TMNTFoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

I Support you in the name of justice!

+16
SAINW
Wioly
victorwhite
Ninjaboy
Leo-Hyeena
.:TMNTGIRL:.
Sweetdonnie
Cecilia
Jaruto
memory-leo
Venus_
lovexxxleonardo
Kharon
Ninjatar
Admin
turtlestypy
20 posters

Sivu 5 / 6 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 5 Empty Vs: I Support you in the name of justice!

Viesti  Leo-Hyeena Ma Toukokuu 16, 2011 7:56 am

owo.. mulla on hirvee vatsakipu...
Leo-Hyeena
Leo-Hyeena

Nainen Viestien lukumäärä : 81
Ikä : 29
Registration date : 11.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 5 Empty Vs: I Support you in the name of justice!

Viesti  .:TMNTGIRL:. Ti Toukokuu 17, 2011 9:19 pm

Ninjatar kirjoitti:Jos TMNT ois totta niin lyön vaikka vetoa et Casey ja Raph ois valvonu koko yön tölläten maaliman mestaruus kisoja. SUOMI VOITTI RUOTSIN 6-1 Very Happy Very Happy Very Happy Smile Smile Smile !!!! HYVÄ SUOMI Very Happy !!! IHANAA LEIJONAT IHANAA Smile Smile Smile !!!!

Nytpä ei meitin koulus mistään muusta puhutakkaan kuin Suomen MM-mestaruudesta lätkässä. Very Happy Ja kuunnellaan koko ajan koulus Ihanaa Leijonat Ihanaa:ta ja Poika Saunoo. XD No ainakin on mukavaammat tunnit. Ja kyllä meikä katto myös sen lätkämatsin vaikka en lätkästä järin kiinnostunu oo. Smile
.:TMNTGIRL:.
.:TMNTGIRL:.

Nainen Viestien lukumäärä : 262
Ikä : 26
Registration date : 10.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 5 Empty Vs: I Support you in the name of justice!

Viesti  Sweetdonnie Ma Toukokuu 30, 2011 8:58 am

SSuomi!! <3<3<3<3<3<3<3
Sweetdonnie
Sweetdonnie

Nainen Viestien lukumäärä : 35
Ikä : 29
Registration date : 21.04.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 5 Empty Vs: I Support you in the name of justice!

Viesti  Leo-Hyeena La Kesä 04, 2011 1:43 am

Jee, kesäloma alkoi!!!! Ja sain todistuskeskiarvoksi 9.6!! Paremmin kuin silloin joskus!
Leo-Hyeena
Leo-Hyeena

Nainen Viestien lukumäärä : 81
Ikä : 29
Registration date : 11.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 5 Empty I support you in the name of justice

Viesti  Ninjatar La Kesä 04, 2011 9:03 pm

Tiedätteks te Mortal Kombatin. Siin on kuulemma joku sellanen hahmo joka on kuin lisko ja sen nimi on Reptile. Yks sen fatality on repiä vastustajan pää irti kielellä Evil or Very Mad

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 5 Empty Vs: I Support you in the name of justice!

Viesti  .:TMNTGIRL:. Su Kesä 05, 2011 5:43 am

Mortal Kombat? .... Ei sano mulle mitään. XD
Jouduin laulaa kevätjuhlas mikkiin. En onneks pyörtyny vaik mulle sanottiinki et näytin laval silt ku pyörtyisin kohta. Very Happy Juu mukavaa oli ja vähän ihmettelin ku oppilaille alettiin jakaa luokan yhteisii rahoi (ku ei menty leirikouluun, luokkaretkelle jne.). Very Happy Ja sisko menee Kuusamoon kuukaudeks niin saan olla joka päivä klo 06:00 - 16:00 yksin =) Mitkä mahdollisuudet. Sain keskiarvoksi 8,6 ja en ole päässy kesäfiiliksiin... vielä Wink
.:TMNTGIRL:.
.:TMNTGIRL:.

Nainen Viestien lukumäärä : 262
Ikä : 26
Registration date : 10.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 5 Empty Vs: I Support you in the name of justice!

Viesti  Admin Ma Kesä 06, 2011 12:36 pm

Ninjatar kirjoitti:Tiedätteks te Mortal Kombatin. Siin on kuulemma joku sellanen hahmo joka on kuin lisko ja sen nimi on Reptile. Yks sen fatality on repiä vastustajan pää irti kielellä Evil or Very Mad

Jos raakuutta etit, katsoppa God of Warit :3. Päähahmo voi repiä sisälmykset irti takapuolesta <333
Mutta uudet Mortal Kombatit ei minua oikein innosta koska olen Tekken faneja : )
Admin
Admin
Admin

Nainen Viestien lukumäärä : 451
Ikä : 29
Registration date : 10.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 5 Empty Vs: I Support you in the name of justice!

Viesti  .:TMNTGIRL:. Ma Kesä 06, 2011 11:56 pm

Ihanat puheenaiheet täällä Very Happy
Itte en tiiä kumpaakaan noista (täällä takapajulassa kun olen joutunut elämään..) mut pitääpä ottaa asiasta selvää.

Onks kukaan muute käyny viel linnanmäen Ukossa? Ittelläni ois tarkotus mennä siihen kunhan vaan eka pääsen Linnanmäelle asti (Mul on tää ihana yllisuojeleva äiti joka ei anna mun mennä yksin ees kirkkonummelle asti vaik täält on sinne tyyliin 12-14 kilometrii. -_-)
.:TMNTGIRL:.
.:TMNTGIRL:.

Nainen Viestien lukumäärä : 262
Ikä : 26
Registration date : 10.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 5 Empty I support you in the name of justice

Viesti  Ninjatar Ti Kesä 07, 2011 9:12 pm

.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Ihanat puheenaiheet täällä Very Happy
Itte en tiiä kumpaakaan noista (täällä takapajulassa kun olen joutunut elämään..) mut pitääpä ottaa asiasta selvää.

Onks kukaan muute käyny viel linnanmäen Ukossa? Ittelläni ois tarkotus mennä siihen kunhan vaan eka pääsen Linnanmäelle asti (Mul on tää ihana yllisuojeleva äiti joka ei anna mun mennä yksin ees kirkkonummelle asti vaik täält on sinne tyyliin 12-14 kilometrii. -_-)

Mä kyl aikoisin mennä mut me ollaan lähdös Kreetalle. Plus sit faija ehdotti et mentäis Flowparkiin ja sit loppukesässtä on tulossa matka Särkikseen. Twisted Evil

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 5 Empty Vs: I Support you in the name of justice!

Viesti  victorwhite Ma Elo 01, 2011 3:28 am

study ,kuulostaa hyvältä
victorwhite
victorwhite

Mies Viestien lukumäärä : 2
Registration date : 28.07.2011

http://www.leawo.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 5 Empty Vs: I Support you in the name of justice!

Viesti  .:TMNTGIRL:. Ti Elo 02, 2011 1:09 am

Kävin Ukos 2 kertaa mut en kyllä sitä kolmatta kertaa käyny koska jonois piti seistä ainaki 20 minsaa... Sit yöl tultiin 12 aikaan kotiin ja koira oli ihan sekasin ku omistajat vihdoin tuli. xP
.:TMNTGIRL:.
.:TMNTGIRL:.

Nainen Viestien lukumäärä : 262
Ikä : 26
Registration date : 10.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 5 Empty I support you in the name of justice

Viesti  Ninjatar Ti Elo 02, 2011 9:55 pm

.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Kävin Ukos 2 kertaa mut en kyllä sitä kolmatta kertaa käyny koska jonois piti seistä ainaki 20 minsaa... Sit yöl tultiin 12 aikaan kotiin ja koira oli ihan sekasin ku omistajat vihdoin tuli. xP
Onks Ukko hurja affraid

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 5 Empty Vs: I Support you in the name of justice!

Viesti  .:TMNTGIRL:. Ke Elo 03, 2011 12:01 am

Ninjatar kirjoitti:
.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Kävin Ukos 2 kertaa mut en kyllä sitä kolmatta kertaa käyny koska jonois piti seistä ainaki 20 minsaa... Sit yöl tultiin 12 aikaan kotiin ja koira oli ihan sekasin ku omistajat vihdoin tuli. xP
Onks Ukko hurja affraid
Ons se ekal kerral tosi hurja. Ittekki vaan siel kyydis ekal kerral: "Hyi v***u! S*****a!" jne. lol Mut tokal kerral ei ollu enään niin paha. Very Happy Mut se on siistii et kun oot ylösalasin sä näät koko paikan ylösalasin. Very Happy
.:TMNTGIRL:.
.:TMNTGIRL:.

Nainen Viestien lukumäärä : 262
Ikä : 26
Registration date : 10.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 5 Empty I support you in the name of justice!

Viesti  Ninjatar Ke Elo 03, 2011 8:57 pm

.:TMNTGIRL:. kirjoitti:
Ninjatar kirjoitti:
.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Kävin Ukos 2 kertaa mut en kyllä sitä kolmatta kertaa käyny koska jonois piti seistä ainaki 20 minsaa... Sit yöl tultiin 12 aikaan kotiin ja koira oli ihan sekasin ku omistajat vihdoin tuli. xP
Onks Ukko hurja affraid
Ons se ekal kerral tosi hurja. Ittekki vaan siel kyydis ekal kerral: "Hyi v***u! S*****a!" jne. lol Mut tokal kerral ei ollu enään niin paha. Very Happy Mut se on siistii et kun oot ylösalasin sä näät koko paikan ylösalasin. Very Happy
Cool! Siistii! Mega extremee cheers !

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 5 Empty Vs: I Support you in the name of justice!

Viesti  .:TMNTGIRL:. To Elo 04, 2011 10:54 am

Katoin yht Trailerii ja repesin minkä äänenä Markus Blom oli. Very Happy
.:TMNTGIRL:.
.:TMNTGIRL:.

Nainen Viestien lukumäärä : 262
Ikä : 26
Registration date : 10.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 5 Empty Vs: I Support you in the name of justice!

Viesti  Wioly To Kesä 28, 2012 2:15 am

.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Katoin yht Trailerii ja repesin minkä äänenä Markus Blom oli. Very Happy
Haluisin niin nähdä ton trailerin : D Ite kun katsoin Youtubesta Transformers Armadaa,niin olin silleen "IHKUA!" kun kuulin Starscreamin äänen-Pauli Virta :<3:
Wioly
Wioly

Nainen Viestien lukumäärä : 91
Registration date : 23.03.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 5 Empty Vs: I Support you in the name of justice!

Viesti  .:TMNTGIRL:. To Kesä 28, 2012 5:16 am

Wioly kirjoitti:
.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Katoin yht Trailerii ja repesin minkä äänenä Markus Blom oli. Very Happy
Haluisin niin nähdä ton trailerin : D Ite kun katsoin Youtubesta Transformers Armadaa,niin olin silleen "IHKUA!" kun kuulin Starscreamin äänen-Pauli Virta :<3:
Kato Transformers Primee. Starscream on ihana siinä ja voi että sen ääni <3 Steve Blum did excellent job!
Sen muute hassua et yleensä mun suosikki TFssä on Starscream, paitti niis michael bayn leffois. Ne leffat on kyl älyttömän hyvii, mut se teki Starscreamist sellasen... oudon, enkä mä oikein sen ulkonäöstäkää tykänny, tuli mieleen joku ylisuuri ötökkä tai jotain. XD Ääni oli kyl ihan kohdallaan. Toisaalta yleensä hahmo josta en tykkää (eli Megatron) oli niis leffois mun suosikki. Optimus on mun suosikki myös Megatronin jälkeen niis leffois.

Ja se traileri: https://www.youtube.com/watch?v=ekBEp7pOaWU
.:TMNTGIRL:.
.:TMNTGIRL:.

Nainen Viestien lukumäärä : 262
Ikä : 26
Registration date : 10.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 5 Empty Vs: I Support you in the name of justice!

Viesti  .:TMNTGIRL:. To Kesä 28, 2012 5:17 am

Onks kukaan muute sattumoisin menos lintsille ens maanantaina? Meikä on. Very Happy (TT__TT ylihuomen synttärit)
.:TMNTGIRL:.
.:TMNTGIRL:.

Nainen Viestien lukumäärä : 262
Ikä : 26
Registration date : 10.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 5 Empty I support you in name of justice

Viesti  Ninjatar To Kesä 28, 2012 10:01 pm

Wioly kirjoitti:
.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Katoin yht Trailerii ja repesin minkä äänenä Markus Blom oli. Very Happy
Haluisin niin nähdä ton trailerin : D Ite kun katsoin Youtubesta Transformers Armadaa,niin olin silleen "IHKUA!" kun kuulin Starscreamin äänen-Pauli Virta :<3:
Joo itekin oon huomannu et Armada Starscream kuulostaa ihan Raphilta. Toisaalta Starscreamhan yrittää päästä Megatroniks Megatronin paikalle Smile

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 5 Empty Vs: I Support you in the name of justice!

Viesti  SAINW Pe Kesä 29, 2012 1:27 am

Ninjatar kirjoitti:
Wioly kirjoitti:
.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Katoin yht Trailerii ja repesin minkä äänenä Markus Blom oli. Very Happy
Haluisin niin nähdä ton trailerin : D Ite kun katsoin Youtubesta Transformers Armadaa,niin olin silleen "IHKUA!" kun kuulin Starscreamin äänen-Pauli Virta :<3:
Joo itekin oon huomannu et Armada Starscream kuulostaa ihan Raphilta. Toisaalta Starscreamhan yrittää päästä Megatroniks Megatronin paikalle Smile
En oo koskaan tajunnu et miten paljon noissa lastenohjelmissa kierrätetään ääniä Very Happy Yllätyin mukavasti kun katoin 5v serkkuni seurana lastenohjelmia ja sielt tuli joku ohjelma siit Postimies Paten kissast (Jessi?) ja ihmettelin ku jotkut äänet tuntu niin tutuilta. Sit katoin lopputekstei ni ääninäyttelijöinä oli Markus Blom ja Elise Langenoja. Ja seuraavas lastenohjelmas Susa Saukko. Nyt aina välillä katon lastenohjelmia ihan uteliaisuudesta ja yritän aina bongata jonkun entisen "turtlestähden".
SAINW
SAINW

Mies Viestien lukumäärä : 161
Ikä : 28
Registration date : 09.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 5 Empty Vs: I Support you in the name of justice!

Viesti  lovexxxleonardo La Kesä 30, 2012 1:30 am

juttelin tästä asiasta yhen mun kaverin kaa, joka on työskennelly mukana parissa elokuvassa ja se sano, et se et samoi näyttelijöitä kierrätetään, ei johdu siitä et suomessa ei olis ääniä. Esim. Jukka rasila on ainut, jolla on lupa antaa äänensä shrekissä niille hahmoille. Tollasissa kansainvälisissä elokuvissa ääninäyttelijät joudutaan joskus hyväksyttää alkuperäis maassa, jotta se muistuttaa tarpeeksi alkuperäistä ja säilyttää elokuvan tunnelman.
Näissä pikku sarjoissa olevilla ääninäyttelijöillä on sellaset helpot äänet, joita on helppo kierrättää Smile
lovexxxleonardo
lovexxxleonardo

Nainen Viestien lukumäärä : 537
Ikä : 31
Registration date : 05.03.2009

http://tairreset.deviantart.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 5 Empty Vs: I Support you in the name of justice!

Viesti  Wioly La Kesä 30, 2012 1:52 am

lovexxxleonardo kirjoitti:juttelin tästä asiasta yhen mun kaverin kaa, joka on työskennelly mukana parissa elokuvassa ja se sano, et se et samoi näyttelijöitä kierrätetään, ei johdu siitä et suomessa ei olis ääniä. Esim. Jukka rasila on ainut, jolla on lupa antaa äänensä shrekissä niille hahmoille. Tollasissa kansainvälisissä elokuvissa ääninäyttelijät joudutaan joskus hyväksyttää alkuperäis maassa, jotta se muistuttaa tarpeeksi alkuperäistä ja säilyttää elokuvan tunnelman.
Näissä pikku sarjoissa olevilla ääninäyttelijöillä on sellaset helpot äänet, joita on helppo kierrättää Smile
Jaa et se menee näin. Kiva,uus asia opittu *kumarrus* ^^
Wioly
Wioly

Nainen Viestien lukumäärä : 91
Registration date : 23.03.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 5 Empty Vs: I Support you in the name of justice!

Viesti  Admin Ti Heinä 03, 2012 6:05 am

Jännä kyl tollanen Very Happy. Kiitosta tästä uudesta informaatiosta
Admin
Admin
Admin

Nainen Viestien lukumäärä : 451
Ikä : 29
Registration date : 10.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 5 Empty Vs: I Support you in the name of justice!

Viesti  Wioly La Elo 11, 2012 8:01 am

Isä vähän sekoili tossa hetki sitten. Se jotaki duunas ja sano;"Jos sulla on Tobleranoa,anna sitä." Sit se sano et se on paras leffasanonta. Mä ihmetteli et mitä se meinas. "Se 'jos sulla on jenejä,nii anna niitä'." Sitten intin vastaan ja sanoin et se on TMNT:stä läskimooses Ikuinen joka niin sano. Aloin selostamaan sille ja kerroin,et Leon mennessä Japaniin se tapas Ikuisen joka sano niin ja näin. Kysyin äidin mielipidettä ja se oli mun kanssa samaa mieltä. Isä luuli et se on jostain animesta se pätkä. xD Sitten haukuin iskää huonoksi isäksi,ku ei tiedä mitä lapset telkusta kattoo.
Wioly
Wioly

Nainen Viestien lukumäärä : 91
Registration date : 23.03.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 5 Empty Vs: I Support you in the name of justice!

Viesti  SAINW La Elo 11, 2012 1:40 pm

Wioly kirjoitti:Isä vähän sekoili tossa hetki sitten. Se jotaki duunas ja sano;"Jos sulla on Tobleranoa,anna sitä." Sit se sano et se on paras leffasanonta. Mä ihmetteli et mitä se meinas. "Se 'jos sulla on jenejä,nii anna niitä'." Sitten intin vastaan ja sanoin et se on TMNT:stä läskimooses Ikuinen joka niin sano. Aloin selostamaan sille ja kerroin,et Leon mennessä Japaniin se tapas Ikuisen joka sano niin ja näin. Kysyin äidin mielipidettä ja se oli mun kanssa samaa mieltä. Isä luuli et se on jostain animesta se pätkä. xD Sitten haukuin iskää huonoksi isäksi,ku ei tiedä mitä lapset telkusta kattoo.
Hahhah Very Happy Meidän porukat tietää vaan suunnilleen mikä Turtles on.
Meidän iskä tuli tosin kattomaan TMNT nelosta mun kaa ku katoin sitä olkkaris. "Aika hienosti ja aidosti noi kilpikonnat on tehty, ei mun aikanani vaan tollasta ollu." Sit se oli hetken pääst et: "Ai niin toi sininen on se... Leonardo. Ja toi punapää on Raf ja toi violetti on... Donatello. Mikä ton oranssin nimi oli?" Mä kysyin siin vaihees et mistä hitosta sä tiedät noitten nimet? Sit iskä katto mua ku tärähtänyttä ja sano: "No ethän sä lapsena mistään muusta puhunukaa ku noista kilpikonnista."
Siin vaihees tajusin et meijän iskä on tosi mahtava tyyppi! Very Happy
SAINW
SAINW

Mies Viestien lukumäärä : 161
Ikä : 28
Registration date : 09.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 5 Empty Vs: I Support you in the name of justice!

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 5 / 6 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa