Kumpi:Classic Tmnt vai 2003Tmnt ja miksi?
+14
Tmnt<3<3
.:TMNTGIRL:.
Leo-Hyeena
Ninjaboy94
ForeverTurtle
SAINW
TurtlesPili
lovexxxleonardo
Natu-san
katjuska xD
Griffe
Kharon
Admin
Ninjatar
18 posters
Sivu 2 / 3
Sivu 2 / 3 • 1, 2, 3
Vs: Kumpi:Classic Tmnt vai 2003Tmnt ja miksi?
Ninjatar kirjoitti:No kuitenkin se jakso jossa ne tapaa AprilinTurtlesPili kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:Niin mä muistelinkinTurtlesPili kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:Eiks se ollu Parempi hiirenloukku :OTurtlespili kirjoitti:Nii ne syö hirveesti pitsaa verrattuna mitä ne syö 2003 sarjassa oon tainnu huomata pitsaa vaan 2 jaksossa oliks näkymättömyyden tie ja sit se missä pikkukilpparit on löytyneet sieltä ja tikku on vieny ne sinne pesäänsä ja kun ne on kasvanu muistan että pikku Mikey huutaa kowabungaaa !
Joo tais se olla
Tai jos nyt ihan tarkkoja ollaan niin se on siitä "Hiirenpyydys" jaksosta se seuraava eli "Mouserien hyökkäys"
Ne tapaa Aprilin Hiirenpyydys jaksossa
TurtlesPili- Viestien lukumäärä : 210
Ikä : 25
Registration date : 03.07.2012
Kumpi: Classic TMNT vai 2003 TMNT ja miksi?
Ai niin jooTurtlesPili kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:No kuitenkin se jakso jossa ne tapaa AprilinTurtlesPili kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:Niin mä muistelinkinTurtlesPili kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:Eiks se ollu Parempi hiirenloukku :OTurtlespili kirjoitti:Nii ne syö hirveesti pitsaa verrattuna mitä ne syö 2003 sarjassa oon tainnu huomata pitsaa vaan 2 jaksossa oliks näkymättömyyden tie ja sit se missä pikkukilpparit on löytyneet sieltä ja tikku on vieny ne sinne pesäänsä ja kun ne on kasvanu muistan että pikku Mikey huutaa kowabungaaa !
Joo tais se olla
Tai jos nyt ihan tarkkoja ollaan niin se on siitä "Hiirenpyydys" jaksosta se seuraava eli "Mouserien hyökkäys"
Ninjatar- Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010
Ninjatar kirjoitti:Ai niin jooTurtlesPili kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:No kuitenkin se jakso jossa ne tapaa AprilinTurtlesPili kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:Niin mä muistelinkinTurtlesPili kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:Eiks se ollu Parempi hiirenloukku :OTurtlespili kirjoitti:Nii ne syö hirveesti pitsaa verrattuna mitä ne syö 2003 sarjassa oon tainnu huomata pitsaa vaan 2 jaksossa oliks näkymättömyyden tie ja sit se missä pikkukilpparit on löytyneet sieltä ja tikku on vieny ne sinne pesäänsä ja kun ne on kasvanu muistan että pikku Mikey huutaa kowabungaaa !
Joo tais se olla
Pikkuvikoja.
Musta ne vanhat turtlesit on jotenkin tosi HYVIÄ mutta ei ne vie 1-4 kauden jaksoja uusista turtleseista. Ovat ehkä samaa luokkaa FF ja BTTS jaksojen kanssa
Kumpi: Classic TMNT vai 2003 TMNT ja miksi
Must FF kauden siistein jakso on se kun kundit ja Cody on siel kauhuleffa maratonissa ja Shookanabo iskee kuin AlienTurtlesPili kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:Ai niin jooTurtlesPili kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:No kuitenkin se jakso jossa ne tapaa AprilinTurtlesPili kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:Niin mä muistelinkinTurtlesPili kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:Eiks se ollu Parempi hiirenloukku :OTurtlespili kirjoitti:Nii ne syö hirveesti pitsaa verrattuna mitä ne syö 2003 sarjassa oon tainnu huomata pitsaa vaan 2 jaksossa oliks näkymättömyyden tie ja sit se missä pikkukilpparit on löytyneet sieltä ja tikku on vieny ne sinne pesäänsä ja kun ne on kasvanu muistan että pikku Mikey huutaa kowabungaaa !
Joo tais se olla
Pikkuvikoja.
Musta ne vanhat turtlesit on jotenkin tosi HYVIÄ mutta ei ne vie 1-4 kauden jaksoja uusista turtleseista. Ovat ehkä samaa luokkaa FF ja BTTS jaksojen kanssa
Ninjatar kirjoitti:Must FF kauden siistein jakso on se kun kundit ja Cody on siel kauhuleffa maratonissa ja Shookanabo iskee kuin AlienTurtlesPili kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:Ai niin jooTurtlesPili kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:No kuitenkin se jakso jossa ne tapaa AprilinTurtlesPili kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:Niin mä muistelinkinTurtlesPili kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:Eiks se ollu Parempi hiirenloukku :OTurtlespili kirjoitti:Nii ne syö hirveesti pitsaa verrattuna mitä ne syö 2003 sarjassa oon tainnu huomata pitsaa vaan 2 jaksossa oliks näkymättömyyden tie ja sit se missä pikkukilpparit on löytyneet sieltä ja tikku on vieny ne sinne pesäänsä ja kun ne on kasvanu muistan että pikku Mikey huutaa kowabungaaa !
Joo tais se olla
Pikkuvikoja.
Ok mä en jaksa muistaa niitä FF enkä BTTS jaksojen nimiä mutta se on hyvä jakso se missä ne on siellä kauhuleffassa
Musta ne 80-luvun kilpparit on kyl tosi hauskoja ja niiden jaksoissa on sellanen oma jännityksensä
Ninjatar kirjoitti:Musta ne 80-luvun kilpparit on kyl tosi hauskoja ja niiden jaksoissa on sellanen oma jännityksensä
Nii ja uudemissakin pysyy mutta eri tavalla :ANGST:
Joo mut Silppuri näyttää paremmalta 80-luvun sarjassaTurtlesPili kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:Musta ne 80-luvun kilpparit on kyl tosi hauskoja ja niiden jaksoissa on sellanen oma jännityksensä
Ninjatar kirjoitti:Joo mut Silppuri näyttää paremmalta 80-luvun sarjassaTurtlesPili kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:Musta ne 80-luvun kilpparit on kyl tosi hauskoja ja niiden jaksoissa on sellanen oma jännityksensä
Nii mutta ei siinä oo mitään vikaa uudemmissakaan
TurtlesPili kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:Joo mut Silppuri näyttää paremmalta 80-luvun sarjassaTurtlesPili kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:Musta ne 80-luvun kilpparit on kyl tosi hauskoja ja niiden jaksoissa on sellanen oma jännityksensä
Mun mielestä tää uusi Silppuri on paljon 'pahiksempi' kuin tuo vanha, ei sillä, tykkään kyllä molemmista Silppunassuista xD
ForeverTurtle- Viestien lukumäärä : 66
Registration date : 03.03.2012
ForeverTurtle kirjoitti:TurtlesPili kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:Joo mut Silppuri näyttää paremmalta 80-luvun sarjassaTurtlesPili kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:Musta ne 80-luvun kilpparit on kyl tosi hauskoja ja niiden jaksoissa on sellanen oma jännityksensä
Mun mielestä tää uusi Silppuri on paljon 'pahiksempi' kuin tuo vanha, ei sillä, tykkään kyllä molemmista Silppunassuista xD
Eikös Mikey sano ton "Silppunassun" jossain BTTS jaksossa ?
En muista. Ite käytän nimeä peltipurkkiTurtlesPili kirjoitti:ForeverTurtle kirjoitti:TurtlesPili kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:Joo mut Silppuri näyttää paremmalta 80-luvun sarjassaTurtlesPili kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:Musta ne 80-luvun kilpparit on kyl tosi hauskoja ja niiden jaksoissa on sellanen oma jännityksensä
TurtlesPili kirjoitti:ForeverTurtle kirjoitti:TurtlesPili kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:Joo mut Silppuri näyttää paremmalta 80-luvun sarjassaTurtlesPili kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:Musta ne 80-luvun kilpparit on kyl tosi hauskoja ja niiden jaksoissa on sellanen oma jännityksensä
Jeah, tais olla jakso nimeltään "Hyökkäys kaupunkiin" tai jotain sen tyylistä 8D
ForeverTurtle- Viestien lukumäärä : 66
Registration date : 03.03.2012
No myönnän et 2003 Silppuri on paljon raaempi ja julmempi kuin 80-luvun Silppuri mut silti oon sitä mieltä et 2003 Silppuri on kuin uus versio Krangista eikä lähelläkään ihmistä kuten 80-luvun Silppuri
Musta oli hyvä idea yhdistää Krang ja Silppuri Ch'relliksi.Ninjatar kirjoitti:No myönnän et 2003 Silppuri on paljon raaempi ja julmempi kuin 80-luvun Silppuri mut silti oon sitä mieltä et 2003 Silppuri on kuin uus versio Krangista eikä lähelläkään ihmistä kuten 80-luvun Silppuri
80-luvun sarjassa se laimensi pahiksia kun niitä oli kaksi eikä kumpikaan silti saanut oikein mitään aikaan.
Ja Silppurin alien-tausta mahdollisti sen että Silppuri saattoi palata kuolettavista tilanteista ilman että sitä selitettiin jollain naurettavalla pelastautumistarinalla. Robottikeho ei vahingoitu vesitorneista, tulesta tai miekoista, quite yksinkertaista.
SAINW- Viestien lukumäärä : 161
Ikä : 28
Registration date : 09.04.2012
Selitäppä sitten TCRI:n räjähdys. Siinähän se ei ollu haarniskassaSAINW kirjoitti:Musta oli hyvä idea yhdistää Krang ja Silppuri Ch'relliksi.Ninjatar kirjoitti:No myönnän et 2003 Silppuri on paljon raaempi ja julmempi kuin 80-luvun Silppuri mut silti oon sitä mieltä et 2003 Silppuri on kuin uus versio Krangista eikä lähelläkään ihmistä kuten 80-luvun Silppuri
80-luvun sarjassa se laimensi pahiksia kun niitä oli kaksi eikä kumpikaan silti saanut oikein mitään aikaan.
Ja Silppurin alien-tausta mahdollisti sen että Silppuri saattoi palata kuolettavista tilanteista ilman että sitä selitettiin jollain naurettavalla pelastautumistarinalla. Robottikeho ei vahingoitu vesitorneista, tulesta tai miekoista, quite yksinkertaista.
No joo, se oli jo pikkanen ylilyöntiNinjatar kirjoitti:Selitäppä sitten TCRI:n räjähdys. Siinähän se ei ollu haarniskassaSAINW kirjoitti:Musta oli hyvä idea yhdistää Krang ja Silppuri Ch'relliksi.Ninjatar kirjoitti:No myönnän et 2003 Silppuri on paljon raaempi ja julmempi kuin 80-luvun Silppuri mut silti oon sitä mieltä et 2003 Silppuri on kuin uus versio Krangista eikä lähelläkään ihmistä kuten 80-luvun Silppuri
SAINW- Viestien lukumäärä : 161
Ikä : 28
Registration date : 09.04.2012
2003 - luvun silppuri oli paras! Ei mitään 80 luvun sillipurkkia eiku silppuria
Ninjaboy94- Viestien lukumäärä : 20
Registration date : 06.05.2012
nii se 2003 silppuri on parempi kun se on vaan parempi
No joo on se julmempi kuin 80-luvun peltipurkki
Ninjatar kirjoitti:No joo on se julmempi kuin 80-luvun peltipurkki
Silppuri on muutenkin nössö
Leo-Hyeena- Viestien lukumäärä : 81
Ikä : 29
Registration date : 11.12.2010
Miten niin muka nössöLeo-Hyeena kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:No joo on se julmempi kuin 80-luvun peltipurkki
Ninjatar kirjoitti:Miten niin muka nössöLeo-Hyeena kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:No joo on se julmempi kuin 80-luvun peltipurkki
Koska sillä on joku ongelma, kun se tahtoo päästä kilppareista eroon...
Leo-Hyeena- Viestien lukumäärä : 81
Ikä : 29
Registration date : 11.12.2010
Kumpi: Classic TMNT vai 2003 TMNT ja syy siihen
No se haluu niist eroon sen takii et ne tuhoo aina sen suunnitelmatLeo-Hyeena kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:Miten niin muka nössöLeo-Hyeena kirjoitti:Ninjatar kirjoitti:No joo on se julmempi kuin 80-luvun peltipurkki
Koska sillä on joku ongelma, kun se tahtoo päästä kilppareista eroon...
2003:
Kauheen moni sanoo et 80-luvun kilpparit on tosi hauskoja, mut itse en kyllä sitä mitenkää erityisen hauskana pidä. Tykkään 2k3 enemmä koska siin on tosi hyvää toimintaa, kiintoisia uusia vihollisia, esim. Bishop, hyvät backstoryt ja siin on enemmä stooreja sarjakuvista, mikä on hyvä meille suomalaisille joilla on melkoisen pieni mahis saada niitä arvokkaita sarjakuvia (niit alkuperäsii tarkotan). Toisaalta vanhat kilpparit on tosi söpöjä. Ja erityisesti kasarien donatellon suomidubbi oli suloinen. :3 Uusissa suomidubbi on ihan hyvää, ei mitenkää erityisen ihmeellistä, mut kyl mielummin katon jaksoja enkuks. Classikissa Tikku (vai pitäiskö sanoo Särö) oli parempi. Mua nimittäin raivostuttaa se jatkuva "poikani, poikani, poikani"-höpötys.
Pähkinänkuoressa: Hyvää; toiminta, pahikset, hyvät backstoryt, juonet, sarjakuvista tarinoita
Huonoa: Se prkleen "poikani" sanan jankkaus >:c
Kauheen moni sanoo et 80-luvun kilpparit on tosi hauskoja, mut itse en kyllä sitä mitenkää erityisen hauskana pidä. Tykkään 2k3 enemmä koska siin on tosi hyvää toimintaa, kiintoisia uusia vihollisia, esim. Bishop, hyvät backstoryt ja siin on enemmä stooreja sarjakuvista, mikä on hyvä meille suomalaisille joilla on melkoisen pieni mahis saada niitä arvokkaita sarjakuvia (niit alkuperäsii tarkotan). Toisaalta vanhat kilpparit on tosi söpöjä. Ja erityisesti kasarien donatellon suomidubbi oli suloinen. :3 Uusissa suomidubbi on ihan hyvää, ei mitenkää erityisen ihmeellistä, mut kyl mielummin katon jaksoja enkuks. Classikissa Tikku (vai pitäiskö sanoo Särö) oli parempi. Mua nimittäin raivostuttaa se jatkuva "poikani, poikani, poikani"-höpötys.
Pähkinänkuoressa: Hyvää; toiminta, pahikset, hyvät backstoryt, juonet, sarjakuvista tarinoita
Huonoa: Se prkleen "poikani" sanan jankkaus >:c
.:TMNTGIRL:.- Viestien lukumäärä : 262
Ikä : 27
Registration date : 10.12.2010
Sivu 2 / 3 • 1, 2, 3
Similar topics
» TMNT Rope - keskustelu
» TMNT-unia?
» TMNT:n Suomidubbaus
» Turtles tarinoita
» Kilppareiden ihastukset?
» TMNT-unia?