epäselvimmät/ oudoimmat TMNT kohtaukset (tai jaksot)
+13
Wioly
.:TMNTGIRL:.
Jaruto
Natu-san
Ninjatar
Sabé
Griffe
sankonleo
Kharon
Venus_
Sydän Kilppari
Admin
lovexxxleonardo
17 posters
Sivu 4 / 5
Sivu 4 / 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Vs: epäselvimmät/ oudoimmat TMNT kohtaukset (tai jaksot)
On, joo. Ja luultavasti homma on vaan se, että 2003-sarjan tekijät halus ihan selvyyden vuoksi laittaa etunimi sukunimi = Oroku Saki, että ihmiset ei menis sekasin. 2012-sarjan tekijät taas haluaa tehdä samoin kuin sarjiksissa, eli perinteiseen tyyliin sukunimi etunimi = Oroku Saki.lovexxxleonardo kirjoitti:SAINW kirjoitti:Oroku voi ihan hyvin olla etunimi, mutta rupesin vaan miettimään, kun sarjakuvissa on Oroku Saki ja Oroku Nagi, 2003-sarjassa Oroku Saki ja Karai Saki, ja 2012-sarjassa taas Oroku Saki ja Oroku Miwa. Siinä voi mennä vähän sekasin, että mikä nimi on mikäkin.lovexxxleonardo kirjoitti:noista nimistä....otetaanpa huomioon, että ne elää new yorkissa. Maassa maan taalla vai miten se menee. Lännessä nimet lausutaan ensin etunimi ja sitten sukunimi. Miksi ruvettaisiin silppurin kohdalla tekemään poikkeusta? Ja miks oroku ei vois olla etunimi? Vaikka sitä kutsutaankin sakiksi, se ei tarkoita, et se olisen etunimi. On paljon kunnioittavampaa kutsuu korkee arvosta ihmistä sukunimellä. X3
Ehkä ne tekijätkään ei oo ihan varmoi siitä mikä se suku nimi on x3
Tai voihan olla et siihen nimeen vaikuttaa kans kuka sitä on ollu tekemässä. Näissähän on kai eri tekijät? X3
SAINW- Viestien lukumäärä : 161
Ikä : 28
Registration date : 09.04.2012
SAINW kirjoitti:On, joo. Ja luultavasti homma on vaan se, että 2003-sarjan tekijät halus ihan selvyyden vuoksi laittaa etunimi sukunimi = Oroku Saki, että ihmiset ei menis sekasin. 2012-sarjan tekijät taas haluaa tehdä samoin kuin sarjiksissa, eli perinteiseen tyyliin sukunimi etunimi = Oroku Saki.lovexxxleonardo kirjoitti:SAINW kirjoitti:Oroku voi ihan hyvin olla etunimi, mutta rupesin vaan miettimään, kun sarjakuvissa on Oroku Saki ja Oroku Nagi, 2003-sarjassa Oroku Saki ja Karai Saki, ja 2012-sarjassa taas Oroku Saki ja Oroku Miwa. Siinä voi mennä vähän sekasin, että mikä nimi on mikäkin.lovexxxleonardo kirjoitti:noista nimistä....otetaanpa huomioon, että ne elää new yorkissa. Maassa maan taalla vai miten se menee. Lännessä nimet lausutaan ensin etunimi ja sitten sukunimi. Miksi ruvettaisiin silppurin kohdalla tekemään poikkeusta? Ja miks oroku ei vois olla etunimi? Vaikka sitä kutsutaankin sakiksi, se ei tarkoita, et se olisen etunimi. On paljon kunnioittavampaa kutsuu korkee arvosta ihmistä sukunimellä. X3
Tai voihan olla et siihen nimeen vaikuttaa kans kuka sitä on ollu tekemässä. Näissähän on kai eri tekijät? X3
ja kun pakka ei ollu viel tarpeeks sekasin, niin ne päätti, et;
"he! muuteetan karai nimi Miwaks!" ihan saleen jollain tekijäl oli ärrä vika x3
En itse asias tiedä tost, koska Kelly Hu ääninäyttelee Karaita 2012-sarjassa. Eli on siis Silppurin adoptiotytär Oroku Miwa ja sit on Karai... en tiedä mikä Karain rooli täl kertaa on, mut USKALTAKAAPAS TEHDÄ KARAISTA VIHOLLINEN! Karai on mun suosikki ei-turtle-hahmoni, so don't mess with her, 2012 series!lovexxxleonardo kirjoitti:SAINW kirjoitti:On, joo. Ja luultavasti homma on vaan se, että 2003-sarjan tekijät halus ihan selvyyden vuoksi laittaa etunimi sukunimi = Oroku Saki, että ihmiset ei menis sekasin. 2012-sarjan tekijät taas haluaa tehdä samoin kuin sarjiksissa, eli perinteiseen tyyliin sukunimi etunimi = Oroku Saki.lovexxxleonardo kirjoitti:SAINW kirjoitti:Oroku voi ihan hyvin olla etunimi, mutta rupesin vaan miettimään, kun sarjakuvissa on Oroku Saki ja Oroku Nagi, 2003-sarjassa Oroku Saki ja Karai Saki, ja 2012-sarjassa taas Oroku Saki ja Oroku Miwa. Siinä voi mennä vähän sekasin, että mikä nimi on mikäkin.lovexxxleonardo kirjoitti:noista nimistä....otetaanpa huomioon, että ne elää new yorkissa. Maassa maan taalla vai miten se menee. Lännessä nimet lausutaan ensin etunimi ja sitten sukunimi. Miksi ruvettaisiin silppurin kohdalla tekemään poikkeusta? Ja miks oroku ei vois olla etunimi? Vaikka sitä kutsutaankin sakiksi, se ei tarkoita, et se olisen etunimi. On paljon kunnioittavampaa kutsuu korkee arvosta ihmistä sukunimellä. X3
SAINW kirjoitti:En itse asias tiedä tost, koska Kelly Hu ääninäyttelee Karaita 2012-sarjassa. Eli on siis Silppurin adoptiotytär Oroku Miwa ja sit on Karai... en tiedä mikä Karain rooli täl kertaa on, mut USKALTAKAAPAS TEHDÄ KARAISTA VIHOLLINEN! Karai on mun suosikki ei-turtle-hahmoni, so don't mess with her, 2012 series!lovexxxleonardo kirjoitti:SAINW kirjoitti:On, joo. Ja luultavasti homma on vaan se, että 2003-sarjan tekijät halus ihan selvyyden vuoksi laittaa etunimi sukunimi = Oroku Saki, että ihmiset ei menis sekasin. 2012-sarjan tekijät taas haluaa tehdä samoin kuin sarjiksissa, eli perinteiseen tyyliin sukunimi etunimi = Oroku Saki.lovexxxleonardo kirjoitti:SAINW kirjoitti:Oroku voi ihan hyvin olla etunimi, mutta rupesin vaan miettimään, kun sarjakuvissa on Oroku Saki ja Oroku Nagi, 2003-sarjassa Oroku Saki ja Karai Saki, ja 2012-sarjassa taas Oroku Saki ja Oroku Miwa. Siinä voi mennä vähän sekasin, että mikä nimi on mikäkin.lovexxxleonardo kirjoitti:noista nimistä....otetaanpa huomioon, että ne elää new yorkissa. Maassa maan taalla vai miten se menee. Lännessä nimet lausutaan ensin etunimi ja sitten sukunimi. Miksi ruvettaisiin silppurin kohdalla tekemään poikkeusta? Ja miks oroku ei vois olla etunimi? Vaikka sitä kutsutaankin sakiksi, se ei tarkoita, et se olisen etunimi. On paljon kunnioittavampaa kutsuu korkee arvosta ihmistä sukunimellä. X3
Musta karai on taas äärimmäisen ärsyttävä xD en oikeestaan osaa ees selittää miks, mut kai se on se sen olemus vaan :3
Ei saa nauraa, mut mä tykkään hunnista vaikka se onkin vähän sellanen rassukka, mut se mättää kuonoon kunnolla ja on habaman XD
Epäselvimmät TMNT kohtaukset
Mä pidän sekä Karaista et Hunnista siis pahiksina. Ehkä hiukan enemmän Hunnista koska se on aika rankka iso korstolovexxxleonardo kirjoitti:SAINW kirjoitti:En itse asias tiedä tost, koska Kelly Hu ääninäyttelee Karaita 2012-sarjassa. Eli on siis Silppurin adoptiotytär Oroku Miwa ja sit on Karai... en tiedä mikä Karain rooli täl kertaa on, mut USKALTAKAAPAS TEHDÄ KARAISTA VIHOLLINEN! Karai on mun suosikki ei-turtle-hahmoni, so don't mess with her, 2012 series!lovexxxleonardo kirjoitti:SAINW kirjoitti:On, joo. Ja luultavasti homma on vaan se, että 2003-sarjan tekijät halus ihan selvyyden vuoksi laittaa etunimi sukunimi = Oroku Saki, että ihmiset ei menis sekasin. 2012-sarjan tekijät taas haluaa tehdä samoin kuin sarjiksissa, eli perinteiseen tyyliin sukunimi etunimi = Oroku Saki.lovexxxleonardo kirjoitti:SAINW kirjoitti:Oroku voi ihan hyvin olla etunimi, mutta rupesin vaan miettimään, kun sarjakuvissa on Oroku Saki ja Oroku Nagi, 2003-sarjassa Oroku Saki ja Karai Saki, ja 2012-sarjassa taas Oroku Saki ja Oroku Miwa. Siinä voi mennä vähän sekasin, että mikä nimi on mikäkin.lovexxxleonardo kirjoitti:noista nimistä....otetaanpa huomioon, että ne elää new yorkissa. Maassa maan taalla vai miten se menee. Lännessä nimet lausutaan ensin etunimi ja sitten sukunimi. Miksi ruvettaisiin silppurin kohdalla tekemään poikkeusta? Ja miks oroku ei vois olla etunimi? Vaikka sitä kutsutaankin sakiksi, se ei tarkoita, et se olisen etunimi. On paljon kunnioittavampaa kutsuu korkee arvosta ihmistä sukunimellä. X3
Musta karai on taas äärimmäisen ärsyttävä xD en oikeestaan osaa ees selittää miks, mut kai se on se sen olemus vaan :3
Ei saa nauraa, mut mä tykkään hunnista vaikka se onkin vähän sellanen rassukka, mut se mättää kuonoon kunnolla ja on habaman XD
Ninjatar- Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010
Ja muistakaa et Hunni on nii kova äijä et sil on 50 luokan perhosensiivet SuperquestissaNinjatar kirjoitti:Mä pidän sekä Karaista et Hunnista siis pahiksina. Ehkä hiukan enemmän Hunnista koska se on aika rankka iso korstolovexxxleonardo kirjoitti:SAINW kirjoitti:En itse asias tiedä tost, koska Kelly Hu ääninäyttelee Karaita 2012-sarjassa. Eli on siis Silppurin adoptiotytär Oroku Miwa ja sit on Karai... en tiedä mikä Karain rooli täl kertaa on, mut USKALTAKAAPAS TEHDÄ KARAISTA VIHOLLINEN! Karai on mun suosikki ei-turtle-hahmoni, so don't mess with her, 2012 series!lovexxxleonardo kirjoitti:SAINW kirjoitti:On, joo. Ja luultavasti homma on vaan se, että 2003-sarjan tekijät halus ihan selvyyden vuoksi laittaa etunimi sukunimi = Oroku Saki, että ihmiset ei menis sekasin. 2012-sarjan tekijät taas haluaa tehdä samoin kuin sarjiksissa, eli perinteiseen tyyliin sukunimi etunimi = Oroku Saki.lovexxxleonardo kirjoitti:SAINW kirjoitti:Oroku voi ihan hyvin olla etunimi, mutta rupesin vaan miettimään, kun sarjakuvissa on Oroku Saki ja Oroku Nagi, 2003-sarjassa Oroku Saki ja Karai Saki, ja 2012-sarjassa taas Oroku Saki ja Oroku Miwa. Siinä voi mennä vähän sekasin, että mikä nimi on mikäkin.lovexxxleonardo kirjoitti:noista nimistä....otetaanpa huomioon, että ne elää new yorkissa. Maassa maan taalla vai miten se menee. Lännessä nimet lausutaan ensin etunimi ja sitten sukunimi. Miksi ruvettaisiin silppurin kohdalla tekemään poikkeusta? Ja miks oroku ei vois olla etunimi? Vaikka sitä kutsutaankin sakiksi, se ei tarkoita, et se olisen etunimi. On paljon kunnioittavampaa kutsuu korkee arvosta ihmistä sukunimellä. X3
.:TMNTGIRL:.- Viestien lukumäärä : 262
Ikä : 27
Registration date : 10.12.2010
No mullakin se sillon aluksi vähän vaihteli. 3. kaudella olin ihan varma, että Karai hylkää Silppurin ja sille ja Leolle tulee jotain säpinää, sitten 4. kaudella vihasin Karaita kun se tuhos turtlesien kodin ja melkein tappo ne, mutta Leon voitettua sen taistelussa aloin taas Karaista. Ja kun katoin netistä ne 5. kauden jaksot, joissa Karai auttaa taistelussa demoni-Silppuria vastaan, niin lämpenin jälleen Karaille, ja nykyään hän on suosikkihahmojani.lovexxxleonardo kirjoitti:SAINW kirjoitti:En itse asias tiedä tost, koska Kelly Hu ääninäyttelee Karaita 2012-sarjassa. Eli on siis Silppurin adoptiotytär Oroku Miwa ja sit on Karai... en tiedä mikä Karain rooli täl kertaa on, mut USKALTAKAAPAS TEHDÄ KARAISTA VIHOLLINEN! Karai on mun suosikki ei-turtle-hahmoni, so don't mess with her, 2012 series!lovexxxleonardo kirjoitti:SAINW kirjoitti:On, joo. Ja luultavasti homma on vaan se, että 2003-sarjan tekijät halus ihan selvyyden vuoksi laittaa etunimi sukunimi = Oroku Saki, että ihmiset ei menis sekasin. 2012-sarjan tekijät taas haluaa tehdä samoin kuin sarjiksissa, eli perinteiseen tyyliin sukunimi etunimi = Oroku Saki.lovexxxleonardo kirjoitti:SAINW kirjoitti:Oroku voi ihan hyvin olla etunimi, mutta rupesin vaan miettimään, kun sarjakuvissa on Oroku Saki ja Oroku Nagi, 2003-sarjassa Oroku Saki ja Karai Saki, ja 2012-sarjassa taas Oroku Saki ja Oroku Miwa. Siinä voi mennä vähän sekasin, että mikä nimi on mikäkin.lovexxxleonardo kirjoitti:noista nimistä....otetaanpa huomioon, että ne elää new yorkissa. Maassa maan taalla vai miten se menee. Lännessä nimet lausutaan ensin etunimi ja sitten sukunimi. Miksi ruvettaisiin silppurin kohdalla tekemään poikkeusta? Ja miks oroku ei vois olla etunimi? Vaikka sitä kutsutaankin sakiksi, se ei tarkoita, et se olisen etunimi. On paljon kunnioittavampaa kutsuu korkee arvosta ihmistä sukunimellä. X3
Hunnikin on tosi mukava hahmo, ennen muinoin en pitänyt siitä yhtään koska se oli niin pelottavan iso, mutta nyt kun hahmoon on saatu lisää syvyyttä esim. just siinä Superquest-jaksossa, niin hiljalleen olen alkanut pitää Hunnista - siis vihollisena!
SAINW kirjoitti:No mullakin se sillon aluksi vähän vaihteli. 3. kaudella olin ihan varma, että Karai hylkää Silppurin ja sille ja Leolle tulee jotain säpinää, sitten 4. kaudella vihasin Karaita kun se tuhos turtlesien kodin ja melkein tappo ne, mutta Leon voitettua sen taistelussa aloin taas Karaista. Ja kun katoin netistä ne 5. kauden jaksot, joissa Karai auttaa taistelussa demoni-Silppuria vastaan, niin lämpenin jälleen Karaille, ja nykyään hän on suosikkihahmojani.lovexxxleonardo kirjoitti:SAINW kirjoitti:En itse asias tiedä tost, koska Kelly Hu ääninäyttelee Karaita 2012-sarjassa. Eli on siis Silppurin adoptiotytär Oroku Miwa ja sit on Karai... en tiedä mikä Karain rooli täl kertaa on, mut USKALTAKAAPAS TEHDÄ KARAISTA VIHOLLINEN! Karai on mun suosikki ei-turtle-hahmoni, so don't mess with her, 2012 series!lovexxxleonardo kirjoitti:SAINW kirjoitti:On, joo. Ja luultavasti homma on vaan se, että 2003-sarjan tekijät halus ihan selvyyden vuoksi laittaa etunimi sukunimi = Oroku Saki, että ihmiset ei menis sekasin. 2012-sarjan tekijät taas haluaa tehdä samoin kuin sarjiksissa, eli perinteiseen tyyliin sukunimi etunimi = Oroku Saki.lovexxxleonardo kirjoitti:SAINW kirjoitti:Oroku voi ihan hyvin olla etunimi, mutta rupesin vaan miettimään, kun sarjakuvissa on Oroku Saki ja Oroku Nagi, 2003-sarjassa Oroku Saki ja Karai Saki, ja 2012-sarjassa taas Oroku Saki ja Oroku Miwa. Siinä voi mennä vähän sekasin, että mikä nimi on mikäkin.lovexxxleonardo kirjoitti:noista nimistä....otetaanpa huomioon, että ne elää new yorkissa. Maassa maan taalla vai miten se menee. Lännessä nimet lausutaan ensin etunimi ja sitten sukunimi. Miksi ruvettaisiin silppurin kohdalla tekemään poikkeusta? Ja miks oroku ei vois olla etunimi? Vaikka sitä kutsutaankin sakiksi, se ei tarkoita, et se olisen etunimi. On paljon kunnioittavampaa kutsuu korkee arvosta ihmistä sukunimellä. X3
Hunnikin on tosi mukava hahmo, ennen muinoin en pitänyt siitä yhtään koska se oli niin pelottavan iso, mutta nyt kun hahmoon on saatu lisää syvyyttä esim. just siinä Superquest-jaksossa, niin hiljalleen olen alkanut pitää Hunnista - siis vihollisena!
Hunnin tatoo on myös äree x)
Voisin itte haluta kans sellasen lohiksen kiertää kättä, jos ei olis niin tuuheet käsikarvat xD
Semmonen olis kyl aika hieno... Tai sitte semmonen Jalan symboli olkapäähänlovexxxleonardo kirjoitti:Hunnin tatoo on myös äree x)
Voisin itte haluta kans sellasen lohiksen kiertää kättä, jos ei olis niin tuuheet käsikarvat xD
SAINW kirjoitti:Semmonen olis kyl aika hieno... Tai sitte semmonen Jalan symboli olkapäähänlovexxxleonardo kirjoitti:Hunnin tatoo on myös äree x)
Älä! Vähän se olis magee mut kummin päin x3
Alun perinhän se oli toisin päin, mut silppuri kääns sen toisin päin
Miks pitää olla köyhä....ei mulla oo ikinä varaa mihinkään tatuointiin --.--
Varpaat ylöspäin ku eiks se varpaat alaspäin ollu sen Ninja Tribunalin tunnus?lovexxxleonardo kirjoitti:SAINW kirjoitti:Semmonen olis kyl aika hieno... Tai sitte semmonen Jalan symboli olkapäähänlovexxxleonardo kirjoitti:Hunnin tatoo on myös äree x)
Sit vois viedä asian askelt pitemmäl ja ottaa jonkun niist Mystikkoninjojen elementtitunnuksist. Nehän oli muokattui versioi Jalka-symbolist...
No arvaa onks mulla sitte varaa... eikä kyl oo viel ikääkää... :/
Mut aina saa haaveilla ja suunnitella
SAINW kirjoitti:Varpaat ylöspäin ku eiks se varpaat alaspäin ollu sen Ninja Tribunalin tunnus?lovexxxleonardo kirjoitti:SAINW kirjoitti:Semmonen olis kyl aika hieno... Tai sitte semmonen Jalan symboli olkapäähänlovexxxleonardo kirjoitti:Hunnin tatoo on myös äree x)
Sit vois viedä asian askelt pitemmäl ja ottaa jonkun niist Mystikkoninjojen elementtitunnuksist. Nehän oli muokattui versioi Jalka-symbolist...
Joo haaveilla kannattaa aina
Ja eihän sitä tiiä. Jokupäivä saattaa yllättyy ilosesti kun huomaa, et on vähän ylimäärästä. Ainakin mun elämä koostuu pienistä iloista
Vaikka en panis pahakseni, jos voittas lotossa. En mä kyl ees lottoo xD
Itekin oon aina ajatellu et jos ottaisin tatuoinnin ottaisin samanlaisen tatskan kuin Hunnilla. Lohikäärme tatuointi jonka pää on olkapäässä, kroppa kiertää koko käsivarren ja pyrstö on ranteessalovexxxleonardo kirjoitti:SAINW kirjoitti:Varpaat ylöspäin ku eiks se varpaat alaspäin ollu sen Ninja Tribunalin tunnus?lovexxxleonardo kirjoitti:SAINW kirjoitti:Semmonen olis kyl aika hieno... Tai sitte semmonen Jalan symboli olkapäähänlovexxxleonardo kirjoitti:Hunnin tatoo on myös äree x)
Ja eihän sitä tiiä. Jokupäivä saattaa yllättyy ilosesti kun huomaa, et on vähän ylimäärästä. Ainakin mun elämä koostuu pienistä iloista
Kaikki ottaa sellaset samaan käteen ja samnlaisen. Tulee täyttä tatuointiliikkeeseen.Ninjatar kirjoitti:Itekin oon aina ajatellu et jos ottaisin tatuoinnin ottaisin samanlaisen tatskan kuin Hunnilla. Lohikäärme tatuointi jonka pää on olkapäässä, kroppa kiertää koko käsivarren ja pyrstö on ranteessalovexxxleonardo kirjoitti:SAINW kirjoitti:Varpaat ylöspäin ku eiks se varpaat alaspäin ollu sen Ninja Tribunalin tunnus?lovexxxleonardo kirjoitti:SAINW kirjoitti:Semmonen olis kyl aika hieno... Tai sitte semmonen Jalan symboli olkapäähänlovexxxleonardo kirjoitti:Hunnin tatoo on myös äree x)
.:TMNTGIRL:.- Viestien lukumäärä : 262
Ikä : 27
Registration date : 10.12.2010
.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Kaikki ottaa sellaset samaan käteen ja samnlaisen. Tulee täyttä tatuointiliikkeeseen.Ninjatar kirjoitti:Itekin oon aina ajatellu et jos ottaisin tatuoinnin ottaisin samanlaisen tatskan kuin Hunnilla. Lohikäärme tatuointi jonka pää on olkapäässä, kroppa kiertää koko käsivarren ja pyrstö on ranteessalovexxxleonardo kirjoitti:SAINW kirjoitti:Varpaat ylöspäin ku eiks se varpaat alaspäin ollu sen Ninja Tribunalin tunnus?lovexxxleonardo kirjoitti:SAINW kirjoitti:Semmonen olis kyl aika hieno... Tai sitte semmonen Jalan symboli olkapäähänlovexxxleonardo kirjoitti:Hunnin tatoo on myös äree x)
mä en usko, et ne tatuoijat laittas yhtään pahitteeksXD
Koko porukka Purppuralohikäärmeiksi mut kuka on Hunnilovexxxleonardo kirjoitti:.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Kaikki ottaa sellaset samaan käteen ja samnlaisen. Tulee täyttä tatuointiliikkeeseen.Ninjatar kirjoitti:Itekin oon aina ajatellu et jos ottaisin tatuoinnin ottaisin samanlaisen tatskan kuin Hunnilla. Lohikäärme tatuointi jonka pää on olkapäässä, kroppa kiertää koko käsivarren ja pyrstö on ranteessalovexxxleonardo kirjoitti:SAINW kirjoitti:Varpaat ylöspäin ku eiks se varpaat alaspäin ollu sen Ninja Tribunalin tunnus?lovexxxleonardo kirjoitti:SAINW kirjoitti:Semmonen olis kyl aika hieno... Tai sitte semmonen Jalan symboli olkapäähänlovexxxleonardo kirjoitti:Hunnin tatoo on myös äree x)
Minä!Ninjatar kirjoitti:Koko porukka Purppuralohikäärmeiksi mut kuka on Hunnilovexxxleonardo kirjoitti:.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Kaikki ottaa sellaset samaan käteen ja samnlaisen. Tulee täyttä tatuointiliikkeeseen.Ninjatar kirjoitti:Itekin oon aina ajatellu et jos ottaisin tatuoinnin ottaisin samanlaisen tatskan kuin Hunnilla. Lohikäärme tatuointi jonka pää on olkapäässä, kroppa kiertää koko käsivarren ja pyrstö on ranteessalovexxxleonardo kirjoitti:SAINW kirjoitti:Varpaat ylöspäin ku eiks se varpaat alaspäin ollu sen Ninja Tribunalin tunnus?lovexxxleonardo kirjoitti:SAINW kirjoitti:Semmonen olis kyl aika hieno... Tai sitte semmonen Jalan symboli olkapäähänlovexxxleonardo kirjoitti:Hunnin tatoo on myös äree x)
SAINW kirjoitti:Minä!Ninjatar kirjoitti:Koko porukka Purppuralohikäärmeiksi mut kuka on Hunnilovexxxleonardo kirjoitti:.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Kaikki ottaa sellaset samaan käteen ja samnlaisen. Tulee täyttä tatuointiliikkeeseen.Ninjatar kirjoitti:Itekin oon aina ajatellu et jos ottaisin tatuoinnin ottaisin samanlaisen tatskan kuin Hunnilla. Lohikäärme tatuointi jonka pää on olkapäässä, kroppa kiertää koko käsivarren ja pyrstö on ranteessalovexxxleonardo kirjoitti:SAINW kirjoitti:Varpaat ylöspäin ku eiks se varpaat alaspäin ollu sen Ninja Tribunalin tunnus?lovexxxleonardo kirjoitti:SAINW kirjoitti:Semmonen olis kyl aika hieno... Tai sitte semmonen Jalan symboli olkapäähänlovexxxleonardo kirjoitti:Hunnin tatoo on myös äree x)
Mä tahon olla sit se joka ottaa sen lohiksen naamaan :3
lovexxxleonardo kirjoitti:
Ai niinku Tulikasvo?
Ai oliks sen nimi Tulikasvo? Meikä on sit Angel tatskalla. Veikkaan et se ois ottanu tatskan käsivarteenSAINW kirjoitti:lovexxxleonardo kirjoitti:
Ai niinku Tulikasvo?
Mä repesin kun katoin Salainen alkuperä osa 2 ja siinä Leo sanoo Donin äänellä "Voitko edes kertoa että meillä on asiaa?" Ei välttämättä kuulu aiheeseen koska näitä on paljon mutta repesin silti
TurtlesPili- Viestien lukumäärä : 210
Ikä : 25
Registration date : 03.07.2012
Mua huvitta siin jaksos se kun Mike yrittää syödä ja silt menee hetki hokata et se tavallaan on ite hologrammiTurtlespili kirjoitti:Mä repesin kun katoin Salainen alkuperä osa 2 ja siinä Leo sanoo Donin äänellä "Voitko edes kertoa että meillä on asiaa?" Ei välttämättä kuulu aiheeseen koska näitä on paljon mutta repesin silti
Ninjatar kirjoitti:Mua huvitta siin jaksos se kun Mike yrittää syödä ja silt menee hetki hokata et se tavallaan on ite hologrammiTurtlespili kirjoitti:Mä repesin kun katoin Salainen alkuperä osa 2 ja siinä Leo sanoo Donin äänellä "Voitko edes kertoa että meillä on asiaa?" Ei välttämättä kuulu aiheeseen koska näitä on paljon mutta repesin silti
Mä tykkään niistä jaksoista eniten missä on KOVAA TOIMINTAA Eli kaikista Ja erityisesti tästä Salainen alkuperä sarjasta
TurtlesPili- Viestien lukumäärä : 210
Ikä : 25
Registration date : 03.07.2012
SAINW kirjoitti:lovexxxleonardo kirjoitti:
Ai niinku Tulikasvo?
just se <3
hommaa hankaloittaa se, et pitäs ajaa vähän tukkaa pois xD
On se kyllä jännä, kun musta tuntuu jsokus, että aina kun TMNT;ssä joku laulaa, nii se on Raph 8D Tai siis, sehän hoilotti siinä "Kovaa peliä" jaksossa sitö ihmeen balladia sille perimmaiselle pelaajalle, ja sitte siinä jaksossa "Sarjakuvien kuningas" Se hoilottaa jotain epämääräistäö siellä suihkussa xD
ForeverTurtle- Viestien lukumäärä : 66
Registration date : 03.03.2012
Sivu 4 / 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Similar topics
» Kumpi:Classic Tmnt vai 2003Tmnt ja miksi?
» lempi tmnt jakso/ jaksot
» Oudoimmat luulemiset ja tajuamiset
» TMNT Rope - keskustelu
» Donin jaksot?
» lempi tmnt jakso/ jaksot
» Oudoimmat luulemiset ja tajuamiset
» TMNT Rope - keskustelu
» Donin jaksot?
Sivu 4 / 5
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa