollu paljon kiinostavampaa jos niist olis tullu pahiksiii vapaa ehtosesti
mä löysin tälläsen aika pelottavan kuvan , jossa leo on tosi paha!
Tuo on MNTGaidenista. Perskutan hyvä sarja. Lueppa sivulta..
http://www.obscurezodiac.com/
Admin- Admin
aika cool sarjis. vähän se oli outo kun leo lahtas tikun ja raf joi ja poltti... ei siinä muuta. raf oli muutenkin aika kammottavan näkönen.
Njää sehän on iaka kova xD
Admin- Admin
Pahiksen rooli sopis ihan hyvin Leonardolle neloskaudella se vähän vaikutti pahikselta tai ainakin pikkasen synkemmältä ja tiukemmalta mitä aikasemmilla tuotantokausilla.
Griffe- Viestien lukumäärä : 248
Registration date : 24.08.2008
Nii se oli se epäonnistumisen tunne, mikä vaivasi Leoa ja yritti siksi olla täydellinen...
Sydän Kilppari- Viestien lukumäärä : 169
Registration date : 15.06.2008
nii, vaik leo on mun lemppari, muakin alko ärsyttää sen jatkuva orjapiiskurin osuus ja sinisilmäisyys.
Admin kirjoitti:Tuo on MNTGaidenista. Perskutan hyvä sarja. Lueppa sivulta..
tai en tiiä. olisi aika ahista loppujen lopuks kun loppuun luin. :O kuka sen on tehny?
Tiiän vaa netti nimen ; Tigerfog
Admin- Admin
oli muuten toinenkin kerta leo hetken paha. jakso oli "The Darkness Within". Jakson lopussa paha meinas saada leossa vallan. Se meni jotenki täleen: se pahis sano "voit saada koko maailman haltuun". leo silmät kiiluen:" maailman." mut sit se kokoo ittensä ja sanoo: " ei, ei ikinä" jotenki tolee
Juu mut sellasta sattuu kaikille xD
Se jakso oli minusta jotenkin huvittava, ottaen huomioon sen jakson vakavuus asteikon...
Se jakso oli minusta jotenkin huvittava, ottaen huomioon sen jakson vakavuus asteikon...
Admin- Admin
en tiiä olisko saanu, mut mua alko naurattaa kun leo "tappo" tikun ja kun "leo on mutantti" miken unessa. en tiiä mikä siinä oli hauskaa vai oliko tunnelma vaan niin kutkuttava
No eikös se ole vähän huvittavaa että LEONARDO joka aina paasaa siitä yhdestä ja ainaisesta Bushidosta, ja sitte se pomppaaki toiselle puolelle siinä toivossa että saa maailman itelleen? xD
Admin- Admin
Kumma etteivät nämä turtlesien tekijät ole keksinyt ujuttaa jotain sellasta jaksoa missä Leo aivopestäs pahikseks. Se voisi olla aika kiinnostava jakso, tosin haluaisin kuitenkin että Leo tulis taas omaksi itsekseen viimeistään lopussa.
Kharon- Viestien lukumäärä : 140
Registration date : 16.06.2008
Seki olis aika huvittavoo, muttam ulle riittää Dark Leo x3 <3
Mutta Leotahan paapotaan kivasti jo näissä muissa jakdsoissa ko siltä karkaa itsehillintä.
Donillakin on mukavaa ko hää muuttuu UltraMutantiksi, Mutta sitten ei ihan tule heti mieleen mitä jänniä juttuja Mikey ja Raf on saanu
Mutta Leotahan paapotaan kivasti jo näissä muissa jakdsoissa ko siltä karkaa itsehillintä.
Donillakin on mukavaa ko hää muuttuu UltraMutantiksi, Mutta sitten ei ihan tule heti mieleen mitä jänniä juttuja Mikey ja Raf on saanu
Admin- Admin
Sivu 1 / 5 • 1, 2, 3, 4, 5
TMNTFoorumi :: Kilpikonnat :: Leonardo
Sivu 1 / 5
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa