I Support you in the name of justice!
+16
SAINW
Wioly
victorwhite
Ninjaboy
Leo-Hyeena
.:TMNTGIRL:.
Sweetdonnie
Cecilia
Jaruto
memory-leo
Venus_
lovexxxleonardo
Kharon
Ninjatar
Admin
turtlestypy
20 posters
Sivu 4 / 6
Vs: I Support you in the name of justice!
Mistä tää Pokemon juttu pulphti?
Eniveis, minu lemppari on Pikachu ja Squirtle
Enemmänkin on mutta nuo on ihan ehottomat. (Olen metsästänyt Emeraldessa Pikachua safari zonelta jo vähän liiankin kauvan)
Eniveis, minu lemppari on Pikachu ja Squirtle
Enemmänkin on mutta nuo on ihan ehottomat. (Olen metsästänyt Emeraldessa Pikachua safari zonelta jo vähän liiankin kauvan)
Admin- Admin
- Viestien lukumäärä : 451
Ikä : 29
Registration date : 10.06.2008
Keskusteli muuttuu hetkihetkeltä... : D
Niin ja leafeon on myös kiva : D
Niin ja leafeon on myös kiva : D
Kanto sukupolvi FOR THE WIN!!
Admin- Admin
turtlestypy kirjoitti:memo, Vapereon on aina ollut suosikki pokemonini.
Geodude ja Gyardos tulevat vallan mallikkaasti kakkosina. X3
Gyarados on kyllä jotenkin... Aika vekkuli ilmestys.
memory-leo- Viestien lukumäärä : 53
Ikä : 30
Registration date : 20.07.2010
memory-leo kirjoitti:turtlestypy kirjoitti:memo, Vapereon on aina ollut suosikki pokemonini.
Geodude ja Gyardos tulevat vallan mallikkaasti kakkosina. X3
Gyarados on kyllä jotenkin... Aika vekkuli ilmestys.
Magikarp sitte 8'D
Admin- Admin
...jaha, Olli Herman onkin Kuopiosta. Mietinkin et mitähän kuoroa se oikein vetää-----
Musta ehkä häiritsevin laulaja ever koska se muistuttaa aika paljon yhtä OC'täni ilmeiltään.
Sori jos vaihdettiin aihetta...
Musta ehkä häiritsevin laulaja ever koska se muistuttaa aika paljon yhtä OC'täni ilmeiltään.
Sori jos vaihdettiin aihetta...
Sweetdonnie- Viestien lukumäärä : 35
Registration date : 21.04.2010
MISSÄ OLLI? OLEN TÄÄLLÄ MISSÄ LIHAKSET?
...ai ei täällä.
...ai ei täällä.
turtlestypy- Viestien lukumäärä : 105
Registration date : 27.10.2009
turtlestypy kirjoitti:MISSÄ OLLI? OLEN TÄÄLLÄ MISSÄ LIHAKSET?
...ai ei täällä.
mitä?! nää aiheet muuttuu ihan lennossa lol
Poneja turpaan ja vassoneille makkaroita!!
Admin- Admin
Varma tapa lintsata: Tiesin 100 % varmasti että ussan kirjat oli repussa, kaks mun kaveria ei ollu varmoja oliko kirjat loksassa vai kotona, joten ne pyysi lupaa lähteä hakemaan kirjoja. Sitten mie : " Hei! Meikälläkin on kirjat loksassa! Saanko mennä noiden mukaan? :3 " luvan sain, ja me kolmestaan lähdettiin hakemaan kirjoja. Vähän ajauduttiin aiheesta, mentiin kyyläämään toisen kaverin ihastusta, ja sitten käytiin loksissa, kamuilla ei ollut kirjoja. Meni varmaan jtn 15 min kun palattiin, kenelläkään ei ollut kirjoja. Rupesin tonkimaan reppua, ei ollut kun kemian kirjat. Olin silleen " voihan... " , ja sanoin kamuille ettei mulla oikeesti ollu kirjoja. Kolme kaverusta lähtee hakemaan kirjoja, kaikki saapuu tyhjin käsin, ei yhtään epäilyttävää TwT
Mistä hemulista miä saisin Turtles-sarjiksia?????
kiitos jo etukäteen
kiitos jo etukäteen
.:TMNTGIRL:.- Viestien lukumäärä : 262
Ikä : 27
Registration date : 10.12.2010
.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Mistä hemulista miä saisin Turtles-sarjiksia?????
kiitos jo etukäteen
Esim sarjakuvafestivaaleilta, ja kaikenlaisita sarjakuvak aupoista.
Hyviä kauppoja;
Fennica Comics
Fantasia Pelit
The Good Fellows
Muitkain on mutta katso noista nyt vaikka eka
Kirpparilta kans
Admin- Admin
Admin kirjoitti:Esim sarjakuvafestivaaleilta, ja kaikenlaisita sarjakuvak aupoista.
Hyviä kauppoja;
Fennica Comics
Fantasia Pelit
The Good Fellows
Kirpparilta kans
Noista muista uskon kyllä saavani mutta koska asun jossain keskellä ei mitään on niien sarjisten löytäminen pulmallista mutta itte asiassa en tiennyt noita muita paikkoja. Sitten vaan sarjiksii ettimään :hyper:
.:TMNTGIRL:.- Viestien lukumäärä : 262
Ikä : 27
Registration date : 10.12.2010
.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Admin kirjoitti:Esim sarjakuvafestivaaleilta, ja kaikenlaisita sarjakuvak aupoista.
Hyviä kauppoja;
Fennica Comics
Fantasia Pelit
The Good Fellows
Kirpparilta kans
Noista muista uskon kyllä saavani mutta koska asun jossain keskellä ei mitään on niien sarjisten löytäminen pulmallista mutta itte asiassa en tiennyt noita muita paikkoja. Sitten vaan sarjiksii ettimään :hyper:
siistii! onks fantasia peleis turtles sarjiksii XD
nyt löyty joululomalle tekemistä XDDDDD
Haluun vihreän letin. Nyt heti. Äkkiä.
// Muuten, mie oon käynyt fantasiapelikaupassa Kuopiossa, enkä löytänyt mitään turtlesia...//
// Muuten, mie oon käynyt fantasiapelikaupassa Kuopiossa, enkä löytänyt mitään turtlesia...//
Leo-Hyeena- Viestien lukumäärä : 81
Registration date : 11.12.2010
Minä löysin kerrna pikkasen turtles sarjiksen fantasiepelien hyllystä
Admin- Admin
MITÄH?!
Sain tänään muutes päivän hupini kun sain tietää et Ruotsin kuningassuvun sukunimi on Bernadotte. Tuun lopun ikääni kutsumaan sitä Pernarutto-suvuksi!
Sain tänään muutes päivän hupini kun sain tietää et Ruotsin kuningassuvun sukunimi on Bernadotte. Tuun lopun ikääni kutsumaan sitä Pernarutto-suvuksi!
Ää! Ensin olin silleen et häh? Mut sitten muistin et on aprillipäivä! Onneks kukaan ei onnistunut minua höynäyttämään. Yks mun luokkalainen meinas tehä, mut sitten se vaan sano, että "en mä viiti tehä sille sitä". Mä ainakin tein mun tyttöystävälleni, joka sattuu olemaan täällä foorumilla... ja se alkaa T:llä. Ja hauskaa oli kun tapeltiin "leikkimielisesti" ja sitte kaaduttiin pihalla. Ja saimme makeat naurut myös, kun mä ja yhet mun kaverit keksittiin tehä aprillipila bilsanopelle. Me tehtiin semmonen, että yks Juho ja Antti menivät yhteen huoneeseen, jossa maikka pitää niitä tavaroita, niin ne meni sinne ja kun maikka tuli sisään, me sanottiin, että juho ja antti tappelee ja ope hämmästeli et miks, koska ne oli parhaita kavereita, mutta sitten ne jotenkin sen näytteli... Naamat oli niin punaset ja sitten ope tuli tunkemaan niitten väliin ja naurettiin hirveästi ja huudettiin aprillii! Se oli niin ikimuistoista... Eli hyvää aprillipäivää teille kaikille!
Ninjaboy- Viestien lukumäärä : 26
Registration date : 18.02.2011
Tekis mieli tehä semmonen TMNT Oscar gaala, jossa sitten arvottaisiin parhaat pahikset jne. Jos semmosen voisi tehrä?
Leo Hyeena: Kuulostaa mahtavalta idealta! Sais ainakin minulta kannatusta!
Muutes NinjaBoy, kun tulet seuraavan kerran tänne, niin voitko kertoo siitä missä ja milloin se picnic järjestetään? Olen vieläkin täysin pihalla... xD
Virnuilen sniikisti ennen kuin poketan sut hengiltä ^^7
Juu se kamppausjuttu oli niin hauskaa! Tuli totaalinen repeäminen. Ja ne pojat oli niin mjurr ~~
Huvittavaa kuvitella, että säkin olisit niitten mukana... XD
Muutes NinjaBoy, kun tulet seuraavan kerran tänne, niin voitko kertoo siitä missä ja milloin se picnic järjestetään? Olen vieläkin täysin pihalla... xD
Juu se kamppausjuttu oli niin hauskaa! Tuli totaalinen repeäminen. Ja ne pojat oli niin mjurr ~~
turtlestypy- Viestien lukumäärä : 105
Registration date : 27.10.2009
turtlestypy kirjoitti:Leo Hyeena: Kuulostaa mahtavalta idealta! Sais ainakin minulta kannatusta!
Oot julma. Poketan takas, vaikka vingunki -- eiku mitä! Ikinä vikise, hysss.
Turtlestypyyh <3: Se on tän viikon sunnuntaina, ei tiedetä vielä ollaanko sisätiloissa vai ulkona... kuulemma sanoivat mulle et jollai lammella nähdään. "Tapahtuma on tarkoitettu junnuille ja heidän vanhemmilleen sekä kuntokaratelaisille, mutta myös kaikille muille seuran harrastajille."
"Seura tarjoaa makkarat ja mehua sekä pientä ohjelmaa ja mukavaa yhdessäoloa." Aika: 13-16, harkat jatkuu sitten klo 17 ja kuntokaratella.
Ps. Kannattaa lukea se etusivu. Tai se tapahtumakalenteri. Aiotko sä muuten tulla tohon juttuun?
Ninjaboy- Viestien lukumäärä : 26
Registration date : 18.02.2011
Öööh...? Mie ainakin ryhdyn väsäämään sitä Oscar gaala juttua! :3
I support you the name in of justice
Jos TMNT ois totta niin lyön vaikka vetoa et Casey ja Raph ois valvonu koko yön tölläten maaliman mestaruus kisoja. SUOMI VOITTI RUOTSIN 6-1 !!!! HYVÄ SUOMI !!! IHANAA LEIJONAT IHANAA !!!!
Ninjatar- Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010
Sivu 4 / 6
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa