TMNTFoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

TMNT-unia?

+35
Purplecat702
Hikari
SitruunaNinja
TMNTfani!
limuliskonen
Senshitora
TurtlesPili
Valkosuklaa
HetaliavsTMNT
LeoLove
Wioly
ForeverTurtle
SuperKilpikonna
Leo-Hyeena
memory-leo
Ninjaboy
Leonardo
Haru-chan
Cecilia
.:TMNTGIRL:.
SanZio
Kharon
katjuska xD
--Nuppu--
turtlestypy
TMNT 4 ever!
Salmiak
sankonleo
lovexxxleonardo
TMNT fani
Sabé
Sydän Kilppari
Venus_
Admin
Momo Usagi
39 posters

Sivu 11 / 11 Edellinen  1, 2, 3 ... 9, 10, 11

Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 11 Empty Vs: TMNT-unia?

Viesti  Tmnt Pe Loka 02, 2015 12:12 pm

Ninjatar kirjoitti:
Tmnt kirjoitti:Näin tässä viime yönä unta, että me olimme kotona ja isä oli käynyt videovuokraamossa ja oli hakenu sieltä kaksi leffaa. Toista en muista, mutta toinen oli Big Hero 6 kehittyneempi versio?! Mutta siinä ei ollut mitään siihen liittyvää. Sitte uni muuttuki tälläseks et oli susi, joka oli vangittu johonkin laitokseen, jossa yritettiin saada koiria kilteiks. Kiltit koirat päästettiin menemään, mutta tuhmat koirat pieksettiin(olin yks tällänen). Sitte jossain vaiheessa ku mä olin jossain häkissä niin joku sano et sinne tulis "kiltein pahis". Sit sinne huoneeseen, joka oli täynnä häkissä olevia koiria, nii sinne tuli April joka oli rullatuolissa!? Sitten kuului mun herätyskello :'(
80-, 2003- vai 2012-versio Very Happy
12
Tmnt
Tmnt

Nainen Viestien lukumäärä : 177
Ikä : 23
Registration date : 29.08.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 11 Empty Vs: TMNT-unia?

Viesti  lovexxxleonardo Ma Kesä 27, 2016 2:42 pm

mun on nyt pakko jakaa tää kun oli sen verran ainutlaatunen xD

näin siis tosiaan unta, että silppuri oli kosinut leonardo ja nämä olivat menossa suuressa kirkossa naimisiin. Silppurilla oli haarniskan päällä puku ja leolla pitkä valkone hame, jossa oli pitkä laahus. Häät valitettavasti keskeytettiin, koska veljekset ei ollu niin kauheen innokkaita tästä liitosta xD mä olsin kattellu sitä unta vaikka kuin pitkään mut se vähän katkes kesken xD
lovexxxleonardo
lovexxxleonardo

Nainen Viestien lukumäärä : 537
Ikä : 31
Registration date : 05.03.2009

http://tairreset.deviantart.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 11 Empty TMNT-unia

Viesti  Ninjatar Ma Kesä 27, 2016 9:28 pm

lovexxxleonardo kirjoitti:mun on nyt pakko jakaa tää kun oli sen verran ainutlaatunen xD

näin siis tosiaan unta, että silppuri oli kosinut leonardo ja nämä olivat menossa suuressa kirkossa naimisiin. Silppurilla oli haarniskan päällä puku ja leolla pitkä valkone hame, jossa oli pitkä laahus. Häät valitettavasti keskeytettiin, koska veljekset ei ollu niin kauheen innokkaita tästä liitosta xD mä olsin kattellu sitä unta vaikka kuin pitkään mut se vähän katkes kesken xD

Okei toi oli outoa XD

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 11 Empty Vs: TMNT-unia?

Viesti  retrogalaxy To Huhti 06, 2017 12:55 pm

SitruunaNinja kirjoitti:Mä näin toissayönä aika outoa unta. Olin jossain pienessä mökissä vuoden 2003 sarjan Raphaelin ja vuoden 2012 sarjan Silppurin kanssa. Me katottiin jotain outoa leffaa ja sit yhtäkkiä jalkaninjat hyökkää sinne ja Silppuri käskee mun ja Raphin paeta ja sanoo että se pidättelee ninjoja. Sit yhtäkkiä me oltiin jossain keskellä metsää ja siellä oli Salkkareiden Ulla, joka käski meidän kiivetä puuhun suojaan. Me sit kiivettiin puuhun ja siellä oli muutki kilpparit ja Leo tarjos mulle teetä, mutta ku otin sen kupin niin siinä oliki kahvia ja Raph suuttu koska siinä ei ollutkaan teetä ja se sano, että se hakkaa Ullan koska Leo anto mulle kahvia teen sijasta. Mut sit me kuitenki hypättiin alas sieltä puusta ja Silppuri tuli takas ja kerto Ullalle, että ne on menossa naimisiin. Sit mulla on vain jotain hämäriä muistikuvia lopusta, mut sen muistan, että Don oli vaihtanut bandanansa värin keltaiseen ja se suuttutti mestari Tikkua, joka oli jotenki tullu sinne metsään. Se oli aika... outo uni xD

Luin tän tänä aamuna ja olin tukehtua leipään, Ulla ilmestyi melkosena yllätyksenä : DDD
retrogalaxy
retrogalaxy

Nainen Viestien lukumäärä : 3
Ikä : 25
Registration date : 06.04.2017

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 11 Empty TMNT-unia

Viesti  Ninjatar Pe Huhti 07, 2017 3:25 am

retrogalaxy kirjoitti:
SitruunaNinja kirjoitti:Mä näin toissayönä aika outoa unta. Olin jossain pienessä mökissä vuoden 2003 sarjan Raphaelin ja vuoden 2012 sarjan Silppurin kanssa. Me katottiin jotain outoa leffaa ja sit yhtäkkiä jalkaninjat hyökkää sinne ja Silppuri käskee mun ja Raphin paeta ja sanoo että se pidättelee ninjoja. Sit yhtäkkiä me oltiin jossain keskellä metsää ja siellä oli Salkkareiden Ulla, joka käski meidän kiivetä puuhun suojaan. Me sit kiivettiin puuhun ja siellä oli muutki kilpparit ja Leo tarjos mulle teetä, mutta ku otin sen kupin niin siinä oliki kahvia ja Raph suuttu koska siinä ei ollutkaan teetä ja se sano, että se hakkaa Ullan koska Leo anto mulle kahvia teen sijasta. Mut sit me kuitenki hypättiin alas sieltä puusta ja Silppuri tuli takas ja kerto Ullalle, että ne on menossa naimisiin. Sit mulla on vain jotain hämäriä muistikuvia lopusta, mut sen muistan, että Don oli vaihtanut bandanansa värin keltaiseen ja se suuttutti mestari Tikkua, joka oli jotenki tullu sinne metsään. Se oli aika... outo uni xD

Luin tän tänä aamuna ja olin tukehtua leipään, Ulla ilmestyi melkosena yllätyksenä : DDD
En kyl ihmettele. On kyl aika outo uni

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 11 Empty Vs: TMNT-unia?

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 11 / 11 Edellinen  1, 2, 3 ... 9, 10, 11

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa