Kumpi:Classic Tmnt vai 2003Tmnt ja miksi?
+14
Tmnt<3<3
.:TMNTGIRL:.
Leo-Hyeena
Ninjaboy94
ForeverTurtle
SAINW
TurtlesPili
lovexxxleonardo
Natu-san
katjuska xD
Griffe
Kharon
Admin
Ninjatar
18 posters
Sivu 3 / 3
Sivu 3 / 3 • 1, 2, 3
Vs: Kumpi:Classic Tmnt vai 2003Tmnt ja miksi?
Samaa mieltä! Paitsi että musta 03:n ääninäyttely menee just nappiin - sekä enkuks että suomeks. Kasarin Raf suomeks? Karseeta....:TMNTGIRL:. kirjoitti:2003:
Kauheen moni sanoo et 80-luvun kilpparit on tosi hauskoja, mut itse en kyllä sitä mitenkää erityisen hauskana pidä. Tykkään 2k3 enemmä koska siin on tosi hyvää toimintaa, kiintoisia uusia vihollisia, esim. Bishop, hyvät backstoryt ja siin on enemmä stooreja sarjakuvista, mikä on hyvä meille suomalaisille joilla on melkoisen pieni mahis saada niitä arvokkaita sarjakuvia (niit alkuperäsii tarkotan). Toisaalta vanhat kilpparit on tosi söpöjä. Ja erityisesti kasarien donatellon suomidubbi oli suloinen. :3 Uusissa suomidubbi on ihan hyvää, ei mitenkää erityisen ihmeellistä, mut kyl mielummin katon jaksoja enkuks. Classikissa Tikku (vai pitäiskö sanoo Särö) oli parempi. Mua nimittäin raivostuttaa se jatkuva "poikani, poikani, poikani"-höpötys.
Pähkinänkuoressa: Hyvää; toiminta, pahikset, hyvät backstoryt, juonet, sarjakuvista tarinoita
Huonoa: Se prkleen "poikani" sanan jankkaus >:c
Ja musta se "poikani, poikani, poikani" on vaan hyvä asia, koska se todistaa Tikun pitävän kilpikonnia enemmän lapsinaan kuin oppilainaan. Perhe on turtleseissa tärkein asia
SAINW- Viestien lukumäärä : 161
Ikä : 28
Registration date : 09.04.2012
Kumpi: Classic TMNT vai 2003 TMNT ja miksi
Samaa mieltä. Must siin 2003 sarjas se perhe on se ihanin juttuSAINW kirjoitti:Samaa mieltä! Paitsi että musta 03:n ääninäyttely menee just nappiin - sekä enkuks että suomeks. Kasarin Raf suomeks? Karseeta....:TMNTGIRL:. kirjoitti:2003:
Kauheen moni sanoo et 80-luvun kilpparit on tosi hauskoja, mut itse en kyllä sitä mitenkää erityisen hauskana pidä. Tykkään 2k3 enemmä koska siin on tosi hyvää toimintaa, kiintoisia uusia vihollisia, esim. Bishop, hyvät backstoryt ja siin on enemmä stooreja sarjakuvista, mikä on hyvä meille suomalaisille joilla on melkoisen pieni mahis saada niitä arvokkaita sarjakuvia (niit alkuperäsii tarkotan). Toisaalta vanhat kilpparit on tosi söpöjä. Ja erityisesti kasarien donatellon suomidubbi oli suloinen. :3 Uusissa suomidubbi on ihan hyvää, ei mitenkää erityisen ihmeellistä, mut kyl mielummin katon jaksoja enkuks. Classikissa Tikku (vai pitäiskö sanoo Särö) oli parempi. Mua nimittäin raivostuttaa se jatkuva "poikani, poikani, poikani"-höpötys.
Pähkinänkuoressa: Hyvää; toiminta, pahikset, hyvät backstoryt, juonet, sarjakuvista tarinoita
Ja musta se "poikani, poikani, poikani" on vaan hyvä asia, koska se todistaa Tikun pitävän kilpikonnia enemmän lapsinaan kuin oppilainaan. Perhe on turtleseissa tärkein asia
Ninjatar- Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010
Ninjatar kirjoitti:Samaa mieltä. Must siin 2003 sarjas se perhe on se ihanin juttuSAINW kirjoitti:Samaa mieltä! Paitsi että musta 03:n ääninäyttely menee just nappiin - sekä enkuks että suomeks. Kasarin Raf suomeks? Karseeta....:TMNTGIRL:. kirjoitti:2003:
No en mä tiiä en kiinnitä siihen huomioo ollenkaan
TurtlesPili- Viestien lukumäärä : 210
Ikä : 25
Registration date : 03.07.2012
Molemmat on ihan huippuja, mut varmaankin toi 2003 on mun suosikki kun se muistuttaa mua niistä alkuperäisistä tmnt sarjakuvista :3
Tmnt<3<3- Viestien lukumäärä : 8
Registration date : 24.08.2012
kumpi: Classic TMNT ja 2003 TMNT ja miksi
Mustakin se 2003 on aivan mahtavaTmnt<3<3 kirjoitti:Molemmat on ihan huippuja, mut varmaankin toi 2003 on mun suosikki kun se muistuttaa mua niistä alkuperäisistä tmnt sarjakuvista :3
Ninjatar kirjoitti:Mustakin se 2003 on aivan mahtavaTmnt<3<3 kirjoitti:Molemmat on ihan huippuja, mut varmaankin toi 2003 on mun suosikki kun se muistuttaa mua niistä alkuperäisistä tmnt sarjakuvista :3
Paras
Ninjaboy94- Viestien lukumäärä : 20
Registration date : 06.05.2012
Liian hankala valita, joten en valitse kumpaakaan :'D
Griffe- Viestien lukumäärä : 248
Registration date : 24.08.2008
2003 sarjas on kyl enemmän actionia kuin 80-luvun sarjassa
Kyl se on toi vanha 80-luvun - ite katoin sitä pienenä niin paljon, et se on ihana lähinnä sen nostalgian vuoksi, ja ääninäyttelijät jotenkin vain sopivat siihen. Siinä se huumori on kivan sarkastista ja ironista, mun huumori on vähän samanlaista :'D En oikeen osaa verrata 'vanhaa ja uutta' toisiinsa, kun poikkeavat niin paljon toisistaan ja toinen on paljon vanhemmalta ajalta.
Mutta kyllä toi 03-TMNT on myös hyvä, nuorempana en siitä oikein välittänyt niin paljon.
Mutta kyllä toi 03-TMNT on myös hyvä, nuorempana en siitä oikein välittänyt niin paljon.
Ikarou- Viestien lukumäärä : 1
Registration date : 02.09.2013
Kumpi: Classic TMNT vai 2003 TMNT ja miksi?
Samaa mieltäIkarou kirjoitti:Kyl se on toi vanha 80-luvun - ite katoin sitä pienenä niin paljon, et se on ihana lähinnä sen nostalgian vuoksi, ja ääninäyttelijät jotenkin vain sopivat siihen. Siinä se huumori on kivan sarkastista ja ironista, mun huumori on vähän samanlaista :'D En oikeen osaa verrata 'vanhaa ja uutta' toisiinsa, kun poikkeavat niin paljon toisistaan ja toinen on paljon vanhemmalta ajalta.
TMNT classic or TMNT 2003? Why?
Olen katsellut YouTubesta näitä classic TMNT:tä, mutta nämä 2003- luvun jaksot mielyttävät minua enemmän.
Miksi näin? Parempi laatu. Ääniraidatkin ovat kohdillaan.
Kumpi: Classic TMNT vai 2003 TMNT ja miksi?
No toi on kyl tottaSenshitora kirjoitti:Olen katsellut YouTubesta näitä classic TMNT:tä, mutta nämä 2003- luvun jaksot mielyttävät minua enemmän.
Muistan ku kattelin classic TMNT:tä ja sillon mua ärsytti se, että ne hävis niin helposti ja sit yhtäkkiä voitti (sit taas prätkähiiret voitti liian helposti :--D) Kyllä noi 2003-luvun turtlesit voittaa mennen tullen vanhat, koska piirtotyyli ja äänet on paljon parempia.
SitruunaNinja- Viestien lukumäärä : 18
Ikä : 27
Registration date : 31.08.2013
Toi on kyl tottaSitruunaNinja kirjoitti:Muistan ku kattelin classic TMNT:tä ja sillon mua ärsytti se, että ne hävis niin helposti ja sit yhtäkkiä voitti (sit taas prätkähiiret voitti liian helposti :--D) Kyllä noi 2003-luvun turtlesit voittaa mennen tullen vanhat, koska piirtotyyli ja äänet on paljon parempia.
Tietenkin 2003!
Koska klassisessa oli muutamia virheitä esim. yhtäkkiä Raph muuttu leoks, Loe sanoo jotain Mikeystä ja se istuu sen vieressä (se oli oikeesti Don). Okei 2003:ssakin on esim: Donilla on Leon ääni, mut se ei haittaa. 2003:nen on kuitenkin paremmin tehty ja youtubessa on suomeks puhutuja jaksoja enemmän kuin klassisesa, niitäkin oli en tiiä onko enää tuntuu nimittäin siltä et ainoot suomen kieliset versot tmnt klassista taitaa olla stp:itä
Koska klassisessa oli muutamia virheitä esim. yhtäkkiä Raph muuttu leoks, Loe sanoo jotain Mikeystä ja se istuu sen vieressä (se oli oikeesti Don). Okei 2003:ssakin on esim: Donilla on Leon ääni, mut se ei haittaa. 2003:nen on kuitenkin paremmin tehty ja youtubessa on suomeks puhutuja jaksoja enemmän kuin klassisesa, niitäkin oli en tiiä onko enää tuntuu nimittäin siltä et ainoot suomen kieliset versot tmnt klassista taitaa olla stp:itä
Tmnt- Viestien lukumäärä : 177
Ikä : 24
Registration date : 29.08.2014
No joo kasari sarjassa on vähän värimokiaTmnt kirjoitti:Tietenkin 2003!
Sivu 3 / 3 • 1, 2, 3
Similar topics
» TMNT Rope - keskustelu
» TMNT-unia?
» TMNT:n Suomidubbaus
» Turtles tarinoita
» Kilppareiden ihastukset?
» TMNT-unia?
» TMNT:n Suomidubbaus
» Turtles tarinoita