I Support you in the name of justice!
+16
SAINW
Wioly
victorwhite
Ninjaboy
Leo-Hyeena
.:TMNTGIRL:.
Sweetdonnie
Cecilia
Jaruto
memory-leo
Venus_
lovexxxleonardo
Kharon
Ninjatar
Admin
turtlestypy
20 posters
Sivu 6 / 6
I support you name in the Justice
Mun porukoista kumpikaan ei o heittäny mitään kilppari läppää. Äiti kyl päihitti pikkuveljen TMNT Smash upissa jos se lasketaanSAINW kirjoitti:Hahhah Meidän porukat tietää vaan suunnilleen mikä Turtles on.Wioly kirjoitti:Isä vähän sekoili tossa hetki sitten. Se jotaki duunas ja sano;"Jos sulla on Tobleranoa,anna sitä." Sit se sano et se on paras leffasanonta. Mä ihmetteli et mitä se meinas. "Se 'jos sulla on jenejä,nii anna niitä'." Sitten intin vastaan ja sanoin et se on TMNT:stä läskimooses Ikuinen joka niin sano. Aloin selostamaan sille ja kerroin,et Leon mennessä Japaniin se tapas Ikuisen joka sano niin ja näin. Kysyin äidin mielipidettä ja se oli mun kanssa samaa mieltä. Isä luuli et se on jostain animesta se pätkä. xD Sitten haukuin iskää huonoksi isäksi,ku ei tiedä mitä lapset telkusta kattoo.
Meidän iskä tuli tosin kattomaan TMNT nelosta mun kaa ku katoin sitä olkkaris. "Aika hienosti ja aidosti noi kilpikonnat on tehty, ei mun aikanani vaan tollasta ollu." Sit se oli hetken pääst et: "Ai niin toi sininen on se... Leonardo. Ja toi punapää on Raf ja toi violetti on... Donatello. Mikä ton oranssin nimi oli?" Mä kysyin siin vaihees et mistä hitosta sä tiedät noitten nimet? Sit iskä katto mua ku tärähtänyttä ja sano: "No ethän sä lapsena mistään muusta puhunukaa ku noista kilpikonnista."
Siin vaihees tajusin et meijän iskä on tosi mahtava tyyppi!
Ninjatar- Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010
Vs: I Support you in the name of justice!
Ninjatar kirjoitti:Mun porukoista kumpikaan ei o heittäny mitään kilppari läppää. Äiti kyl päihitti pikkuveljen TMNT Smash upissa jos se lasketaanSAINW kirjoitti:Hahhah Meidän porukat tietää vaan suunnilleen mikä Turtles on.Wioly kirjoitti:Isä vähän sekoili tossa hetki sitten. Se jotaki duunas ja sano;"Jos sulla on Tobleranoa,anna sitä." Sit se sano et se on paras leffasanonta. Mä ihmetteli et mitä se meinas. "Se 'jos sulla on jenejä,nii anna niitä'." Sitten intin vastaan ja sanoin et se on TMNT:stä läskimooses Ikuinen joka niin sano. Aloin selostamaan sille ja kerroin,et Leon mennessä Japaniin se tapas Ikuisen joka sano niin ja näin. Kysyin äidin mielipidettä ja se oli mun kanssa samaa mieltä. Isä luuli et se on jostain animesta se pätkä. xD Sitten haukuin iskää huonoksi isäksi,ku ei tiedä mitä lapset telkusta kattoo.
Meidän iskä tuli tosin kattomaan TMNT nelosta mun kaa ku katoin sitä olkkaris. "Aika hienosti ja aidosti noi kilpikonnat on tehty, ei mun aikanani vaan tollasta ollu." Sit se oli hetken pääst et: "Ai niin toi sininen on se... Leonardo. Ja toi punapää on Raf ja toi violetti on... Donatello. Mikä ton oranssin nimi oli?" Mä kysyin siin vaihees et mistä hitosta sä tiedät noitten nimet? Sit iskä katto mua ku tärähtänyttä ja sano: "No ethän sä lapsena mistään muusta puhunukaa ku noista kilpikonnista."
Siin vaihees tajusin et meijän iskä on tosi mahtava tyyppi!
Mun vanhemmat taas on ihan pellolla koko asian suhteen...Jos mä joskus mainitsen jotain TMNT;stä, niin varmana ne kysyy "Nii että mikä?"
ForeverTurtle- Viestien lukumäärä : 66
Registration date : 03.03.2012
Mä eilen illalla mietin yhtä karmeeta juttua. Entä jos joku aamu heräisin normaalisti,katsoisin mun huoneen ovelle päin ja näkisin Sh'Okanabon lattialla. o_____o sit se mulkoilisi mua ilkeesti ja mä oisin paniikissa. Sitten mä piipittäisin "Älä syö mua,älä syö mua!"
...ihmekkös etten saanut unta kuin vasta puol yheltätoista...
Wioly- Viestien lukumäärä : 91
Registration date : 23.03.2012
Aika karmeeta.Wioly kirjoitti:Mä eilen illalla mietin yhtä karmeeta juttua. Entä jos joku aamu heräisin normaalisti,katsoisin mun huoneen ovelle päin ja näkisin Sh'Okanabon lattialla. o_____o sit se mulkoilisi mua ilkeesti ja mä oisin paniikissa. Sitten mä piipittäisin "Älä syö mua,älä syö mua!"
Kerran katoin yksin broidin huoneessa Jurassic Parkkia (se ainoa paikka missä toimii VHS), ja loppu yö menikin siihen kun mietin että kuinka kivuliaasti t-rex voi syödä ihmisen. Plus, pelkäsin että sellainen tuijottaa mua ikkunasta.
JapanGirl1999- Viestien lukumäärä : 74
Ikä : 25
Registration date : 13.08.2012
Aaagh hyii D: nyt tuli epämukava olo kun rupesin miettimään,että semmone seitsenmetrinen dino tuijottaa ikkunasta sisään. Jos dinosaurukset palaa tänne,toivon Traximuksen tulevan mun avukseniJapanGirl1999 kirjoitti:Aika karmeeta.Wioly kirjoitti:Mä eilen illalla mietin yhtä karmeeta juttua. Entä jos joku aamu heräisin normaalisti,katsoisin mun huoneen ovelle päin ja näkisin Sh'Okanabon lattialla. o_____o sit se mulkoilisi mua ilkeesti ja mä oisin paniikissa. Sitten mä piipittäisin "Älä syö mua,älä syö mua!"
Kerran katoin yksin broidin huoneessa Jurassic Parkkia (se ainoa paikka missä toimii VHS), ja loppu yö menikin siihen kun mietin että kuinka kivuliaasti t-rex voi syödä ihmisen. Plus, pelkäsin että sellainen tuijottaa mua ikkunasta.
Dinojen paluu on muuten mahdollista. Kun jotkut tyypit yrittää herättää henkiin mammutinpoikasta, niin eiköhän dino mene sen jälkeen. Tarvitaan vain ihmiskunnan pahin yhdistelmä: Älykäs ja hullu ihminen.Wioly kirjoitti:Aaagh hyii D: nyt tuli epämukava olo kun rupesin miettimään,että semmone seitsenmetrinen dino tuijottaa ikkunasta sisään. Jos dinosaurukset palaa tänne,toivon Traximuksen tulevan mun avukseniJapanGirl1999 kirjoitti:Aika karmeeta.Wioly kirjoitti:Mä eilen illalla mietin yhtä karmeeta juttua. Entä jos joku aamu heräisin normaalisti,katsoisin mun huoneen ovelle päin ja näkisin Sh'Okanabon lattialla. o_____o sit se mulkoilisi mua ilkeesti ja mä oisin paniikissa. Sitten mä piipittäisin "Älä syö mua,älä syö mua!"
Eli Stockman.
Griffe- Viestien lukumäärä : 248
Registration date : 24.08.2008
Stockman vois ehkä onnistua, mutta kilpparit pelastaa päivänGriffe kirjoitti:Eli Stockman.
Jutellaan karaista x3
DJ turtle- Viestien lukumäärä : 44
Ikä : 23
Registration date : 15.03.2014
mä oon kans kattonu jurassic parkin... elokuvis 3D:nä!!! Mun porukat tietää kaiken turtleseista Mä ja mun pikkuveli pälpätetään niistä koooko ajan
I Support you name in the justice
Mä ja mun veli ollaan katottu molemmat kilppareita ja tykätty niist kumpikin. Mut nykyään broidi on täys tylsimys. Vaan mulle on jäänyt kilppari fanius päälleDJ turtle kirjoitti:mä oon kans kattonu jurassic parkin... elokuvis 3D:nä!!! Mun porukat tietää kaiken turtleseista :DMä ja mun pikkuveli pälpätetään niistä koooko ajan
Karaille pitäs saada oma sarjakuva!!
Griffe- Viestien lukumäärä : 248
Registration date : 24.08.2008
Se ois varmaan aika siisti sarjisGriffe kirjoitti:Karaille pitäs saada oma sarjakuva!!
Siis ihan todella siisti 8D siinä voitaisiin syventyä hieman Karain menneisyyteen, sillä mua ainakin kiinnostais tietää, millainen Karain lapsuus oliNinjatar kirjoitti:Se ois varmaan aika siisti sarjisGriffe kirjoitti:Karaille pitäs saada oma sarjakuva!!
Tosta oon kyl samaa mieltäWioly kirjoitti:Siis ihan todella siisti 8D siinä voitaisiin syventyä hieman Karain menneisyyteen, sillä mua ainakin kiinnostais tietää, millainen Karain lapsuus oliNinjatar kirjoitti:Se ois varmaan aika siisti sarjisGriffe kirjoitti:Karaille pitäs saada oma sarjakuva!!
Karaista sarjis! O.o Se ois kyl varmaan tosi makee <3
Sitä mäkin luulenDJ turtle kirjoitti:Karaista sarjis! O.o Se ois kyl varmaan tosi makee <3
Nostalgiapärinää
Apua en oo käyny tällä sivulla vuosiin ja päädyin tänne syystä x, y ja z selailemaan vanhoja juttuja XDD Katoin että aika kuollut paikka taitaa olla Tai ainakin suurin osa käyttäjistä on ollu paikalla viimeks joskus vuosia sitten. En tiiä onko ihmiset sit lakannu fanittamasta turtleseita vai vaan unohtanu tän paikan olemassaolon. Hemmetin legendaarinen paikka tää kyl on, liityin tänne joskus 13-veenä kun olin kutosluokalla ja nyt oon yliopistossa ja kohta 21 vee. Ja edelleen rakastan turtleseja.
DJ turtle kirjoitti:Apua en oo käyny tällä sivulla vuosiin ja päädyin tänne syystä x, y ja z selailemaan vanhoja juttuja XDD Katoin että aika kuollut paikka taitaa olla Tai ainakin suurin osa käyttäjistä on ollu paikalla viimeks joskus vuosia sitten. En tiiä onko ihmiset sit lakannu fanittamasta turtleseita vai vaan unohtanu tän paikan olemassaolon. Hemmetin legendaarinen paikka tää kyl on, liityin tänne joskus 13-veenä kun olin kutosluokalla ja nyt oon yliopistossa ja kohta 21 vee. Ja edelleen rakastan turtleseja.
hei apua oon unohtanut tän paikan olemassaolon ihan kokonaan :'D sun viestis lävähti ilmoituksena mun vanhaan sähköpostiin ja ofc oli pakko sit nostalgian vuoks kirjautua tänne vielä kerran
mut joo meikäläinen on kans jo 22v, aikanaan kun pyörin täällä niin olin joku 11-14v (luoja auta sitä myötähäpeän määrää kun luin vanhoja viestejä läpi khhhh), mutta yhä edelleen rakastan turtleseja <3 ite nykyään vietän aikaani tumblrissa, et jos mun kanssa haluaa jutella tms. niin mun nicki on noki-poika
mut joo tää mesta oli kyl legendaarinen (vaikkakin jo kuollut), iso ja tärkee osa omaa lapsuutta ja aion kyl pitää tän foorumin enimmäkseen siel menneisyydessä, mut jos ihmiset haluaa olla yhteydessä nii i'd love that! ootte kaikki ollu mulle tosi rakkaita nettituttuja ja tuutte aina olemaan!
ps. ennen kuin häviän täältä kokonaan, niin ehdotan et jos ketään kiinnostaa niin laitetaan vaikka discord-servu pystyyn, koska se on ainakin itellä enemmän käytössä ja sen avulla vois tuoda tän foorumin tyyppejä yhteen
pps. apua olipas pitkä romaani, kiitos kaikille and have all good in your lives! <3
Wioly kirjoitti:DJ turtle kirjoitti:Apua en oo käyny tällä sivulla vuosiin ja päädyin tänne syystä x, y ja z selailemaan vanhoja juttuja XDD Katoin että aika kuollut paikka taitaa olla Tai ainakin suurin osa käyttäjistä on ollu paikalla viimeks joskus vuosia sitten. En tiiä onko ihmiset sit lakannu fanittamasta turtleseita vai vaan unohtanu tän paikan olemassaolon. Hemmetin legendaarinen paikka tää kyl on, liityin tänne joskus 13-veenä kun olin kutosluokalla ja nyt oon yliopistossa ja kohta 21 vee. Ja edelleen rakastan turtleseja.
hei apua oon unohtanut tän paikan olemassaolon ihan kokonaan :'D sun viestis lävähti ilmoituksena mun vanhaan sähköpostiin ja ofc oli pakko sit nostalgian vuoks kirjautua tänne vielä kerran
mut joo meikäläinen on kans jo 22v, aikanaan kun pyörin täällä niin olin joku 11-14v (luoja auta sitä myötähäpeän määrää kun luin vanhoja viestejä läpi khhhh), mutta yhä edelleen rakastan turtleseja <3 ite nykyään vietän aikaani tumblrissa, et jos mun kanssa haluaa jutella tms. niin mun nicki on noki-poika
mut joo tää mesta oli kyl legendaarinen (vaikkakin jo kuollut), iso ja tärkee osa omaa lapsuutta ja aion kyl pitää tän foorumin enimmäkseen siel menneisyydessä, mut jos ihmiset haluaa olla yhteydessä nii i'd love that! ootte kaikki ollu mulle tosi rakkaita nettituttuja ja tuutte aina olemaan!
ps. ennen kuin häviän täältä kokonaan, niin ehdotan et jos ketään kiinnostaa niin laitetaan vaikka discord-servu pystyyn, koska se on ainakin itellä enemmän käytössä ja sen avulla vois tuoda tän foorumin tyyppejä yhteen
pps. apua olipas pitkä romaani, kiitos kaikille and have all good in your lives! <3
Oho, hyvä näin kahden vuoden jälkeen päätyä jälleen randomilla tänne sivulle ja huomata tää vastaus :DD Yritin kattoo tota sun tumblr-käyttäjää mut en ainakaan tolla nimellä löytäny sua.
Jos edelleen kiinnostaa niin discord olis kyl cool, mut en välttämättä usko et kovin moni eksyy tänne foorumille enää näkemään mitään viestejä niin siellä olis sit joku kaks tyyppiä
ps. jos satut näkeen tän viestin niin mulle voi laittaa viestiä vaikka yhellä mun (aika heti alkuunsa kuolleella) ig-tilillä @pearl_is.a.ninja
Sivu 6 / 6
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa