Kaikenlaista TMNT höpinää
+23
Sweetdonnie
JapanGirl1999
TurtlesPili
Valkosuklaa
SAINW
Wioly
memory-leo
turtlestypy
Cecilia
sankonleo
Leo-Hyeena
Jaruto
.:TMNTGIRL:.
katjuska xD
Natu-san
Kharon
Ninjatar
lovexxxleonardo
Momo Usagi
Venus_
Sydän Kilppari
Admin
Griffe
27 posters
Sivu 6 / 10
Sivu 6 / 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Vs: Kaikenlaista TMNT höpinää
apuaaaa! tää sivua on muuttunu niin paljon et meni ihan pasmat sekasi....nyt menee aikaa kun opin taas kaytää tätä x)
siihen kysymkseen on vaiketa vastata xD mut aika oudon näköistä nähä kilpparin noissa CGI versioina. mä en kauheesti tykännyt siitä 2007 leffan tyylistä. -.- se on aika outo ... mut onkos sulla jäänyt se sivun osote? 8D
katjuska xD- Viestien lukumäärä : 118
Ikä : 34
Registration date : 07.06.2009
Ihan enkunkieline Wikipedia mut se lukee tossa suomeks koska mun tietsikka kääntää aina enkun suomeks.
.:TMNTGIRL:.- Viestien lukumäärä : 262
Ikä : 27
Registration date : 10.12.2010
Muute tässä mun tekemä TMNT video. Kommentoikaa
catalyst! 8DDD se uppeeeeee videosi 8DDD mut bring to the life oli kyll parempi. onhan tääki ihan jees
katjuska xD- Viestien lukumäärä : 118
Ikä : 34
Registration date : 07.06.2009
Mikä sen jakson nimi o ku Leo tapaa ekan kerran Usagin???
sankonleo kirjoitti:no vähän mä repesin kun kuulin donin ääninäytteliän sanovan mikeyn tyylisiä lauseita jossain robotti ohjelmassa. lol
Jee joku muukin on nähnyt TFA:ta! Wupii onnenpäivä 8D
Wioly- Viestien lukumäärä : 91
Registration date : 23.03.2012
Hetkonen hetkonen. Onks Transformers Animatedin Bumblebee TMNT 4 Don? Uskomatonta!Wioly kirjoitti:sankonleo kirjoitti:no vähän mä repesin kun kuulin donin ääninäytteliän sanovan mikeyn tyylisiä lauseita jossain robotti ohjelmassa. lol
Ninjatar- Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010
Ninjatar kirjoitti:Hetkonen hetkonen. Onks Transformers Animatedin Bumblebee TMNT 4 Don? Uskomatonta!Wioly kirjoitti:sankonleo kirjoitti:no vähän mä repesin kun kuulin donin ääninäytteliän sanovan mikeyn tyylisiä lauseita jossain robotti ohjelmassa. lol
Ononon! Sehän tässä onkin parasta wiiii *kiljuntaa ja hyppimistä* kaksi just parhainta tyyppiä koko universumissa
Bumblebee on munkin suosikki Transformers Animatedissa heti Prowlin jälkeenWioly kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:Hetkonen hetkonen. Onks Transformers Animatedin Bumblebee TMNT 4 Don? Uskomatonta!Wioly kirjoitti:sankonleo kirjoitti:no vähän mä repesin kun kuulin donin ääninäytteliän sanovan mikeyn tyylisiä lauseita jossain robotti ohjelmassa. lol
Ononon! Sehän tässä onkin parasta wiiii *kiljuntaa ja hyppimistä* kaksi just parhainta tyyppiä koko universumissa
Ninjatar kirjoitti:Bumblebee on munkin suosikki Transformers Animatedissa heti Prowlin jälkeenWioly kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:Hetkonen hetkonen. Onks Transformers Animatedin Bumblebee TMNT 4 Don? Uskomatonta!Wioly kirjoitti:sankonleo kirjoitti:no vähän mä repesin kun kuulin donin ääninäytteliän sanovan mikeyn tyylisiä lauseita jossain robotti ohjelmassa. lol
Jee ollaan samiksii! XD
Kaikenlaisia TMNT höpinöitä
Heh niinpä taidetaan.Wioly kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:Bumblebee on munkin suosikki Transformers Animatedissa heti Prowlin jälkeenWioly kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:Hetkonen hetkonen. Onks Transformers Animatedin Bumblebee TMNT 4 Don? Uskomatonta!Wioly kirjoitti:sankonleo kirjoitti:no vähän mä repesin kun kuulin donin ääninäytteliän sanovan mikeyn tyylisiä lauseita jossain robotti ohjelmassa. lol
Jee ollaan samiksii! XD
Hep hep hep, takas aiheeseen hyvät ihmiset :>
Admin- Admin
- Viestien lukumäärä : 451
Ikä : 29
Registration date : 10.06.2008
Koht tää on muuten TFA - foorumiAdmin kirjoitti:Hep hep hep, takas aiheeseen hyvät ihmiset :>
Eh heh sori.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Koht tää on muuten TFA - foorumiAdmin kirjoitti:Hep hep hep, takas aiheeseen hyvät ihmiset :>
Ninjatar kirjoitti:Eh heh sori.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Koht tää on muuten TFA - foorumiAdmin kirjoitti:Hep hep hep, takas aiheeseen hyvät ihmiset :>
Hupsista ^^' Mut semmonen foorumi kelpais mulle,jos ois vielä suomeksi XD
Kysympä vaan,et mistä te keksitte nimimerkkinne? Oma nimimerkki Wioly tulee OC:stäni. Entäs teidän?
Olin liian laiska miettimään ja nykyään haluaisin muuttaa omani. En oikee tiiä mist tää nimi päähä tuli.Wioly kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:Eh heh sori.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Koht tää on muuten TFA - foorumiAdmin kirjoitti:Hep hep hep, takas aiheeseen hyvät ihmiset :>
Kysympä vaan,et mistä te keksitte nimimerkkinne? Oma nimimerkki Wioly tulee OC:stäni. Entäs teidän?
Eka ajattelin et mun ekan pahistyttö OC:n nimi mut se oli liian lyhyt joten se on sit Ninjatar.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Olin liian laiska miettimään ja nykyään haluaisin muuttaa omani. En oikee tiiä mist tää nimi päähä tuli.Wioly kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:Eh heh sori.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Koht tää on muuten TFA - foorumiAdmin kirjoitti:Hep hep hep, takas aiheeseen hyvät ihmiset :>
Tietäähän kaikki Sneefeen? Kumminki, snee kerto lopettavansa tmnt piirustusten tekemisen joksikin ajaksi eikä hän tiennyt millo tulee takasin. Nyt siltä on tullu viestii et hän aikoo pikkuhiljaa ruveta taas piirtämään tmnt kuvia. Ajattelin et jos tietää sneefeen mut ei omista deviant art käyttäjää niin neki sais tietää.
En o kyl käyny deviant artissa vähään aikaan.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Tietäähän kaikki Sneefeen? Kumminki, snee kerto lopettavansa tmnt piirustusten tekemisen joksikin ajaksi eikä hän tiennyt millo tulee takasin. Nyt siltä on tullu viestii et hän aikoo pikkuhiljaa ruveta taas piirtämään tmnt kuvia. Ajattelin et jos tietää sneefeen mut ei omista deviant art käyttäjää niin neki sais tietää.
Tuli kyllä muuten mulle kauheena shokkina se et tajusin Franksonin olevan jo 50 o.O
Lohjan citymarketist löyty kasariluvun turtles dvd-boxi. Olin vaan kattelemas kaikkii mw- ja halo-pelejä ja menin siit kattelee dvd-boxeja ja siin se oli! Olin nähny sen aikasemmin mut tyhmänä en ollut sitä sillon ostanu *facepalm*. Juoksin siis ympäri cittaria etsien iskääni ja kaikki piti mua varmaan tosi hölmän näkösenä. Sain iskän houkuteltuu ostaa sen sillä ehdol etten saa viikkorahaa pariin viikkoon. Hyvä ostos oli ja pikkuvelikin tykkää!
Hmph... Kävin eilen ostamassa Silppurin vesa -DVD:n ja sitten illalla harmittelin, ettei siinä ole sitä "Tuhlaajapoika"-jaksoa. Ja myöhemmin hampaita pestessäni tajusin, että olihan sekin DVD ollut siellä, mutta en vain ollut tajunnut sitä, kun en katsonut kyseisen DVD:n sisältämiä jaksoja... damn!
SAINW- Viestien lukumäärä : 161
Ikä : 28
Registration date : 09.04.2012
Onks kukaan muuten huomannu et yhes kohdas Samurai turistit jaksoa Gen näyttää Rocksteadyltä
Joo itekki oon sen huomannu.Ninjatar kirjoitti:Onks kukaan muuten huomannu et yhes kohdas Samurai turistit jaksoa Gen näyttää Rocksteadyltä
Sivu 6 / 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Similar topics
» Kumpi:Classic Tmnt vai 2003Tmnt ja miksi?
» TMNT Rope - keskustelu
» Turtles videopelit
» Alku TMNT:lle.
» TMNT-unia?
» TMNT Rope - keskustelu
» Turtles videopelit
» Alku TMNT:lle.
» TMNT-unia?
Sivu 6 / 10
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa