Mitä jos leosta tulisi pahis O.O
+16
Senshitora
SAINW
Wioly
TurtlesPili
Leo-Hyeena
.:TMNTGIRL:.
hetu
Ninjatar
katjuska xD
Kharon
Sydän Kilppari
Griffe
Venus_
Admin
lovexxxleonardo
sankonleo
20 posters
TMNTFoorumi :: Kilpikonnat :: Leonardo
Sivu 4 / 5
Sivu 4 / 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Vs: Mitä jos leosta tulisi pahis O.O
pikemminkin mahtava ja sandra ankstais koska se syyttäis siitä itteään koska ei pystynytt tappaa haltiatarta.
joo,joo! :DD
homma on siis selvä! 8Dlovexxxleonardo kirjoitti:pikemminkin mahtava ja sandra ankstais koska se syyttäis siitä itteään koska ei pystynytt tappaa haltiatarta.
sankonleo- Viestien lukumäärä : 185
Ikä : 28
Registration date : 06.03.2009
sankonleo kirjoitti:homma on siis selvä! 8Dlovexxxleonardo kirjoitti:pikemminkin mahtava ja sandra ankstais koska se syyttäis siitä itteään koska ei pystynytt tappaa haltiatarta.
muhahaa xDD
Mä oisin sillee "eh!! Leo=paha!? No way!! WAY THE GO LEO! I LOVE YA!!KILL THEM ALL! RULE THE WORLD! DARKNESS IS WATH YA!!!MUAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH!!!! WANT SOME GOOD IDEAS TO KILL?!?!?!??! I HAVE PLENTY OF THEM!!!"
Vierailija- Vierailija
Siinähän Darkness within-jaksossahan oli että se avaruusmustekalaotus yritti tehdä Leosta pahan, mutta epäonnistu siinä. Kun siinähän se Leo alko hokemaan että hän haluu koko maailman yms.
Kharon- Viestien lukumäärä : 140
Registration date : 16.06.2008
Kharon kirjoitti:Siinähän Darkness within-jaksossahan oli että se avaruusmustekalaotus yritti tehdä Leosta pahan, mutta epäonnistu siinä. Kun siinähän se Leo alko hokemaan että hän haluu koko maailman yms.
mua vähä harmitti kun leosta ei tullu paha. leo olis sit voinu silputa kaikki ja kaivaa sisälmykset ulos xD
lovexxxleonardo kirjoitti:Kharon kirjoitti:Siinähän Darkness within-jaksossahan oli että se avaruusmustekalaotus yritti tehdä Leosta pahan, mutta epäonnistu siinä. Kun siinähän se Leo alko hokemaan että hän haluu koko maailman yms.
mua vähä harmitti kun leosta ei tullu paha. leo olis sit voinu silputa kaikki ja kaivaa sisälmykset ulos xD
Mä kiellän sulta splätter leffat XD
Admin- Admin
- Viestien lukumäärä : 451
Ikä : 29
Registration date : 10.06.2008
Mitä jos Leosta tulis pahis
Yks vaihtoehto olis samallainen kun bionicle 3 leffassa. Karai sais Leon puolelleen mut Leo tulis järkiinsä vasta kun se melkeen tappais Raphin
Ninjatar- Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010
Ninjatar kirjoitti:Yks vaihtoehto olis samallainen kun bionicle 3 leffassa. Karai sais Leon puolelleen mut Leo tulis järkiinsä vasta kun se melkeen tappais Raphin
toi on vähän kun tmnt 2007 leffasta jossa raf oli päättäny ottaa ohjat omiin käsiin käsiin ja meinas lahdata leon, mut tuli järkiinsä kun sen sai oli leon otsalla x)
P.S. pitää niitä suolen pätkii ees vähän olla....ees verta XDD
lovexxxleonardo kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:Yks vaihtoehto olis samallainen kun bionicle 3 leffassa. Karai sais Leon puolelleen mut Leo tulis järkiinsä vasta kun se melkeen tappais Raphin
toi on vähän kun tmnt 2007 leffasta jossa raf oli päättäny ottaa ohjat omiin käsiin käsiin ja meinas lahdata leon, mut tuli järkiinsä kun sen sai oli leon otsalla x)
Verta, muttei suolia. Niitä meikä näkeei han tarpeeks muutenkin
Admin- Admin
Admin kirjoitti:lovexxxleonardo kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:Yks vaihtoehto olis samallainen kun bionicle 3 leffassa. Karai sais Leon puolelleen mut Leo tulis järkiinsä vasta kun se melkeen tappais Raphin
näät vai o.O
ooks joku palkka murhaaja x)
lovexxxleonardo kirjoitti:Admin kirjoitti:lovexxxleonardo kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:Yks vaihtoehto olis samallainen kun bionicle 3 leffassa. Karai sais Leon puolelleen mut Leo tulis järkiinsä vasta kun se melkeen tappais Raphin
näät vai o.O
En toki, mutta kun sattuu olemaan koulussa jossa on suolia (jonku elukan, en tiedä) nii siitä kulkee yleensä aika monesti ohi.
Admin- Admin
Admin kirjoitti:lovexxxleonardo kirjoitti:Admin kirjoitti:lovexxxleonardo kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:Yks vaihtoehto olis samallainen kun bionicle 3 leffassa. Karai sais Leon puolelleen mut Leo tulis järkiinsä vasta kun se melkeen tappais Raphin
näät vai o.O
En toki, mutta kun sattuu olemaan koulussa jossa on suolia (jonku elukan, en tiedä) nii siitä kulkee yleensä aika monesti ohi.
Eww suolia... XD kas kun ei pääkalloja
Vierailija- Vierailija
Silmämunia...
Kumminki ku luin ton ottikon(vähän sisäistä vauvaani kehiin XP) niin ekana mun päähän tuli tää ajatus: "UAAAAAAH!!!WTF!?" Jos Leo ois pahis nii se ois ainaki hyvännäkösin...
Kumminki ku luin ton ottikon(vähän sisäistä vauvaani kehiin XP) niin ekana mun päähän tuli tää ajatus: "UAAAAAAH!!!WTF!?" Jos Leo ois pahis nii se ois ainaki hyvännäkösin...
.:TMNTGIRL:.- Viestien lukumäärä : 262
Ikä : 27
Registration date : 10.12.2010
mun luokal on kaks annaa. toinen rakastaa yli kaiken silmämunii ja toinen sikiöitä. ja ne piirtää niitä niittein töihinkin -.-
lovexxxleonardo kirjoitti:mun luokal on kaks annaa. toinen rakastaa yli kaiken silmämunii ja toinen sikiöitä. ja ne piirtää niitä niittein töihinkin -.-
Holy *** ne on sekopäitä
sankonleo- Viestien lukumäärä : 185
Registration date : 06.03.2009
Okay... That was... very... crazy O.o
Leo-Hyeena- Viestien lukumäärä : 81
Registration date : 11.12.2010
sankonleo kirjoitti:lovexxxleonardo kirjoitti:mun luokal on kaks annaa. toinen rakastaa yli kaiken silmämunii ja toinen sikiöitä. ja ne piirtää niitä niittein töihinkin -.-
Holy *** ne on sekopäitä
Onko niitten kokonimet
Anna Mulle Silmämunaa
ja
Anna Mulle Sikiö
TurtlesPili- Viestien lukumäärä : 210
Ikä : 25
Registration date : 03.07.2012
Siinä Darkness Within-jaksossa(tästä puhuttiin jo aikasemmin mut hällä väliä) ku se alieni manipuloi Leota,se kuulosti söpöltä ku se sano"Koko maailman" sillä pahis-äänellä x)
Wioly- Viestien lukumäärä : 91
Registration date : 23.03.2012
Wioly kirjoitti:Siinä Darkness Within-jaksossa(tästä puhuttiin jo aikasemmin mut hällä väliä) ku se alieni manipuloi Leota,se kuulosti söpöltä ku se sano"Koko maailman" sillä pahis-äänellä x)
En tosta tiedä, mut olenko mä ainut kenen mielestä se Leon huuto siinä jakson alkujuonnossa oli paras "Ei" minkä olen ikinä kuullut? O_OTurtlesPili kirjoitti:Wioly kirjoitti:Siinä Darkness Within-jaksossa(tästä puhuttiin jo aikasemmin mut hällä väliä) ku se alieni manipuloi Leota,se kuulosti söpöltä ku se sano"Koko maailman" sillä pahis-äänellä x)
SAINW- Viestien lukumäärä : 161
Registration date : 09.04.2012
SAINW kirjoitti:En tosta tiedä, mut olenko mä ainut kenen mielestä se Leon huuto siinä jakson alkujuonnossa oli paras "Ei" minkä olen ikinä kuullut? O_OTurtlesPili kirjoitti:Wioly kirjoitti:Siinä Darkness Within-jaksossa(tästä puhuttiin jo aikasemmin mut hällä väliä) ku se alieni manipuloi Leota,se kuulosti söpöltä ku se sano"Koko maailman" sillä pahis-äänellä x)
Mun mielestä se on ihan hyvä ja ihan hyvä on myös "Huono päivä" jaksossa kun Aprilin ja Caseyn auto räjähtää Donin huuto
Mitä jos Leosta tulisi paha?
Huih ja uih!!! ;o Olisi siinä kilppari veljeksillä kunnon vihollinen Silppurin lisäksi.
Olis aika kamalaa
Jalle- Viestien lukumäärä : 55
Registration date : 31.10.2012
Sivu 4 / 5 • 1, 2, 3, 4, 5
TMNTFoorumi :: Kilpikonnat :: Leonardo
Sivu 4 / 5
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa