I Support you in the name of justice!
+16
SAINW
Wioly
victorwhite
Ninjaboy
Leo-Hyeena
.:TMNTGIRL:.
Sweetdonnie
Cecilia
Jaruto
memory-leo
Venus_
lovexxxleonardo
Kharon
Ninjatar
Admin
turtlestypy
20 posters
Sivu 1 / 6
I Support you in the name of justice!
Joops eli kyseessä on tälläinen kiva chatboardi= tarkoittaa sellaista topickia, jossa jutellaan maan ja taivaanvälisestä. (Vaikkapa nyt mangasta jne).
Ja näin mielikuvitus jälleen valloilleen!
köhköh
Ja näin mielikuvitus jälleen valloilleen!
köhköh
turtlestypy- Viestien lukumäärä : 105
Ikä : 29
Registration date : 27.10.2009
Vs: I Support you in the name of justice!
Jutellaaan Pölykapseleista 8DD
Admin- Admin
- Viestien lukumäärä : 451
Registration date : 10.06.2008
I support you name in the justice
Jutellaan tmnt 4:sen 13 hirviöstä
Ninjatar- Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010
Ihan rohkeasti nyt vaan tänne kirjoittelemaan nyt jotakin! En minä pure! Jutellaan vain nyt vaikkapa niistä hirviöistä. Ne kyl on makeita, minun mielestäni.
Musta se ylisuuri lepakko oli aikast makee mut se pikku otus mitä vastaan Raph kävi matsin sen kahvilan keittiössä oli aivan lyömätön puhumattakaan Raphin karjasusta ioppuun: Painu mereen senkin viheliäinen taskurapu! Talo tarjoaa makeisen!
jep, oliko sen pikkusen otuksen nimi joku Jerseyn hirviö? vai muistanko ihan väärin.
Sellanen olisi kiva lemmikki, muistutti jotenkin etäisesti Stitchiä Disneyn Lilo ja Stitch-leffasta. Kyllähän ne muut hirviöt oli kanssa hienoja, mutta miksi tuo pieni jäi niin mieleen. Ai niin, sen takia kun se anto aika kivasti turpiin Rafille alias Nightwatcherille vaikka oli varmaan kuudenneksen tämän koosta
Sellanen olisi kiva lemmikki, muistutti jotenkin etäisesti Stitchiä Disneyn Lilo ja Stitch-leffasta. Kyllähän ne muut hirviöt oli kanssa hienoja, mutta miksi tuo pieni jäi niin mieleen. Ai niin, sen takia kun se anto aika kivasti turpiin Rafille alias Nightwatcherille vaikka oli varmaan kuudenneksen tämän koosta
Kharon- Viestien lukumäärä : 140
Registration date : 16.06.2008
Kharon kirjoitti:jep, oliko sen pikkusen otuksen nimi joku Jerseyn hirviö? vai muistanko ihan väärin.
Jeah se oli aika hoopoa
asiasta kolmanteen...
tiesittekö, että usagi on yhten japanilaisen sarjakuvapiirtäjän suunnittelema hahmo, joka seikkaili omassa sarjakuvassa ja muistaakseni myös mangassa ja jenkit vaan nappas sen mukaan kilppareihin.
tiesittekö, että usagi on yhten japanilaisen sarjakuvapiirtäjän suunnittelema hahmo, joka seikkaili omassa sarjakuvassa ja muistaakseni myös mangassa ja jenkit vaan nappas sen mukaan kilppareihin.
Minäkin olen vähän ihmetellyt, kun joskus olin nähnyt kyseistä sarjakuvan arvostelun kerran Anime-lehdessä (taisi olla vuoden 2007:n lehti). Ja muistaakseni usagista kertovan sarjakuvan nimi on Usagi Yojimbo?
Mulla on yks tmnt sarjis jossa Usagi on ekan kerran. Se kostaa siinä mestarinsa kuoleman petturille joka on muuttunut peikoksi
Usagin tekijä on kyllä japanilaisamerikkalainen :O
Admin- Admin
Mutta hyvä että ottivat sen turtleseihin mukaan, se tuntuu sopivan siihen sarjaan joteskin =).
Niin mustakin
Minä en tiennyt sitä, että Usagin tekijä on japanilaisamerikkalainen. Mutta nyt se ainakin minulle selvisi... Ja minusta Usagi oli tosi hyvä lisä turtlesiin. Kun ensimmäistä kertaa näin sen televisiosta, niin aloin pitää siitä. Vaikka tuolloin Leonardo-kun oli minun suosikkini.
Katoin pari tuntia sitten turtlesia. Tietääkö kukaan yhden jakson nimeä? Siinä on jotenkin sen Don-mussukan "unijuttu", jossa se itkee, kun Mestari Tikku on kuollut jo ja Mikeylla on toinen käsi katki. Leonardolla taisi olla jonkinlaiset mustat aurinkolasit? Veljien kanssa ollaan tuumattu, että minkä takia Leolla oli aurinkolasit tuossa kyseisessä jaksossa.
Katoin pari tuntia sitten turtlesia. Tietääkö kukaan yhden jakson nimeä? Siinä on jotenkin sen Don-mussukan "unijuttu", jossa se itkee, kun Mestari Tikku on kuollut jo ja Mikeylla on toinen käsi katki. Leonardolla taisi olla jonkinlaiset mustat aurinkolasit? Veljien kanssa ollaan tuumattu, että minkä takia Leolla oli aurinkolasit tuossa kyseisessä jaksossa.
Jakson nimi on enkuks Same as it Never Was. Siinä muut kilpikonnat, paitsi Don on vanhoja. Se ei ole uni, vaan siinä se taisteluyhteydessä oleva Drago ja Daimion poika (jonka nimeä en koskaan muista) lähettää Donatellon sinne tulevaisuuteen ihan oikeasti.
Mulla kävi JOSKUS mielessä, että Leolla on siinä jaksossa sen takia aurinkolasit et jos siitä oliski tullu sokea O_O ei nyt ehkä kuitenkaan.. koska mitä nyt oon kattonu ni Leo taistelee silleen niinku aina. Ehkä siinä jaksossa vähän paremminkin. Mut toisaalta onhan sillä hyvä koulutus et se ainakin tietää mistä päin siihen hyökätään, vaikka ei näkiskään mitään.
Mulla kävi JOSKUS mielessä, että Leolla on siinä jaksossa sen takia aurinkolasit et jos siitä oliski tullu sokea O_O ei nyt ehkä kuitenkaan.. koska mitä nyt oon kattonu ni Leo taistelee silleen niinku aina. Ehkä siinä jaksossa vähän paremminkin. Mut toisaalta onhan sillä hyvä koulutus et se ainakin tietää mistä päin siihen hyökätään, vaikka ei näkiskään mitään.
Venus_- Viestien lukumäärä : 129
Ikä : 30
Registration date : 13.06.2008
Kiitoksia. Nyt sitten selvisi ettei se ollut uni. Minä luulin ensiksi, että Leo on tullut sokeaksi tai sitten, että hän haluaa näyttää trendikkäältä mustissa aurinkolaseissa.
Venus_ kirjoitti:Jakson nimi on enkuks Same as it Never Was. Siinä muut kilpikonnat, paitsi Don on vanhoja. Se ei ole uni, vaan siinä se taisteluyhteydessä oleva Drago ja Daimion poika (jonka nimeä en koskaan muista) lähettää Donatellon sinne tulevaisuuteen ihan oikeasti.
Mul kävi ekana mielessä se että jätkä on tullu sokeeks, mutta päädyin siihen ajatukseen että se vaan pitää niitä muodin vuoks.
Admin- Admin
Se oli aikast paha jakso. Edes Mike ei viitsiny vitsailla ja koko jakso oikeesti karmi
Ninjatar kirjoitti:Se oli aikast paha jakso. Edes Mike ei viitsiny vitsailla ja koko jakso oikeesti karmi
Joo, ei kiva jakso. Ja miks just kaikista kiltein ja mukavin kilppari joutui kokemaan sen tulevaisuudennäyn kun taas toiset sai tehä kaikkea kivaa, taistella ninjoja vastaan, ajella prätkäkisoissa ja taistella supersankareiden kanssa. Siis niin väärin.
Tosta oon täysin samaa mieltä. Miks just Doni piti lähettää sinne painajaisten tulevaisuuteen
Samanlain kun se oli just Don ketä muuttu siksi hirviöksi Bishopin tekemän ihme mönjän ansiosta. Miks kaikki kiltit saa aina kärsiä.
Niin, mutta kyllähän ne muutkin kilpparit joutu sinne tulevaisuus näkyyn... mut en ollut huomannut paitsi Donin ja Mikeyn "näyn" tv:ssä. Leon ja Raphin "näkyä" en nähnyt. Pitäisköhän joskus katsoa?
Kharon kirjoitti:Samanlain kun se oli just Don ketä muuttu siksi hirviöksi Bishopin tekemän ihme mönjän ansiosta. Miks kaikki kiltit saa aina kärsiä.
Musta sen jakson olis tehny vielä paremmaks se et olis näytetty täysikuu kun Don muuttu siks hirviöks. Don kiemurteli kuin siit olis ollu tulossa ihmissusi melkeen. Se oli oikeesti jännä
Toisaalta kukaa muu veljeksistä ei varmaa olis osannu tuhota Silppuria siel tulevaisuudes, sillä Don keksi käyttää sitä vanhaa kaivuriaan. Ku mä katoin sitä jaksoo, olis luullut et tulevaisuudessa olis olut vähän hienommat vehkeet sillä Silppurilla, mutta ei kun se vaan käyttää niitä vanhoja Karaibottejaan. Meniköhän teknologian edistyminen sitten Donin mukana kun senhän uskottiin kuolleen.
Venus_- Viestien lukumäärä : 129
Ikä : 30
Registration date : 13.06.2008
turtlestypy kirjoitti:Niin, mutta kyllähän ne muutkin kilpparit joutu sinne tulevaisuus näkyyn... mut en ollut huomannut paitsi Donin ja Mikeyn "näyn" tv:ssä. Leon ja Raphin "näkyä" en nähnyt. Pitäisköhän joskus katsoa?
mua ärsyttää muuten toi seikka ihan suunnattomasti. se että joitain tmnt jaksoja jätetään näyttämättä. esim. ninja tribul tuottista ei näytetty ollenkaan
johtuuko se sit siitä, et ne aattelee siel maikkarilla, et "ei näin hurjaa jaksoo voi näyttää kun tätä kattoo eskari-ikäsetkin." O.o
Sivu 1 / 6
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa