Kaikenlaista TMNT höpinää
+23
Sweetdonnie
JapanGirl1999
TurtlesPili
Valkosuklaa
SAINW
Wioly
memory-leo
turtlestypy
Cecilia
sankonleo
Leo-Hyeena
Jaruto
.:TMNTGIRL:.
katjuska xD
Natu-san
Kharon
Ninjatar
lovexxxleonardo
Momo Usagi
Venus_
Sydän Kilppari
Admin
Griffe
27 posters
Sivu 4 / 10
Sivu 4 / 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Vs: Kaikenlaista TMNT höpinää
Ninjatar kirjoitti:lovexxxleonardo kirjoitti:katjuska xD kirjoitti:anteeksi jos vaihan puheen aihettanne , mutta olen lukenut wikipediassa että 2012 vuonna tulee uudet TMNT jaksot ja elokuva! ajatelkaas! niin ainakin wikipedia väitti ja sitten tässä olisi tarkeempaa tietoo (englanniksi vailitettavasti -.-' ) http://www.reuters.com/article/pressRelease/idUS136549+21-Oct-2009+PRN20091021 mut siinä on vastapa odotettavaa ! miks aina 2012?! aina joka kivat jutut alkaa jossain myöhääN! > (jos tämä oli jo jossain laitettu.. niin anteeksi että en huomannut)
niillä kai vaan kestään niin hirveeen kauan tehä sitä leffaa.
löysin tossa surffatessani "mahdollisesti" siinä uudes tmnt leffas käytettävii pukui. repesin. xD
http://movies.rightcelebrity.com/new-teenage-mutant-ninja-turtles-movie-2012-release/1201
Oi kun kiva! Taas toppapuvut! Sopivat ehkä 90-luvun leffoihin mut muuten toimi jos saan sanoa :O.o: . Miltäköhän Peltipurkki tulee
näyttään
mä melkeen toivon, et noin puvut ei päädy siihen leffaan x)
samat sanat sillä en jaksa katsoa valepukuisia näyttelijöitä leffassa -.-'
katjuska xD- Viestien lukumäärä : 118
Ikä : 34
Registration date : 07.06.2009
Joo ei hätää ei ne noi asut tule olemaan siinä leffassa lol . Noi oli vaan jotain maskotteja siinä edellisen leffan ensi-illassa.
Ton uutisen mukaan ne pääsee alottamaan uuden leffan tekemisen tän elokuun aikana.
Ton uutisen mukaan ne pääsee alottamaan uuden leffan tekemisen tän elokuun aikana.
Griffe- Viestien lukumäärä : 248
Registration date : 24.08.2008
ne tekee ehkä jtn. animaatiota sillä maskottien kuvaaminen kestäisi varmaan 1 v ja toi 2v. ehkä se on animaatio
se sitten nähdään :O
Katsoiko kukaan sitä Yu-Gi-Oh elokuvaa eilen? Elokuvassa oli tuttuja ääninäyttelijöitä. Mm. Anubis= Silppuri, Joey= Mikey, Tristan= Raph, Pegasus= Tikku ja taisi olla pari muutakin ääninäyttelijää, jotka oli Turtlesissa ja tuossa elokuvassa.
Griffe- Viestien lukumäärä : 248
Registration date : 24.08.2008
Mä katoi iha pikkusen sitä loppua ja huomasin silppurin, mikeyn ja Raphin ) Mutta en ihmettele samoja ääninäyteliöitä kun ovat molemmat 4Kidsin dubbaamat ja hyviä ääni näyteliöitä ovat
Admin- Admin
- Viestien lukumäärä : 451
Ikä : 29
Registration date : 10.06.2008
en jksanu sitä kattoo, kun sen aikasemmin nähny. mut nyt olis ehkä kannattanu kattoo x)
satuin äsken huomaa et mul on melkeen tuhat kirjotettuu viestii täll foorumilla ja se on eniten XDDDD
miten tää voi olla mahollista xDDD
kenties ropetus ja vastaus joka asiaan ; Dlovexxxleonardo kirjoitti:satuin äsken huomaa et mul on melkeen tuhat kirjotettuu viestii täll foorumilla ja se on eniten XDDDD
Admin- Admin
Minä olen aina kuvitellut et pojat on enmmän Turtles-faneja kui tytöt. No taisin olla vääräs...
.:TMNTGIRL:.- Viestien lukumäärä : 262
Ikä : 27
Registration date : 10.12.2010
.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Minä olen aina kuvitellut et pojat on enmmän Turtles-faneja kui tytöt. No taisin olla vääräs...
mä oon pannu ton saman asian kans merkille. mulle kun aina marmatetaan siitä, et turtles on sellanen pienten poikien ohjelma ja et mitä sä sellasta katot. mut jostain kumman syystä massa osa tänkin foorumin hemmoista on tyttöjä xD
:Go Girlz! Koulussa ol vähän aikaa sit puheenaiheena turtlesit. Kaikki pojat puhu siitä (30 s. ajan) ja kerto lempihahmot... Ois tehny mieli huutaa: - Mun suosikkihahmo on Leonardo! Mut eihän nii voi tehä ku poikien mielestä se ois ollu toooosi outoo jos tyttö kattoo turtleseita. Jos ne näkis näiden sivujen käyttälistasta kuinka monji on poikii ja ja kuinka moni tyttöi niin niiltä putois silmät päästä Sry jos ette ymärtäneet.
Muuten kerran kun olin koulun ruokalassa näin yhel pojal semmosen hienon turtlespaidan jossa komeili Leo. No minä aloin heti tuijottaa sitä paikaa ja nyt totean että poikaparka luuli et toi (eli minä) hullu tyttö aikoo tehdä sille jotakin kun se tuijottaa sitä niin hirveesti. Sry jos ette ymmärtäneet tätäkään.
Muuten kerran kun olin koulun ruokalassa näin yhel pojal semmosen hienon turtlespaidan jossa komeili Leo. No minä aloin heti tuijottaa sitä paikaa ja nyt totean että poikaparka luuli et toi (eli minä) hullu tyttö aikoo tehdä sille jotakin kun se tuijottaa sitä niin hirveesti. Sry jos ette ymmärtäneet tätäkään.
Kaikenlaista TMNT höpinää
lovexxxleonardo kirjoitti:.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Minä olen aina kuvitellut et pojat on enmmän Turtles-faneja kui tytöt. No taisin olla vääräs...
mä oon pannu ton saman asian kans merkille. mulle kun aina marmatetaan siitä, et turtles on sellanen pienten poikien ohjelma ja et mitä sä sellasta katot. mut jostain kumman syystä massa osa tänkin foorumin hemmoista on tyttöjä xD
Kai sen takia kun siinä on neljä kovaa kundia joihin on helppo ihastua
Ninjatar- Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010
Ninjatar kirjoitti:lovexxxleonardo kirjoitti:.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Minä olen aina kuvitellut et pojat on enmmän Turtles-faneja kui tytöt. No taisin olla vääräs...
Kai sen takia kun siinä on neljä kovaa kundia joihin on helppo ihastua
Taidat olla oikeassa.
kyllä semmoisii kundiin ei voi olla ihastumatta ku on tommoiset lihakset ! Anteeksi tästä vartalo hommelista, olen ihan seonnut kun repesin yhelle jaksolle vaa xD
Eihän niien lihaksii voi olla huomaamatta
Tuli katottuu se 12 osa btts:stä ja kun näin Raphin superina niin mun naama toimi näin . Ei hemuli sen leuka...!
Tuli katottuu se 12 osa btts:stä ja kun näin Raphin superina niin mun naama toimi näin . Ei hemuli sen leuka...!
mikäs sen jakson nimi olisi? haluaisin tietää mistä puhutaan tässä oikee :<3:
katjuska xD kirjoitti:mikäs sen jakson nimi olisi? haluaisin tietää mistä puhutaan tässä oikee :<3:
englanniksi "Super Power Struggle", suomeksi "Supervoimat jaossa". se on kyllä mahtava jakso : D se Raphin leuka...! lol
Ei hitto kun katoin se jakson niin repesin täysin! Sen leuka ! XD lol lol oikesti mä vaan nauroin sille koko ajan! >D
Jaruto kirjoitti:katjuska xD kirjoitti:mikäs sen jakson nimi olisi? haluaisin tietää mistä puhutaan tässä oikee :<3:
englanniksi "Super Power Struggle", suomeksi "Supervoimat jaossa". se on kyllä mahtava jakso : D se Raphin leuka...! lol
Kun se jakso tuli ekan kerran telsust, olin silloin Prsimassa jsut niiden telkakrien vieressä ja kanava oli mtv3 ja ei helvettim inä hekotin sille leualle siellä XDD
Admin- Admin
äitis tai isäs varmaa n ihmetteli mikäs sulle tuli siellä prismassa 8'D
sillon kun tv:stä tuli viel turtlesii, hekotin aina jokases jaksossa ihan kympillä (yleensä miken jutuille) ja mun veli vaan katto mua murhaavasti siinä veiressä ja sano: "et viittis olla hiljaa. ei tää noin hauskaa oo." se on tylsä ihminen -.-
Minustakin se raphin leuka oli ihan best!! *heh*
Leo-Hyeena- Viestien lukumäärä : 81
Registration date : 11.12.2010
Sivu 4 / 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Similar topics
» Kumpi:Classic Tmnt vai 2003Tmnt ja miksi?
» TMNT Rope - keskustelu
» Turtles videopelit
» Alku TMNT:lle.
» TMNT-unia?
» TMNT Rope - keskustelu
» Turtles videopelit
» Alku TMNT:lle.
» TMNT-unia?
Sivu 4 / 10
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa