Kaikenlaista TMNT höpinää
+23
Sweetdonnie
JapanGirl1999
TurtlesPili
Valkosuklaa
SAINW
Wioly
memory-leo
turtlestypy
Cecilia
sankonleo
Leo-Hyeena
Jaruto
.:TMNTGIRL:.
katjuska xD
Natu-san
Kharon
Ninjatar
lovexxxleonardo
Momo Usagi
Venus_
Sydän Kilppari
Admin
Griffe
27 posters
Sivu 8 / 10
Sivu 8 / 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Vs: Kaikenlaista TMNT höpinää
JapanGirl1999 kirjoitti:Ok. Vitsi, kun mulla ei oo TV:ssä Nickiä. :\'(Ninjatar kirjoitti:No toivotaan et se 29.9 meinaa kans suomen NickelodeoniaJapanGirl1999 kirjoitti:lovexxxleonardo kirjoitti:Toden näkösesti...tooosi pitkän ajan päästä
Hitsi. No, toivon mukaan en ole silloin 80v.
Mitä tuleeks turtleseita 29.9 tv:stä ????
TurtlesPili- Viestien lukumäärä : 210
Ikä : 25
Registration date : 03.07.2012
Sillon alkaa uus tmnt-sarjaTurtlesPili kirjoitti:JapanGirl1999 kirjoitti:Ok. Vitsi, kun mulla ei oo TV:ssä Nickiä. :\'(Ninjatar kirjoitti:No toivotaan et se 29.9 meinaa kans suomen NickelodeoniaJapanGirl1999 kirjoitti:lovexxxleonardo kirjoitti:Toden näkösesti...tooosi pitkän ajan päästä
Traileri
Hiukan infoa
SAINW- Viestien lukumäärä : 161
Ikä : 28
Registration date : 09.04.2012
SAINW kirjoitti:Sillon alkaa uus tmnt-sarjaTurtlesPili kirjoitti:JapanGirl1999 kirjoitti:Ok. Vitsi, kun mulla ei oo TV:ssä Nickiä. :\'(Ninjatar kirjoitti:No toivotaan et se 29.9 meinaa kans suomen NickelodeoniaJapanGirl1999 kirjoitti:lovexxxleonardo kirjoitti:Toden näkösesti...tooosi pitkän ajan päästä
Traileri
Hiukan infoa
Minkälainen se on ? Onko se niinku 8.kausi vai se missä on ne niinku sun kuvassas SAINW vai sitte näytelty versio?
Kato traileri niin selviää Se ei ole 8. kausi vaan kokonaan uusi sarja. Se on siis uuden sarjan 1. tuotantokausi. Siinä on animaatiolla tehdyt hahmot, mutta ei kyllä yhtä hienoja kuin kuvassani. Sitä on sanottu 87:n ja 03:n sekoitukselta, eli odotettavissa on tiivistä toimintaa ja kermakakkuhuumoria.TurtlesPili kirjoitti:SAINW kirjoitti:Sillon alkaa uus tmnt-sarjaTurtlesPili kirjoitti:JapanGirl1999 kirjoitti:Ok. Vitsi, kun mulla ei oo TV:ssä Nickiä. :\'(Ninjatar kirjoitti:No toivotaan et se 29.9 meinaa kans suomen NickelodeoniaJapanGirl1999 kirjoitti:lovexxxleonardo kirjoitti:Toden näkösesti...tooosi pitkän ajan päästä
Traileri
Hiukan infoa
Minkälainen se on ? Onko se niinku 8.kausi vai se missä on ne niinku sun kuvassas SAINW vai sitte näytelty versio?
SAINW kirjoitti:Kato traileri niin selviää Se ei ole 8. kausi vaan kokonaan uusi sarja. Se on siis uuden sarjan 1. tuotantokausi. Siinä on animaatiolla tehdyt hahmot, mutta ei kyllä yhtä hienoja kuin kuvassani. Sitä on sanottu 87:n ja 03:n sekoitukselta, eli odotettavissa on tiivistä toimintaa ja kermakakkuhuumoria.TurtlesPili kirjoitti:SAINW kirjoitti:Sillon alkaa uus tmnt-sarjaTurtlesPili kirjoitti:JapanGirl1999 kirjoitti:Ok. Vitsi, kun mulla ei oo TV:ssä Nickiä. :\'(Ninjatar kirjoitti:No toivotaan et se 29.9 meinaa kans suomen NickelodeoniaJapanGirl1999 kirjoitti:lovexxxleonardo kirjoitti:Toden näkösesti...tooosi pitkän ajan päästä
Traileri
Hiukan infoa
mä en vaan pääse irti siitä ajatuksesta, et ne on kuutioita ja näyttää videopeli hahmoilta. ja sit ne viel nykii sillee oudosti...
Aika samaa mieltä, mutta kyllä niihinkin hahmoihin tottuu jos kaikki muu vaan on okei. Odotan vaan innolla että miltä Karai näyttää...lovexxxleonardo kirjoitti:
mä en vaan pääse irti siitä ajatuksesta, et ne on kuutioita ja näyttää videopeli hahmoilta. ja sit ne viel nykii sillee oudosti...
SAINW kirjoitti:Aika samaa mieltä, mutta kyllä niihinkin hahmoihin tottuu jos kaikki muu vaan on okei. Odotan vaan innolla että miltä Karai näyttää...lovexxxleonardo kirjoitti:
luulen, et aika paljolti samaa linjaa kun vuoden 2007 leffassa. mä vaan toivon, et siin olis hyvä juonen kulku
Kyllä.lovexxxleonardo kirjoitti:SAINW kirjoitti:Aika samaa mieltä, mutta kyllä niihinkin hahmoihin tottuu jos kaikki muu vaan on okei. Odotan vaan innolla että miltä Karai näyttää...lovexxxleonardo kirjoitti:
luulen, et aika paljolti samaa linjaa kun vuoden 2007 leffassa. mä vaan toivon, et siin olis hyvä juonen kulku
Ja mä toivon, että siinä ei oo LIIKAA kermakakkuhuumoria...
Mitä on tarkalleen kermakakkuhuumori? Sori, olen yksi tän foorumin nuoremmista enkä tiedä kaikkea.SAINW kirjoitti:Kyllä.lovexxxleonardo kirjoitti:SAINW kirjoitti:Aika samaa mieltä, mutta kyllä niihinkin hahmoihin tottuu jos kaikki muu vaan on okei. Odotan vaan innolla että miltä Karai näyttää...lovexxxleonardo kirjoitti:
JapanGirl1999- Viestien lukumäärä : 74
Registration date : 13.08.2012
Ei se mitään, ei täällä ketään purraJapanGirl1999 kirjoitti:Mitä on tarkalleen kermakakkuhuumori? Sori, olen yksi tän foorumin nuoremmista enkä tiedä kaikkea.SAINW kirjoitti:Kyllä.lovexxxleonardo kirjoitti:SAINW kirjoitti:Aika samaa mieltä, mutta kyllä niihinkin hahmoihin tottuu jos kaikki muu vaan on okei. Odotan vaan innolla että miltä Karai näyttää...lovexxxleonardo kirjoitti:
Kermakakkuhuumori on sellasta, että tapahtuu kaikkea sellaista "yliammuttua". Eli sellaista, että hahmot toilailevat, törmäilevät ja koheltavat ja sattuu kaikenlaisia naurettavia sattumuksia. Esimerkkinä 87-sarja, jossa Krangin ja Silppurin juonet meni pannukakuiksi sen takia, että joku tyri tai sattui joku muu naurettava kommellus (joku kompastuu, laite kaatuu tai pahikset alkavat nahistella keskenään). Vähän niin kuin Kelju K. Kojootti: kaikki suunnitelmat menee mönkään, kun tapahtuu jotain hassua.
Ahaa! Nyt mä ymmärrän! Kai...SAINW kirjoitti:Ei se mitään, ei täällä ketään purraJapanGirl1999 kirjoitti:Mitä on tarkalleen kermakakkuhuumori? Sori, olen yksi tän foorumin nuoremmista enkä tiedä kaikkea.SAINW kirjoitti:Kyllä.lovexxxleonardo kirjoitti:SAINW kirjoitti:Aika samaa mieltä, mutta kyllä niihinkin hahmoihin tottuu jos kaikki muu vaan on okei. Odotan vaan innolla että miltä Karai näyttää...lovexxxleonardo kirjoitti:
Kermakakkuhuumori on sellasta, että tapahtuu kaikkea sellaista "yliammuttua". Eli sellaista, että hahmot toilailevat, törmäilevät ja koheltavat ja sattuu kaikenlaisia naurettavia sattumuksia. Esimerkkinä 87-sarja, jossa Krangin ja Silppurin juonet meni pannukakuiksi sen takia, että joku tyri tai sattui joku muu naurettava kommellus (joku kompastuu, laite kaatuu tai pahikset alkavat nahistella keskenään). Vähän niin kuin Kelju K. Kojootti: kaikki suunnitelmat menee mönkään, kun tapahtuu jotain hassua.
SAINW kirjoitti:Kyllä.lovexxxleonardo kirjoitti:SAINW kirjoitti:Aika samaa mieltä, mutta kyllä niihinkin hahmoihin tottuu jos kaikki muu vaan on okei. Odotan vaan innolla että miltä Karai näyttää...lovexxxleonardo kirjoitti:
joo, ei kerma kakkuu...
Siis saahan sitä olla, samalla tavalla ku 2003-sarjassa. Mut jos se menee överiksi ni se vie koko sarjalta uskottavuuden. En halua, että joudun häpeämään fanitustani koska uusi sarja on lapsellinen.lovexxxleonardo kirjoitti:SAINW kirjoitti:Kyllä.lovexxxleonardo kirjoitti:SAINW kirjoitti:Aika samaa mieltä, mutta kyllä niihinkin hahmoihin tottuu jos kaikki muu vaan on okei. Odotan vaan innolla että miltä Karai näyttää...lovexxxleonardo kirjoitti:
joo, ei kerma kakkuu...
Just niin. Meikä ei kyllä ala hävetä fanitustaanSAINW kirjoitti:Siis saahan sitä olla, samalla tavalla ku 2003-sarjassa. Mut jos se menee överiksi ni se vie koko sarjalta uskottavuuden. En halua, että joudun häpeämään fanitustani koska uusi sarja on lapsellinen.lovexxxleonardo kirjoitti:SAINW kirjoitti:Kyllä.lovexxxleonardo kirjoitti:SAINW kirjoitti:Aika samaa mieltä, mutta kyllä niihinkin hahmoihin tottuu jos kaikki muu vaan on okei. Odotan vaan innolla että miltä Karai näyttää...lovexxxleonardo kirjoitti:
joo, ei kerma kakkuu...
Ninjatar- Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010
Ninjatar kirjoitti:Just niin. Meikä ei kyllä ala hävetä fanitustaanSAINW kirjoitti:Siis saahan sitä olla, samalla tavalla ku 2003-sarjassa. Mut jos se menee överiksi ni se vie koko sarjalta uskottavuuden. En halua, että joudun häpeämään fanitustani koska uusi sarja on lapsellinen.lovexxxleonardo kirjoitti:SAINW kirjoitti:Kyllä.lovexxxleonardo kirjoitti:SAINW kirjoitti:Aika samaa mieltä, mutta kyllä niihinkin hahmoihin tottuu jos kaikki muu vaan on okei. Odotan vaan innolla että miltä Karai näyttää...lovexxxleonardo kirjoitti:
joo, ei kerma kakkuu...
Mikä uusi sarja menee perseelleen ?
Toivotaan ettei se uus Nickelodeonin uus TMNT sarja o surkeeTurtlesPili kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:Just niin. Meikä ei kyllä ala hävetä fanitustaanSAINW kirjoitti:Siis saahan sitä olla, samalla tavalla ku 2003-sarjassa. Mut jos se menee överiksi ni se vie koko sarjalta uskottavuuden. En halua, että joudun häpeämään fanitustani koska uusi sarja on lapsellinen.lovexxxleonardo kirjoitti:SAINW kirjoitti:Kyllä.lovexxxleonardo kirjoitti:SAINW kirjoitti:Aika samaa mieltä, mutta kyllä niihinkin hahmoihin tottuu jos kaikki muu vaan on okei. Odotan vaan innolla että miltä Karai näyttää...lovexxxleonardo kirjoitti:
joo, ei kerma kakkuu...
Ninjatar kirjoitti:Toivotaan ettei se uus Nickelodeonin uus TMNT sarja o surkeeTurtlesPili kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:Just niin. Meikä ei kyllä ala hävetä fanitustaanSAINW kirjoitti:Siis saahan sitä olla, samalla tavalla ku 2003-sarjassa. Mut jos se menee överiksi ni se vie koko sarjalta uskottavuuden. En halua, että joudun häpeämään fanitustani koska uusi sarja on lapsellinen.lovexxxleonardo kirjoitti:SAINW kirjoitti:Kyllä.lovexxxleonardo kirjoitti:SAINW kirjoitti:Aika samaa mieltä, mutta kyllä niihinkin hahmoihin tottuu jos kaikki muu vaan on okei. Odotan vaan innolla että miltä Karai näyttää...lovexxxleonardo kirjoitti:
joo, ei kerma kakkuu...
OK.
Tekisivät nyt siihen 5.kauteen suomidubbauksen ja 8.kausi kehiin myös mutta kyllä siinä aikaa kestäis että ne jaksot tehtäis
Onko tällä viikolla tullut TMNT-2012 jaksoa vai pitääkö ne joululomaa. Kun en oo tullut animeflavoriin.
Hyvää Joulua!
Hyvää Joulua!
Kyl se episodi 12 on jo tullu . Tää uus sarja on ihan parasJapanGirl1999 kirjoitti:Onko tällä viikolla tullut TMNT-2012 jaksoa vai pitääkö ne joululomaa. Kun en oo tullut animeflavoriin.
Hyvää Joulua!
Hyvää Joulua ja Onnelista Uutta Vuotta
Mitä?! Joko niitä jaksoja on jo tullu?! Omg!
Sweetdonnie- Viestien lukumäärä : 35
Ikä : 29
Registration date : 21.04.2010
Ota googleen hakusanaksi Teenage mutant ninja turtles 2012 episode 1 ja siit sit eteenpäin jos haluut katsoo kaikki episodit 12 astilovexxxleonardo kirjoitti:Tääääh?! Mitä jaksoja? Mitä oon missannu???!!
Mä en yhtään tiijä, että ootteko seurannu miten kaupoissa on hävinny kaikki TMNT jutut
Ei oo ees enää leluja tai mitään lastenpuolella. Ei mitään penaaleja, tai kyniä, missä koristas TMNT tyypit.
Ei mitää dvd oo löytäny vähään aikaan. Eikä enää kolmosella näyttetä TMNT jaksoja aamulla.
Surullista mun mielestä
Ootteko huomannu saman asian? Tuntuu kuin TMNT haluttas vaan poistaa kaupan hyllyiltä pois, ja sen tilalle jotain todella surkeita lasten ohjelmia.
Ei oo ees enää leluja tai mitään lastenpuolella. Ei mitään penaaleja, tai kyniä, missä koristas TMNT tyypit.
Ei mitää dvd oo löytäny vähään aikaan. Eikä enää kolmosella näyttetä TMNT jaksoja aamulla.
Surullista mun mielestä
Ootteko huomannu saman asian? Tuntuu kuin TMNT haluttas vaan poistaa kaupan hyllyiltä pois, ja sen tilalle jotain todella surkeita lasten ohjelmia.
TyynePred- Viestien lukumäärä : 63
Registration date : 17.01.2013
Joo huomattu on. Ihan tyhmää . TMNT on maailman paras sarja. Sitä ei päihitä mitkään Chuggintonit tai looney tunes showtTyynePred kirjoitti:Mä en yhtään tiijä, että ootteko seurannu miten kaupoissa on hävinny kaikki TMNT jutut
Surullista mun mielestä
Ja aika iso pelko mulla on,
että suomeen ei ees tule 2012 TMNT sarjaa.
Ja sit mie kyllä itken, ja lujaa.
että suomeen ei ees tule 2012 TMNT sarjaa.
Ja sit mie kyllä itken, ja lujaa.
TyynePred- Viestien lukumäärä : 63
Registration date : 17.01.2013
Sivu 8 / 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Similar topics
» Kumpi:Classic Tmnt vai 2003Tmnt ja miksi?
» TMNT Rope - keskustelu
» Turtles videopelit
» Alku TMNT:lle.
» TMNT-unia?
» TMNT Rope - keskustelu
» Turtles videopelit
» Alku TMNT:lle.
» TMNT-unia?
Sivu 8 / 10
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa