TMNTFoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Oletko koskaan keskeyttänyt TMNT katsomista tai pitänyt sitä tyhmänä ohjelmana?

+14
Senshitora
TurtlesPili
SanZio
Leo-Hyeena
Ninjaboy
.:TMNTGIRL:.
Cecilia
memory-leo
lovexxxleonardo
Jaruto
katjuska xD
Kharon
Admin
Ninjatar
18 posters

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Siirry alas

Oletko koskaan keskeyttänyt TMNT katsomista tai pitänyt sitä tyhmänä ohjelmana? Empty Oletko koskaan keskeyttänyt TMNT katsomista tai pitänyt sitä tyhmänä ohjelmana?

Viesti  Vierailija Pe Huhti 16, 2010 12:02 pm

Jjuu. Kun minä aloitin 5.v kattomaan turtlesia. Kavereiden kanssa aina leikittiin. Minä olin Leo. Ikätoverini oli Don. Pikkuveli Raph ja sen ikätoveri oli Mikey. Oli hauskaa,mutta jossain 11.v katsoin TMNT version Naruton Haruka Kanatasta. Se Naruto versio oli pikkuruutuna siel alareunassa ja kattelin sitä siinä sivusilmällä. Totesin,että aikas mahtava ohjelma. Mikähän lie. No kävi ilmi,että se oli Naruto ja aloin katsomaan sitä ja TMNT vain unohtui jonnekkin. Aloin pitämään Turtleseita huonosti piirrettyinä ja se esti minua katsomasta sitä. Vasta pari viikkoa sitten löysin (ihme kyllä) TMNT shounen-ai:ta johon olin Naruton kautta perehtynyt (kröhöm) No aloin lukemaan Tmnt fanfictiota ja katsomaan taas vanhoja ja uusia jaksoja. Turtles on täällä taas!!

Vierailija
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Oletko koskaan keskeyttänyt TMNT katsomista tai pitänyt sitä tyhmänä ohjelmana? Empty Oletko koskaan keskeyttäny tmnt kattomista pitäny sitä tyhmänä sarjana

Viesti  Ninjatar Pe Huhti 16, 2010 11:30 pm

En oikeestaan. Multa kyl jäi kattomasta FF:n uusinta kesällä sillä ainoo sen sarjan hyvä jakso on se kun pojat ja Cody on siellä kauhuleffa maratonissa ja Shooganaboo yrittää päästä kilppareista eroon

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Oletko koskaan keskeyttänyt TMNT katsomista tai pitänyt sitä tyhmänä ohjelmana? Empty Vs: Oletko koskaan keskeyttänyt TMNT katsomista tai pitänyt sitä tyhmänä ohjelmana?

Viesti  Admin La Huhti 17, 2010 6:19 am

En ole katsomista keskeyttänyt vaikka mieli teki kun BttS tuli =_="
Silloin se kyllä vaikutti niin tyhmältä kuin olla ja voi että teki mieli itkeä.
Admin
Admin
Admin

Nainen Viestien lukumäärä : 451
Ikä : 29
Registration date : 10.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Oletko koskaan keskeyttänyt TMNT katsomista tai pitänyt sitä tyhmänä ohjelmana? Empty Vs: Oletko koskaan keskeyttänyt TMNT katsomista tai pitänyt sitä tyhmänä ohjelmana?

Viesti  Kharon La Huhti 17, 2010 10:01 am

Ei ole tullut keskeytettyä katsomista, sillä sarja on vain yksinkertaisesti niin hyvä. Pakko kyllä myöntää että olin hävetä silmät päästä FF- ja BttS-kausissa, mutta kyllä ne sitten jotenkin meni. Muutamia hyviä jaksoja kummastakin kaudesta löytyy, mutta loppujen lopuksi aika vähän.
Kharon
Kharon

Viestien lukumäärä : 140
Registration date : 16.06.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Oletko koskaan keskeyttänyt TMNT katsomista tai pitänyt sitä tyhmänä ohjelmana? Empty Vs: Oletko koskaan keskeyttänyt TMNT katsomista tai pitänyt sitä tyhmänä ohjelmana?

Viesti  katjuska xD Pe Toukokuu 28, 2010 4:29 am

kävi ilmi wt en fanittanut TMNT jo puol vuotta ajattelin et ne surkeita vammmasia (sori ei nyt milläään pahalla tarkoitttanut : < )
mut jotenkin tollein kävi mut myös kun katoin Full Metal Alchemist niin puhuin tollein et:vähänkö söpö käsi on edwardilla ja jne.
mut sitten eilen sattumalta menin MNT Gaideniin ja siellä vastapa aloitin fanittamisen sitten tulin takaisin foorumiin (eli tänne) ja tulkoon TMNT SYDÄMMEENI <333
XD
katjuska xD
katjuska xD

Nainen Viestien lukumäärä : 118
Ikä : 33
Registration date : 07.06.2009

Takaisin alkuun Siirry alas

Oletko koskaan keskeyttänyt TMNT katsomista tai pitänyt sitä tyhmänä ohjelmana? Empty Vs: Oletko koskaan keskeyttänyt TMNT katsomista tai pitänyt sitä tyhmänä ohjelmana?

Viesti  Vieraili La Elo 21, 2010 12:00 am

En.



Wink

Vieraili
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Oletko koskaan keskeyttänyt TMNT katsomista tai pitänyt sitä tyhmänä ohjelmana? Empty Vs: Oletko koskaan keskeyttänyt TMNT katsomista tai pitänyt sitä tyhmänä ohjelmana?

Viesti  Jaruto La Elo 21, 2010 9:17 am

pienenä olin niin suuri TMNT-fani että oksat pois. nauhoituskasetit tuli katsottua läpi niin monta kertaa, että vieläkin muistan ainakin puolet vuorosanoista ja jopa hahmojen liikkeistä ulkoa. leikin kilppareita kavereideni kanssa, kirjoittelin tarinoita Turtleseista (se oli suurinta ja parasta ajanvietettäni, jaksojen katsomisen lisäksi). en tiedä milloin ja miksi tämä sitten tyssäsi. leikki-ikä meni ohi, löysin uusia sarjoja, joista kirjoittaa fanfictionia, sekä uusia sarjoja vhs:iltä ja dvd:iltä katsottavaksi. kilpparikuume heräsi uudelleen, kun jaksoja alettiin näyttää (jälleen) televisiosta. sitten ne loppuivat, ja buumi laantui taas. nyt, reilu viikko sitten, olin pari päivää yksin kotona ja mieleni teki katsoa jälleen Turtleseita kaseteilta. no koukkuunhan sitä jäätiin jälleen, ja villitys on suuri. asiaa ei auttanut se, että löysin suomeksi youtubesta monta tuotantokaudellista jaksoja. TMNT FTW! :<3:

ps. vaikka kaikki mollaa BTTS-kautta, minä rakastan sitä. siinä poikien ikäerot näkyvät selvästi mm. pituuseroina, ja Mikey ja Don näyttävät muutenkin jotenkin Leoa ja Raphia nuoremmilta. mutta ei se voita silti 3-4 ensimmäistä tuotantokautta, niissä on sitä jotain Very Happy
Jaruto
Jaruto

Nainen Viestien lukumäärä : 27
Ikä : 30
Registration date : 10.08.2010

http://www.savexaxlife.blogspot.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Oletko koskaan keskeyttänyt TMNT katsomista tai pitänyt sitä tyhmänä ohjelmana? Empty Vs: Oletko koskaan keskeyttänyt TMNT katsomista tai pitänyt sitä tyhmänä ohjelmana?

Viesti  lovexxxleonardo La Elo 28, 2010 7:51 am

empä juuri. siinä ohjelmassa on niin oma tunnelmansa, ettei muut tunnu sitä millään tajuavan, vaikka rautalangasta vääntäisi.
lovexxxleonardo
lovexxxleonardo

Nainen Viestien lukumäärä : 537
Ikä : 31
Registration date : 05.03.2009

http://tairreset.deviantart.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

Oletko koskaan keskeyttänyt TMNT katsomista tai pitänyt sitä tyhmänä ohjelmana? Empty Vs: Oletko koskaan keskeyttänyt TMNT katsomista tai pitänyt sitä tyhmänä ohjelmana?

Viesti  memory-leo La Elo 28, 2010 8:08 am

Noup, enkä tule koskaan keskeyttämään tai lopettamaan! Turtles rock!
memory-leo
memory-leo

Nainen Viestien lukumäärä : 53
Ikä : 29
Registration date : 20.07.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Oletko koskaan keskeyttänyt TMNT katsomista tai pitänyt sitä tyhmänä ohjelmana? Empty Vs: Oletko koskaan keskeyttänyt TMNT katsomista tai pitänyt sitä tyhmänä ohjelmana?

Viesti  Cecilia Su Loka 17, 2010 12:21 pm

En... Luultavasti, tai jos olen niin en muista, ehkä joskus pentuna.
Cecilia
Cecilia

Nainen Viestien lukumäärä : 37
Ikä : 26
Registration date : 14.10.2010

http://fanfictions-bykatsu.blogspot.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

Oletko koskaan keskeyttänyt TMNT katsomista tai pitänyt sitä tyhmänä ohjelmana? Empty Vs: Oletko koskaan keskeyttänyt TMNT katsomista tai pitänyt sitä tyhmänä ohjelmana?

Viesti  .:TMNTGIRL:. Ti Huhti 26, 2011 9:25 am

Kyl mä joskus.
.:TMNTGIRL:.
.:TMNTGIRL:.

Nainen Viestien lukumäärä : 262
Ikä : 26
Registration date : 10.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Oletko koskaan keskeyttänyt TMNT katsomista tai pitänyt sitä tyhmänä ohjelmana? Empty Vs: Oletko koskaan keskeyttänyt TMNT katsomista tai pitänyt sitä tyhmänä ohjelmana?

Viesti  Ninjaboy Ti Huhti 26, 2011 9:58 am

Ehkä jokunen jakso oli alkanut kyllästyttämään, mutta en mä sen lopettamista koskaan harkitsis (ehkä vähän vanhempana), No way!

Ninjaboy

Mies Viestien lukumäärä : 26
Ikä : 28
Registration date : 18.02.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Oletko koskaan keskeyttänyt TMNT katsomista tai pitänyt sitä tyhmänä ohjelmana? Empty Vs: Oletko koskaan keskeyttänyt TMNT katsomista tai pitänyt sitä tyhmänä ohjelmana?

Viesti  lovexxxleonardo Ti Huhti 26, 2011 11:23 am

nyt muistin yhen kerran, jolloin keskeytin tmnt jakson katsomisen. se oli teini titaani jakso, jossa mike sonnustautu super sankariks. mulle iski kesken jakson niin hirvee myötä häpee, etten voinu kattoo sitä jaksoo loppuun. ylipäätään inhoon niitä jaksoi, missä pyörii niitä super sankari heeboja -.-
lovexxxleonardo
lovexxxleonardo

Nainen Viestien lukumäärä : 537
Ikä : 31
Registration date : 05.03.2009

http://tairreset.deviantart.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

Oletko koskaan keskeyttänyt TMNT katsomista tai pitänyt sitä tyhmänä ohjelmana? Empty Vs: Oletko koskaan keskeyttänyt TMNT katsomista tai pitänyt sitä tyhmänä ohjelmana?

Viesti  Leo-Hyeena To Toukokuu 12, 2011 11:15 am

Ehkä jokin jakso on ollut niin tylsistyttävä, etten vaan jaksanut katsoa niitä loppuun.
Leo-Hyeena
Leo-Hyeena

Nainen Viestien lukumäärä : 81
Ikä : 29
Registration date : 11.12.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Oletko koskaan keskeyttänyt TMNT katsomista tai pitänyt sitä tyhmänä ohjelmana? Empty Vs: Oletko koskaan keskeyttänyt TMNT katsomista tai pitänyt sitä tyhmänä ohjelmana?

Viesti  SanZio To Toukokuu 12, 2011 11:47 am

kerran muutamia vuosia sitten (ajan tajuni on hämärästi kieroutunt) tuli näitä tulevaisuus jaksoja.
Satuimpa sitten katselemaan telkkaria ja siellä pyöri turtles, mä sain hirveet kohtaukset niistä niiden aseista ja siitä että ne pyöri ihan vapaasti pinnalla! Ne oli oli lopulta tuhonnut turtlesinkin kuten kaikki muutkin sarjat...

No sitten myöhemmin youtube sai minut tajuamaan että ne tulevaisuus jaksot ON hyviä Very Happy
SanZio
SanZio

Nainen Viestien lukumäärä : 58
Ikä : 28
Registration date : 13.11.2010

http://p1.foorumi.info/dstm/index.php

Takaisin alkuun Siirry alas

Oletko koskaan keskeyttänyt TMNT katsomista tai pitänyt sitä tyhmänä ohjelmana? Empty Vs: Oletko koskaan keskeyttänyt TMNT katsomista tai pitänyt sitä tyhmänä ohjelmana?

Viesti  Cecilia Pe Toukokuu 20, 2011 7:28 am

Nykyään valitettavasti olen tätä mieltä enkä siksi katso TMNT:tä tai selaile tätä forkkaa usein c: palaan joskus.
Cecilia
Cecilia

Nainen Viestien lukumäärä : 37
Ikä : 26
Registration date : 14.10.2010

http://fanfictions-bykatsu.blogspot.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

Oletko koskaan keskeyttänyt TMNT katsomista tai pitänyt sitä tyhmänä ohjelmana? Empty Vs: Oletko koskaan keskeyttänyt TMNT katsomista tai pitänyt sitä tyhmänä ohjelmana?

Viesti  TurtlesPili To Elo 16, 2012 5:41 am

Mä katoin 2 kaverin kanssa turtleseita Roisto on palannut jakso oli kyseessä siitä se osa 1 ei jaksettu millään kattoo sitä ekan osa ekaa 10 min lopetettiin
TurtlesPili
TurtlesPili

Mies Viestien lukumäärä : 210
Ikä : 24
Registration date : 03.07.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Oletko koskaan keskeyttänyt TMNT katsomista tai pitänyt sitä tyhmänä ohjelmana? Empty Oletko koskaan keskeyttänyt TMNT:n katsomista tai pitänyt sitä tyhmänä ohjelmana

Viesti  Ninjatar To Elo 16, 2012 8:50 pm

TurtlesPili kirjoitti:Mä katoin 2 kaverin kanssa turtleseita Roisto on palannut jakso oli kyseessä siitä se osa 1 ei jaksettu millään kattoo sitä ekan osa ekaa 10 min lopetettiin
Noo siin jaksos ei tapahdu oikeen mitään erikoista Smile

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Oletko koskaan keskeyttänyt TMNT katsomista tai pitänyt sitä tyhmänä ohjelmana? Empty Oletko koskaan keskeyttänyt TMNT- ohjelmaa tai pidätkö sitä tyhmänä?

Viesti  Senshitora Ma Elo 05, 2013 2:13 am

Olen pari kertaa joutunut keskeyttämään katsoessani näitä jaksoja YouTubesta. Mutta en ikinä enkä tule pitämään TMNT- sarjaa tyhmänä! Know it! Syy miksi jouduin keskeyttämään jakson katselun oli läksyt.. >:x
Senshitora
Senshitora

Nainen Viestien lukumäärä : 53
Ikä : 28
Registration date : 03.08.2013

http://Senshitora.deviantART.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

Oletko koskaan keskeyttänyt TMNT katsomista tai pitänyt sitä tyhmänä ohjelmana? Empty Oletko koskaan keskeyttänyt TMNT-ohjelmaa tai pitänyt sitä tyhmänä

Viesti  Ninjatar Ma Elo 05, 2013 9:27 pm

Näin nopeasti ilmaistuna en koskaan Smile 

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Oletko koskaan keskeyttänyt TMNT katsomista tai pitänyt sitä tyhmänä ohjelmana? Empty Vs: Oletko koskaan keskeyttänyt TMNT katsomista tai pitänyt sitä tyhmänä ohjelmana?

Viesti  Purplecat702 Su Heinä 27, 2014 7:31 am

Voi että ku nää mun viestit tulee vasta nyt XD Olisimpa löytänyt tämän foorumin ainakin kolme vuotta aijemmin Very Happy Mutta kuitenkin

No itse fanitin ihan pienenä TMNT:tä ihan kauheesti mun kaverin kanssa. Osattiin repliikkejä ulkoa ja aina leikittiin niitä Very Happy Sitten vaa se innostus lopahti, ja annoin kaikki fanitavarat + ne ihan vanhat Turtles dvd:t mun isoveljelle joka kerää vanhoja videoita/tavaroita (nyt kaduttaa se D:) Kyl mulle yks Leo figuuri jäi ku ei veli sitä halunnu jostain syystä. Sit pari vuotta sitten selasin youtubea ja mulle jostain syystä suositeltiin yhtä FF kauden jaksoa. Klikkasin sen ihan kiinnostuksen vuoksi auki ja katoin jakson. Innostus palasi ^^
Purplecat702
Purplecat702

Mies Viestien lukumäärä : 100
Ikä : 24
Registration date : 27.07.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Oletko koskaan keskeyttänyt TMNT katsomista tai pitänyt sitä tyhmänä ohjelmana? Empty Vs: Oletko koskaan keskeyttänyt TMNT katsomista tai pitänyt sitä tyhmänä ohjelmana?

Viesti  TMNTfani! Su Heinä 27, 2014 7:49 am

Purplecat702 kirjoitti:Voi että ku nää mun viestit tulee vasta nyt XD Olisimpa löytänyt tämän foorumin ainakin kolme vuotta aijemmin Very Happy Mutta kuitenkin

No itse fanitin ihan pienenä TMNT:tä ihan kauheesti mun kaverin kanssa. Osattiin repliikkejä ulkoa ja aina leikittiin niitä Very Happy Sitten vaa se innostus lopahti, ja annoin kaikki fanitavarat + ne ihan vanhat Turtles dvd:t mun isoveljelle joka kerää vanhoja videoita/tavaroita (nyt kaduttaa se D:) Kyl mulle yks Leo figuuri jäi ku ei veli sitä halunnu jostain syystä. Sit pari vuotta sitten selasin youtubea ja mulle jostain syystä suositeltiin yhtä FF kauden jaksoa. Klikkasin sen ihan kiinnostuksen vuoksi auki ja katoin jakson. Innostus palasi ^^

Okei. Itse olen pitänyt pieniä taukoja, mutta en mitään hirvittävän pitkiä. Olen löytänyt tämän foorumin kauan sitten, mutta vasta viime vuoden syyslomalla kirjauduin tänne.
TMNTfani!
TMNTfani!

Nainen Viestien lukumäärä : 248
Ikä : 23
Registration date : 16.10.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Oletko koskaan keskeyttänyt TMNT katsomista tai pitänyt sitä tyhmänä ohjelmana? Empty Oletko koskaan pitänyt TMNT:tä tylsänä ohjelmana

Viesti  Ninjatar Su Heinä 27, 2014 9:35 pm

TMNTfani! kirjoitti:
Purplecat702 kirjoitti:Voi että ku nää mun viestit tulee vasta nyt XD Olisimpa löytänyt tämän foorumin ainakin kolme vuotta aijemmin Very Happy Mutta kuitenkin

No itse fanitin ihan pienenä TMNT:tä ihan kauheesti mun kaverin kanssa. Osattiin repliikkejä ulkoa ja aina leikittiin niitä Very Happy Sitten vaa se innostus lopahti, ja annoin kaikki fanitavarat + ne ihan vanhat Turtles dvd:t mun isoveljelle joka kerää vanhoja videoita/tavaroita (nyt kaduttaa se D:) Kyl mulle yks Leo figuuri jäi ku ei veli sitä halunnu jostain syystä. Sit pari vuotta sitten selasin youtubea ja mulle jostain syystä suositeltiin yhtä FF kauden jaksoa. Klikkasin sen ihan kiinnostuksen vuoksi auki ja katoin jakson. Innostus palasi ^^

Okei. Itse olen pitänyt pieniä taukoja, mutta en mitään hirvittävän pitkiä. Olen löytänyt tämän foorumin kauan sitten, mutta vasta viime vuoden syyslomalla kirjauduin tänne.
Mä löysin tänne kun olin kahdeksannella. Ja silloin päätin et mä en kilppareista luovu vaik mikä ois

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Oletko koskaan keskeyttänyt TMNT katsomista tai pitänyt sitä tyhmänä ohjelmana? Empty Vs: Oletko koskaan keskeyttänyt TMNT katsomista tai pitänyt sitä tyhmänä ohjelmana?

Viesti  Hikari Su Elo 10, 2014 9:23 am

Pidin niistä tosi paljon ja katoin aina esim Juniorilta, kun niitä tuli. Kun niitä sit ei enään tullu, ne jotenkin unohtu. Sitten tuli 6 ja 7 kautta ja kiinnostus taas alkoi ja piirtelin vihkoon ja lauleskelin 7-kauden tunnaria. Tyttöversiot niistä yritin myös keksiä, mut ei ne jostain kumman syystä päässy nimeä pidemmälle. Aseet, luonne oli toki samat, vaikka ulkonäkö olikin erillainen. Kehittelin myös erään hauskan jakson niistä. Jos tämä kuulostaa samalta, se voi ehkä olla kopio. En muista yksityiskohtia. No eräs ihminen siepataan ja kilkikonnat lähtevät perään. Silppuri on kaiken takana ja hän haluaa hyötyä tällä ihmisellä jotenkin. Kilpikonnat sitten taistelevat pahiksia vastaan. Paikka missä he ovat alkaa sortua taistelun aikana ja he nappaavat ihmisen mukaansa ja pääsevät pakoon joillakin moottoripyörän näköisillä liitimillä. Sitten he vievät tämän ihmisen piilopaikkaansa ja syövät pitsaa. Muuta en sitten enään muistakkaan Sad 
Onko tuttu mistään jaksosta, vai olenko itse keksinyt tämän?  Smile 
Hikari
Hikari

Nainen Viestien lukumäärä : 43
Ikä : 24
Registration date : 28.07.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Oletko koskaan keskeyttänyt TMNT katsomista tai pitänyt sitä tyhmänä ohjelmana? Empty Oletko koskaan pitänyt TMNT:tä tylsänä ohjelmana

Viesti  Ninjatar Su Elo 10, 2014 9:44 pm

Hikari kirjoitti:Pidin niistä tosi paljon ja katoin aina esim Juniorilta, kun niitä tuli. Kun niitä sit ei enään tullu, ne jotenkin unohtu. Sitten tuli 6 ja 7 kautta ja kiinnostus taas alkoi ja piirtelin vihkoon ja lauleskelin 7-kauden tunnaria. Tyttöversiot niistä yritin myös keksiä, mut ei ne jostain kumman syystä päässy nimeä pidemmälle. Aseet, luonne oli toki samat, vaikka ulkonäkö olikin erillainen. Kehittelin myös erään hauskan jakson niistä. Jos tämä kuulostaa samalta, se voi ehkä olla kopio. En muista yksityiskohtia. No eräs  ihminen siepataan ja kilkikonnat lähtevät perään. Silppuri on kaiken takana ja hän haluaa hyötyä tällä ihmisellä jotenkin. Kilpikonnat sitten taistelevat pahiksia vastaan. Paikka missä he ovat alkaa sortua taistelun aikana ja he nappaavat ihmisen mukaansa ja pääsevät pakoon joillakin moottoripyörän näköisillä liitimillä. Sitten he vievät tämän ihmisen piilopaikkaansa ja syövät pitsaa. Muuta en sitten enään muistakkaan Sad 
Onko tuttu mistään jaksosta, vai olenko itse keksinyt tämän?  Smile 
Minusta en ole nähnyt mitään tollasta jaksoa Very Happy 

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Oletko koskaan keskeyttänyt TMNT katsomista tai pitänyt sitä tyhmänä ohjelmana? Empty Vs: Oletko koskaan keskeyttänyt TMNT katsomista tai pitänyt sitä tyhmänä ohjelmana?

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 1 / 2 1, 2  Seuraava

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa