Mitä jos leosta tulisi pahis O.O
+16
Senshitora
SAINW
Wioly
TurtlesPili
Leo-Hyeena
.:TMNTGIRL:.
hetu
Ninjatar
katjuska xD
Kharon
Sydän Kilppari
Griffe
Venus_
Admin
lovexxxleonardo
sankonleo
20 posters
TMNTFoorumi :: Kilpikonnat :: Leonardo
Sivu 3 / 5
Sivu 3 / 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Vs: Mitä jos leosta tulisi pahis O.O
Vaudee!!! makeeta ninjara hyvin keksitty! mullakin olis samanlainen ideis melkein et le olis Vampyyri ! imis verta ja tappais veljensä ja sitten valloittas maan!
katjuska xD- Viestien lukumäärä : 118
Ikä : 34
Registration date : 07.06.2009
Mitä jos Leosta tulis pahis O.O
No mä kyl vaan ajattelin vaan samaan tapaan kuin mä joskus ideoin sellasta seikkailua mis Raph on hypnoosissa ja sieppaa Leon paitsi et mä ajattelin sen toisin päin
Ninjatar- Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010
katjuska xD kirjoitti:Vaudee!!! makeeta ninjara hyvin keksitty! mullakin olis samanlainen ideis melkein et le olis Vampyyri ! imis verta ja tappais veljensä ja sitten valloittas maan!
Woot?! vampyyri? miks ei ihmissusi X) sillon se vois repii raajojakin irti
ainakin minun mielestäni! Leolle sopii toi vampyyri rnitten koska vampyyrit ovat pähempia ne tekevät ihmisestä toisen vampyyrin (ainakin sillein mietin) Ja kuumakallelle sopii eniten ihmissusi koska se on yleensä agresiivinen jätkä kaikista joten luulen että Raphilla ja ihmissudella ei ole paljonkaan erovaisuuksia XD mut sopiskin myös Raph vämpyyris miksipä ei? ja leo ihmissudeks?
No musta Raph sopis paremmin zombiksi. Mä olen kerran ajatellu kokonaisen seikkailun mis Silppuri piilottelee New Jerseyn rämeillä ja sil on zombi armeija ja kun pojat lähtee sen perään kun se on siepannu Splinterin TMNT saa vastaansa sarvikuonosakaalin, miaminpuhvelin, jätti sarvilehtipistiäiset ja uskokaa tai älkää zombikarhun joka sit muuttaa purtuaan Raphia käsivarteen tämän zombiksi
Ninjatar kirjoitti:No musta Raph sopis paremmin zombiksi. Mä olen kerran ajatellu kokonaisen seikkailun mis Silppuri piilottelee New Jerseyn rämeillä ja sil on zombi armeija ja kun pojat lähtee sen perään kun se on siepannu Splinterin TMNT saa vastaansa sarvikuonosakaalin, miaminpuhvelin, jätti sarvilehtipistiäiset ja uskokaa tai älkää zombikarhun joka sit muuttaa purtuaan Raphia käsivarteen tämän zombiksi
mikä on sarvikuonosakaali tai sarvilehtipistiäinen? xD
Hyvin eksoottisia nimiä :-D
Admin- Admin
- Viestien lukumäärä : 451
Ikä : 29
Registration date : 10.06.2008
lovexxxleonardo kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:No musta Raph sopis paremmin zombiksi. Mä olen kerran ajatellu kokonaisen seikkailun mis Silppuri piilottelee New Jerseyn rämeillä ja sil on zombi armeija ja kun pojat lähtee sen perään kun se on siepannu Splinterin TMNT saa vastaansa sarvikuonosakaalin, miaminpuhvelin, jätti sarvilehtipistiäiset ja uskokaa tai älkää zombikarhun joka sit muuttaa purtuaan Raphia käsivarteen tämän zombiksi
mikä on sarvikuonosakaali tai sarvilehtipistiäinen? xD
Mä yhdistelin mun pikkuveljen hirviökorttien eläimiä. Sarvikuonosakaali on sarvikuonokyyn ja kultasakaalin risteytys ja sarvilehtipistiäinen on yks ötökkä
aika kivoi XD
Mitäs muita vaarallisia otuksia Silppurilla vois olla jos aikoo tuhota TMNT:n. Ai joo sil on kans geenimanpoloituja alligaattoreita joille Silppuri aikoo syöttää Leon ja Splinterin
Mitä geenimanipuloinnista, käytetään Digimoneja 8D
Admin- Admin
Admin kirjoitti:Mitä geenimanipuloinnista, käytetään Digimoneja 8D
Heko heko. Mä meinasin et ne on gaattorit on vaarallisempia, vahvempia ja raivokkaampia kuin yleensä hei
Voi Digimonitki kehittyy vaikak ku iperhanasti ja ne on aika vaarallisia D8. Varsinki pahikset!
Admin- Admin
Admin kirjoitti:Voi Digimonitki kehittyy vaikak ku iperhanasti ja ne on aika vaarallisia D8. Varsinki pahikset!
No joo. Oot oikeessa Admin
vähän olis mageeta jos leolla olis jakautunu persoona ja toinen niist olis paha xD
Mitä jos Leosta tulis pahis
Toi meni jo Two-faceksi. Siis Batmanin yhdeks pahikseksi
Ninjatar kirjoitti:Toi meni jo Two-faceksi. Siis Batmanin yhdeks pahikseksi
no ei nyt silleen, et " minullapa on kaksi persoonaa toinen hyvä ja toinen paha", vaan sellanen, et leo olis ihan normaali oma ittensä, mut sit siinä olis sisällä paha persoona. selitiks mä liian epä selvästi o.O
Okei toi Leo versio Feeniksistä. Yhdestä X-men roistosta. Jeanin pahisversio
Kalkaros 8DD
Admin- Admin
Mieten liemien opettaja tähän liittyy?
No Kalkaros on hyvis mutta oli joskus pahis ja oli sitten kaksoisagenttina Voldemortin joukoissa, nii Leo vois ehkä toimia samoin...
Admin- Admin
Ai okei nyt mä tajusin
Tai jos Leon persoonallisuus muuttuis aina hyvästä pahaksi aivastaessa ja sitten taas päinvastoin. Aivan kuten tuossa Dragon ballissa se Lunch x'D.
Kharon- Viestien lukumäärä : 140
Registration date : 16.06.2008
Mä en kyl tiedä muuta dragonballzista kuin et se on anime sarja joka tuli joskus subilta. Musta Leo olis ehkä aivopesty jos se rupeis pahikseks ja olis silppurin jengissä mustassa ninja puvussa
lovexxxleonardo kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:Toi meni jo Two-faceksi. Siis Batmanin yhdeks pahikseksi
no ei nyt silleen, et " minullapa on kaksi persoonaa toinen hyvä ja toinen paha", vaan sellanen, et leo olis ihan normaali oma ittensä, mut sit siinä olis sisällä paha persoona. selitiks mä liian epä selvästi o.O
Tota ideaa vois käyttää ropessa XD jokin meni pieleen siinä kun se yhdisti leon leonardoon, ja sen takia leo joka joutu leonardon sisälle tuli pahaksi XDXDXD no joo oliko huono idea?
sankonleo- Viestien lukumäärä : 185
Ikä : 28
Registration date : 06.03.2009
Sivu 3 / 5 • 1, 2, 3, 4, 5
TMNTFoorumi :: Kilpikonnat :: Leonardo
Sivu 3 / 5
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa