TMNTFoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

I Support you in the name of justice!

+16
SAINW
Wioly
victorwhite
Ninjaboy
Leo-Hyeena
.:TMNTGIRL:.
Sweetdonnie
Cecilia
Jaruto
memory-leo
Venus_
lovexxxleonardo
Kharon
Ninjatar
Admin
turtlestypy
20 posters

Sivu 3 / 6 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 3 Empty I support you in the name of justice

Viesti  Ninjatar Pe Huhti 09, 2010 11:56 pm

Nelos paikan saa jakso the way of invisblity. Se jakso kun Foot, Hunni ja Baxter sieppaa Raphin kuulusteltavaks ja samaa vauhtia Baxterin koe eläimeks. Raph on aika hyvä siinä jakson alussa kun se sanoo et " Etsivä leffoissa käy yleensä niin kun sankari palaa tajuihinsa hän kysyy missä olen. Okei okei mä en tosiaankaan tiedä missä olen." Sit se on kans aika jännä kun Hunni sanoo jotain siihen suuntaan et " Puhu vai annanko DNA:si puhua puolestasi"

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 3 Empty Vs: I Support you in the name of justice!

Viesti  Kharon La Huhti 10, 2010 10:24 am

Ninjatar kirjoitti:Nelos paikan saa jakso the way of invisblity. Se jakso kun Foot, Hunni ja Baxter sieppaa Raphin kuulusteltavaks ja samaa vauhtia Baxterin koe eläimeks. Raph on aika hyvä siinä jakson alussa kun se sanoo et " Etsivä leffoissa käy yleensä niin kun sankari palaa tajuihinsa hän kysyy missä olen. Okei okei mä en tosiaankaan tiedä missä olen." Sit se on kans aika jännä kun Hunni sanoo jotain siihen suuntaan et " Puhu vai annanko DNA:si puhua puolestasi"

Se on hyvä jakso. Onneksi Raf pääsi sitten pakoon loppujen lopuksi. Miksi se on aina niin että joko Raf tai Mikey saa aina ittensä jollain kumman konstilla pulaan? scratch
Kharon
Kharon

Viestien lukumäärä : 140
Registration date : 16.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 3 Empty I support you in the name of the justice

Viesti  Ninjatar La Huhti 10, 2010 10:34 pm

Ei hajuakaan. Raph joutuu pulaan kai siks kun on kuumakalle ja Mike ehkä siks kun nuorin. Mut jos multa kysytään kumpi on jännempää niin sanoisin et ne kun Raph on pulassa varsinkin ansat. Raphan joutu Footin vangiks ja syötiks tmnt2 mönjän salaisuus leffassa

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 3 Empty I support you in the name of justice

Viesti  Ninjatar Ma Huhti 12, 2010 5:23 am

Vitos paikan saa jakso return of justice force. Se jakso kun Miken pitää löytää yks sarjkisen jatko-osa josta sitten sotkeentuukin melkoinen seikkailu. Ruostumaton steve, Tohtori kupoli, Zippy lad, Joey lastic, Metallipää ja Bernice pukari. Ai joo ja Mike/Teinititaani. Se Donin kaukoohjattava lentävä Hopeavahti nukke on aika hyvä kun ne hämää niitä kupoloideja

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 3 Empty Vs: I Support you in the name of justice!

Viesti  lovexxxleonardo Ma Huhti 12, 2010 9:04 pm

Ninjatar kirjoitti:Vitos paikan saa jakso return of justice force. Se jakso kun Miken pitää löytää yks sarjkisen jatko-osa josta sitten sotkeentuukin melkoinen seikkailu. Ruostumaton steve, Tohtori kupoli, Zippy lad, Joey lastic, Metallipää ja Bernice pukari. Ai joo ja Mike/Teinititaani. Se Donin kaukoohjattava lentävä Hopeavahti nukke on aika hyvä kun ne hämää niitä kupoloideja

mä en oikee tykkää noist sarjis jaksoista. super sankarit ei oikeen nimittäin iske. niistä puuttuu kaikki ninjamaisuus.
lovexxxleonardo
lovexxxleonardo

Nainen Viestien lukumäärä : 537
Ikä : 31
Registration date : 05.03.2009

http://tairreset.deviantart.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 3 Empty I support you in the name of justice

Viesti  Ninjatar Ti Huhti 13, 2010 4:51 am

Muhun suprsankarit kyl iskee vaik se oli kyl aika noloa kun Mike yritti saada Raphista Ihmekilppari Raphinin

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 3 Empty Vs: I Support you in the name of justice!

Viesti  Admin Ti Huhti 13, 2010 6:23 am

Musta supersankarit on ykkösiä mutta nää TMNT super sankari jaksot on jotenkin...laimeita. Tälläset Lepakkomiehes, Hämis, Wolverine, Hulk ja vastaavat :-D Hulk ei kyllä varsinaisesti ole supersankari mutta juu.
Marvel on hyvä x3 Turtlessin mustavalko sarjikset oli kyllä aluks tarkotus parodioida Marvelin sarjakuvia : D
Admin
Admin
Admin

Nainen Viestien lukumäärä : 451
Ikä : 29
Registration date : 10.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 3 Empty Vs: I Support you in the name of justice!

Viesti  lovexxxleonardo Ti Huhti 13, 2010 9:06 pm

Admin kirjoitti:Musta supersankarit on ykkösiä mutta nää TMNT super sankari jaksot on jotenkin...laimeita. Tälläset Lepakkomiehes, Hämis, Wolverine, Hulk ja vastaavat :-D Hulk ei kyllä varsinaisesti ole supersankari mutta juu.
Marvel on hyvä x3 Turtlessin mustavalko sarjikset oli kyllä aluks tarkotus parodioida Marvelin sarjakuvia : D

no, joo kyl noi normaalit superit hyvii, mut meinasin et ei oo ikinä iskeny TMNT: n supersankarit. ne on vähä latteita.
lovexxxleonardo
lovexxxleonardo

Nainen Viestien lukumäärä : 537
Ikä : 31
Registration date : 05.03.2009

http://tairreset.deviantart.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 3 Empty Isupport you in the name of justice

Viesti  Ninjatar Ke Huhti 14, 2010 4:27 am

Jeah ne on ehkä hiukan laimeita. Muuten mitä teille tulee mieleen seikkailusta nimeltä TMNT Atlantilla

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 3 Empty Vs: I Support you in the name of justice!

Viesti  Admin Ke Huhti 14, 2010 6:16 am

lovexxxleonardo kirjoitti:
Admin kirjoitti:Musta supersankarit on ykkösiä mutta nää TMNT super sankari jaksot on jotenkin...laimeita. Tälläset Lepakkomiehes, Hämis, Wolverine, Hulk ja vastaavat :-D Hulk ei kyllä varsinaisesti ole supersankari mutta juu.
Marvel on hyvä x3 Turtlessin mustavalko sarjikset oli kyllä aluks tarkotus parodioida Marvelin sarjakuvia : D

no, joo kyl noi normaalit superit hyvii, mut meinasin et ei oo ikinä iskeny TMNT: n supersankarit. ne on vähä latteita.

Totta... joku Hopeavahti... lol XD
Admin
Admin
Admin

Nainen Viestien lukumäärä : 451
Ikä : 29
Registration date : 10.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 3 Empty Vs: I Support you in the name of justice!

Viesti  Kharon Ke Huhti 14, 2010 11:31 am

Admin kirjoitti:
lovexxxleonardo kirjoitti:
Admin kirjoitti:Musta supersankarit on ykkösiä mutta nää TMNT super sankari jaksot on jotenkin...laimeita. Tälläset Lepakkomiehes, Hämis, Wolverine, Hulk ja vastaavat :-D Hulk ei kyllä varsinaisesti ole supersankari mutta juu.
Marvel on hyvä x3 Turtlessin mustavalko sarjikset oli kyllä aluks tarkotus parodioida Marvelin sarjakuvia : D

no, joo kyl noi normaalit superit hyvii, mut meinasin et ei oo ikinä iskeny TMNT: n supersankarit. ne on vähä latteita.

Totta... joku Hopeavahti... lol XD

Kai tässä on joku että kun ne turtlesit on tavallaan sen sarjan sankareita niin ei sitten tollaset "sivuhahmot" varastais showta tms. Mutta tämä on taas yhden oudon olennon mielipide vaan x').
Kharon
Kharon

Viestien lukumäärä : 140
Registration date : 16.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 3 Empty I support you in the name of justice

Viesti  Ninjatar Pe Huhti 16, 2010 11:35 pm

Mitä tulee mieleen jaksosta nimeltä TMNT Atlantilla

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 3 Empty Vs: I Support you in the name of justice!

Viesti  memory-leo Pe Syys 24, 2010 10:28 am

mun huoneessa asuu pahoja henkiä. ja kuka ikinä onkaan käyny mun huoneessa saa tuskallisen kuoleman. yhyy...
memory-leo
memory-leo

Nainen Viestien lukumäärä : 53
Ikä : 29
Registration date : 20.07.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 3 Empty I support you name in of justice

Viesti  Ninjatar Pe Syys 24, 2010 9:08 pm

Siis täh? O_O :O Question

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 3 Empty Vs: I Support you in the name of justice!

Viesti  Jaruto Ma Syys 27, 2010 11:35 am

haha, keskustelu tosiaan randomia... Very Happy no alotanpas oman aiheen ja kerron, etta olen talla hetkella Kreikan lammossa. :<3: siksi a:t pisteilla ja o:t pisteillla puuttuvat ;D
Jaruto
Jaruto

Nainen Viestien lukumäärä : 27
Ikä : 30
Registration date : 10.08.2010

http://www.savexaxlife.blogspot.com

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 3 Empty Vs: I Support you in the name of justice!

Viesti  Admin Ti Syys 28, 2010 10:24 am

Jaruto kirjoitti:haha, keskustelu tosiaan randomia... Very Happy no alotanpas oman aiheen ja kerron, etta olen talla hetkella Kreikan lammossa. :<3: siksi a:t pisteilla ja o:t pisteillla puuttuvat ;D

Varoitan että minä olen ainakin ihan jäässä täällä että pistä housuta jalkaa ku lentokoneesta ulos astut XD Hyvää matkaa :-)
Admin
Admin
Admin

Nainen Viestien lukumäärä : 451
Ikä : 29
Registration date : 10.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 3 Empty Vs: I Support you in the name of justice!

Viesti  Cecilia Ma Loka 18, 2010 12:41 am

Jepjepjep... Saanpahan tätitettäväksi uuden henkilön : ) Veljelle ja hänen vaimolleen syntyy seuraavan vuoden puolella toinenkin lapsi. Voi kun miun Venla kullasta tuleepi iso sisko < 3 Mutta meneepi vain enemmän aikaa, kun joudun hoitelemaan vauvaa... Ja Venlaa. Joo, kunhan laitoin tylsyydessäni tämänkin tänne : )
Cecilia
Cecilia

Nainen Viestien lukumäärä : 37
Ikä : 26
Registration date : 14.10.2010

http://fanfictions-bykatsu.blogspot.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 3 Empty Vs: I Support you in the name of justice!

Viesti  Jaruto Ma Marras 01, 2010 2:42 am

Admin kirjoitti:
Jaruto kirjoitti:haha, keskustelu tosiaan randomia... Very Happy no alotanpas oman aiheen ja kerron, etta olen talla hetkella Kreikan lammossa. :<3: siksi a:t pisteilla ja o:t pisteillla puuttuvat ;D

Varoitan että minä olen ainakin ihan jäässä täällä että pistä housuta jalkaa ku lentokoneesta ulos astut XD Hyvää matkaa :-)

Vähä myöhäs tää mut tosiaan, mä olin jäätyä vielä kotona sängyn pohjallakin, kun äitini ja hänen miesystävänsä ihmettelivät lentokoneesta laskeuduttuaan, miten lämmin Suomessa on... : D möh, tahtoo takas sinne... T__T näin viime yönä unta et kävelin Kreikan hiekkarannalla, aamulla kyllä vitutti nousta ylös seittemältä ja lähtee ruotsin kokeeseen... xDD
Jaruto
Jaruto

Nainen Viestien lukumäärä : 27
Ikä : 30
Registration date : 10.08.2010

http://www.savexaxlife.blogspot.com

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 3 Empty Vs: I Support you in the name of justice!

Viesti  memory-leo Ma Marras 01, 2010 12:59 pm

Joo, mullekin käynyt ihan samanlainen tunne...
memory-leo
memory-leo

Nainen Viestien lukumäärä : 53
Ikä : 29
Registration date : 20.07.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 3 Empty Vs: I Support you in the name of justice!

Viesti  Admin Ti Marras 02, 2010 12:40 pm

Jaruto kirjoitti:
Admin kirjoitti:
Jaruto kirjoitti:haha, keskustelu tosiaan randomia... Very Happy no alotanpas oman aiheen ja kerron, etta olen talla hetkella Kreikan lammossa. :<3: siksi a:t pisteilla ja o:t pisteillla puuttuvat ;D

Varoitan että minä olen ainakin ihan jäässä täällä että pistä housuta jalkaa ku lentokoneesta ulos astut XD Hyvää matkaa :-)

Vähä myöhäs tää mut tosiaan, mä olin jäätyä vielä kotona sängyn pohjallakin, kun äitini ja hänen miesystävänsä ihmettelivät lentokoneesta laskeuduttuaan, miten lämmin Suomessa on... : D möh, tahtoo takas sinne... T__T näin viime yönä unta et kävelin Kreikan hiekkarannalla, aamulla kyllä vitutti nousta ylös seittemältä ja lähtee ruotsin kokeeseen... xDD

Kaikkiahan moinen ketuttaa XDD Omat porukat on nyt Espaniassa ja kaikki on mahataudissa siellä xDD
Admin
Admin
Admin

Nainen Viestien lukumäärä : 451
Ikä : 29
Registration date : 10.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 3 Empty Vs: I Support you in the name of justice!

Viesti  Jaruto Ke Marras 03, 2010 4:25 am

Admin kirjoitti:Kaikkiahan moinen ketuttaa XDD Omat porukat on nyt Espaniassa ja kaikki on mahataudissa siellä xDD

*reps* :'D
Jaruto
Jaruto

Nainen Viestien lukumäärä : 27
Ikä : 30
Registration date : 10.08.2010

http://www.savexaxlife.blogspot.com

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 3 Empty Vs: I Support you in the name of justice!

Viesti  memory-leo La Marras 13, 2010 1:42 pm

Nyt olen ainakin tullut siihen tulokseen, että muutamat pokemonit on pelottavia... O.O
Vaporeon on pelottava. Samoin Jolteon, Flareon, Espeon, Umbreon, Leafeon ja mikäs se... niin, Glaceon. Haa, muistinpas. o.o No ei vaineskaan, ihania öllyköitä kaikki tyyni.
memory-leo
memory-leo

Nainen Viestien lukumäärä : 53
Ikä : 29
Registration date : 20.07.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 3 Empty Vs: I Support you in the name of justice!

Viesti  turtlestypy Su Marras 14, 2010 12:15 pm

memo, Vapereon on aina ollut suosikki pokemonini. Smile
Geodude ja Gyardos tulevat vallan mallikkaasti kakkosina. X3
Ja kohta/ joskus luon tänne uuden hahmon... alkaa kyllästyttämään ne omat.
turtlestypy
turtlestypy

Nainen Viestien lukumäärä : 105
Ikä : 28
Registration date : 27.10.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 3 Empty Vs: I Support you in the name of justice!

Viesti  Cecilia Su Marras 14, 2010 12:25 pm

Lucario on miun lemppari <3 Niin, ja tietty sen eka muoto Riolu : 3
Cecilia
Cecilia

Nainen Viestien lukumäärä : 37
Ikä : 26
Registration date : 14.10.2010

http://fanfictions-bykatsu.blogspot.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 3 Empty I support you name in the justice

Viesti  Ninjatar Ma Marras 15, 2010 7:09 am

Mun lemppari on Pikachu Very Happy

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

I Support you in the name of justice! - Sivu 3 Empty Vs: I Support you in the name of justice!

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 3 / 6 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa