TMNTFoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

I Support you in the name of justice!

+16
SAINW
Wioly
victorwhite
Ninjaboy
Leo-Hyeena
.:TMNTGIRL:.
Sweetdonnie
Cecilia
Jaruto
memory-leo
Venus_
lovexxxleonardo
Kharon
Ninjatar
Admin
turtlestypy
20 posters

Sivu 2 / 6 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 2 Empty Vs: I Support you in the name of justice!

Viesti  turtlestypy Ti Maalis 30, 2010 8:20 am

Niin minuakin... Ja minä raukka kun en tiennyt koko Ninja Tribul:ta ennenkuin vasta netissä... Miksi oi miksi sitä ei näytetty tv:ssä? Ärsyttää...
turtlestypy
turtlestypy

Nainen Viestien lukumäärä : 105
Ikä : 28
Registration date : 27.10.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 2 Empty Vs: I Support you in the name of justice!

Viesti  Venus_ Ti Maalis 30, 2010 8:21 am

Kyllä ne jätettiin just sen takia näyttämättä, et sitä muka pidetään liian raakana. Jostain oon kuullu, et ne ei ois saanu edes dubattua sitä.. en tiedä pitääkö paikkaansa.
Venus_
Venus_

Nainen Viestien lukumäärä : 129
Ikä : 29
Registration date : 13.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 2 Empty Vs: I Support you in the name of justice!

Viesti  lovexxxleonardo Ti Maalis 30, 2010 8:22 am

Venus_ kirjoitti:Kyllä ne jätettiin just sen takia näyttämättä, et sitä muka pidetään liian raakana. Jostain oon kuullu, et ne ei ois saanu edes dubattua sitä.. en tiedä pitääkö paikkaansa.

no miks ne sit näyttää sitä sitten niin aikasin aamulla, jos siitä kerran tullee ongelmia -_-
lovexxxleonardo
lovexxxleonardo

Nainen Viestien lukumäärä : 537
Ikä : 31
Registration date : 05.03.2009

http://tairreset.deviantart.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 2 Empty I support you name in the justice

Viesti  Ninjatar Ke Maalis 31, 2010 4:09 am

Jeah. TMNT katominen illalla ilman valoja onkin aikast siistii. Miks ne ei vois näyttää sitä vaik lauantai iltana

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 2 Empty I support you name in the justice

Viesti  Ninjatar To Huhti 01, 2010 8:16 am

Mä olen Mandy















Aprilliä syökää silliä! Hyvää aprilli-päivää cheers

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 2 Empty Vs: I Support you in the name of justice!

Viesti  Kharon To Huhti 01, 2010 10:39 am

Hyvää aprillia sinullekin, Ninjatar.

Ja jo on kumma että eivät näyttäneet sitä Ninja Tribunal-kautta. Onhan nykypäivän lapset nähnyt jo kaikenlaisia kauheuksia töllöstä ja sitten tollasta ei näytetä. Ymmärtäsin jos päitä putoilis ja veri lentäis kaaressa. Mutta se on hei piirretty Suspect
Kharon
Kharon

Viestien lukumäärä : 140
Registration date : 16.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 2 Empty I support you name in the justice

Viesti  Ninjatar To Huhti 01, 2010 11:10 pm

Tosta olen kyl ihan samaa mieltä

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 2 Empty Vs: I Support you in the name of justice!

Viesti  turtlestypy Su Huhti 04, 2010 5:53 am

Samoin meikä.
turtlestypy
turtlestypy

Nainen Viestien lukumäärä : 105
Ikä : 28
Registration date : 27.10.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 2 Empty I support you of name in the justice

Viesti  Ninjatar Su Huhti 04, 2010 11:21 pm

Musta se jakso missä Bishop siirtää Splinterin taidot siihen terminaattoriinsa on kyl yks jännimistä jaksoista. Mua vaan ihmetyttää miten Bishop selvis siitä kun se lihakoukku lävisti sen vatsan vaik sitä ei näytetty. Nimi tais olla Bishop's gambit.

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 2 Empty Vs: I Support you in the name of justice!

Viesti  turtlestypy Ma Huhti 05, 2010 5:07 am

Minä en koko kyseistä jaksoa tiedä... kuulostaa karmivalta...
turtlestypy
turtlestypy

Nainen Viestien lukumäärä : 105
Ikä : 28
Registration date : 27.10.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 2 Empty I support you of name in the justice

Viesti  Ninjatar Ma Huhti 05, 2010 7:41 am

Toisiks jännin jakso jonka oon nähyny on hunted. Se kun siin on se vähäsen tärähtäneen oloinen metsästäjä joka puhuu aseilleen kuin ne olis ollu tyttöjä. Se joka yhes kohtaa sit sieppas Nahkapään. Kun se roisto katso tähtäimen läpi oli oikeesti pakko huutaa englanniks "Guys, it's a trap!"

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 2 Empty Vs: I Support you in the name of justice!

Viesti  lovexxxleonardo Ma Huhti 05, 2010 9:36 am

Ninjatar kirjoitti:Toisiks jännin jakso jonka oon nähyny on hunted. Se kun siin on se vähäsen tärähtäneen oloinen metsästäjä joka puhuu aseilleen kuin ne olis ollu tyttöjä. Se joka yhes kohtaa sit sieppas Nahkapään. Kun se roisto katso tähtäimen läpi oli oikeesti pakko huutaa englanniks "Guys, it's a trap!"

musta se on niin läppä siks, kun leo astuu siihen pommiin vaikka just sekuntti sitten on sanottu, et kattokaa mihin astutte.
lovexxxleonardo
lovexxxleonardo

Nainen Viestien lukumäärä : 537
Ikä : 31
Registration date : 05.03.2009

http://tairreset.deviantart.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 2 Empty Vs: I Support you in the name of justice!

Viesti  Kharon Ma Huhti 05, 2010 10:11 am

lovexxxleonardo kirjoitti:
Ninjatar kirjoitti:Toisiks jännin jakso jonka oon nähyny on hunted. Se kun siin on se vähäsen tärähtäneen oloinen metsästäjä joka puhuu aseilleen kuin ne olis ollu tyttöjä. Se joka yhes kohtaa sit sieppas Nahkapään. Kun se roisto katso tähtäimen läpi oli oikeesti pakko huutaa englanniks "Guys, it's a trap!"

musta se on niin läppä siks, kun leo astuu siihen pommiin vaikka just sekuntti sitten on sanottu, et kattokaa mihin astutte.

Ja Rafhan nälvi tästä sitten jonkin aikaa jälkeenpäin lol!
Kharon
Kharon

Viestien lukumäärä : 140
Registration date : 16.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 2 Empty I support you in the name of justice

Viesti  Ninjatar Ti Huhti 06, 2010 4:51 am

No joo. Se Leon astuminen pommiin oli noloa mut muuten se jakso on jännä. Kolmos paikan saa Rogue in the house jakson 2 osa. Se on just jännä kun Leo saa eka hälytyksen Mikeltä handsfreen kautta sit Donilta ja sit hoksaa et Hunni on vanginnu Splinterin. Se on kans se jakso kun niillä on apuna triceraton sotilas ja se luulee et kilpparit on triceratoneja

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 2 Empty Vs: I Support you in the name of justice!

Viesti  lovexxxleonardo Ke Huhti 07, 2010 7:19 am

se triseratops on nii sulonen, kun se pitää kilppareita johtajinaan : )
lovexxxleonardo
lovexxxleonardo

Nainen Viestien lukumäärä : 537
Ikä : 31
Registration date : 05.03.2009

http://tairreset.deviantart.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 2 Empty I support you in the name of justice

Viesti  Ninjatar Ke Huhti 07, 2010 7:36 am

Musta se oli aikast huvittavaa. Mut mua ihmetyttää yks juttu. Miks tuottajat eivät keksineet käyttää vaikka tyrannosaurus rexiä. Triceratopsit on kasvissyöjiä

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 2 Empty Vs: I Support you in the name of justice!

Viesti  lovexxxleonardo Ke Huhti 07, 2010 7:52 am

just siks. jos se olis ollu rex, se olis syöny kilpparit. triseratopsit on erittäin agressiivisia suuttuessaan ja voimat tappaa täysikokosen t- rexin puollustaessaan itseään. sitä paitsi triseratopsi on paljon siistimman näkönen xD
lovexxxleonardo
lovexxxleonardo

Nainen Viestien lukumäärä : 537
Ikä : 31
Registration date : 05.03.2009

http://tairreset.deviantart.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 2 Empty Vs: I Support you in the name of justice!

Viesti  Kharon Ke Huhti 07, 2010 10:16 am

Triceratopsithan oli muistaakseni toisen turtlesien luojista sellasia suosikkeja. Ja se kuulemma piirteli niitä koulussakin että kai ne on sen takia just niitä. Ainakin tollasta oon kuullut, tosin en ole varma...
Kharon
Kharon

Viestien lukumäärä : 140
Registration date : 16.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 2 Empty I support you in the name of justice

Viesti  Ninjatar To Huhti 08, 2010 5:15 am

Okei tajusin. Siis tmnt:n luojat käytti triceratoneja avaruusolioina

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 2 Empty Vs: I Support you in the name of justice!

Viesti  Admin To Huhti 08, 2010 8:30 am

Tosta tuli mielikuva että ei helvata jos ne olis pistäny T-Rexit siihen Triceratopsien sijasta niin sais siinä kuka tahansa revetä kun niillä on niin pienet etukäpälät nii miten ihmeessä ne pitelis niitä karmeita aseitansa XD
Admin
Admin
Admin

Nainen Viestien lukumäärä : 451
Ikä : 29
Registration date : 10.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 2 Empty Vs: I Support you in the name of justice!

Viesti  lovexxxleonardo To Huhti 08, 2010 9:55 am

no joo xD
ja eihän t-rexit oo ees kovin nopeta
lovexxxleonardo
lovexxxleonardo

Nainen Viestien lukumäärä : 537
Ikä : 31
Registration date : 05.03.2009

http://tairreset.deviantart.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 2 Empty I support you in the name of justice

Viesti  Ninjatar Pe Huhti 09, 2010 3:00 am

No joo. Mut velociraptorit on tosi nopeita. Ne triceratonien sijaan voi juku

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 2 Empty Vs: I Support you in the name of justice!

Viesti  Admin Pe Huhti 09, 2010 11:38 am

lovexxxleonardo kirjoitti:no joo xD
ja eihän t-rexit oo ees kovin nopeta

Ei mutta kannibaaleja
Admin
Admin
Admin

Nainen Viestien lukumäärä : 451
Ikä : 29
Registration date : 10.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 2 Empty I support you in the name of justice

Viesti  Ninjatar Pe Huhti 09, 2010 10:26 pm

Onks joku koskaan toivonut tmnt aiheista lemmikkiä. Joskus kolmannella mä halusin 4 kilpikonnaa ja rotan, kuudennella mä halusin rotan ja nyt mä haluisin kilpikonnan

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 2 Empty Vs: I Support you in the name of justice!

Viesti  turtlestypy Pe Huhti 09, 2010 11:03 pm

Minä olen ainakin tässä kasilla ajatellut ostaa kilpikonnan, mutta on tullut kilpikonnista tullut vähäsen huonoja kokemuksia. Nimittäin sellainen juttu, kun minä ja mun yks kaveri oltiin heilumassa jossain ja sitte me mentiin yhden talon pihaan leikkimään. Ja siellä pihalla näin köntystelevän keskikokoisen kilpikonnan. No sitten me siinä paijjailtiin sitä ja minä sain pitää sitä sylissä. Mut sitte tapahtu jotakin. Nimittäin se kilpikonna pissas!

Se oli aikas jännää... Mutta kyllä minä sellaisen kilpikonnan haluaisin. ~~~
turtlestypy
turtlestypy

Nainen Viestien lukumäärä : 105
Ikä : 28
Registration date : 27.10.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 2 Empty Vs: I Support you in the name of justice!

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 2 / 6 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa