TMNTFoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

TMNT-unia?

+35
Purplecat702
Hikari
SitruunaNinja
TMNTfani!
limuliskonen
Senshitora
TurtlesPili
Valkosuklaa
HetaliavsTMNT
LeoLove
Wioly
ForeverTurtle
SuperKilpikonna
Leo-Hyeena
memory-leo
Ninjaboy
Leonardo
Haru-chan
Cecilia
.:TMNTGIRL:.
SanZio
Kharon
katjuska xD
--Nuppu--
turtlestypy
TMNT 4 ever!
Salmiak
sankonleo
lovexxxleonardo
TMNT fani
Sabé
Sydän Kilppari
Venus_
Admin
Momo Usagi
39 posters

Sivu 10 / 11 Edellinen  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Seuraava

Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 10 Empty TMNT unia

Viesti  Ninjatar Ti Kesä 10, 2014 8:50 pm

SitruunaNinja kirjoitti:Mä näin toissayönä aika outoa unta. Olin jossain pienessä mökissä vuoden 2003 sarjan Raphaelin ja vuoden 2012 sarjan Silppurin kanssa. Me katottiin jotain outoa leffaa ja sit yhtäkkiä jalkaninjat hyökkää sinne ja Silppuri käskee mun ja Raphin paeta ja sanoo että se pidättelee ninjoja. Sit yhtäkkiä me oltiin jossain keskellä metsää ja siellä oli Salkkareiden Ulla, joka käski meidän kiivetä puuhun suojaan. Me sit kiivettiin puuhun ja siellä oli muutki kilpparit ja Leo tarjos mulle teetä, mutta ku otin sen kupin niin siinä oliki kahvia ja Raph suuttu koska siinä ei ollutkaan teetä ja se sano, että se hakkaa Ullan koska Leo anto mulle kahvia teen sijasta. Mut sit me kuitenki hypättiin alas sieltä puusta ja Silppuri tuli takas ja kerto Ullalle, että ne on menossa naimisiin. Sit mulla on vain jotain hämäriä muistikuvia lopusta, mut sen muistan, että Don oli vaihtanut bandanansa värin keltaiseen ja se suuttutti mestari Tikkua, joka oli jotenki tullu sinne metsään. Se oli aika... outo uni xD
vähän outo  Very Happy 

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 10 Empty Vs: TMNT-unia?

Viesti  SitruunaNinja Ke Kesä 11, 2014 1:12 am

Ninjatar kirjoitti:
SitruunaNinja kirjoitti:Mä näin toissayönä aika outoa unta. Olin jossain pienessä mökissä vuoden 2003 sarjan Raphaelin ja vuoden 2012 sarjan Silppurin kanssa. Me katottiin jotain outoa leffaa ja sit yhtäkkiä jalkaninjat hyökkää sinne ja Silppuri käskee mun ja Raphin paeta ja sanoo että se pidättelee ninjoja. Sit yhtäkkiä me oltiin jossain keskellä metsää ja siellä oli Salkkareiden Ulla, joka käski meidän kiivetä puuhun suojaan. Me sit kiivettiin puuhun ja siellä oli muutki kilpparit ja Leo tarjos mulle teetä, mutta ku otin sen kupin niin siinä oliki kahvia ja Raph suuttu koska siinä ei ollutkaan teetä ja se sano, että se hakkaa Ullan koska Leo anto mulle kahvia teen sijasta. Mut sit me kuitenki hypättiin alas sieltä puusta ja Silppuri tuli takas ja kerto Ullalle, että ne on menossa naimisiin. Sit mulla on vain jotain hämäriä muistikuvia lopusta, mut sen muistan, että Don oli vaihtanut bandanansa värin keltaiseen ja se suuttutti mestari Tikkua, joka oli jotenki tullu sinne metsään. Se oli aika... outo uni xD
vähän outo  Very Happy 

Joo :DEi kannata kattoa Salkkareita ja Turtlesia samana päivänä.
SitruunaNinja
SitruunaNinja

Nainen Viestien lukumäärä : 18
Ikä : 27
Registration date : 31.08.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 10 Empty TMNT unia

Viesti  Ninjatar Ke Kesä 11, 2014 9:14 pm

SitruunaNinja kirjoitti:
Ninjatar kirjoitti:
SitruunaNinja kirjoitti:Mä näin toissayönä aika outoa unta. Olin jossain pienessä mökissä vuoden 2003 sarjan Raphaelin ja vuoden 2012 sarjan Silppurin kanssa. Me katottiin jotain outoa leffaa ja sit yhtäkkiä jalkaninjat hyökkää sinne ja Silppuri käskee mun ja Raphin paeta ja sanoo että se pidättelee ninjoja. Sit yhtäkkiä me oltiin jossain keskellä metsää ja siellä oli Salkkareiden Ulla, joka käski meidän kiivetä puuhun suojaan. Me sit kiivettiin puuhun ja siellä oli muutki kilpparit ja Leo tarjos mulle teetä, mutta ku otin sen kupin niin siinä oliki kahvia ja Raph suuttu koska siinä ei ollutkaan teetä ja se sano, että se hakkaa Ullan koska Leo anto mulle kahvia teen sijasta. Mut sit me kuitenki hypättiin alas sieltä puusta ja Silppuri tuli takas ja kerto Ullalle, että ne on menossa naimisiin. Sit mulla on vain jotain hämäriä muistikuvia lopusta, mut sen muistan, että Don oli vaihtanut bandanansa värin keltaiseen ja se suuttutti mestari Tikkua, joka oli jotenki tullu sinne metsään. Se oli aika... outo uni xD
vähän outo  Very Happy 

Joo :DEi kannata kattoa Salkkareita ja Turtlesia samana päivänä.
Luultavasti Smile 

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 10 Empty Vs: TMNT-unia?

Viesti  Hikari Ke Elo 27, 2014 10:38 am

Näin aika outoa unta tänään. Näin unta Tmnt 87-vuoden versiona. Siinä Silppuri keksi robotin, joka on vaikea tuhota. Se tietenkin hyökkää kilpikonnien kimppuun. Mutta viemärin sijaan, he asuvat minun talossani O_O Kilpikonnat yrittävät ensin tuhota sen aseillaan, mutta mikään ei tehoa. Aina, kun se meinaa hajota, se korjautuu itsestään. Sitten minä tulen kaupasta ja pudotan ostokset lattialle. Kilpikonnat sitten ottavat ostoksia ja heittelevät robottia kohti. Muistan jopa, kun he puhuivat. Leo sanoi:"Siinä meni Mustikat" (Ostin siis rasiallisen mustikoita, outoa? Very Happy ) Lopulta he ovat heittäneet kaiken ja Mikey sanoo:"On banaanien vuoro" ja heittää ne. Olisi ollut kiva tietää, miten se päättyi, mutta minut herätettiin silloin. Maailman oudoin uni kyllä Smile Naurattaa, ku mietin sitä. Kieltämättä sellaisen jakson olisin halunnut nähdä.
Hikari
Hikari

Nainen Viestien lukumäärä : 43
Ikä : 24
Registration date : 28.07.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 10 Empty TMNT unia

Viesti  Ninjatar Ke Elo 27, 2014 8:29 pm

Hikari kirjoitti:Näin aika outoa unta tänään. Näin unta Tmnt 87-vuoden versiona. Siinä Silppuri keksi robotin, joka on vaikea tuhota. Se tietenkin hyökkää kilpikonnien kimppuun. Mutta viemärin sijaan, he asuvat minun talossani O_O Kilpikonnat yrittävät ensin tuhota sen aseillaan, mutta mikään ei tehoa. Aina, kun se meinaa hajota, se korjautuu itsestään. Sitten minä tulen kaupasta ja pudotan ostokset lattialle. Kilpikonnat sitten ottavat ostoksia ja heittelevät robottia kohti. Muistan jopa, kun he puhuivat. Leo sanoi:"Siinä meni Mustikat" (Ostin siis rasiallisen mustikoita, outoa? Very Happy ) Lopulta he ovat heittäneet kaiken ja Mikey sanoo:"On banaanien vuoro" ja heittää ne. Olisi ollut kiva tietää, miten se päättyi, mutta minut herätettiin silloin. Maailman oudoin uni kyllä Smile Naurattaa, ku mietin sitä. Kieltämättä sellaisen jakson olisin halunnut nähdä.
Kuulostaa kyl aika kasarilta Very Happy

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 10 Empty Vs: TMNT-unia?

Viesti  TMNTfani! Ti Syys 09, 2014 9:05 pm

Näin tänään unta, että pojat oli delfiinejä. Jakson alussa kerrottiin aina, että Leo oli siepattu. Mutta sitä jaksoa ei koskaan käytetty. Tai sitten en vain nähnyt sitä, kun kissa herätti keskellä yötä.
TMNTfani!
TMNTfani!

Nainen Viestien lukumäärä : 248
Ikä : 23
Registration date : 16.10.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 10 Empty Vs: TMNT-unia?

Viesti  Purplecat702 Ti Syys 09, 2014 10:47 pm

TMNTfani! kirjoitti:Näin tänään unta, että pojat oli delfiinejä. Jakson alussa kerrottiin aina, että Leo oli siepattu. Mutta sitä jaksoa ei koskaan käytetty. Tai sitten en vain nähnyt sitä, kun kissa herätti keskellä yötä.
Delfiinejä... XD
Purplecat702
Purplecat702

Mies Viestien lukumäärä : 100
Ikä : 24
Registration date : 27.07.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 10 Empty TMNT unia

Viesti  Ninjatar Ke Syys 10, 2014 9:19 pm

Purplecat702 kirjoitti:
TMNTfani! kirjoitti:Näin tänään unta, että pojat oli delfiinejä. Jakson alussa kerrottiin aina, että Leo oli siepattu. Mutta sitä jaksoa ei koskaan käytetty. Tai sitten en vain nähnyt sitä, kun kissa herätti keskellä yötä.
Delfiinejä... XD
Oliks Silppuri sit hai Very Happy ?

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 10 Empty Vs: TMNT-unia?

Viesti  TMNTfani! Ke Syys 10, 2014 10:35 pm

Ninjatar kirjoitti:
Purplecat702 kirjoitti:
TMNTfani! kirjoitti:Näin tänään unta, että pojat oli delfiinejä. Jakson alussa kerrottiin aina, että Leo oli siepattu. Mutta sitä jaksoa ei koskaan käytetty. Tai sitten en vain nähnyt sitä, kun kissa herätti keskellä yötä.
Delfiinejä... XD
Oliks Silppuri sit hai Very Happy ?

Kai. Mä en nähny sitä, mutta uskon. Very Happy
TMNTfani!
TMNTfani!

Nainen Viestien lukumäärä : 248
Ikä : 23
Registration date : 16.10.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 10 Empty Vs: TMNT-unia?

Viesti  Tmnt Ma Marras 03, 2014 11:04 pm

Näin täs pari kolme päivää Sitte et 2012 kilpparit oli jossain luolassa ja sinne saapu joku yli-iso kraang. Don piilotteli sitä, koska pelkäs sitä XD. Muut Sitte tappeli sitä vastaan...

jossain vaiheessa Se uni muuttuki sit sellaseks että ne oli lumisotaa(mut ei siel luolassa) ja Don hävis Smile
Donin pieksijä tais olla Raph, koska Leo oli Donin edessä ja mä on hirveesti nähny Mikeä jotenkaikoo vaihtoehto ois Raph. Don kaatu lumihankeen ja muut nauro sille.

voi donia=3
Tmnt
Tmnt

Nainen Viestien lukumäärä : 177
Ikä : 23
Registration date : 29.08.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 10 Empty TMNT-unia

Viesti  Ninjatar Ti Marras 04, 2014 9:18 pm

Tmnt kirjoitti:Näin täs pari kolme päivää Sitte et 2012 kilpparit oli jossain luolassa ja sinne saapu joku yli-iso kraang. Don piilotteli sitä, koska pelkäs sitä XD. Muut Sitte tappeli sitä vastaan...

jossain vaiheessa Se uni muuttuki sit sellaseks että ne oli lumisotaa(mut ei siel luolassa) ja Don hävis Smile
Donin pieksijä tais olla Raph, koska Leo oli Donin edessä ja mä on hirveesti nähny Mikeä jotenkaikoo vaihtoehto ois Raph. Don kaatu lumihankeen ja muut nauro sille.

voi donia=3
Don parka Smile

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 10 Empty Vs: TMNT-unia?

Viesti  Purplecat702 Ke Marras 05, 2014 3:06 am

Mä näin tän unen jo joskus pari viikkoo sit, mut siinä me siis mentii luokan kaa jonnekki siistii mestaa, ja kun me mentii sinne, siel oli Don :3 Sit mä vaa syöksyin halaa sitä ja mä halasin sitä niin kauan et se pyys et päästäisin irti XD
Purplecat702
Purplecat702

Mies Viestien lukumäärä : 100
Ikä : 24
Registration date : 27.07.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 10 Empty Vs: TMNT-unia?

Viesti  Tmnt Ke Marras 05, 2014 5:55 am

Purplecat702 kirjoitti:Mä näin tän unen jo joskus pari viikkoo sit, mut siinä me siis mentii luokan kaa jonnekki siistii mestaa, ja kun me mentii sinne, siel oli Don :3 Sit mä vaa syöksyin halaa sitä ja mä halasin sitä niin kauan et se pyys et päästäisin irti XD
kiva uni.. (Heh mun unessa Se on vähän pelkuri:p) mut kumpi 2003 vai 2012?
Tmnt
Tmnt

Nainen Viestien lukumäärä : 177
Ikä : 23
Registration date : 29.08.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 10 Empty Vs: TMNT-unia?

Viesti  Purplecat702 Ke Marras 05, 2014 6:25 am

Tmnt kirjoitti:
Purplecat702 kirjoitti:Mä näin tän unen jo joskus pari viikkoo sit, mut siinä me siis mentii luokan kaa jonnekki siistii mestaa, ja kun me mentii sinne, siel oli Don :3 Sit mä vaa syöksyin halaa sitä ja mä halasin sitä niin kauan et se pyys et päästäisin irti XD
kiva uni.. (Heh mun unessa Se on vähän pelkuri:p) mut kumpi 2003 vai 2012?
2012 Very Happy
Purplecat702
Purplecat702

Mies Viestien lukumäärä : 100
Ikä : 24
Registration date : 27.07.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 10 Empty Vs: TMNT-unia?

Viesti  Tmnt Ke Marras 05, 2014 7:34 am

Purplecat702 kirjoitti:
Tmnt kirjoitti:
Purplecat702 kirjoitti:Mä näin tän unen jo joskus pari viikkoo sit, mut siinä me siis mentii luokan kaa jonnekki siistii mestaa, ja kun me mentii sinne, siel oli Don :3 Sit mä vaa syöksyin halaa sitä ja mä halasin sitä niin kauan et se pyys et päästäisin irti XD
kiva uni.. (Heh mun unessa Se on vähän pelkuri:p) mut kumpi 2003 vai 2012?
2012 Very Happy
ok... Vähä niinku mullaki. SAMIKSII!!!!¡=3=3 ^_~^_^
Tmnt
Tmnt

Nainen Viestien lukumäärä : 177
Ikä : 23
Registration date : 29.08.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 10 Empty TMNT-unia

Viesti  Ninjatar Ke Marras 05, 2014 9:33 pm

Tmnt kirjoitti:
Purplecat702 kirjoitti:
Tmnt kirjoitti:
Purplecat702 kirjoitti:Mä näin tän unen jo joskus pari viikkoo sit, mut siinä me siis mentii luokan kaa jonnekki siistii mestaa, ja kun me mentii sinne, siel oli Don :3 Sit mä vaa syöksyin halaa sitä ja mä halasin sitä niin kauan et se pyys et päästäisin irti XD
kiva uni.. (Heh mun unessa Se on vähän pelkuri:p) mut kumpi 2003 vai 2012?
2012 Very Happy
ok... Vähä niinku mullaki. SAMIKSII!!!!¡=3=3 ^_~^_^
Aika hauska juttu Very Happy

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 10 Empty Vs: TMNT-unia?

Viesti  Tmnt Ke Marras 26, 2014 9:04 pm

Mä näin täs tänään että 2012 Don KUOLI!!!!! SIIS KUOLI... HIRVEETÄ X_X
Tmnt
Tmnt

Nainen Viestien lukumäärä : 177
Ikä : 23
Registration date : 29.08.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 10 Empty TMNT-unia

Viesti  Ninjatar Ke Marras 26, 2014 9:20 pm

Tmnt kirjoitti:Mä näin täs tänään että 2012 Don KUOLI!!!!! SIIS KUOLI... HIRVEETÄ X_X
Voi ei Sad

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 10 Empty Vs: TMNT-unia?

Viesti  Tmnt Ti Joulu 02, 2014 11:49 pm

Näin tänään yhen unen joka ei kylläkään liity tmnt:hen, mutta toivon silti, että luette tämän, koska haluan saada vastauksen...

eli jossain Californian rannikolla on joku rauskulohikäärme. Se on sininen ja sillä in kotkan muotoinen pää. He sitä nimi on isomeriaasi.

nyt kysyn teiltä, mistä mun alitajunta repäs ton nimen?!
Tmnt
Tmnt

Nainen Viestien lukumäärä : 177
Ikä : 23
Registration date : 29.08.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 10 Empty TMNT-unia

Viesti  Ninjatar Ke Joulu 03, 2014 10:11 pm

Tmnt kirjoitti:Näin tänään yhen unen joka ei kylläkään liity tmnt:hen, mutta toivon silti, että luette tämän, koska haluan saada vastauksen...

eli jossain Californian rannikolla on joku rauskulohikäärme. Se on sininen ja sillä in kotkan muotoinen pää. He sitä nimi on isomeriaasi.

nyt kysyn teiltä, mistä mun alitajunta repäs ton nimen?!
Aika erikoinen Smile

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 10 Empty Vs: TMNT-unia?

Viesti  DJ turtle To Joulu 18, 2014 2:33 pm

Ei vitsi repesin! No tässä mun uni oikeesti rakasrtan tätä unta mutta en oikeesti nää tmnt unia hirveen usein. Eli mä ja Leo oltiin kävelyllä. Me oltiin menossa ostaan sushia,koska se auttaa Tikun sairauteen. Sitten me tultiin takas luolaan ja me ei oltukaan ostettu sushia vaan suklaata. Sit yhtäkkiä Raf työns Leon mua vasten niin, että meidän huulet kosketti toisiaan... Ihana uni<3

DJ turtle

Viestien lukumäärä : 44
Ikä : 23
Registration date : 15.03.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 10 Empty Vs: TMNT-unia?

Viesti  DJ turtle To Joulu 18, 2014 2:35 pm

Juu mun perverssi alitajunta keksii musta ja Leosta aika mielenkiintoisia unia....

DJ turtle

Viestien lukumäärä : 44
Ikä : 23
Registration date : 15.03.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 10 Empty TMNT-unia?

Viesti  Ninjatar To Joulu 18, 2014 9:52 pm

DJ turtle kirjoitti:Ei vitsi repesin! No tässä mun uni oikeesti rakasrtan tätä unta mutta en oikeesti nää tmnt unia hirveen usein.      Eli mä ja Leo oltiin kävelyllä. Me oltiin menossa ostaan sushia,koska se auttaa Tikun sairauteen. Sitten me tultiin takas luolaan ja me ei oltukaan ostettu sushia vaan suklaata. Sit yhtäkkiä Raf työns Leon mua vasten niin, että meidän huulet kosketti toisiaan... Ihana uni<3
Aika södeä Very Happy

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 10 Empty Vs: TMNT-unia?

Viesti  Tmnt Ke Syys 30, 2015 9:21 pm

Näin tässä viime yönä unta, että me olimme kotona ja isä oli käynyt videovuokraamossa ja oli hakenu sieltä kaksi leffaa. Toista en muista, mutta toinen oli Big Hero 6 kehittyneempi versio?! Mutta siinä ei ollut mitään siihen liittyvää. Sitte uni muuttuki tälläseks et oli susi, joka oli vangittu johonkin laitokseen, jossa yritettiin saada koiria kilteiks. Kiltit koirat päästettiin menemään, mutta tuhmat koirat pieksettiin(olin yks tällänen). Sitte jossain vaiheessa ku mä olin jossain häkissä niin joku sano et sinne tulis "kiltein pahis". Sit sinne huoneeseen, joka oli täynnä häkissä olevia koiria, nii sinne tuli April joka oli rullatuolissa!? Sitten kuului mun herätyskello :'(
Tmnt
Tmnt

Nainen Viestien lukumäärä : 177
Ikä : 23
Registration date : 29.08.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 10 Empty TMNT unia

Viesti  Ninjatar Pe Loka 02, 2015 7:36 am

Tmnt kirjoitti:Näin tässä viime yönä unta, että me olimme kotona ja isä oli käynyt videovuokraamossa ja oli hakenu sieltä kaksi leffaa. Toista en muista, mutta toinen oli Big Hero 6 kehittyneempi versio?! Mutta siinä ei ollut mitään siihen liittyvää. Sitte uni muuttuki tälläseks et oli susi, joka oli vangittu johonkin laitokseen, jossa yritettiin saada koiria kilteiks. Kiltit koirat päästettiin menemään, mutta tuhmat koirat pieksettiin(olin yks tällänen). Sitte jossain vaiheessa ku mä olin jossain häkissä niin joku sano et sinne tulis "kiltein pahis". Sit sinne huoneeseen, joka oli täynnä häkissä olevia koiria, nii sinne tuli April joka oli rullatuolissa!? Sitten kuului mun herätyskello :'(
80-, 2003- vai 2012-versio Very Happy

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 10 Empty Vs: TMNT-unia?

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 10 / 11 Edellinen  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa