TMNTFoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

TMNT-unia?

+35
Purplecat702
Hikari
SitruunaNinja
TMNTfani!
limuliskonen
Senshitora
TurtlesPili
Valkosuklaa
HetaliavsTMNT
LeoLove
Wioly
ForeverTurtle
SuperKilpikonna
Leo-Hyeena
memory-leo
Ninjaboy
Leonardo
Haru-chan
Cecilia
.:TMNTGIRL:.
SanZio
Kharon
katjuska xD
--Nuppu--
turtlestypy
TMNT 4 ever!
Salmiak
sankonleo
lovexxxleonardo
TMNT fani
Sabé
Sydän Kilppari
Venus_
Admin
Momo Usagi
39 posters

Sivu 2 / 11 Edellinen  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Seuraava

Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 2 Empty .

Viesti  Vieraili Ti Joulu 02, 2008 10:10 am

Mäki Wink

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 2 Empty Vs: TMNT-unia?

Viesti  TMNT fani Pe Joulu 05, 2008 1:11 pm

Venus_ kirjoitti:No tuli yksi mieleen...
Don ja Mikey 'lensi' meressä ja ratsastti joillakin valailla ja siihentyyliin... sit ne meni johonki luolaan ja siel oli semmonen läski tyyppi Very Happy Mikey ja Don kysy tietä johonki ihme paikkaan... niiden piti laskee sellasta 'mäkeä' alas, tai se oli semmonen öö.. semmonen pieni kuilu mut liukumaki jonnekki toiseen luolaan. Don ei olis tahtonu laskee siitä ja siinä ennen niitä oli jono, jossa oli semmonen 100 tyyppiä. Shocked Jonkin ajan kuluttua se läski tyyppi tuli jakeleen ruokaa semmosella saavilla, tai vastaavalla ämpärillä. Don ja Mikey ei syöny, kun niiden vuoro oli laskea. Se tyyppi jäi jotain varotteleen siihen jotain ja Don jäi kuunteleen. Mikey kerkes laskeen sen mäen ja moni muukin sen perässä. Kaikki meni semmosena rynnäkkönä niin Mikey jäi kaikkien jalkoihin. Don ei nähny ku Mikey laski ja ku kaikki oli laskenu, ni Don meni kans alas. Don oli tajupoiees ja se heräs jossain paikassa jossa oli Mikey kans. Siä oli joku tyyliin vanha mies ukkeli ja .............. en selitä ihan tarkalleen niin kuitenkin se tyyppi sit neuvo ne takasi mereen. Don ja Mikey pääs ratsastaan meressä elävillä kilpikonnilla (paljon suuremmilla). Sit ne kilpikonnat jätti Donin ja Mikeyn johonkin mihin piti.. sit ne matkas vähäsen jonnekki 'lenstäen' ja siel oli semmonen paikka... näytti metsältä joku tosi pimeä paikka.. kuitenkin niin siel oli Leo ja Raph jotka taisteli joitain ihmeökkimönkiäisiä vastaan. Sit kaikki tappeli siin jotain. Leo sain osuman ja mä heräsin. :s

Rupes kummasti nukuttaan... Sleep Sleep Sleep





Mäpä näin sellasta et ainoastaan Mikey (Migelangelo) lensi lentokoneella ja tippu kyyistä Laughing Laughing Laughing
Tulee kyyneleet silmiin kun nauran niin paljon Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
TMNT fani
TMNT fani

Mies Viestien lukumäärä : 21
Registration date : 19.11.2008

https://www.youtube.com/user/SCAPE212

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 2 Empty Vs: TMNT-unia?

Viesti  Momo Usagi Su Joulu 07, 2008 8:01 am

Näin tosi sekavaa unta viime yönä..
Olin marketissa kaverini kanssa. Menin lehtihyllylle ja kaverini juoksi mun luokse sylissään Death Note 6.
Mutta mutta.. se ei ollukkaan Death note.. Se oli Turtle note! Kannessa oli Raph ja jostain syystä Mona lisa oli takertunut siiihen kiinni.. (outoa.. mä olin jo melkein unohtanu koko kimman..) Muuten se kansi oli samanlainen kuin Death note kutosessa.. Sitten se marketti homma hävis kokonaan ja sitten tiellä ajeli semmonen pyöree panssarivaunu ja putos isoon reikään ja siellähän oli sitten viemäri ja viemärissä uiskenteli kumma metallihöskä joka söi panssari vaunun.. Sitten Mona kysyy kumpi haluaa siivota sen sotkun, Mikey vai Raph. *hiljaisuus*
Mona pistää Mikeyn siivoamaan ja menee Raphin kanssa makuuhuoneeseen >D
Sitten eräs hyväkäs tuli herättämään minut: Mitä sä vieläkin nukut? Kello on jo kaksi päivällä! *katsoo murhaavasti isäänsä* Sitten en enää saanu unta Sad
Momo Usagi
Momo Usagi

Nainen Viestien lukumäärä : 48
Ikä : 28
Registration date : 30.07.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 2 Empty Vs: TMNT-unia?

Viesti  Venus_ Ma Joulu 08, 2008 7:19 am

Näin unta, että Naruto ja Mestari Tikku paistoi vaahtokarkkeja jossain metsän keskellä. >XD Ne jutteli siinä samalla jostain päivänselvistä asioista. Sit PIKKU MYY tuli sinne noin vain ja söi Naruton ja Tikun vaivalla paistetut vaahtokarkit. Surprised
Venus_
Venus_

Nainen Viestien lukumäärä : 129
Ikä : 29
Registration date : 13.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 2 Empty Vs: TMNT-unia?

Viesti  Sabé To Joulu 25, 2008 8:10 am

Repesin xD
Siis melkeinpä kaikiile noille Very Happy
Sabé
Sabé

Nainen Viestien lukumäärä : 13
Ikä : 29
Registration date : 07.10.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 2 Empty Vs: TMNT-unia?

Viesti  Vieraili Pe Tammi 02, 2009 5:15 am

Mäkin oon nähny joskus noita TMNT ja prätkähiiri sekotus unia. No se meni jotenkinm näin.

Leipis oli lähteny new yorkiin ryöstämään luonnonrikkaukset. No prätkikset oli jotenkin tajunne sen ja sit ne lähti leipiksen perään. Eli siis Minni, Santtu, Vinski, Moto ja Turbo. Sittenkun ne pääs sinne ne eksy ja oli jo yö. Ne ajautu jollekkin kadulle ja sitten kilpparit löys ne. Leo ehdotti että prätkikset voisivat trulla heuille yöksi, ja sit ne kaikki innostuivat siitä ideasta. No ne meni sitten sinne luolalle. Ja Don rupes ettimään tietoa Leipiksestä ja Raph rupes tappelemaan Vinskin kanssa. Ainii ja Tikku yritti iskeä Minnin ... noo seuraavana päiovänä ne lähti ehtimään Leipistä. Eli Turtlesit ja prätkikset. Sitten kun ne löysi sen tornin , niin ne vaan ampu sen tohjoks ja hyuutivat "Lippu korkeella kansalaiset " ja lähtivät vetää jonnekkin.. Sitten se jatku siitä ihasn oudosti etten enään osaa selittää. :DDD

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 2 Empty Vs: TMNT-unia?

Viesti  Sydän Kilppari Ti Helmi 24, 2009 10:18 am

Juu, nyt hiiht5olomalla ajatus juoksee ja tulee nukuttua enemmän, niin istukaapa lapsukaiset, niin kerron teille tarinan joka tapahtui 24.2 yöllä...

Olin siellä jonkinmoisella tasolla vihreiden ystävieni kanssa ja niiden neljän muun akoluntin (vitos kausi). Ninja Tribunaalilla oli meijän aseet ja kaikilla meillä oli 200€. Ne rahat piti antaa niille ja hakea oma ase/aseet pois omalla vuorolla. Juttu toimi huutokaupan omaisesti, eli joku toinen sai haluta toisen aseen. Don mulkaisi ku bo ei kelvannu... Laughing Laughing
Sitte tuli vuoroni, mulla oli sellaiset kivat miekat, olin nimennyt ne Saijawaziksi. Shocked
Ja tästä se juttu tavallaan alkoi...
Olin just menossa hakemaan aseitani, ku yllättäen joku niistä neljästä ja Leo ja Don halus ne mun miekat!!! Shocked Menin siinä ihan shokkiin ja menin juttelemaan Donille. Se sano että se perustais Leon kanss aoman taisteluyhteyden. Shocked Shocked
Tähän väliin sanon että jos jaksoit näin pitkälle, niin onnitteluni, koska oudompia asioita ei pitäis enää tulla. Huokaus...
Minä ja Don oltais just yhdistetty meirän rahat niihin miekkoihin, muta sitte se meniki jotenki niin että koko maailma rupes huutaa niitä miekkoja. Jossai vaiheessa hinta oli luuloni mukaan 500, mutta se olikin 500 000. Loppujen lopuksi huutonetissä joku mimmi osti ne miekat hintaan 110 000 000. Auts...


Sanokaa suoraan, tämä tyttö tarvitsee lisää unta ja ehkä hiukka vähemmän valvomista koneella ja vidennen kauden kattomista... Laughing Laughing Laughing
Sydän Kilppari
Sydän Kilppari

Nainen Viestien lukumäärä : 169
Ikä : 29
Registration date : 15.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 2 Empty Vs: TMNT-unia?

Viesti  lovexxxleonardo To Maalis 05, 2009 7:32 am

oon usein nähny kilppareista unta. usein päähenkilönä on ollu leo, mut kerran oli rafkin. yleensä oon niinku niitten pään sisällä
lovexxxleonardo
lovexxxleonardo

Nainen Viestien lukumäärä : 537
Ikä : 31
Registration date : 05.03.2009

http://tairreset.deviantart.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 2 Empty Vs: TMNT-unia?

Viesti  sankonleo Pe Maalis 06, 2009 2:46 am

Mä näin semmosta unta jossa *en muista alkuu* niin leolle oltiin tehty jotain ja se hyökkäs silppurin asussa veljiensä kimppuun ja tikun. sen jälkeen se pakeni paikalta viemäreihin ja don seuras perässä myöhemmin. Ku leo pääs silppurin piilopaikkaan se istahti johonkin tuolille ja sillon sillä ei ollu silppurin asua. sit hunni ja yks jalkaninja rupes puhuu tähän malliin. ''hänestä tulee kelpo uusi silppuri'' Hunni sano. sit se ninja heilutti päätään ''minustakin olisi voinut tulla uusi silppuri. Kun leo hyökkäs silppurin kimppuun sain yhtä vähän vammoja kuin silppuri'' Sen jälkeen hunni oli sanomassa jotain kun leolla meni hermot ja se huus ''HILJAA'' hunni sano vielä ''kyllä sillä ainakin vihaa riittää'' ja sit don ryntäs sinne huoneeseen. sit leo sano näin ''kas... seurasit minua tänne asti'' ja don meinas huutaa ''ole hiljaa silpp...'' mut se keskeytti kun se näki leon. ''aivan niin minä olen uusi silppuri'' leo sano ja hyökkäs donin kimppuun. niiden taistelun aikana don asensi jotain laaset juttuja ja piiloutu. no sit se leo etti jonkun aikaa ja osu niihin laaserein. kun se ei päässy liikkuu se huuteli donille miten april ei ikinä rakastanu sitä ja miten april aina halus että donille kävis huonosti. don piti kyllä hyvin pokkaa ettei ruvennu huutaa. ja...ja... sit mä heräsin bounce


Viimeinen muokkaaja, sankonleo pvm La Loka 24, 2009 4:26 am, muokattu 1 kertaa
sankonleo
sankonleo

Nainen Viestien lukumäärä : 185
Ikä : 27
Registration date : 06.03.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 2 Empty Vs: TMNT-unia?

Viesti  lovexxxleonardo Ma Maalis 09, 2009 10:05 am

mä näin taas edellis yönä unta kilppareista. En muista ihan tarkkaan, mut siinä oli kaikki neljä kilpikonnaa(mä olin Leo) Very Happy siinä unessa me taisteltiin jotain musta pukuisia vihollisia vastaan (ei ollu jalka) me oltiin jossain sellasessa rakennuksessa, joka oli sisältä täynnä vettä. Seinillä oli kolmioita, joilla me seistiin. ne kolmiot kippas sinne veteen,jos ei pitäny varaansa. don, mike ja raf putos kai sinne veteen kai heti kun en muista niitä niillä kolmioilla. mun (eli leon)kaa samalla kolmiolla seiso caesy ja april (ne oli kans siin unessa) , mut sit me pudottiin siltä kolmiolta, kun mä huitasin jollain jollain ihme sauvalla joka oli mun kädessä. kun me pudottiin veteen caesy ja april katos ja yks semmonen mustapukunen pahis ampu mua ensin laaserilla ja sitten kiekoilla. Sitten yhtäkkiä me kaikki neljä oltiinkin jossain ihmeen jääpalatsissa, joka näytti hajoavan käsiin. vaikka se yks mies sanoi, että se jää kestä jonkun ihmeen pusido-potkun scratch mike kiusas mua työntämällä mua pitkin lattiaa, kuin moppia. vähän ennenkuin uni loppui, se mies käski poikien hyppiä jääesteiden yli. Mä en hyppinyt, vaan aion mennä suihkuun, sillä jostain syystä mulla oli yöpaita päällä.

Paripäivää sit mä näin unta, et mä ja mike oltiin kai saatu poliiseita sakot (me ajettiin pyörillä) sit siihen tuli toiset kilpparit pyörien kanssa katoo mitä tapahtuu...sit uni loppu. kerran olin raf, ja mä makasin rafina jonkun pimeen huoneen lattialla ja kärsin aivo syövästä. se oli pelottavaa :O sitten oli viel yks uni minkä muistan. Siinä oli ainakin leo, kun muistan kun se oli juuttunut rullaportitten yläpäässä sellaseen pyörivään juttuun ja mä sanoin sille vaan, että: " älä viitsi pelleillä leo" Wink
lovexxxleonardo
lovexxxleonardo

Nainen Viestien lukumäärä : 537
Ikä : 31
Registration date : 05.03.2009

http://tairreset.deviantart.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 2 Empty Vs: TMNT-unia?

Viesti  Admin Ke Syys 02, 2009 8:53 pm

Näin tossa viime yönä unta että Kilpparit oli Toia Bioniclestä.
Raf oli tietenkin Toa Tahu (tuli), Mikey oli Toa Ohua (hiekka), Don oli Toa Kopaka (jää) ja Leo oli Toa Lewa (ilma). Toa Gali eli vesi oli sitten April koska se on ainut nainen. No Niinkuin Bioniclen ykkös leffassa käykin, Toa Tahu saa myrkytyksen Rakseilta ja sekoaa. Niin sekosi Rafkin minun unessani ja se hyökkäsi Aprillin/Galin ja Leon/Lewan kimppuun. Niillä oli niitten suomalaiset ääninäyttelijät. Iteäni mietitytti, miksi Don vain seiso patsaana paikallaan. Vaikka Toa Kopaka on itse hyvin hiljainen niin se puolustaa silti tovereitaan niinkuin Donkin tekee. Mikey hoki sielä sivussa "Mää voittajaa vastaan. Olenhan Taistelu yhteys mestari!!"

En sitten muista siitä sen enempää ja se taistelu ei itseasiassa ratkennut...
Admin
Admin
Admin

Nainen Viestien lukumäärä : 451
Ikä : 29
Registration date : 10.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 2 Empty Vs: TMNT-unia?

Viesti  Salmiak Ma Syys 14, 2009 5:34 am

Hahahaa! x''DD Herran Jumala, miten repesin!
Minä en ole nähnyt Turtels-unia - ainakaan vielä. Wink
Salmiak
Salmiak

Nainen Viestien lukumäärä : 4
Ikä : 30
Registration date : 26.07.2009

http://kaotheshiba.webs.com

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 2 Empty Vs: TMNT-unia?

Viesti  Venus_ Ma Syys 28, 2009 7:57 pm

Näin unta, mutta en muista sitä kokonaan. Muistan nähneeni sitä jonakin muunakin yönä, mutta sillon en enää sitä muistanut.. Unessani alkoi sellainen uusi TMNT-jakso. Se alkoi tavallisesti jakson nimellä, joka unessani oli "Veljesten etsintä". Ensin näytettiin New Yorkkia. Se oli vähän sellainen pimee ja siellä oli varmaankin se Bishopin aiheuttama epidemia. Sitten kuvaan ilmesty Raph. Sillä oli sommonen iiiiiiiiiiiiso laaserpyssy ja se ammuskeli sillä niitä mutatoituja eläimiä. XD Nytkun mietin miten iso se laaserpyssy oikeesti oli sillä tossa unessa, niin en voi muuta kun nauraa. Laughing Harmi etten nähny tota unta loppuun, kun kello herätti..
Venus_
Venus_

Nainen Viestien lukumäärä : 129
Ikä : 29
Registration date : 13.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 2 Empty Vs: TMNT-unia?

Viesti  Admin Ti Syys 29, 2009 6:43 am

Varokaa se on Raf ja se ei pelkää käyttää laasepyssyä xD
Admin
Admin
Admin

Nainen Viestien lukumäärä : 451
Ikä : 29
Registration date : 10.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 2 Empty Vs: TMNT-unia?

Viesti  Venus_ Ti Loka 13, 2009 1:12 am

Taas näin mielenkiintosen unen..
Mä olin koulukuvauksissa omienn luokkalaisteni kanssa ja kaikki meni hyvin, kunnes.. Huoneessa alkoi räjähteleen ja valot sammuivat! Ensin oli kauhee paniikki, sitten huoneessa alkoi satamaan ja ukkostamaan.. Vähän myöhemmin, kun kamera oli kunnolla palasina, kuvaushuoneeseen tuli RAPHAEL, sillä moottoripyörällään ja teki seinään mahtavan kokosen aukon. Sitte sielt hyppi pupun kokosia jalkaninjoja ainaki triljoona ja niillä oli semmoset pienet tikarit! XD Ei ne pelottavilta näyttäny, mut sitte ku Raph asteli siitä moottoripyörästään pois, mun luokkalaiset ryntäs sen luo, pyysi nimmaria ja halaili sitä. Mä olin vähän sillee, mit' v*ttua ja menin tietenkin kans hakeen nimmarin. Raphael sano mulle jotain siinä vaiheessa ku se anto sen lapun, mut en muista mitä!!!!!!!!!!!! DX Ne pupujalkaniljat katos jossaki vaiheessa ja ei ne mitään pahaa tehny.. Kunhan riehuivat. Sitte taisin herätä joskus yöllä, ja muistin siitä ton verran vasta nyt.
Venus_
Venus_

Nainen Viestien lukumäärä : 129
Ikä : 29
Registration date : 13.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 2 Empty Vs: TMNT-unia?

Viesti  TMNT 4 ever! Ti Loka 13, 2009 1:52 am

Ei reps! Teillä on ihan mahtavia unia ihmiset Very Happy. Mä en kyllä itse ole mitään kamalan ihmeellisiä unia nähnyt, mutta nyt muistuu mieleen yks sellanen missä mä olin niinku Raphin pään sisällä, mut sit mulla oli se Donnyn bo-sauva ja mä vaan hypin ympäri Tampereen keskustaa (katoilla siis) ja oli yö....Aamulla sai kyllä herätyskello kyytiä, oli sen verran hauska uni Razz
TMNT 4 ever!
TMNT 4 ever!

Nainen Viestien lukumäärä : 24
Ikä : 28
Registration date : 08.10.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 2 Empty Vs: TMNT-unia?

Viesti  Admin Ke Loka 14, 2009 9:42 am

Ihana uni sulla Venus xD
Admin
Admin
Admin

Nainen Viestien lukumäärä : 451
Ikä : 29
Registration date : 10.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 2 Empty Vs: TMNT-unia?

Viesti  Venus_ Ke Loka 14, 2009 9:52 am

Admin kirjoitti:Ihana uni sulla Venus xD

XD
Venus_
Venus_

Nainen Viestien lukumäärä : 129
Ikä : 29
Registration date : 13.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 2 Empty Vs: TMNT-unia?

Viesti  Admin La Loka 24, 2009 4:18 am

Tossa Kuusamossa ollessani näin hassun unen TMNT:stä. Siinä ei kyllä tosiaan ollut päätä eikä häntää xD
Jos muistan oikein se alkoi siitä kun Mikey hyppeli Teini-titaani asussaan joennkkin, mutta tälläkertaa sen puku ei ollut punanen vaan Oranssi. No se sitten tuli johonki viidakon keskelee ja siin oli jotain Taru Sormusten Herrqa musaa taustalla.
Kaikilla muillakin kilppareilla oli Teini-Titaani asut (Rafilla punanen, Donilla liila etc.) ja sitten Mikey meni niidne luo. Ne meni sitten sellaiseen ryhmittymään että kaikki oli eri suuntaan ja jokaisen vastapäätä oli sellanen puulaiva jossa oli kilpparien otsapantojen väriset purjeet. Ne laivat oli sellaisilla paareila ja kaikilla kilppareilla oli isot narut kädessä.
Sitten Don kysyi Mikeltä "Onko sinullakin ongelmia laivasi kanssa"
Vastausta ei ehditty saada kun ne laivat lähti liukumaan niitä kohti ja ne sitten törmäs ja ilmastosta ja kaikesta muuta päätelen on mahdotonta että siihen tulee iso pölypilvi mutta se oli uni Very Happy.
No sitten näytettiin kun Raf nousi hajonneen laivan kaneelle ja sen puku oli riekaliena.
Jostain syytä se alkoi laskemaan onko kaikki sen varpaat ja sormet tallella, ja se laski ne ihan oudosti.
"5, 7 ja 9. joo kaikki tallella" hän sanoi ja sitten mä heräsin siihen kun koira hyppäs mun mahan päälle.
Admin
Admin
Admin

Nainen Viestien lukumäärä : 451
Ikä : 29
Registration date : 10.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 2 Empty Vs: TMNT-unia?

Viesti  Venus_ Su Loka 25, 2009 9:56 pm

Näin unta että mesettelin Leon kanssa. Ainut mitä muistan sen kirjottaneen ennen heräämistäni:
"Pystyn nostamaan kuorma auton joka painaa 54.25. Lievästi sanottuna." XD
Venus_
Venus_

Nainen Viestien lukumäärä : 129
Ikä : 29
Registration date : 13.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 2 Empty Vs: TMNT-unia?

Viesti  lovexxxleonardo Su Loka 25, 2009 11:32 pm

mesetystä leon kaa XD miks mä en nää tollasii unii x)
lovexxxleonardo
lovexxxleonardo

Nainen Viestien lukumäärä : 537
Ikä : 31
Registration date : 05.03.2009

http://tairreset.deviantart.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 2 Empty Vs: TMNT-unia?

Viesti  Admin Ma Loka 26, 2009 8:08 am

Vähä siistiä xD
Minöki haluun.... Tosin onhan se fanisähköposti mihin voi pistää kaikenlaista >|D
Admin
Admin
Admin

Nainen Viestien lukumäärä : 451
Ikä : 29
Registration date : 10.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 2 Empty Vs: TMNT-unia?

Viesti  lovexxxleonardo Ma Loka 26, 2009 10:09 am

mikä? O.o
lovexxxleonardo
lovexxxleonardo

Nainen Viestien lukumäärä : 537
Ikä : 31
Registration date : 05.03.2009

http://tairreset.deviantart.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 2 Empty Vs: TMNT-unia?

Viesti  sankonleo Ti Loka 27, 2009 5:35 am

Niin, mikä faniposti??
meinaatko sitä sun sivulla olevaa?
sankonleo
sankonleo

Nainen Viestien lukumäärä : 185
Ikä : 27
Registration date : 06.03.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 2 Empty Vs: TMNT-unia?

Viesti  Admin Ti Loka 27, 2009 7:22 am

Eieieieieiei en sitä. Vaan http://ninjaturtles.com sivulla onb muistaakseni paikkam istä saa Leon Rafin Donin tai miken jonku sähkäri osotteen ja siihe voi kenties lähettää jotain kivaa >w<
Admin
Admin
Admin

Nainen Viestien lukumäärä : 451
Ikä : 29
Registration date : 10.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

TMNT-unia? - Sivu 2 Empty Vs: TMNT-unia?

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 11 Edellinen  1, 2, 3, ... 9, 10, 11  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa