I Support you in the name of justice!
+16
SAINW
Wioly
victorwhite
Ninjaboy
Leo-Hyeena
.:TMNTGIRL:.
Sweetdonnie
Cecilia
Jaruto
memory-leo
Venus_
lovexxxleonardo
Kharon
Ninjatar
Admin
turtlestypy
20 posters
Sivu 5 / 6
Vs: I Support you in the name of justice!
owo.. mulla on hirvee vatsakipu...
Leo-Hyeena- Viestien lukumäärä : 81
Ikä : 29
Registration date : 11.12.2010
Ninjatar kirjoitti:Jos TMNT ois totta niin lyön vaikka vetoa et Casey ja Raph ois valvonu koko yön tölläten maaliman mestaruus kisoja. SUOMI VOITTI RUOTSIN 6-1 !!!! HYVÄ SUOMI !!! IHANAA LEIJONAT IHANAA !!!!
Nytpä ei meitin koulus mistään muusta puhutakkaan kuin Suomen MM-mestaruudesta lätkässä. Ja kuunnellaan koko ajan koulus Ihanaa Leijonat Ihanaa:ta ja Poika Saunoo. XD No ainakin on mukavaammat tunnit. Ja kyllä meikä katto myös sen lätkämatsin vaikka en lätkästä järin kiinnostunu oo.
.:TMNTGIRL:.- Viestien lukumäärä : 262
Ikä : 27
Registration date : 10.12.2010
SSuomi!! <3<3<3<3<3<3<3
Sweetdonnie- Viestien lukumäärä : 35
Registration date : 21.04.2010
Jee, kesäloma alkoi!!!! Ja sain todistuskeskiarvoksi 9.6!! Paremmin kuin silloin joskus!
Leo-Hyeena- Viestien lukumäärä : 81
Registration date : 11.12.2010
I support you in the name of justice
Tiedätteks te Mortal Kombatin. Siin on kuulemma joku sellanen hahmo joka on kuin lisko ja sen nimi on Reptile. Yks sen fatality on repiä vastustajan pää irti kielellä
Ninjatar- Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010
Mortal Kombat? .... Ei sano mulle mitään. XD
Jouduin laulaa kevätjuhlas mikkiin. En onneks pyörtyny vaik mulle sanottiinki et näytin laval silt ku pyörtyisin kohta. Juu mukavaa oli ja vähän ihmettelin ku oppilaille alettiin jakaa luokan yhteisii rahoi (ku ei menty leirikouluun, luokkaretkelle jne.). Ja sisko menee Kuusamoon kuukaudeks niin saan olla joka päivä klo 06:00 - 16:00 yksin =) Mitkä mahdollisuudet. Sain keskiarvoksi 8,6 ja en ole päässy kesäfiiliksiin... vielä
Jouduin laulaa kevätjuhlas mikkiin. En onneks pyörtyny vaik mulle sanottiinki et näytin laval silt ku pyörtyisin kohta. Juu mukavaa oli ja vähän ihmettelin ku oppilaille alettiin jakaa luokan yhteisii rahoi (ku ei menty leirikouluun, luokkaretkelle jne.). Ja sisko menee Kuusamoon kuukaudeks niin saan olla joka päivä klo 06:00 - 16:00 yksin =) Mitkä mahdollisuudet. Sain keskiarvoksi 8,6 ja en ole päässy kesäfiiliksiin... vielä
Ninjatar kirjoitti:Tiedätteks te Mortal Kombatin. Siin on kuulemma joku sellanen hahmo joka on kuin lisko ja sen nimi on Reptile. Yks sen fatality on repiä vastustajan pää irti kielellä
Jos raakuutta etit, katsoppa God of Warit :3. Päähahmo voi repiä sisälmykset irti takapuolesta <333
Mutta uudet Mortal Kombatit ei minua oikein innosta koska olen Tekken faneja : )
Admin- Admin
- Viestien lukumäärä : 451
Registration date : 10.06.2008
Ihanat puheenaiheet täällä
Itte en tiiä kumpaakaan noista (täällä takapajulassa kun olen joutunut elämään..) mut pitääpä ottaa asiasta selvää.
Onks kukaan muute käyny viel linnanmäen Ukossa? Ittelläni ois tarkotus mennä siihen kunhan vaan eka pääsen Linnanmäelle asti (Mul on tää ihana yllisuojeleva äiti joka ei anna mun mennä yksin ees kirkkonummelle asti vaik täält on sinne tyyliin 12-14 kilometrii. -_-)
Itte en tiiä kumpaakaan noista (täällä takapajulassa kun olen joutunut elämään..) mut pitääpä ottaa asiasta selvää.
Onks kukaan muute käyny viel linnanmäen Ukossa? Ittelläni ois tarkotus mennä siihen kunhan vaan eka pääsen Linnanmäelle asti (Mul on tää ihana yllisuojeleva äiti joka ei anna mun mennä yksin ees kirkkonummelle asti vaik täält on sinne tyyliin 12-14 kilometrii. -_-)
.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Ihanat puheenaiheet täällä
Mä kyl aikoisin mennä mut me ollaan lähdös Kreetalle. Plus sit faija ehdotti et mentäis Flowparkiin ja sit loppukesässtä on tulossa matka Särkikseen.
Kävin Ukos 2 kertaa mut en kyllä sitä kolmatta kertaa käyny koska jonois piti seistä ainaki 20 minsaa... Sit yöl tultiin 12 aikaan kotiin ja koira oli ihan sekasin ku omistajat vihdoin tuli. xP
Onks Ukko hurja.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Kävin Ukos 2 kertaa mut en kyllä sitä kolmatta kertaa käyny koska jonois piti seistä ainaki 20 minsaa... Sit yöl tultiin 12 aikaan kotiin ja koira oli ihan sekasin ku omistajat vihdoin tuli. xP
Ons se ekal kerral tosi hurja. Ittekki vaan siel kyydis ekal kerral: "Hyi v***u! S*****a!" jne. lol Mut tokal kerral ei ollu enään niin paha. Mut se on siistii et kun oot ylösalasin sä näät koko paikan ylösalasin.Ninjatar kirjoitti:Onks Ukko hurja.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Kävin Ukos 2 kertaa mut en kyllä sitä kolmatta kertaa käyny koska jonois piti seistä ainaki 20 minsaa... Sit yöl tultiin 12 aikaan kotiin ja koira oli ihan sekasin ku omistajat vihdoin tuli. xP
I support you in the name of justice!
Cool! Siistii! Mega extremee !.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Ons se ekal kerral tosi hurja. Ittekki vaan siel kyydis ekal kerral: "Hyi v***u! S*****a!" jne. lol Mut tokal kerral ei ollu enään niin paha. Mut se on siistii et kun oot ylösalasin sä näät koko paikan ylösalasin.Ninjatar kirjoitti:Onks Ukko hurja.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Kävin Ukos 2 kertaa mut en kyllä sitä kolmatta kertaa käyny koska jonois piti seistä ainaki 20 minsaa... Sit yöl tultiin 12 aikaan kotiin ja koira oli ihan sekasin ku omistajat vihdoin tuli. xP
Katoin yht Trailerii ja repesin minkä äänenä Markus Blom oli.
Haluisin niin nähdä ton trailerin : D Ite kun katsoin Youtubesta Transformers Armadaa,niin olin silleen "IHKUA!" kun kuulin Starscreamin äänen-Pauli Virta :<3:.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Katoin yht Trailerii ja repesin minkä äänenä Markus Blom oli.
Wioly- Viestien lukumäärä : 91
Registration date : 23.03.2012
Kato Transformers Primee. Starscream on ihana siinä ja voi että sen ääni <3 Steve Blum did excellent job!Wioly kirjoitti:Haluisin niin nähdä ton trailerin : D Ite kun katsoin Youtubesta Transformers Armadaa,niin olin silleen "IHKUA!" kun kuulin Starscreamin äänen-Pauli Virta :<3:.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Katoin yht Trailerii ja repesin minkä äänenä Markus Blom oli.
Sen muute hassua et yleensä mun suosikki TFssä on Starscream, paitti niis michael bayn leffois. Ne leffat on kyl älyttömän hyvii, mut se teki Starscreamist sellasen... oudon, enkä mä oikein sen ulkonäöstäkää tykänny, tuli mieleen joku ylisuuri ötökkä tai jotain. XD Ääni oli kyl ihan kohdallaan. Toisaalta yleensä hahmo josta en tykkää (eli Megatron) oli niis leffois mun suosikki. Optimus on mun suosikki myös Megatronin jälkeen niis leffois.
Ja se traileri: https://www.youtube.com/watch?v=ekBEp7pOaWU
Onks kukaan muute sattumoisin menos lintsille ens maanantaina? Meikä on. (TT__TT ylihuomen synttärit)
I support you in name of justice
Joo itekin oon huomannu et Armada Starscream kuulostaa ihan Raphilta. Toisaalta Starscreamhan yrittää päästä Megatroniks Megatronin paikalleWioly kirjoitti:Haluisin niin nähdä ton trailerin : D Ite kun katsoin Youtubesta Transformers Armadaa,niin olin silleen "IHKUA!" kun kuulin Starscreamin äänen-Pauli Virta :<3:.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Katoin yht Trailerii ja repesin minkä äänenä Markus Blom oli.
En oo koskaan tajunnu et miten paljon noissa lastenohjelmissa kierrätetään ääniä Yllätyin mukavasti kun katoin 5v serkkuni seurana lastenohjelmia ja sielt tuli joku ohjelma siit Postimies Paten kissast (Jessi?) ja ihmettelin ku jotkut äänet tuntu niin tutuilta. Sit katoin lopputekstei ni ääninäyttelijöinä oli Markus Blom ja Elise Langenoja. Ja seuraavas lastenohjelmas Susa Saukko. Nyt aina välillä katon lastenohjelmia ihan uteliaisuudesta ja yritän aina bongata jonkun entisen "turtlestähden".Ninjatar kirjoitti:Joo itekin oon huomannu et Armada Starscream kuulostaa ihan Raphilta. Toisaalta Starscreamhan yrittää päästä Megatroniks Megatronin paikalleWioly kirjoitti:Haluisin niin nähdä ton trailerin : D Ite kun katsoin Youtubesta Transformers Armadaa,niin olin silleen "IHKUA!" kun kuulin Starscreamin äänen-Pauli Virta :<3:.:TMNTGIRL:. kirjoitti:Katoin yht Trailerii ja repesin minkä äänenä Markus Blom oli.
SAINW- Viestien lukumäärä : 161
Ikä : 28
Registration date : 09.04.2012
juttelin tästä asiasta yhen mun kaverin kaa, joka on työskennelly mukana parissa elokuvassa ja se sano, et se et samoi näyttelijöitä kierrätetään, ei johdu siitä et suomessa ei olis ääniä. Esim. Jukka rasila on ainut, jolla on lupa antaa äänensä shrekissä niille hahmoille. Tollasissa kansainvälisissä elokuvissa ääninäyttelijät joudutaan joskus hyväksyttää alkuperäis maassa, jotta se muistuttaa tarpeeksi alkuperäistä ja säilyttää elokuvan tunnelman.
Näissä pikku sarjoissa olevilla ääninäyttelijöillä on sellaset helpot äänet, joita on helppo kierrättää
Näissä pikku sarjoissa olevilla ääninäyttelijöillä on sellaset helpot äänet, joita on helppo kierrättää
Jaa et se menee näin. Kiva,uus asia opittu *kumarrus* ^^lovexxxleonardo kirjoitti:juttelin tästä asiasta yhen mun kaverin kaa, joka on työskennelly mukana parissa elokuvassa ja se sano, et se et samoi näyttelijöitä kierrätetään, ei johdu siitä et suomessa ei olis ääniä. Esim. Jukka rasila on ainut, jolla on lupa antaa äänensä shrekissä niille hahmoille. Tollasissa kansainvälisissä elokuvissa ääninäyttelijät joudutaan joskus hyväksyttää alkuperäis maassa, jotta se muistuttaa tarpeeksi alkuperäistä ja säilyttää elokuvan tunnelman.
Jännä kyl tollanen . Kiitosta tästä uudesta informaatiosta
Admin- Admin
- Viestien lukumäärä : 451
Registration date : 10.06.2008
Isä vähän sekoili tossa hetki sitten. Se jotaki duunas ja sano;"Jos sulla on Tobleranoa,anna sitä." Sit se sano et se on paras leffasanonta. Mä ihmetteli et mitä se meinas. "Se 'jos sulla on jenejä,nii anna niitä'." Sitten intin vastaan ja sanoin et se on TMNT:stä läskimooses Ikuinen joka niin sano. Aloin selostamaan sille ja kerroin,et Leon mennessä Japaniin se tapas Ikuisen joka sano niin ja näin. Kysyin äidin mielipidettä ja se oli mun kanssa samaa mieltä. Isä luuli et se on jostain animesta se pätkä. xD Sitten haukuin iskää huonoksi isäksi,ku ei tiedä mitä lapset telkusta kattoo.
Hahhah Meidän porukat tietää vaan suunnilleen mikä Turtles on.Wioly kirjoitti:Isä vähän sekoili tossa hetki sitten. Se jotaki duunas ja sano;"Jos sulla on Tobleranoa,anna sitä." Sit se sano et se on paras leffasanonta. Mä ihmetteli et mitä se meinas. "Se 'jos sulla on jenejä,nii anna niitä'." Sitten intin vastaan ja sanoin et se on TMNT:stä läskimooses Ikuinen joka niin sano. Aloin selostamaan sille ja kerroin,et Leon mennessä Japaniin se tapas Ikuisen joka sano niin ja näin. Kysyin äidin mielipidettä ja se oli mun kanssa samaa mieltä. Isä luuli et se on jostain animesta se pätkä. xD Sitten haukuin iskää huonoksi isäksi,ku ei tiedä mitä lapset telkusta kattoo.
Meidän iskä tuli tosin kattomaan TMNT nelosta mun kaa ku katoin sitä olkkaris. "Aika hienosti ja aidosti noi kilpikonnat on tehty, ei mun aikanani vaan tollasta ollu." Sit se oli hetken pääst et: "Ai niin toi sininen on se... Leonardo. Ja toi punapää on Raf ja toi violetti on... Donatello. Mikä ton oranssin nimi oli?" Mä kysyin siin vaihees et mistä hitosta sä tiedät noitten nimet? Sit iskä katto mua ku tärähtänyttä ja sano: "No ethän sä lapsena mistään muusta puhunukaa ku noista kilpikonnista."
Siin vaihees tajusin et meijän iskä on tosi mahtava tyyppi!
SAINW- Viestien lukumäärä : 161
Ikä : 28
Registration date : 09.04.2012
Sivu 5 / 6
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa