TMNTFoorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

kilppari rooli peli

+3
Ninjatar
sankonleo
lovexxxleonardo
7 posters

Sivu 12 / 15 Edellinen  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15  Seuraava

Siirry alas

kilppari rooli peli - Sivu 12 Empty Vs: kilppari rooli peli

Viesti  Jalle To Kesä 27, 2013 12:48 pm

Raphin olisi tehnyt mieli huutaa susille, että laskisivat alas ja jättäisivät hänet yksin, mutta Raph päätti olla kerrankin hiljaa.
Jalle
Jalle

Mies Viestien lukumäärä : 55
Registration date : 31.10.2012

Takaisin alkuun Siirry alas

Viesti  lovexxxleonardo To Kesä 27, 2013 1:25 pm

Punahiuksinen kerberas reagoi ensimmäisenä.
"herra..." se sanoi polvistuen leon eteen.
"olemme iloisia, ettette torju meitä. Ette, vaikka olemme täällä vasten tahtoanne." boris murahti itsekseen ja tumppari tupakkansa maahan. Tietenkin.....kerberas oli vain koira, vaikkakin kolmipäinen sellainen. Ja koira oli uskollinen isännälleen ja seurasi tätä minne tämä menikin. Tahtoi aina olla tämä vierellä. Boris irvisti. Leo ei aavistanutkaan millaisen riesan oli saanut harteilleen.

Toisaalla

Sandra loi katseensa haruun. Sitten hän kääntyi ja tuijotti susia katse tyhjänä.
"en tiedä mitä tapahtui....en vain....osannut reagoida mitenkään."
lovexxxleonardo
lovexxxleonardo

Nainen Viestien lukumäärä : 537
Ikä : 32
Registration date : 05.03.2009

http://tairreset.deviantart.com/

Viesti  turtlestypy To Kesä 27, 2013 1:51 pm

Don nyökkäsi Harulle ja muutenkin oli melko vaisun oloinen. Selkä oli hieman turtana, mutta muuten Don oli kunnossa ja pystyi kävelemään.

AIKAHYPPY:

He olivat saapuneet takaisin luolalle ja Mike oltiin asetettu lepäämään omaan huoneeseensa. Don oli käärimässä Raphin toista jalkaa siteisiin, mutta Raph aina ärähti, kun Don oli kiristänyt sidettä. "Ota iisisti Raph. Tämän ei pitäisi sattua, sinähän kestit haavojen puhdistamisenkiin.." Don virnisti hieman iloisempana.

TOISAALLA:
Yoshiro oli säikähtänyt Kiboa pahanpäiväisesti. Yoshiro kääntyi katsomaan Kiboa, joka oli todennut ettei Yoshiro ollut viihtynyt kovinkaan kauaa kotonaan. "Tulitko sinä tänne minua kiusaamaan vai tulitko treenaamaan?" Yoshiro kysyi neutraalisti. "Jos aiot kiusata minua, niin menen punnertamaan" Yoshiro tokaisi ja piittaamatta siitä seurasiko Kibo tätä vai ei, Yoshiro meni makaamaan penkille, tarttui tangosta kiinni ja alkoi punnertamaan.
turtlestypy
turtlestypy

Nainen Viestien lukumäärä : 105
Ikä : 29
Registration date : 27.10.2009

Viesti  sankonleo To Kesä 27, 2013 3:46 pm

Leonardo hymyili lempeästi ja halasi kaikkia kerberoksen veljeksiä.
"Olen onnellinen ettei teitä tapettu... "Sitten Leonardo käänsi katseensa Borikseen. "Toivoisin ettet jakaisi tätä kaikille, he eivät ymmärtäisi... "
Leonardo irroitti otteensa veljeksistä. "Tosi asiassa, ollessani Luciferin hallinnassa, hän antoi minun viettää aikaani yksin, lukkojen takana aina silloin tällöin jotta hän ei menettäisi mieltäni, se oli hänelle liian arvokasta...aina silloin he pitivät minulle seuraa siellä pimeydessä ja siksi...siksi heistä on tullut minulle tärkeitä "
Karai käänsi katseensa ottaakseen pussin jossa Mandyn pää oli mutta se oli kadonnut, Karai kirosi itsekseen.
sankonleo
sankonleo

Nainen Viestien lukumäärä : 185
Ikä : 28
Registration date : 06.03.2009

Viesti  lovexxxleonardo To Kesä 27, 2013 9:07 pm

Boris katseli leoa yrittäen ymmärtää tämän ajatuksen juoksua.
"ymmärhäthän, että niiden todellinen johtaja on ja tulee aina olemaan lucifer. Ne palvelevat loppupeleissä vain hänen tarkoitus periensä mukaan." musta tukkainen kerberas paljasti terävät hampaansa borikselle.
"ja luuletko voivasi pitää tämän salassa sandralta. Miltä luulet sen näyttävän, että suojelet kerberasta, koiraa joka on tappanut useita susia." boriksen kasvot vääntyivät virneseen.
"hän tulee niin möyhentämään sinut."
"suuria sanoja, mutta onko niillä mitään sisältöä?" kysyi punahiuksinen kerberas uhmakkaasti astuen kilveksi leon eteen.
"puhut kuin tietäisit kaiken paremmin kuin muut! Ei ihme että sinut syöstiin vallasta!" violetti hiuksinen räyhäsi. Boris oli äkkiä violetti hiuksisen edessä ja tarrannut tätä tukasta kiinni.
"vaikken enää olekkaan helvetin johdossa, olen arvoasteikolla korkeampi kuin te kolme yhteensä. Ette varmaan halua että hetken mielijohteesta katkaisen yhden päistänne?" mustatukkainen murisi, mutta näytti samalla alistuneelta koiralta, joka oli saanut kepistä.
lovexxxleonardo
lovexxxleonardo

kilppari rooli peli - Sivu 12 Empty Kilppari roolipeli

Viesti  Ninjatar Pe Kesä 28, 2013 3:33 am

Rei nousi ylös päätään pidellen. Hän katseli ällistyneenä Kerberos kolmikkoa mutta teki sitten sen mitä hänen piti. Rei kamppasi Karain, teki voltin Kerberoksen ja Boriksen yli, nappasi Leon tiukkaan otteeseen ja painoi tämän oman miekan leon kaulalle.
Rei: Jos haluutte nähdä tän kilpparin enää koskaan elossa järjestätte Mandyn ja mun veljet hautausmaalle. Muuten mä luulin et sä oot koira.
Viimeinen kommentti oli osoitettu Kerberoksen kolmosille

Ninjatar

Viestien lukumäärä : 1288
Registration date : 10.02.2010

Viesti  sankonleo Pe Kesä 28, 2013 4:02 am

Yllättäen Leo tönäisi Boriksen irti kerberoksesta ja astui näiden väliin.
"Se tappoi monta sutta Luciferin käskyistä! Koira on paha jos sen omistaja käskee niin! "Leonardo sanoi ja katsoi sitten Borista anelevasti. "Mutta minä uskon että heistä voi olla parempaan! "
Samassa tämä kuuli Karain älähdyksen, Leo kääntyi ympäri nähdäkseen mitä tapahtui mutta juuri silloin Rei nappasi tästä kiinni ja veti tämän kauemmaksi muista.
"Rei...mitä sinä...! "Leonardo ähkäisi ja yritti saada happea mutta se oli hankalaa.
Samassa Karai lähti Rein ohitse juosten.
"Jos haluat Mandyn niin kovasti...! "Karai heivasi Mandyn pään lähistön jokeen. "Saat itse mennä hakemaan!!! "
Leonardon juuri menettäessä tajuntaansa Rein kovasta otteesta ote yllättäen kirposi ja Leonardo kaatui polvilleen keräämään happea.
sankonleo
sankonleo

Viesti  lovexxxleonardo Pe Kesä 28, 2013 5:12 am

Kerberas oli valtastunut rein käydessä leon ja oli nyt yhtä suurta murisevaa kolmipäistä koiraa.
"käske sen heti palata ihmis hahmoihinsa! Vai haluatko tarkoituksella hankkia yleisiä kolmen norsun kokoiselle koirallesi??!" boris karjui kerberaksen upottaessa hampaansa reihin onnistuen viemään tältä vain käden.

Toisaalla

"tässä...." sandra ojensi puhdistus ainetta harmaa paitaiselle miehelle. Tämän musta tukka oli hiestä sekaisin.
"hopea kannattaa puhdistaa täysin pois. Muuten sillä on ikävät seuraukset."
"kiitos," mies sanoi. Sandra hymyili ja vilkaisi raphin ja donin suuntaan. Sandra ei muistanut milloin oli viimeksi puhunut muille kilpikonnille. Muistivatko nämä häntä vielä? Äkkiä sandra tunsi olonsa vieraaksi paikassa, joka oli hänelle aijemmin ollut toinen koti.
lovexxxleonardo
lovexxxleonardo

Viesti  sankonleo Pe Kesä 28, 2013 5:20 am

Leonardo nousi ylös ja loikkasi Kerberoksen eteen hyssytellen tätä.
"Kerberos rauhoitu! muutu äkkiä takaisin ennenkuin keräämme liikaa huomiota! "Leo pyysi ja sai kuin saikin rauhoitettua sen.
"Olen kunnossa okei? näettekö, ei naarmuakaan... "Leo rauhoitteli ja katsoessaan taakseen Rei oli jo kadonnut ja niin myös Karai.
Leo ei edes tiennyt miksi oli pelastanut tämän, mutta tämä kertoi itselleen sen olleen koska hän oli huolissaan Kerberoksesta.
sankonleo
sankonleo

Viesti  lovexxxleonardo Pe Kesä 28, 2013 5:25 am

Kerberas murisi edelleen, mutta muuttui jakautui sitten kiltisti kolmeen osaan. Jokainen kerberas tutkaili leo pääkallellaan kuin tarkistaen ettei tässä todellakaan ole naarmuja.
"häivytään......"boris sanoi kuullessaan poliisin sireenien äänen.
"kerkesitte sittenkin herättää huomiota...."
lovexxxleonardo
lovexxxleonardo

Viesti  sankonleo Pe Kesä 28, 2013 5:44 am

Leonardo nyökkäsi ja käski kolmosten seurata.
Pian Boris, kolmoset ja Leo seisoivat monien metrien päässä olevalla katolla.
Leonardo huokaisi turhautumisesta. "Kuten sanoin, jo viidennettä kertaa...te ette voi seurata minua joka paikkaan "
Leo oli yrittänyt jo monta kertaa saada koirat palaamaan takaisin helvettiin omalle paikalleen tai edes jonnekkin muualle koska Leo ei niitä voinut Sandran edessä näyttää.
Mutta Kerberos oli erittäin vastahakoinen jättämään Leonardon muiden huomaan, se ei luottanut Borikseen tai Sandraan tai edes Leon veljiin.
sankonleo
sankonleo

Viesti  lovexxxleonardo Pe Kesä 28, 2013 12:18 pm

"kuvittelet heidät ystäviksesi, läheisiksesi," punahiuksinen kerberas sanoi katsoen leoa vetoavasti kulmiensa alta.
"mutta jos he saisivat selville todellisen minäsi, he hylkäisivät sinut. Etkö oppinut sitä jo sen suden kanssa. Hän oli valmis teurastamaan sinut vain koska katsoi sinun rikkoneen laeista pyhintä sekä pitääkseen oman laumansa kunnioituksen. Arvostatko todella sellaista käytöstä?"
"älä kuuntele sitä," boris varoittk.
"se yrittää manipuloida sinua."
"miten kuvittelet veljiesi reagoivan jos kuulisivat sisälläsi asuvasta olennosta? Päästäisivätkö he sinua enää lähelleen? Luuletko, etteivät he katsoisi sinua kuin ruttoa kantavaa," violetti hiuksinen pomitti kysymyksiä kiertäen samalla leoa.
"niillä susilla on uskoakseni useita kaunoja sinua kohtaan," musta kerbera sanoi melkein kuiskaten.
"noniin, nyt riittää!" boris ärähti ja oli aikeissa tarrata yhtä koiraa niskasta, mutta sai vain terävän puraisun käteensä.
"sinä senkin...palauta sormeni oitis!!" boris karjui.
lovexxxleonardo
lovexxxleonardo

Viesti  sankonleo Pe Kesä 28, 2013 12:47 pm

"Sen puolustukseksi voin sanoa että sinä hyökkäsit ensin "Leo sanoi ja hymähti sitten Borikselle.
Sitten Leo käänsi katseensa takaisin kolmosiin tämän ympärillä. "Ymmärrän kyllä miksette luota heihin, mutta minulle veljeni ja Sandra ovat aina olleet tukenani "
Leonardo hymähti muistellessaan veljiään ja Sandraa.
"Sandra lupasi minulle aikoinaan että jos minä muuttuisin pahaksi hän hoitelisi minut...hän vain yritti pitää lupaustaan siinä kaikki "
Leo valehteli, Sandra ei ollut koskaan luvannut mitään sellaista, mutta Leo tiesi ettei Sandra koskaan pettäisi tätä.
"Joka tapauksessa Sandra ei pidä teistä...en voi tuoda teitä mukanani... "Leo sanoi näyttäen surullismieliseltä.
sankonleo
sankonleo

Viesti  lovexxxleonardo Pe Kesä 28, 2013 1:53 pm

"emme mekään pidä hänestä, joten tasoissa ollaan," kerberaksista punatukkainen sanoi.
"älä kehitä asiasta ongelmaa, jos siihen ei ole aihetta. sillä todelliset ongelmat vasta odottavat nurkan takana."
"et pääse niistä eroon," boris sanoi muina miehinä asetellessaan sormiaan paikalleen jotka oli kaivanut mustahiuksisen suusta.
"annoit niille pikkusormesi. nyt ne vievät koko käden. vai onko sinulla edes pikku sormea?"
lovexxxleonardo
lovexxxleonardo

Viesti  sankonleo Pe Kesä 28, 2013 2:01 pm

Leonardo tuhahti Boriksen kommentille ja käänsi sitten katseensa takaisin Kerberoksiin.
"tästä tulee hankaluuksia tiedän sen... "Leonardo ei sanonut hetkeen mitään. "Minun täytyy kertoa tästä Sandralle... "

MYÖHEMMIN

Haru vavahtui siihen että luolan ovi avautui ja Leonardo asteli siitä sisälle.
"Leo, Boris! Odotimmekin jo tei- "Haru veti heti miekkansa nähdessään kolmoset mutta Leo pysäytti tämän ennenkuin Haru ehti hyökätä.
"Kerberos ei tee mitään jos sitä ei pakota itsepuolustautumaan tai jos et käy minun kimpuuni!! "Leo huudahti astuen Kerberosten ja Harun väliin.
"Mitä sinä...miksi edes toit ne tänne!!! "Haru huusi ja pian huuto herätti myös sudet ja Sandran.
"Anna minun selittää!! "Leo aneli ja kuullessaan murinaa sekä edestä susien keskuudesta ja kolmosista tämä käänsi katseensa kolmosiin. "Ei! Paikka! Ei tappelua! "
Se hiljensi kolmoset mutta sudet olivat sekunnin päässä hyökkäämisestä, niinkuin myös Haru.
sankonleo
sankonleo

Viesti  Ninjatar Pe Kesä 28, 2013 10:15 pm

Rei oli sukeltanut jokeen Mandyn pään perässä ja oli vetänyt Karain mukaansa. Hetken päästä hän nousi pintaan kumpikin tyttö mukanaan tai oikeammin toinen oli vain pää. Dai, Ralph ja Masao olivat ilmaantuneet rannalle. Heillä oli Mandyn keho mukanaan. Kloonit lähtivät Karai mukanaan hautausmaalle. Kryptassa Rei laski Mandyn kehon kivi paadelle ja asetteli pään lähelle kaulaa. Hetken päästä Mandyn pää yhdistyi kaulaan ja Mandy nousi istumaan yskien vettä. Dai Ralph ja Masao olivat sitoneet Karain pilariin.
Rei: Mikä on seuraava suunnitelma?
Mandy: Me tarvitaan liiton arkki, intialaiset kivet, Graalin malja ja kristallikallot

Ninjatar

Viesti  lovexxxleonardo La Kesä 29, 2013 12:27 pm

"vaiti!" sandra oli tunkenut susien ohi ja tuijotti leo nyt kummissaan.
"mitä tämä tarkoittaa? oletko seonnut päästäsi?! millä ihmeen syyllä raahaat kerberaksen tänne!!!" sandran ei ollut tarkoitus huutaan, mut sanat sylkivät hänen suustaan.
"hän on lucifer. kerberas on luciferin koira," musta tukkainen susi murisi, mutta sandra vaijensi tämän kädellään.
"leo...luulin meidän tehneen asiat selviksi tämän kanssa. en voi auttaa sinua luciferin kanssa, jos itse harhailet polulta."
lovexxxleonardo
lovexxxleonardo

Viesti  sankonleo La Kesä 29, 2013 12:50 pm

"Sandra, pyydän että ymmärrät minua... "Leonardo sanoi ja istuutui polvilleen pyytäen kerberosta istuuntumaan myös. "Se tottelee vain johtajaansa, mutta se on hyväksynyt jopa minut johtajakseen, se ei tee kenellekkään pahaa ellei joku yritä tehdä jotain pahaa minulle tai sille "
Leonardo käänsi katseensa takaisin Sandraan.
"En ole menettänyt kontrollia, enkä ole menettämässäkään, mutta nämä kolme...en voi vain hylätä niitä...olen kiintynyt niihin "Leo sanoi ja katsoi Sandraa varmoilla silmillään nousten ylös. "Haluan että luotat minuun, minä en ole mieleltäni niin heikko, että antaisin Luciferin ottaa valtaa "
sankonleo
sankonleo

Viesti  lovexxxleonardo La Kesä 29, 2013 1:30 pm

"eikö voitaisi repiä tuo kuvatus kavereineen vain kappaleiksi, niin kaikki pääsisivät helpommalla," musta tukkainen susi ärjäisi.
"vaiti Karlos!" sandra komensi. Tyttö katsoi leoa pitkään sanomatta sanaakaan. Lopulta tämä huokasi.
"nämä ajat ovat olleet meille kaikille hermoja kiristävät. Eiköhän painuta kaikki nukkumaan. Yleensä huominen on tätä päivää viisaampi. Katsotaan sitten josko asiat selkeytyisivät jollain kummalla tavalla.' Sandra loi vielä yhden pitkän katseen leoon, ennen kuin sanoi.
"jos et pahastu, nukun susien kanssa."
lovexxxleonardo
lovexxxleonardo

Viesti  sankonleo La Kesä 29, 2013 1:33 pm

Leonardo tunsi pienen mustasukkaisuuden piston sydämessään ja huokaisi antaen Sandralle saman katseen.
"Ei hätää, minä nukun muutenkin kerberoksen kanssa...tulkaa, vien teidät huoneseeni "Leo sanoi ja lähti kävelemään antaen kolmosten seurata.
Haru oli jäädyttänyt nyt hetken ja viimeinkin tämä tajusi reagoida.
"M-mitä juuri tapahtui?? "Tyttö ihmetteli.
sankonleo
sankonleo

Viesti  lovexxxleonardo La Kesä 29, 2013 1:56 pm

"lempiväisillä taitaa olla välirikko," boris sanoi astellen harun vierelle.
" ja ihmekkös se. Kukapa ei haluaisi mielummin orgioida kolmen nuoren jätkän kanssa, kuin yhden pihin suden."

Toisaalla

"siisti huone ollakseen viemärissä," punatukkainen sanoi pyöritellen katsettaan leon huoneessa.
"se susi ei tykännyt meistä yhtään, niinkuin ei kukaan muukaan," violetti hiuksinen sanoi istuen leon sängyllä nojaillem taakseppäin jalat ristissä.
"sanoimmehan, että sinunkin kimpuusi käydään. Kukaan ei ollut puolellasi," musta tukkainen sanoi.
"unohdetaan heidät hetkeksi," puna tukkainen sanoi tarttuen leoa käsistä kiinni.
"puhuitte että olette kiintynyt meihin, mutta ne olivat vain sanoja...."
"todellinen sidos luodaan paljon intensiivisemmin..." violetti hiuksinen oli ilmestynyt leon taakse ja liu-utti käsiään tämän rinnan yli.
"käyttäen kaikkia aisteja apuna....." musta hiuksinen sanoi livauttaen kätensä äkkiä leon haaroväliin.
lovexxxleonardo
lovexxxleonardo

Viesti  sankonleo La Kesä 29, 2013 3:52 pm

Yllättäen Leo nappasi sekä mustahiuksisen että Violettihiuksisen kolmosten käsistä ja veti nämä eteensä.
Tämä pudisti päätään ja huokaisi nostaen sitten kätensä näiden olkapäille ja piti katseensa kaikissa kolmessa.
"En tiedä miten Lucifer on teitä opettanut, mutta minä en tarvitse tuollaista okei? "Leo pyysi. "Olen kiintynyt teihin, mutta aivan eri tavalla kuin mitä luulette...minä en koskaan pettäisi Sandraa, ja tiedän ettei Sandra petä minua... "
Leon suunpielet nousivat hymyyn. "Susilla ja Sandralla on vaikea hyväksyä teitä koska he pelkäävät teidän tekevän vääriä tekoja, mutta he luottavat minuun tarpeeksi antaakseen teidän jäädä... "

TOISAALLA

Haru tuhahti ja käänsi katseensa huoneeseen jossa Jack nukkui.
"En ole koskaan ymmärtänyt...sinä olet vampyyri, mutta sinä et kykene nukahtamaan kun taas Jack, vaikka vampyyri onkin...nukkuu aivan rauhallisesti "

TOISAALLA

"Mandy, mitä sinä aiot...edes sinä et voi kostaa Taylorille, kukaan ei voi...Taylor on kuolematon vaikkakin vain ihmisen tasoinen "Karai sanoi.
sankonleo
sankonleo

Viesti  Ninjatar La Kesä 29, 2013 8:43 pm

Kloonit nyökkäsivät ja lähtivät. Mandy kääntyi Karain puoleen kuultuaan kysymyksen.
Mandy: Kuka sanoi että olen kostamassa Taylorille. Ei. Sisälläni on vielä monia taruolentoja mutta edellinen taistelu vaati veronsa pimeyden kristallin osalta. Sen voimat täytyy ladata ja siihen tarvitaan ne roinat ja sinua.

Ninjatar

Viesti  sankonleo La Kesä 29, 2013 10:59 pm

Karai näytti kauhistuneelta.
"Mitä....mitä sinä aiot tehdä minulle..? "
sankonleo
sankonleo

Viesti  lovexxxleonardo Su Kesä 30, 2013 4:05 am

Musta tukkaisen naama meni mutrulle.
"sen suden pitäminen tyytyväisenä on siis tärkeämpää kuin meidän hyvin vointimme," se sanoi mutristaen huultaan, mutta öunatukkainen tukki tämän suun.
"kyllä me ymmärrämme. Emme halua, että joudut meidän takia ongelmiin, mutta..." tämä oli ottanut äkkiä askeleen kohti leoa ja sipaisut suukon tämän huulille.
"hyvän yön suukko on sallittu," se nauroi ennen kuin hyppäsi leon sängylle toisten seuratessa perässä. Kolmikko tietoutui mytyksi toisiaan vasten niin, että se näytti miltei yhtenäiseltä. Yksi päistä avasi suunsa makeaan haukotukseen.
lovexxxleonardo
lovexxxleonardo

Viesti  Sponsored content

Sponsored content

Sivu 12 / 15 Edellinen  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15  Seuraava