TMNTFoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

I Support you in the name of justice!

+16
SAINW
Wioly
victorwhite
Ninjaboy
Leo-Hyeena
.:TMNTGIRL:.
Sweetdonnie
Cecilia
Jaruto
memory-leo
Venus_
lovexxxleonardo
Kharon
Ninjatar
Admin
turtlestypy
20 posters

Sivu 6 / 6 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6

Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 6 Empty I support you name in the Justice

Viesti  Ninjatar La Elo 11, 2012 10:00 pm

SAINW kirjoitti:
Wioly kirjoitti:Isä vähän sekoili tossa hetki sitten. Se jotaki duunas ja sano;"Jos sulla on Tobleranoa,anna sitä." Sit se sano et se on paras leffasanonta. Mä ihmetteli et mitä se meinas. "Se 'jos sulla on jenejä,nii anna niitä'." Sitten intin vastaan ja sanoin et se on TMNT:stä läskimooses Ikuinen joka niin sano. Aloin selostamaan sille ja kerroin,et Leon mennessä Japaniin se tapas Ikuisen joka sano niin ja näin. Kysyin äidin mielipidettä ja se oli mun kanssa samaa mieltä. Isä luuli et se on jostain animesta se pätkä. xD Sitten haukuin iskää huonoksi isäksi,ku ei tiedä mitä lapset telkusta kattoo.
Hahhah Very Happy Meidän porukat tietää vaan suunnilleen mikä Turtles on.
Meidän iskä tuli tosin kattomaan TMNT nelosta mun kaa ku katoin sitä olkkaris. "Aika hienosti ja aidosti noi kilpikonnat on tehty, ei mun aikanani vaan tollasta ollu." Sit se oli hetken pääst et: "Ai niin toi sininen on se... Leonardo. Ja toi punapää on Raf ja toi violetti on... Donatello. Mikä ton oranssin nimi oli?" Mä kysyin siin vaihees et mistä hitosta sä tiedät noitten nimet? Sit iskä katto mua ku tärähtänyttä ja sano: "No ethän sä lapsena mistään muusta puhunukaa ku noista kilpikonnista."
Siin vaihees tajusin et meijän iskä on tosi mahtava tyyppi! Very Happy
Mun porukoista kumpikaan ei o heittäny mitään kilppari läppää. Äiti kyl päihitti pikkuveljen TMNT Smash upissa jos se lasketaan Smile

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 6 Empty Vs: I Support you in the name of justice!

Viesti  ForeverTurtle Su Elo 12, 2012 7:19 am

Ninjatar kirjoitti:
SAINW kirjoitti:
Wioly kirjoitti:Isä vähän sekoili tossa hetki sitten. Se jotaki duunas ja sano;"Jos sulla on Tobleranoa,anna sitä." Sit se sano et se on paras leffasanonta. Mä ihmetteli et mitä se meinas. "Se 'jos sulla on jenejä,nii anna niitä'." Sitten intin vastaan ja sanoin et se on TMNT:stä läskimooses Ikuinen joka niin sano. Aloin selostamaan sille ja kerroin,et Leon mennessä Japaniin se tapas Ikuisen joka sano niin ja näin. Kysyin äidin mielipidettä ja se oli mun kanssa samaa mieltä. Isä luuli et se on jostain animesta se pätkä. xD Sitten haukuin iskää huonoksi isäksi,ku ei tiedä mitä lapset telkusta kattoo.
Hahhah Very Happy Meidän porukat tietää vaan suunnilleen mikä Turtles on.
Meidän iskä tuli tosin kattomaan TMNT nelosta mun kaa ku katoin sitä olkkaris. "Aika hienosti ja aidosti noi kilpikonnat on tehty, ei mun aikanani vaan tollasta ollu." Sit se oli hetken pääst et: "Ai niin toi sininen on se... Leonardo. Ja toi punapää on Raf ja toi violetti on... Donatello. Mikä ton oranssin nimi oli?" Mä kysyin siin vaihees et mistä hitosta sä tiedät noitten nimet? Sit iskä katto mua ku tärähtänyttä ja sano: "No ethän sä lapsena mistään muusta puhunukaa ku noista kilpikonnista."
Siin vaihees tajusin et meijän iskä on tosi mahtava tyyppi! Very Happy
Mun porukoista kumpikaan ei o heittäny mitään kilppari läppää. Äiti kyl päihitti pikkuveljen TMNT Smash upissa jos se lasketaan Smile

Mun vanhemmat taas on ihan pellolla koko asian suhteen...Jos mä joskus mainitsen jotain TMNT;stä, niin varmana ne kysyy "Nii että mikä?"
ForeverTurtle
ForeverTurtle

Nainen Viestien lukumäärä : 66
Registration date : 03.03.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 6 Empty Vs: I Support you in the name of justice!

Viesti  Wioly Ma Toukokuu 13, 2013 5:33 am

Mä eilen illalla mietin yhtä karmeeta juttua. Entä jos joku aamu heräisin normaalisti,katsoisin mun huoneen ovelle päin ja näkisin Sh'Okanabon lattialla. o_____o sit se mulkoilisi mua ilkeesti ja mä oisin paniikissa. Sitten mä piipittäisin "Älä syö mua,älä syö mua!"

...ihmekkös etten saanut unta kuin vasta puol yheltätoista...
Wioly
Wioly

Nainen Viestien lukumäärä : 91
Registration date : 23.03.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 6 Empty Vs: I Support you in the name of justice!

Viesti  JapanGirl1999 Ma Toukokuu 13, 2013 11:32 am

Wioly kirjoitti:Mä eilen illalla mietin yhtä karmeeta juttua. Entä jos joku aamu heräisin normaalisti,katsoisin mun huoneen ovelle päin ja näkisin Sh'Okanabon lattialla. o_____o sit se mulkoilisi mua ilkeesti ja mä oisin paniikissa. Sitten mä piipittäisin "Älä syö mua,älä syö mua!"

...ihmekkös etten saanut unta kuin vasta puol yheltätoista...
Aika karmeeta.
Kerran katoin yksin broidin huoneessa Jurassic Parkkia (se ainoa paikka missä toimii VHS), ja loppu yö menikin siihen kun mietin että kuinka kivuliaasti t-rex voi syödä ihmisen. Plus, pelkäsin että sellainen tuijottaa mua ikkunasta.
JapanGirl1999
JapanGirl1999

Nainen Viestien lukumäärä : 74
Ikä : 24
Registration date : 13.08.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 6 Empty Vs: I Support you in the name of justice!

Viesti  Wioly Ti Toukokuu 14, 2013 5:45 am

JapanGirl1999 kirjoitti:
Wioly kirjoitti:Mä eilen illalla mietin yhtä karmeeta juttua. Entä jos joku aamu heräisin normaalisti,katsoisin mun huoneen ovelle päin ja näkisin Sh'Okanabon lattialla. o_____o sit se mulkoilisi mua ilkeesti ja mä oisin paniikissa. Sitten mä piipittäisin "Älä syö mua,älä syö mua!"

...ihmekkös etten saanut unta kuin vasta puol yheltätoista...
Aika karmeeta.
Kerran katoin yksin broidin huoneessa Jurassic Parkkia (se ainoa paikka missä toimii VHS), ja loppu yö menikin siihen kun mietin että kuinka kivuliaasti t-rex voi syödä ihmisen. Plus, pelkäsin että sellainen tuijottaa mua ikkunasta.
Aaagh hyii D: nyt tuli epämukava olo kun rupesin miettimään,että semmone seitsenmetrinen dino tuijottaa ikkunasta sisään. Jos dinosaurukset palaa tänne,toivon Traximuksen tulevan mun avukseni
Wioly
Wioly

Nainen Viestien lukumäärä : 91
Registration date : 23.03.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 6 Empty Vs: I Support you in the name of justice!

Viesti  JapanGirl1999 Ti Toukokuu 14, 2013 9:56 am

Wioly kirjoitti:
JapanGirl1999 kirjoitti:
Wioly kirjoitti:Mä eilen illalla mietin yhtä karmeeta juttua. Entä jos joku aamu heräisin normaalisti,katsoisin mun huoneen ovelle päin ja näkisin Sh'Okanabon lattialla. o_____o sit se mulkoilisi mua ilkeesti ja mä oisin paniikissa. Sitten mä piipittäisin "Älä syö mua,älä syö mua!"

...ihmekkös etten saanut unta kuin vasta puol yheltätoista...
Aika karmeeta.
Kerran katoin yksin broidin huoneessa Jurassic Parkkia (se ainoa paikka missä toimii VHS), ja loppu yö menikin siihen kun mietin että kuinka kivuliaasti t-rex voi syödä ihmisen. Plus, pelkäsin että sellainen tuijottaa mua ikkunasta.
Aaagh hyii D: nyt tuli epämukava olo kun rupesin miettimään,että semmone seitsenmetrinen dino tuijottaa ikkunasta sisään. Jos dinosaurukset palaa tänne,toivon Traximuksen tulevan mun avukseni
Dinojen paluu on muuten mahdollista. Kun jotkut tyypit yrittää herättää henkiin mammutinpoikasta, niin eiköhän dino mene sen jälkeen. Tarvitaan vain ihmiskunnan pahin yhdistelmä: Älykäs ja hullu ihminen.
JapanGirl1999
JapanGirl1999

Nainen Viestien lukumäärä : 74
Ikä : 24
Registration date : 13.08.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 6 Empty Vs: I Support you in the name of justice!

Viesti  Griffe Ti Toukokuu 14, 2013 11:18 am

Eli Stockman. Evil or Very Mad
Griffe
Griffe

Mies Viestien lukumäärä : 248
Registration date : 24.08.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 6 Empty Vs: I Support you in the name of justice!

Viesti  JapanGirl1999 Ke Toukokuu 15, 2013 4:21 am

Griffe kirjoitti:Eli Stockman. Evil or Very Mad
Stockman vois ehkä onnistua, mutta kilpparit pelastaa päivän Very Happy
JapanGirl1999
JapanGirl1999

Nainen Viestien lukumäärä : 74
Ikä : 24
Registration date : 13.08.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 6 Empty Vs: I Support you in the name of justice!

Viesti  DJ turtle To Huhti 24, 2014 9:26 am

Jutellaan karaista x3

DJ turtle

Viestien lukumäärä : 44
Ikä : 23
Registration date : 15.03.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 6 Empty Vs: I Support you in the name of justice!

Viesti  DJ turtle To Huhti 24, 2014 9:29 am

Smile

DJ turtle

Viestien lukumäärä : 44
Ikä : 23
Registration date : 15.03.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 6 Empty Vs: I Support you in the name of justice!

Viesti  DJ turtle To Huhti 24, 2014 9:31 am

mä oon kans kattonu jurassic parkin... elokuvis 3D:nä!!! Mun porukat tietää kaiken turtleseista Very Happy Mä ja mun pikkuveli pälpätetään niistä koooko ajan Wink

DJ turtle

Viestien lukumäärä : 44
Ikä : 23
Registration date : 15.03.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 6 Empty I Support you name in the justice

Viesti  Ninjatar To Huhti 24, 2014 8:36 pm

DJ turtle kirjoitti:mä oon kans kattonu jurassic parkin... elokuvis 3D:nä!!! Mun porukat tietää kaiken turtleseista :DMä ja mun pikkuveli pälpätetään niistä koooko ajan Wink
Mä ja mun veli ollaan katottu molemmat kilppareita ja tykätty niist kumpikin. Mut nykyään broidi on täys tylsimys. Vaan mulle on jäänyt kilppari fanius päälle  Very Happy 

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 6 Empty Vs: I Support you in the name of justice!

Viesti  Griffe La Huhti 26, 2014 10:10 am

Karaille pitäs saada oma sarjakuva!!
Griffe
Griffe

Mies Viestien lukumäärä : 248
Registration date : 24.08.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 6 Empty I Support you name in the justice

Viesti  Ninjatar La Huhti 26, 2014 8:50 pm

Griffe kirjoitti:Karaille pitäs saada oma sarjakuva!!
Se ois varmaan aika siisti sarjis Very Happy 

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 6 Empty Vs: I Support you in the name of justice!

Viesti  Wioly Ma Huhti 28, 2014 6:03 am

Ninjatar kirjoitti:
Griffe kirjoitti:Karaille pitäs saada oma sarjakuva!!
Se ois varmaan aika siisti sarjis Very Happy 
Siis ihan todella siisti 8D siinä voitaisiin syventyä hieman Karain menneisyyteen, sillä mua ainakin kiinnostais tietää, millainen Karain lapsuus oli
Wioly
Wioly

Nainen Viestien lukumäärä : 91
Registration date : 23.03.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 6 Empty I Support you name in the justice

Viesti  Ninjatar Ke Huhti 30, 2014 4:52 am

Wioly kirjoitti:
Ninjatar kirjoitti:
Griffe kirjoitti:Karaille pitäs saada oma sarjakuva!!
Se ois varmaan aika siisti sarjis Very Happy 
Siis ihan todella siisti 8D siinä voitaisiin syventyä hieman Karain menneisyyteen, sillä mua ainakin kiinnostais tietää, millainen Karain lapsuus oli
Tosta oon kyl samaa mieltä Very Happy 

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 6 Empty Vs: I Support you in the name of justice!

Viesti  DJ turtle Ke Toukokuu 21, 2014 7:58 am

<3

DJ turtle

Viestien lukumäärä : 44
Ikä : 23
Registration date : 15.03.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 6 Empty Vs: I Support you in the name of justice!

Viesti  DJ turtle Ke Toukokuu 21, 2014 7:59 am

Karaista sarjis! O.o Se ois kyl varmaan tosi makee <3

DJ turtle

Viestien lukumäärä : 44
Ikä : 23
Registration date : 15.03.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 6 Empty I Support you name in the justice

Viesti  Ninjatar Ke Toukokuu 21, 2014 8:36 pm

DJ turtle kirjoitti:Karaista sarjis! O.o Se ois kyl varmaan tosi makee <3
Sitä mäkin luulen

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 6 Empty Nostalgiapärinää

Viesti  DJ turtle Ma Tammi 31, 2022 4:27 am

Apua en oo käyny tällä sivulla vuosiin ja päädyin tänne syystä x, y ja z selailemaan vanhoja juttuja XDD Katoin että aika kuollut paikka taitaa olla Crying or Very sad Tai ainakin suurin osa käyttäjistä on ollu paikalla viimeks joskus vuosia sitten. En tiiä onko ihmiset sit lakannu fanittamasta turtleseita vai vaan unohtanu tän paikan olemassaolon. Hemmetin legendaarinen paikka tää kyl on, liityin tänne joskus 13-veenä kun olin kutosluokalla ja nyt oon yliopistossa ja kohta 21 vee. Ja edelleen rakastan turtleseja.

DJ turtle

Viestien lukumäärä : 44
Ikä : 23
Registration date : 15.03.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 6 Empty Vs: I Support you in the name of justice!

Viesti  Wioly Ma Tammi 31, 2022 5:29 am

DJ turtle kirjoitti:Apua en oo käyny tällä sivulla vuosiin ja päädyin tänne syystä x, y ja z selailemaan vanhoja juttuja XDD Katoin että aika kuollut paikka taitaa olla Crying or Very sad Tai ainakin suurin osa käyttäjistä on ollu paikalla viimeks joskus vuosia sitten. En tiiä onko ihmiset sit lakannu fanittamasta turtleseita vai vaan unohtanu tän paikan olemassaolon. Hemmetin legendaarinen paikka tää kyl on, liityin tänne joskus 13-veenä kun olin kutosluokalla ja nyt oon yliopistossa ja kohta 21 vee. Ja edelleen rakastan turtleseja.

hei apua oon unohtanut tän paikan olemassaolon ihan kokonaan :'D sun viestis lävähti ilmoituksena mun vanhaan sähköpostiin ja ofc oli pakko sit nostalgian vuoks kirjautua tänne vielä kerran

mut joo meikäläinen on kans jo 22v, aikanaan kun pyörin täällä niin olin joku 11-14v (luoja auta sitä myötähäpeän määrää kun luin vanhoja viestejä läpi khhhh), mutta yhä edelleen rakastan turtleseja <3 ite nykyään vietän aikaani tumblrissa, et jos mun kanssa haluaa jutella tms. niin mun nicki on noki-poika

mut joo tää mesta oli kyl legendaarinen (vaikkakin jo kuollut), iso ja tärkee osa omaa lapsuutta Very Happy ja aion kyl pitää tän foorumin enimmäkseen siel menneisyydessä, mut jos ihmiset haluaa olla yhteydessä nii i'd love that! ootte kaikki ollu mulle tosi rakkaita nettituttuja ja tuutte aina olemaan!


ps. ennen kuin häviän täältä kokonaan, niin ehdotan et jos ketään kiinnostaa niin laitetaan vaikka discord-servu pystyyn, koska se on ainakin itellä enemmän käytössä ja sen avulla vois tuoda tän foorumin tyyppejä yhteen

pps. apua olipas pitkä romaani, kiitos kaikille and have all good in your lives! <3
Wioly
Wioly

Nainen Viestien lukumäärä : 91
Registration date : 23.03.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 6 Empty Vs: I Support you in the name of justice!

Viesti  DJ turtle Pe Helmi 09, 2024 10:42 pm

Wioly kirjoitti:
DJ turtle kirjoitti:Apua en oo käyny tällä sivulla vuosiin ja päädyin tänne syystä x, y ja z selailemaan vanhoja juttuja XDD Katoin että aika kuollut paikka taitaa olla Crying or Very sad Tai ainakin suurin osa käyttäjistä on ollu paikalla viimeks joskus vuosia sitten. En tiiä onko ihmiset sit lakannu fanittamasta turtleseita vai vaan unohtanu tän paikan olemassaolon. Hemmetin legendaarinen paikka tää kyl on, liityin tänne joskus 13-veenä kun olin kutosluokalla ja nyt oon yliopistossa ja kohta 21 vee. Ja edelleen rakastan turtleseja.

hei apua oon unohtanut tän paikan olemassaolon ihan kokonaan :'D sun viestis lävähti ilmoituksena mun vanhaan sähköpostiin ja ofc oli pakko sit nostalgian vuoks kirjautua tänne vielä kerran

mut joo meikäläinen on kans jo 22v, aikanaan kun pyörin täällä niin olin joku 11-14v (luoja auta sitä myötähäpeän määrää kun luin vanhoja viestejä läpi khhhh), mutta yhä edelleen rakastan turtleseja <3 ite nykyään vietän aikaani tumblrissa, et jos mun kanssa haluaa jutella tms. niin mun nicki on noki-poika

mut joo tää mesta oli kyl legendaarinen (vaikkakin jo kuollut), iso ja tärkee osa omaa lapsuutta Very Happy ja aion kyl pitää tän foorumin enimmäkseen siel menneisyydessä, mut jos ihmiset haluaa olla yhteydessä nii i'd love that! ootte kaikki ollu mulle tosi rakkaita nettituttuja ja tuutte aina olemaan!


ps. ennen kuin häviän täältä kokonaan, niin ehdotan et jos ketään kiinnostaa niin laitetaan vaikka discord-servu pystyyn, koska se on ainakin itellä enemmän käytössä ja sen avulla vois tuoda tän foorumin tyyppejä yhteen

pps. apua olipas pitkä romaani, kiitos kaikille and have all good in your lives! <3

Oho, hyvä näin kahden vuoden jälkeen päätyä jälleen randomilla tänne sivulle ja huomata tää vastaus :DD Yritin kattoo tota sun tumblr-käyttäjää mut en ainakaan tolla nimellä löytäny sua.

Jos edelleen kiinnostaa niin discord olis kyl cool, mut en välttämättä usko et kovin moni eksyy tänne foorumille enää näkemään mitään viestejä niin siellä olis sit joku kaks tyyppiä Very Happy
ps. jos satut näkeen tän viestin niin mulle voi laittaa viestiä vaikka yhellä mun (aika heti alkuunsa kuolleella) ig-tilillä @pearl_is.a.ninja

DJ turtle

Viestien lukumäärä : 44
Ikä : 23
Registration date : 15.03.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 6 Empty Vs: I Support you in the name of justice!

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 6 / 6 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa