Kaikenlaista TMNT höpinää
+23
Sweetdonnie
JapanGirl1999
TurtlesPili
Valkosuklaa
SAINW
Wioly
memory-leo
turtlestypy
Cecilia
sankonleo
Leo-Hyeena
Jaruto
.:TMNTGIRL:.
katjuska xD
Natu-san
Kharon
Ninjatar
lovexxxleonardo
Momo Usagi
Venus_
Sydän Kilppari
Admin
Griffe
27 posters
Sivu 7 / 10
Sivu 7 / 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
kaikenlaista TMNT höpinää
Heh hienoo etten o ainoo.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Joo itekki oon sen huomannu.Ninjatar kirjoitti:Onks kukaan muuten huomannu et yhes kohdas Samurai turistit jaksoa Gen näyttää Rocksteadyltä
Ninjatar- Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010
Vs: Kaikenlaista TMNT höpinää
Ninjatar kirjoitti:Heh hienoo etten o ainoo.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Joo itekki oon sen huomannu.Ninjatar kirjoitti:Onks kukaan muuten huomannu et yhes kohdas Samurai turistit jaksoa Gen näyttää Rocksteadyltä
Leo-Hyeena- Viestien lukumäärä : 81
Ikä : 29
Registration date : 11.12.2010
YOUTUBEST LÖYTYY UUTTA MATSKUA 2012 KILPPAREISTA !!!
Ninjatar kirjoitti:YOUTUBEST LÖYTYY UUTTA MATSKUA 2012 KILPPAREISTA !!!
Mitä esim? Joitain trailereitako?
turtlestypy- Viestien lukumäärä : 105
Registration date : 27.10.2009
Clippejä jaksoista . Ainaskin treeneistä ja eka kohtaaminen Kraangien kanssaturtlestypy kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:YOUTUBEST LÖYTYY UUTTA MATSKUA 2012 KILPPAREISTA !!!
Katoin ne äsken, ihan hyviä. Raphin silmät on ihanat♥ Ja kyllä, olen hulluNinjatar kirjoitti:Clippejä jaksoista . Ainaskin treeneistä ja eka kohtaaminen Kraangien kanssaturtlestypy kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:YOUTUBEST LÖYTYY UUTTA MATSKUA 2012 KILPPAREISTA !!!
Valkosuklaa- Viestien lukumäärä : 22
Ikä : 28
Registration date : 18.06.2012
Tunnari (Musta ainakin tosi hyvä, jäi päähän soimaan)Ninjatar kirjoitti:Clippejä jaksoista . Ainaskin treeneistä ja eka kohtaaminen Kraangien kanssaturtlestypy kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:YOUTUBEST LÖYTYY UUTTA MATSKUA 2012 KILPPAREISTA !!!
Kraang
Harjoittelua
Leonardo
Donatello
Rafael
Mikeya en löytänyt mistään, sori :/
SAINW- Viestien lukumäärä : 161
Registration date : 09.04.2012
Nä pojat on mahtaviaSAINW kirjoitti:Tunnari (Musta ainakin tosi hyvä, jäi päähän soimaan)Ninjatar kirjoitti:Clippejä jaksoista . Ainaskin treeneistä ja eka kohtaaminen Kraangien kanssaturtlestypy kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:YOUTUBEST LÖYTYY UUTTA MATSKUA 2012 KILPPAREISTA !!!
Kraang
Harjoittelua
Leonardo
Donatello
Rafael
Ninjatar kirjoitti:Nä pojat on mahtaviaSAINW kirjoitti:Tunnari (Musta ainakin tosi hyvä, jäi päähän soimaan)Ninjatar kirjoitti:Clippejä jaksoista . Ainaskin treeneistä ja eka kohtaaminen Kraangien kanssaturtlestypy kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:YOUTUBEST LÖYTYY UUTTA MATSKUA 2012 KILPPAREISTA !!!
Kraang
Harjoittelua
Leonardo
Donatello
Rafael
Mikäs on paras ??
TurtlesPili- Viestien lukumäärä : 210
Ikä : 25
Registration date : 03.07.2012
Kraang videoTurtlesPili kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:Nä pojat on mahtaviaSAINW kirjoitti:Tunnari (Musta ainakin tosi hyvä, jäi päähän soimaan)Ninjatar kirjoitti:Clippejä jaksoista . Ainaskin treeneistä ja eka kohtaaminen Kraangien kanssaturtlestypy kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:YOUTUBEST LÖYTYY UUTTA MATSKUA 2012 KILPPAREISTA !!!
Kraang
Harjoittelua
Leonardo
Donatello
Rafael
Mikäs on paras ??
Tää sarja tulee olee tosi hauska (mut jotkut jutut ei vaa toimi. esim ne jotkut ylimääräset salamat kipua kuvaamaan ja se et ne- pfff... XD- juoksee samalla lailla ku sonic XD), revettiin mun no-tmnt-fan kaverin kaa, ja se ääni ku mikey löi sitä kraangia oli nii sulone :3Ninjatar kirjoitti:Kraang videoTurtlesPili kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:Nä pojat on mahtaviaSAINW kirjoitti:Tunnari (Musta ainakin tosi hyvä, jäi päähän soimaan)Ninjatar kirjoitti:Clippejä jaksoista . Ainaskin treeneistä ja eka kohtaaminen Kraangien kanssaturtlestypy kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:YOUTUBEST LÖYTYY UUTTA MATSKUA 2012 KILPPAREISTA !!!
Kraang
Harjoittelua
Leonardo
Donatello
Rafael
Mikäs on paras ??
.:TMNTGIRL:.- Viestien lukumäärä : 262
Ikä : 27
Registration date : 10.12.2010
Samaa mieltä. Toivon, että sarja on enemmän 03:a kun kasaria. Noi sarjakuvaefektit ei vaan toimi... Ja toivottavasti ei ole liikaa sitä kermakakkuhuumoria, koska sillon se on jo liian lastenohjelma. Turtles on kuultaas vakava asia!.:TMNTGIRL:. kirjoitti:
Tää sarja tulee olee tosi hauska (mut jotkut jutut ei vaa toimi. esim ne jotkut ylimääräset salamat kipua kuvaamaan ja se et ne- pfff... XD- juoksee samalla lailla ku sonic XD), revettiin mun no-tmnt-fan kaverin kaa, ja se ääni ku mikey löi sitä kraangia oli nii sulone :3
SAINW- Viestien lukumäärä : 161
Registration date : 09.04.2012
SAINW kirjoitti:Samaa mieltä. Toivon, että sarja on enemmän 03:a kun kasaria. Noi sarjakuvaefektit ei vaan toimi... Ja toivottavasti ei ole liikaa sitä kermakakkuhuumoria, koska sillon se on jo liian lastenohjelma. Turtles on kuultaas vakava asia!.:TMNTGIRL:. kirjoitti:
Tää sarja tulee olee tosi hauska (mut jotkut jutut ei vaa toimi. esim ne jotkut ylimääräset salamat kipua kuvaamaan ja se et ne- pfff... XD- juoksee samalla lailla ku sonic XD), revettiin mun no-tmnt-fan kaverin kaa, ja se ääni ku mikey löi sitä kraangia oli nii sulone :3
Se on!
TurtlesPili kirjoitti:SAINW kirjoitti:Samaa mieltä. Toivon, että sarja on enemmän 03:a kun kasaria. Noi sarjakuvaefektit ei vaan toimi... Ja toivottavasti ei ole liikaa sitä kermakakkuhuumoria, koska sillon se on jo liian lastenohjelma. Turtles on kuultaas vakava asia!.:TMNTGIRL:. kirjoitti:
Se on!
Voi ei, nyt jo rakastuin tähän sarjaan, rakastuin Mikeyn ilmeisiin, tästä tulee niin hauska sarja, että! Parhaat videot ovat: Kraang-video ja harjoittelua! Siis aivan älyn hienoja! Milloinkahan tätä aletaan näyttää Nickelodeonilla (siis Suomen)?
No ei se välttämättä oo niin huono kun aluks pelkäsin...mut ne on edelleen liian kulmikkaita x)
lovexxxleonardo kirjoitti:No ei se välttämättä oo niin huono kun aluks pelkäsin...mut ne on edelleen liian kulmikkaita x)
No vähän outoo oli aluks, mutta ainakin minä oon jo tottunut siihen.
Onks joku yrittäny saada kampaajalla käydessään samanlaista tyyliä kuin 80-luvun Aprilillä, 2003 Aprilillä tai Karailla ? Ite oon koittanu saada samanlaisen kuin 80-luvun Aprilillä
Ninjatar kirjoitti:Onks joku yrittäny saada kampaajalla käydessään samanlaista tyyliä kuin 80-luvun Aprilillä, 2003 Aprilillä tai Karailla ? Ite oon koittanu saada samanlaisen kuin 80-luvun Aprilillä
Mun ei tarvitse, kun mulla on melkein samanlaiset hiukset kuin Karailla, tosin ne vain on eriväriset
Coolia. Mul taas toimii 80-luvun April kun mul on kans ruskeat hiuksetturtlestypy kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:Onks joku yrittäny saada kampaajalla käydessään samanlaista tyyliä kuin 80-luvun Aprilillä, 2003 Aprilillä tai Karailla ? Ite oon koittanu saada samanlaisen kuin 80-luvun Aprilillä
Mun ei tarvitse, kun mulla on melkein samanlaiset hiukset kuin Karailla, tosin ne vain on eriväriset
Ninjatar kirjoitti:Coolia. Mul taas toimii 80-luvun April kun mul on kans ruskeat hiuksetturtlestypy kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:Onks joku yrittäny saada kampaajalla käydessään samanlaista tyyliä kuin 80-luvun Aprilillä, 2003 Aprilillä tai Karailla ? Ite oon koittanu saada samanlaisen kuin 80-luvun Aprilillä
Vähänkö mä haluisin semmosen tukan kun Aprililla on 80 luvun sarjassa
Moi! Osaako kukaan sanoa milloin toi uusi tmnt sarja näytetään suomes?
Että tarvitseeko odottaa 100-vuotta?
Että tarvitseeko odottaa 100-vuotta?
Viimeinen muokkaaja, JapanGirl1999 pvm Ti Elo 14, 2012 4:21 am, muokattu 1 kertaa
JapanGirl1999- Viestien lukumäärä : 74
Registration date : 13.08.2012
lovexxxleonardo kirjoitti:Toden näkösesti...tooosi pitkän ajan päästä
Hitsi. No, toivon mukaan en ole silloin 80v.
No toivotaan et se 29.9 meinaa kans suomen NickelodeoniaJapanGirl1999 kirjoitti:lovexxxleonardo kirjoitti:Toden näkösesti...tooosi pitkän ajan päästä
Ok. Vitsi, kun mulla ei oo TV:ssä Nickiä. :\'(Ninjatar kirjoitti:No toivotaan et se 29.9 meinaa kans suomen NickelodeoniaJapanGirl1999 kirjoitti:lovexxxleonardo kirjoitti:Toden näkösesti...tooosi pitkän ajan päästä
Sivu 7 / 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Similar topics
» Kumpi:Classic Tmnt vai 2003Tmnt ja miksi?
» TMNT Rope - keskustelu
» Turtles videopelit
» Alku TMNT:lle.
» TMNT-unia?
» TMNT Rope - keskustelu
» Turtles videopelit
» Alku TMNT:lle.
» TMNT-unia?
Sivu 7 / 10
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa