TMNTFoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kumpi:Classic Tmnt vai 2003Tmnt ja miksi?

+14
Tmnt<3<3
.:TMNTGIRL:.
Leo-Hyeena
Ninjaboy94
ForeverTurtle
SAINW
TurtlesPili
lovexxxleonardo
Natu-san
katjuska xD
Griffe
Kharon
Admin
Ninjatar
18 posters

Sivu 3 / 3 Edellinen  1, 2, 3

Siirry alas

Kumpi:Classic Tmnt vai 2003Tmnt ja miksi? - Sivu 3 Empty Vs: Kumpi:Classic Tmnt vai 2003Tmnt ja miksi?

Viesti  SAINW Pe Elo 10, 2012 3:35 am

.:TMNTGIRL:. kirjoitti:2003:
Kauheen moni sanoo et 80-luvun kilpparit on tosi hauskoja, mut itse en kyllä sitä mitenkää erityisen hauskana pidä. Tykkään 2k3 enemmä koska siin on tosi hyvää toimintaa, kiintoisia uusia vihollisia, esim. Bishop, hyvät backstoryt ja siin on enemmä stooreja sarjakuvista, mikä on hyvä meille suomalaisille joilla on melkoisen pieni mahis saada niitä arvokkaita sarjakuvia (niit alkuperäsii tarkotan). Toisaalta vanhat kilpparit on tosi söpöjä. Ja erityisesti kasarien donatellon suomidubbi oli suloinen. :3 Uusissa suomidubbi on ihan hyvää, ei mitenkää erityisen ihmeellistä, mut kyl mielummin katon jaksoja enkuks. Classikissa Tikku (vai pitäiskö sanoo Särö) oli parempi. Mua nimittäin raivostuttaa se jatkuva "poikani, poikani, poikani"-höpötys.

Pähkinänkuoressa: Hyvää; toiminta, pahikset, hyvät backstoryt, juonet, sarjakuvista tarinoita
Huonoa: Se prkleen "poikani" sanan jankkaus >:c
Samaa mieltä! Paitsi että musta 03:n ääninäyttely menee just nappiin - sekä enkuks että suomeks. Kasarin Raf suomeks? Karseeta... Very Happy
Ja musta se "poikani, poikani, poikani" on vaan hyvä asia, koska se todistaa Tikun pitävän kilpikonnia enemmän lapsinaan kuin oppilainaan. Perhe on turtleseissa tärkein asia Wink
SAINW
SAINW

Mies Viestien lukumäärä : 161
Ikä : 28
Registration date : 09.04.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Kumpi:Classic Tmnt vai 2003Tmnt ja miksi? - Sivu 3 Empty Kumpi: Classic TMNT vai 2003 TMNT ja miksi

Viesti  Ninjatar Pe Elo 10, 2012 10:22 pm

SAINW kirjoitti:
.:TMNTGIRL:. kirjoitti:2003:
Kauheen moni sanoo et 80-luvun kilpparit on tosi hauskoja, mut itse en kyllä sitä mitenkää erityisen hauskana pidä. Tykkään 2k3 enemmä koska siin on tosi hyvää toimintaa, kiintoisia uusia vihollisia, esim. Bishop, hyvät backstoryt ja siin on enemmä stooreja sarjakuvista, mikä on hyvä meille suomalaisille joilla on melkoisen pieni mahis saada niitä arvokkaita sarjakuvia (niit alkuperäsii tarkotan). Toisaalta vanhat kilpparit on tosi söpöjä. Ja erityisesti kasarien donatellon suomidubbi oli suloinen. :3 Uusissa suomidubbi on ihan hyvää, ei mitenkää erityisen ihmeellistä, mut kyl mielummin katon jaksoja enkuks. Classikissa Tikku (vai pitäiskö sanoo Särö) oli parempi. Mua nimittäin raivostuttaa se jatkuva "poikani, poikani, poikani"-höpötys.

Pähkinänkuoressa: Hyvää; toiminta, pahikset, hyvät backstoryt, juonet, sarjakuvista tarinoita
Huonoa: Se prkleen "poikani" sanan jankkaus >:c
Samaa mieltä! Paitsi että musta 03:n ääninäyttely menee just nappiin - sekä enkuks että suomeks. Kasarin Raf suomeks? Karseeta... Very Happy
Ja musta se "poikani, poikani, poikani" on vaan hyvä asia, koska se todistaa Tikun pitävän kilpikonnia enemmän lapsinaan kuin oppilainaan. Perhe on turtleseissa tärkein asia Wink
Samaa mieltä. Must siin 2003 sarjas se perhe on se ihanin juttu Smile

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Kumpi:Classic Tmnt vai 2003Tmnt ja miksi? - Sivu 3 Empty Vs: Kumpi:Classic Tmnt vai 2003Tmnt ja miksi?

Viesti  TurtlesPili Su Elo 12, 2012 7:04 am

Ninjatar kirjoitti:
SAINW kirjoitti:
.:TMNTGIRL:. kirjoitti:2003:
Kauheen moni sanoo et 80-luvun kilpparit on tosi hauskoja, mut itse en kyllä sitä mitenkää erityisen hauskana pidä. Tykkään 2k3 enemmä koska siin on tosi hyvää toimintaa, kiintoisia uusia vihollisia, esim. Bishop, hyvät backstoryt ja siin on enemmä stooreja sarjakuvista, mikä on hyvä meille suomalaisille joilla on melkoisen pieni mahis saada niitä arvokkaita sarjakuvia (niit alkuperäsii tarkotan). Toisaalta vanhat kilpparit on tosi söpöjä. Ja erityisesti kasarien donatellon suomidubbi oli suloinen. :3 Uusissa suomidubbi on ihan hyvää, ei mitenkää erityisen ihmeellistä, mut kyl mielummin katon jaksoja enkuks. Classikissa Tikku (vai pitäiskö sanoo Särö) oli parempi. Mua nimittäin raivostuttaa se jatkuva "poikani, poikani, poikani"-höpötys.

Pähkinänkuoressa: Hyvää; toiminta, pahikset, hyvät backstoryt, juonet, sarjakuvista tarinoita
Huonoa: Se prkleen "poikani" sanan jankkaus >:c
Samaa mieltä! Paitsi että musta 03:n ääninäyttely menee just nappiin - sekä enkuks että suomeks. Kasarin Raf suomeks? Karseeta... Very Happy
Ja musta se "poikani, poikani, poikani" on vaan hyvä asia, koska se todistaa Tikun pitävän kilpikonnia enemmän lapsinaan kuin oppilainaan. Perhe on turtleseissa tärkein asia Wink
Samaa mieltä. Must siin 2003 sarjas se perhe on se ihanin juttu Smile

No en mä tiiä en kiinnitä siihen huomioo ollenkaan Very Happy
TurtlesPili
TurtlesPili

Mies Viestien lukumäärä : 210
Ikä : 24
Registration date : 03.07.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Kumpi:Classic Tmnt vai 2003Tmnt ja miksi? - Sivu 3 Empty Vs: Kumpi:Classic Tmnt vai 2003Tmnt ja miksi?

Viesti  Tmnt<3<3 Pe Elo 24, 2012 2:53 am

Molemmat on ihan huippuja, mut varmaankin toi 2003 on mun suosikki kun se muistuttaa mua niistä alkuperäisistä tmnt sarjakuvista :3

Tmnt<3<3

Viestien lukumäärä : 8
Registration date : 24.08.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Kumpi:Classic Tmnt vai 2003Tmnt ja miksi? - Sivu 3 Empty kumpi: Classic TMNT ja 2003 TMNT ja miksi

Viesti  Ninjatar Pe Elo 24, 2012 9:34 pm

Tmnt<3<3 kirjoitti:Molemmat on ihan huippuja, mut varmaankin toi 2003 on mun suosikki kun se muistuttaa mua niistä alkuperäisistä tmnt sarjakuvista :3
Mustakin se 2003 on aivan mahtava Smile

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Kumpi:Classic Tmnt vai 2003Tmnt ja miksi? - Sivu 3 Empty Vs: Kumpi:Classic Tmnt vai 2003Tmnt ja miksi?

Viesti  Ninjaboy94 La Syys 01, 2012 3:55 am

Ninjatar kirjoitti:
Tmnt<3<3 kirjoitti:Molemmat on ihan huippuja, mut varmaankin toi 2003 on mun suosikki kun se muistuttaa mua niistä alkuperäisistä tmnt sarjakuvista :3
Mustakin se 2003 on aivan mahtava Smile

Paras Smile
Ninjaboy94
Ninjaboy94

Viestien lukumäärä : 20
Registration date : 06.05.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Kumpi:Classic Tmnt vai 2003Tmnt ja miksi? - Sivu 3 Empty Vs: Kumpi:Classic Tmnt vai 2003Tmnt ja miksi?

Viesti  Griffe La Syys 22, 2012 10:30 am

Liian hankala valita, joten en valitse kumpaakaan :'D
Griffe
Griffe

Mies Viestien lukumäärä : 248
Registration date : 24.08.2008

Takaisin alkuun Siirry alas

Kumpi:Classic Tmnt vai 2003Tmnt ja miksi? - Sivu 3 Empty Kumpi: Classic TMNT vai 2003 TMNT ja miksi

Viesti  Ninjatar La Syys 22, 2012 10:04 pm

2003 sarjas on kyl enemmän actionia kuin 80-luvun sarjassa Smile

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Kumpi:Classic Tmnt vai 2003Tmnt ja miksi? - Sivu 3 Empty Vs: Kumpi:Classic Tmnt vai 2003Tmnt ja miksi?

Viesti  Ikarou Ma Syys 02, 2013 2:53 am

Kyl se on toi vanha 80-luvun - ite katoin sitä pienenä niin paljon, et se on ihana lähinnä sen nostalgian vuoksi, ja ääninäyttelijät jotenkin vain sopivat siihen. Siinä se huumori on kivan sarkastista ja ironista, mun huumori on vähän samanlaista :'D En oikeen osaa verrata 'vanhaa ja uutta' toisiinsa, kun poikkeavat niin paljon toisistaan ja toinen on paljon vanhemmalta ajalta.
Mutta kyllä toi 03-TMNT on myös hyvä, nuorempana en siitä oikein välittänyt niin paljon.

Ikarou

Nainen Viestien lukumäärä : 1
Registration date : 02.09.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Kumpi:Classic Tmnt vai 2003Tmnt ja miksi? - Sivu 3 Empty Kumpi: Classic TMNT vai 2003 TMNT ja miksi?

Viesti  Ninjatar Ma Syys 02, 2013 8:27 pm

Ikarou kirjoitti:Kyl se on toi vanha 80-luvun - ite katoin sitä pienenä niin paljon, et se on ihana lähinnä sen nostalgian vuoksi, ja ääninäyttelijät jotenkin vain sopivat siihen. Siinä se huumori on kivan sarkastista ja ironista, mun huumori on vähän samanlaista :'D En oikeen osaa verrata 'vanhaa ja uutta' toisiinsa, kun poikkeavat niin paljon toisistaan ja toinen on paljon vanhemmalta ajalta.
Mutta kyllä toi 03-TMNT on myös hyvä, nuorempana en siitä oikein välittänyt niin paljon.
Samaa mieltä Very Happy 

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Kumpi:Classic Tmnt vai 2003Tmnt ja miksi? - Sivu 3 Empty TMNT classic or TMNT 2003? Why?

Viesti  Senshitora Ke Syys 04, 2013 6:57 am

Olen katsellut YouTubesta näitä classic TMNT:tä, mutta nämä 2003- luvun jaksot mielyttävät minua enemmän.
Miksi näin? Parempi laatu. Ääniraidatkin ovat kohdillaan.
Senshitora
Senshitora

Nainen Viestien lukumäärä : 53
Ikä : 28
Registration date : 03.08.2013

http://Senshitora.deviantART.com/

Takaisin alkuun Siirry alas

Kumpi:Classic Tmnt vai 2003Tmnt ja miksi? - Sivu 3 Empty Kumpi: Classic TMNT vai 2003 TMNT ja miksi?

Viesti  Ninjatar Ke Syys 04, 2013 8:37 pm

Senshitora kirjoitti:Olen katsellut YouTubesta näitä classic TMNT:tä, mutta nämä 2003- luvun jaksot mielyttävät minua enemmän.
Miksi näin? Parempi laatu. Ääniraidatkin ovat kohdillaan.
No toi on kyl totta Smile 

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Kumpi:Classic Tmnt vai 2003Tmnt ja miksi? - Sivu 3 Empty Vs: Kumpi:Classic Tmnt vai 2003Tmnt ja miksi?

Viesti  SitruunaNinja La Syys 14, 2013 12:36 pm

Muistan ku kattelin classic TMNT:tä ja sillon mua ärsytti se, että ne hävis niin helposti ja sit yhtäkkiä voitti Very Happy(sit taas prätkähiiret voitti liian helposti :--D) Kyllä noi 2003-luvun turtlesit voittaa mennen tullen vanhat, koska piirtotyyli ja äänet on paljon parempia.
SitruunaNinja
SitruunaNinja

Nainen Viestien lukumäärä : 18
Ikä : 27
Registration date : 31.08.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Kumpi:Classic Tmnt vai 2003Tmnt ja miksi? - Sivu 3 Empty Kumpi: Classic TMNT vai 2003 TMNT ja miksi

Viesti  Ninjatar La Syys 14, 2013 9:05 pm

SitruunaNinja kirjoitti:Muistan ku kattelin classic TMNT:tä ja sillon mua ärsytti se, että ne hävis niin helposti ja sit yhtäkkiä voitti Very Happy(sit taas prätkähiiret voitti liian helposti :--D) Kyllä noi 2003-luvun turtlesit voittaa mennen tullen vanhat, koska piirtotyyli ja äänet on paljon parempia.
Toi on kyl totta Very Happy 

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Kumpi:Classic Tmnt vai 2003Tmnt ja miksi? - Sivu 3 Empty Vs: Kumpi:Classic Tmnt vai 2003Tmnt ja miksi?

Viesti  Tmnt La Elo 30, 2014 11:55 am

Tietenkin 2003!

Koska klassisessa oli muutamia virheitä esim. yhtäkkiä Raph muuttu leoks, Loe sanoo jotain Mikeystä ja se istuu sen vieressä (se oli oikeesti Don). Okei 2003:ssakin on esim: Donilla on Leon ääni, mut se ei haittaa. 2003:nen on kuitenkin paremmin tehty ja youtubessa on suomeks puhutuja jaksoja enemmän kuin klassisesa, niitäkin oli en tiiä onko enää tuntuu nimittäin siltä et ainoot suomen kieliset versot tmnt klassista taitaa olla stp:itä
Tmnt
Tmnt

Nainen Viestien lukumäärä : 177
Ikä : 23
Registration date : 29.08.2014

Takaisin alkuun Siirry alas

Kumpi:Classic Tmnt vai 2003Tmnt ja miksi? - Sivu 3 Empty Kumpi: Classic TMNT vai 2003 TMNT ja miksi

Viesti  Ninjatar La Elo 30, 2014 10:48 pm

Tmnt kirjoitti:Tietenkin 2003!

Koska klassisessa oli muutamia virheitä esim. yhtäkkiä Raph muuttu leoks, Loe sanoo jotain Mikeystä ja se istuu sen vieressä (se oli oikeesti Don). Okei 2003:ssakin on esim: Donilla on Leon ääni, mut se ei haittaa. 2003:nen on kuitenkin paremmin tehty ja youtubessa on suomeks puhutuja jaksoja enemmän kuin klassisesa, niitäkin oli en tiiä onko enää tuntuu nimittäin siltä et ainoot suomen kieliset versot tmnt klassista taitaa olla stp:itä
No joo kasari sarjassa on vähän värimokia Very Happy

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Takaisin alkuun Siirry alas

Kumpi:Classic Tmnt vai 2003Tmnt ja miksi? - Sivu 3 Empty Vs: Kumpi:Classic Tmnt vai 2003Tmnt ja miksi?

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 3 / 3 Edellinen  1, 2, 3

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa