epäselvimmät/ oudoimmat TMNT kohtaukset (tai jaksot)
+13
Wioly
.:TMNTGIRL:.
Jaruto
Natu-san
Ninjatar
Sabé
Griffe
sankonleo
Kharon
Venus_
Sydän Kilppari
Admin
lovexxxleonardo
17 posters
Sivu 5 / 5
Sivu 5 / 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Epäselvimmät TMNT kohtaukset
Joo tollaselle tupsulle pitäis ajaa jos haluis näyttää tolta lohikseltalovexxxleonardo kirjoitti:SAINW kirjoitti:lovexxxleonardo kirjoitti:
Mä tahon olla sit se joka ottaa sen lohiksen naamaan :3
Ai niinku Tulikasvo?
just se <3
hommaa hankaloittaa se, et pitäs ajaa vähän tukkaa pois xD
Ninjatar- Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010
Vs: epäselvimmät/ oudoimmat TMNT kohtaukset (tai jaksot)
Ninjatar kirjoitti:Joo tollaselle tupsulle pitäis ajaa jos haluis näyttää tolta lohikseltalovexxxleonardo kirjoitti:SAINW kirjoitti:lovexxxleonardo kirjoitti:
Ai niinku Tulikasvo?
just se <3
Nii ja värjätä hiukset vihreeks
TurtlesPili- Viestien lukumäärä : 210
Ikä : 25
Registration date : 03.07.2012
Epäselvimmät turtles jaksot
Jeah ja hankkii tollaset punkkari kamppeetTurtlesPili kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:Joo tollaselle tupsulle pitäis ajaa jos haluis näyttää tolta lohikseltalovexxxleonardo kirjoitti:SAINW kirjoitti:lovexxxleonardo kirjoitti:
Ai niinku Tulikasvo?
just se <3
Nii ja värjätä hiukset vihreeks
Sydän Kilppari kirjoitti:äi hirveesti vaivaamaan se, kun Leo otti Tengun miekan VASEMPAAN käteen! Siinä heräsi kymysys: Onks Leo VASENKÄTINEN miekkailija?
Kyllähän se käyttää useimmiten molempia käsiä, mutta poikkeustapaus, haloo!!!
onko vasenkätisyydessä jotain vikaa? mä oon vasuri. mutta ymmärrän sen. joskus oon huomannu mun siskon kaa (RAKASTETAAN KUMPIKIN TÄTÄ IHANAA SARJAA), että don piirtää suunnitelmiaan ja kaavioitaa joskus oikeella ja joskus myös vasurilla. hei haloooo! lol
TMNTfani!- Viestien lukumäärä : 248
Ikä : 24
Registration date : 16.10.2013
Epäselvimmät TMNT kohatukset
Just nyt tunnen itseni hieman noloksi. Mä en koskaan o huomannu noita juttujaTMNTfani! kirjoitti:Sydän Kilppari kirjoitti:äi hirveesti vaivaamaan se, kun Leo otti Tengun miekan VASEMPAAN käteen! Siinä heräsi kymysys: Onks Leo VASENKÄTINEN miekkailija?
onko vasenkätisyydessä jotain vikaa? mä oon vasuri. mutta ymmärrän sen. joskus oon huomannu mun siskon kaa (RAKASTETAAN KUMPIKIN TÄTÄ IHANAA SARJAA), että don piirtää suunnitelmiaan ja kaavioitaa joskus oikeella ja joskus myös vasurilla. hei haloooo! lol
Ninjatar kirjoitti:Just nyt tunnen itseni hieman noloksi. Mä en koskaan o huomannu noita juttujaTMNTfani! kirjoitti:Sydän Kilppari kirjoitti:äi hirveesti vaivaamaan se, kun Leo otti Tengun miekan VASEMPAAN käteen! Siinä heräsi kymysys: Onks Leo VASENKÄTINEN miekkailija?
en mäkään olis huomannu niitä, jos sisko ei ois sanonu. (Se näki ne virheet, koska Donnie on sen lemppari)
No hyvä etten ole yksinTMNTfani! kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:Just nyt tunnen itseni hieman noloksi. Mä en koskaan o huomannu noita juttujaTMNTfani! kirjoitti:Sydän Kilppari kirjoitti:äi hirveesti vaivaamaan se, kun Leo otti Tengun miekan VASEMPAAN käteen! Siinä heräsi kymysys: Onks Leo VASENKÄTINEN miekkailija?
en mäkään olis huomannu niitä, jos sisko ei ois sanonu. (Se näki ne virheet, koska Donnie on sen lemppari)
Epäselvimmät TMNT kohtaukset
Onks kukaan muu miettiny et miten Hunni onnistu vangitsemaan Splinterin Roisto on palannut osa 2. Siis se kun Leo, Raph ja Splinter taistelee komentosillalla Hunnia ja eliitti ninjoja vastaan
Suurin osa varmaan katsoi telkkarista tmnt episodin "nimeltä mies nimeltä baxter stockman". Siinä ne sai kotiarestia viikoks....... eiks ne viettänyt viemäreissä jo aiemmin 15 vuotta. Miten ne ei kestä viikkoa, jos ne kesti sen 15 vuotta?
Minkäs teini kärsivällisyydelleen mahtaaTMNTfani! kirjoitti:Suurin osa varmaan katsoi telkkarista tmnt episodin "nimeltä mies nimeltä baxter stockman". Siinä ne sai kotiarestia viikoks....... eiks ne viettänyt viemäreissä jo aiemmin 15 vuotta. Miten ne ei kestä viikkoa, jos ne kesti sen 15 vuotta?
Mua jäi häiritteen yks juttu katsoessani 5. kautta. Jaksossa Fathers and sons Tikkuhan vei Ikuiselle sen maljakon, jossa oli Yoshin tuhkat.
Kysymys kuuluu:kuinka Tikku sai tuhkat?
Wioly- Viestien lukumäärä : 91
Registration date : 23.03.2012
Wioly kirjoitti:Mua jäi häiritteen yks juttu katsoessani 5. kautta. Jaksossa Fathers and sons Tikkuhan vei Ikuiselle sen maljakon, jossa oli Yoshin tuhkat.
Se poltti Yoshin ruumiin ja laitto johonki ruukkuun tultuaan mutantiksi? En tiedä..
Tota mäkin luulenTMNTfani! kirjoitti:Wioly kirjoitti:Mua jäi häiritteen yks juttu katsoessani 5. kautta. Jaksossa Fathers and sons Tikkuhan vei Ikuiselle sen maljakon, jossa oli Yoshin tuhkat.
Se poltti Yoshin ruumiin ja laitto johonki ruukkuun tultuaan mutantiksi? En tiedä..
Mua itteeni vähän arveluttaa, että olisko Tikku pystynyt polttamaan mestarinsa ruumiin omatoimisesti. Tarkoitan, kuka pystyisi polttamaan oman läheisensä ruumiin, sillä mä en ainakaan se ois ihan liikaa mulleNinjatar kirjoitti:Tota mäkin luulenTMNTfani! kirjoitti:Wioly kirjoitti:Mua jäi häiritteen yks juttu katsoessani 5. kautta. Jaksossa Fathers and sons Tikkuhan vei Ikuiselle sen maljakon, jossa oli Yoshin tuhkat.
Wioly- Viestien lukumäärä : 91
Registration date : 23.03.2012
Mut jos ne olikin pahikset jotka poltti Yoshin ruumiin. Ikään kuin et ei jää todisteitaWioly kirjoitti:Mua itteeni vähän arveluttaa, että olisko Tikku pystynyt polttamaan mestarinsa ruumiin omatoimisesti. Tarkoitan, kuka pystyisi polttamaan oman läheisensä ruumiin, sillä mä en ainakaan :Dse ois ihan liikaa mulleNinjatar kirjoitti:Tota mäkin luulenTMNTfani! kirjoitti:Wioly kirjoitti:Mua jäi häiritteen yks juttu katsoessani 5. kautta. Jaksossa Fathers and sons Tikkuhan vei Ikuiselle sen maljakon, jossa oli Yoshin tuhkat.
Sivu 5 / 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Similar topics
» Kumpi:Classic Tmnt vai 2003Tmnt ja miksi?
» lempi tmnt jakso/ jaksot
» Oudoimmat luulemiset ja tajuamiset
» TMNT Rope - keskustelu
» Donin jaksot?
» lempi tmnt jakso/ jaksot
» Oudoimmat luulemiset ja tajuamiset
» TMNT Rope - keskustelu
» Donin jaksot?
Sivu 5 / 5
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa